Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
RCA tarife de referință decembrie 2023
Ultima postare: ian 19 2024 10:13, Inițiat de
dorin_2k
, dec 18 2023 18:33
·
7
#1
Publicat: 18 decembrie 2023 - 18:36
De ce oare tarifele de referință minime variază după capacitate pe 2 intervale: 51-60 ani și peste 60 ani ?
Ciudat că e mai mic între 1400-2000 cmc la cei +60 ani. Și pt +2500 cmc. Iar până la 1400 cmc e mai mic la cei 51-60 ani. Și la 2000-2500 cmc. Nu are nicio logică fluctuația asta pe vârste. Iar ele tricele minim la 51-60 O fi greșeală la ASF? IMG_20231218_182613.jpg 162,62K 171 download-uri Nu respectă aceeași tendință pt vârstă și capacitate. O fi greșeală la 2000-2500 cmc? |
#5
Publicat: 18 decembrie 2023 - 20:27
Piata masinilor electrice e inca nesemnificativa. Daca va creste atunci sa vedeti preturi de 3000-5000 lei la RCA. Deocamdata s-a strans robinetul la tichetele rabla si nu se va ajunge prea curand la aberatii ca in Danemarca unde taxa de inmatriculare e 150% din pretul pe factura al vehiculului.
Editat de Leo2006, 18 decembrie 2023 - 20:28. |
#6
Publicat: 18 decembrie 2023 - 20:55
radonys, on 18 decembrie 2023 - 19:57, said:
Ce reprezinta aceste sume? Conform tabelului tariful pentru mine ar trebui sa fie 1534. Insa chiar ieri am prelungit asigurarea pe un an si am platit 560 de lei la Allianz. Nicio oferta din vreo 5-6 asiguratori nu ajungea la 1534 de lei... În al doilea rând sunt niște tarife de refeniță, nu obligatorii. Sunt niște estimări făcute de un auditor independent a prețului la RCA ca să fie rentabil pentru asigurator. Mi se pare absurd că cineva cu un Sping plătește același preț ca cineva cu o Tesla de 500CP. Ar trebui diferențiate în funcție de putere. Editat de Valy_User, 18 decembrie 2023 - 20:58. |
#7
Publicat: 18 decembrie 2023 - 21:03
Alea îs tarife de referință. Pt B0
Unii îți pot oferi mai ieftin. E treaba lor. La B8 ai 50% reducere. Oare la ce e mai mic RCA-ul ? Pt o remorca sau un scuter mic? As inmatricula pe numele copilului ceva sa fie acolo sa ii crească clasa bonus. Are de abia 21 ani și RCA imens acum pt orice mașină. Până acum a avut o mașină pe numele nevestei ce are și ea B8. Dar i-aș face și lui un RCA pe ceva f ieftin. Deci: remorca sau scuter? La care e RCA mai mic? |
#9
Publicat: 18 decembrie 2023 - 21:41
Valy_User, on 18 decembrie 2023 - 20:55, said:
Mi se pare absurd că cineva cu un Sping plătește același preț ca cineva cu o Tesla de 500CP. Ar trebui diferențiate în funcție de putere. mie mi se pare absurd sa platesti in functie de puterea masinii. care e logica? cu Logan sau bentley continental gt speed limita de viteza in Romania e tot 50/h -90/h-120/h. nu e 30/h la logan si 200/h la bentley. acum, ca daca ai dauna totala ala un logan si iei maxim 10.000 iar la un bentley tot dauna totala ar trebui vreo 200.000...e alta treaba. revin, nu inteleg de ce unu cu logan de 1.0 plateste acelasi RCA ca un proprietar de Volkswagen XL1...au acelasi motor. in caz de accident, cei doi fiind victima, RCA va despagubi loganul cu maxim 10.000 euro ca atat e pretul lui iar pe ala cu VW cu peste 100.000. e corect? acelasi logan si acelasi vw....de data asta in postura de vinovati... sa zicem ca loganu intra intr-un aston martin de 3 milioane de euro(ca s-a dus gheorghe in vizita cu masina la monte carlo doar sa caste gura) iar asta cu vw loveste pe unu cu dacie 1310. din nou, despagubirile nu sunt la fel. e corect ca ambii sa plateasca aceeasi suma la RCA , doar pe motiv ca au aceeasi capacitate la motor? eu sunt de parere ca e un bulshit cat casa poporului RCA dupa puterea motorului. ca sa nu incep cu de ce dracu e RCA_ul pe masina avand in vedere ca intr-o familie sunt 3 soferi, un individ de 18 ani, un individ de 40 si un individ de 65...poate astia de 18 si de 40 sunt responsabili si conduc prudent iar asta de 65 face accidente intr-o veselie. ce treaba are RCA cu puterea masinii in cazul asta? sau cu masina in sine? si exista multe alte exemple care demonstreaza ca modul actul de calcul al RCA e unul idiot si total lipsit de logica elementara. Editat de VipeR85, 18 decembrie 2023 - 21:43. |
#10
Publicat: 18 decembrie 2023 - 21:57
Vorbim despre raspundere civila nu despre casco. Conteaza sau ar trebui sa conteze riscul pe care il prezinta soferul+masina.
