Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Centrale analogice
Last Updated: Oct 20 2023 13:03, Started by
cornel_bc
, Jun 04 2006 16:55
·
0
#271
Posted 04 April 2023 - 09:43
No, am găsit o colecție de broșuri vechi "Electromagnetica", cam 1961-1963. Se menționează și centarle telefonice, căutătoare de linii, markeri. Probabil a făcut parte dintr-o colecție mai completă, dar ...
Catalog U.G.P. - U.E.M. cca 1961-1963Telefonie.rar 9.76MB 7 downloads |
#272
Posted 11 May 2023 - 18:47
Centrala automata de bloc este de fapt o centrală de intreprindere, așa numită P200, P de la pentomat. Centrala tel. automata tip Rotary 7D sunt centrale locale, de oraș, putând avea mii de linii. Exista varianta 7D pitic, pentru intreprinderi. Markerul și selectorul pas cu pas sunt componente a centralelor rotary 7D.
|
#273
Posted 05 October 2023 - 11:47
Știu că aceste centrale se foloseau și pentru a deservi o clădire de locuințe sau un grup de clădiri, ca unitate distantă a unei centrale telefonice principale. Probabil economie la întins cabluri. Dezavantaj: nu aveau acumulatori de rezervă, deci dacă se oprea alimentarea cu electricitate, nu mai funcționa.
Din "România Liberă" (cotidianul Consiliului Național al Frontului Unității Socialiste) anul XXVII nr. 7609 D. 6 Apr. 1969 pg. 1, o poză cu ceva din centrala telefonică automată interurbană Timișoara, inaugurată probabil în 1968-1969. Ce făcea tanti mai exact? Romania Libera anul XXXVII nr.7609 D. 6 Apr. 1969 pg. 1 crop cu centrala automat interurbana Timisoara.jpg 94.21K 8 downloads Poza se găsește în cadrul articolului "Măsuri de îmbunătățire a raportului dintre servciile telefonice și cerințele publicului Interviu cu Ing. Gheorge Airinei / adjunct al ministrului Poștelor și Telecomunicațiilor", realizat de Mircea Scripca. |
#274
Posted 06 October 2023 - 12:31
Ce fac markerii?
Şi eu tot nu am înţeles 2 lucruri: 1) Cum ştia centrala să aleagă cablul abonatului; 2) Cum ştia centrala când să dea semnalul de taxare către telefonul public? |
#275
Posted 20 October 2023 - 13:03
-Markerii erau de linie si de grup intr-o centrala , sesizau (cei de linie de exemplu) ca un abonat a “deschis telefonul” si il conectau la urmatorul circuit logic (cautator apel) + generatorul de ton , asta simplificat la maxim
- cablul fiecarui abonat se termina in centrala pe bobina unui releu care era actionata cand se inchidea circuitul (ridica receptorul) - “impulsul” generat de centrala ajungea intr-un adaptor pentru postul public care il receptiona / transforma / trimitea catre postul respectiv fie ca o inversare de potential si in post se actiona un releu si cadeau banii in caseta (asta in antichitate ) , pe urma il transforma intr-un impuls in frecventa care decrementa cartela prin cititorul din aparat (asta pentru centrale analogice) |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users