Logic ar fi sa aiba statistici pe marci/modele si soferi. Logic ca o un sofer la 18 ani care conduce o masina de 200 cp cu transmisie spate are un risc mult mai mare de a produce un accident decat un sofer de 40 de ani care conduce o masina de 150 cp cu transmisie fata. Bine, aia care intocmesc criteriile in Romania au un mare intuneric pe post de cerebel. |
|
#11
Publicat: 19 decembrie 2023 - 09:38
Logic ar fi ca RCA să fie în funcție de șofer, de istoricul lui, de durata de când are permisul și chiar de amenzile primite de șofer. Șoferul provoacă accidentul, nu mașina, pentru că mașina nu se conduce singură. Trebuie mărit costul asigurărilor datorită inflației sau din alte motive? Să crească asigurările la cei cu malus până la de 5-10 ori valoarea la cei cu B0. Dacă au bani să-și repare mașina după un accident în care sunt vinovați, înseamnă că au bani să-și plătească și asigurarea. Dacă nu au bani de reparații înseamnă că nu au nevoie nici de asigurare. Costurile mult mai mari pentru asigurare la șoferii „accidentogeni” fie i-ar face să circule mult mai atent, fie i-ar elimina de pe șosele din lipsa banilor, fie măcar nu ar trebui să plătească alții atât pentru prostiile lor. În final, RCA asta înseamnă:șoferii corecți plătesc pentru prostiile altora. Nu spun să se renunțe la RCA, pentru că asta ar însemna ca victimele să nu mai aibă nici o protecție, dar s-ar putea modifica sistemul B/M astfel încât pentru B8 să plătești doar 30% din suma pentru B0, iar pentru malus maxim de 5-10 ori mai mult decât pentru B0.
|
#13
Publicat: 19 decembrie 2023 - 13:00
dorin_2k, on 18 decembrie 2023 - 18:36, said:
Nu respectă aceeași tendință pt vârstă și capacitate. O fi greșeală la 2000-2500 cmc? Alea sunt calcule statistice... Probabil batranii din Romania tind sa conduca masini cu motoare mici = categorie de risc mai mare. Batranii cu motoare mai mari sunt mai putini si nu au atatea accidente :-) |
#15
Publicat: 19 decembrie 2023 - 13:23
|
#16
Publicat: 19 decembrie 2023 - 22:07
Epdm, on 18 decembrie 2023 - 21:57, said:
Vorbim despre raspundere civila nu despre casco. Conteaza sau ar trebui sa conteze riscul pe care il prezinta soferul+masina. Logic ar fi sa aiba statistici pe marci/modele si soferi. Logic ca o un sofer la 18 ani care conduce o masina de 200 cp cu transmisie spate are un risc mult mai mare de a produce un accident decat un sofer de 40 de ani care conduce o masina de 150 cp cu transmisie fata. Bine, aia care intocmesc criteriile in Romania au un mare intuneric pe post de cerebel. poate ala de 18 ani e pilot profesionist de raliu si face karting de la 3 ani....iar ala de 40 de ani are permis de 2 luni. nah, situatie posibila, dar probabil cuprinsa in statistica. sunt zeci, sute de exemple care nu-s ca statistica. sunt constient ca nu se poate o solutie 100% corecta pentru toti dar ar putea unul sa-si asume si sa zica "ba, ne trebuie bani si asa stim sa-i luam. daca vreti masini platiti cum vrem noi" si asa stii o treaba. RCA ar trebui sa fie per persoana. si in primii 2 ani legat de abilitatile deprinse la scoala de soferi. in teorie totul e frumos, dar practica ne omoara. totusi, ar trebui un examen auto ca pe vremuri, pe noapte, cu traseu, cu instructori nespagari, etc. iar cand termini scoala si iei intre 9 si 10 ca punctaj, platesti suma X ca RCA indiferent ce masina ai sau n-ai. daca iei nota 7 platesti RCA X+y...si dupa 2 ani te reevalueaza cu amenzile primite, accidentele facuta si iti da bonus malus. poti sa fi in scoala de 7 dar pe parcurs sa iti imbunatatesti skillu iar ala de 10 sa dea in pom cu aventadoru din prima luna de sofat. indiferent ce se alegea sau ce ar trebui ales RCA-ul n-are nici o legatura cu ce masina conduci, are legatura cu soferul. |
#17
Publicat: 20 decembrie 2023 - 09:09
imnotarobot, on 19 decembrie 2023 - 12:47, said:
Salutare, O mica intrebare, pe langa subiect dar tot legat de RCA, se poate renunta la o asigurare RCA, nu mai folosesc autoturismul deoarece o sa plec din tara, acesta o sa stationeze in curtea mea. Multumesc! Xelo, on 19 decembrie 2023 - 13:23, said:
Doar daca o si radiezi.... Corect. Legal, pe toata durata cat e inmatriculata iti trebuie RCA. In viata de zi cu zi insa, n-o sa vina nimeni, niciodata, in curte la tine sa iti ceara RCA .... |
#18
Publicat: 20 decembrie 2023 - 10:19
dorin_2k, on 19 decembrie 2023 - 13:08, said:
Și de ce is exclusi doar intre 2000-2500 cmc? Și apoi repuși la +2500 cmc? E un zig zag in acea statistica. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi