Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Mazda CX-60 Homura - Machine Grey
Last Updated: May 10 2024 07:29, Started by
Tyby
, Nov 28 2023 15:11
·
14
#91
Posted 14 December 2023 - 17:35
alexcrist, pe 13 decembrie 2023 - 18:46, a scris:
Umiditatea excesivă apare când ACul merge mult timp. Umiditatea excesiva nu are treaba cu functionarea AC-ul. Prin modul de lucru al acestuia, umiditatea din aerul "conditionat" se condenseaza pe evaporator, si este eliminata ulterior de scurgerea acestuia. De ce ar aparea umiditate excesiva, ca pe mine ma depaseste tehnic? Da, este normal sa condenseze in zonele pre-racite, dupa oprirea AC-ului, ca na, alea sunt reci, si umezeala are prostul obicei sa condenseze. Insa depinde foarte mult de umiditatea din aerul de aport (aerul de afara, in general). Daca aerul este uscat, atunci nu apare condens. Culmea ca iarna, pe frig / ger, nu este prea multa umiditate in aer, problemele apar in perioadele umede (in general toamna, sau - cum a fost in cazul Bucurestiului, saptamana trecuta - cand ninge, insa pe o vreme extrem de umeda). O sa va rog sa opriti discutia despre teoria AC-urilor, aici incerc totusi sa tin un jurnal de bord, si sunt mai multe contraziceri despre AC si clima decat despre masina. Multumesc! adip1962, pe 14 decembrie 2023 - 07:30, a scris:
Tyby, vreau sa te intreb ceva: 1. Nu ai impresia ca temperaturile setate (Ford vs Mazda) sunt diferite? Adica, de ex. 24 grade par mai multe (cam 26-27) pe Mazda? 2. In trafic aglomerat, ai dezactivat 360 grade? Ex. Acum cateva zile, blocat prin Pipera, era sa bat un sri-lankez de la glovo. Stateam in trafic, asta se apropia de mine, alarma pe spate. Ma dau mai in fata, ma apropii prea mult de celalalt, alarma pe fata! Numai ca sri-lankezul sesizeaza locul liber si iar se apropie… alarma si pe spate! Si asa de vreo 6-7 ori. Cand ma hotarasem sa cobor la ala (saracul om nu avea pe unde depasi si de unde sa stie el de alarmele astea?), s-a eliberat drumul. Tarziu m-am gandit la deconectare… 3. Nu ai impresia ca Mazda e totusi mai puturoasa? 4. Nu ai scris nimic de consum. Cum ti se pare? 1. Sunt mai mari temperaturile pe Mazda decat pe Ford, insa nu asa mult (la Mazda stau la 20, la Edge la 22). Edge insa are habitaclul mai mare, volum mai mare, poate fi si de acolo. 2. Nu am dezactivat 360, mie imi plac gadget-urile de genul asta, si ma folosesc de ele. 3. Nu, in nici un caz (nu inteleg de unde intrebarea). Motorul mai mare, mai relaxat, cuplul ceva mai mare, 25% CP in plus, pe approximativ aceeasi caroserie, plus spatele in principal, cuplat cu o transmisie cu mai multe trepte, nu au cum sa imi dea impresia asta. De altfel si in realitate Mazda este mai vioaie decat Edge-ul. Sau decat Kuga. 4. Consum am avut si 4.8, si 8.3, si 10.6. Nu am facut suficienti kilometri incat sa ma lamuresc. Am scris insa despre Cea de 200 CP (doar spate, fara AWD). Mers legal in Danemarca, 60%+ cu 135 km/h, in rest drum national sau autostrada cu restrictii sau oras, am avut un consum real (la pompa) si in bord, pe 1075 km, de 5.9 l/100 km. |
#92
Posted 15 December 2023 - 17:07
adip1962, pe 14 decembrie 2023 - 07:30, a scris:
1. Nu ai impresia ca temperaturile setate (Ford vs Mazda) sunt diferite? Adica, de ex. 24 grade par mai multe (cam 26-27) pe Mazda?
Edited by sirronkcuhc, 15 December 2023 - 17:07. |
#93
Posted 17 December 2023 - 19:00
@sirronkcuhc: exista si o explicatie pentru procedura de mai sus?
|
#94
Posted 17 December 2023 - 19:42
La VAG pe masinile mai vechi puteai seta cu interfata o modificare a sistemul de climatizare cu numele: "Hot Country"
u2Z7klv.png 22.94K 38 downloads Nu am gasit ceva documentatie pentru asta la Mazda si pana acum cea mai rezonabila explicatie e unul din comentariile de la video: "What you've done by using this procedure is shift the temperature range from 15 to 29 degrees Celsius, to 18 to 32 degrees Celsius. 18 to 32 used to be correctly specified for Asia-Pacific cars - Australian spec here - so I'm at a loss as to why the European/North American temperature ranges have been used on cars in Australia and other Asia-Pacific countries. With the setting on Lo, before adjustment, and using the fan speed manually, the air conditioning compressor isn't cycling as much - it's like an 'economy' mode. That's great for colder regions like Europe and North America. It's inadequate for Australia and other Asia-Pacific countries." Edited by sirronkcuhc, 17 December 2023 - 19:45. |
#95
Posted 29 December 2023 - 17:24
2.400 km
2023-12-29 17_17_08-2023-12-29 11.49.50.jpg - ACDSee Quick View.png 3.52MB 132 downloads Suntem inregistrati corect, pe judetul care este de doua zile. Din pacate insa am primit un mare bolovan in partea de jos a parbrizului pe drumul de pe dig dintre Braila (pod) si Galati, iesit de sub o duba de pasageri. Traiasca Romania cu infrastructura ei de cacat! O sa vad dupa 01.01 cat dureaza distractia. Partea buna este ca nu e in raza vizuala si, desi este data rau, nu a plecat mai departe (cel putin nu deocamdata, in ultimii ~ 500 km). 2023-12-27 13.42.57.jpg 256.56K 164 downloads 2023-12-27 13.43.02.jpg 199.33K 154 downloads 2023-12-27 13.58.42.jpg 310.77K 167 downloads Am reusit si am tras si cablul pentru camera spate pe sub airbag-ul lateral (ma rog, prin spatele lui) si am instalat / conectat camera aferenta. Am instalat si hardwire kit (HC4) pentru camera Viofo A229 Pro Duo (fara parking option). Nu am gasit insa nici o siguranta delayed ca la Ford, doar permanente si pe contact. 2023-12-26 15.20.43.jpg 266.96K 134 downloads 2023-12-26 17.22.29.jpg 556.53K 100 downloads 2023-12-26 17.22.32.jpg 427.15K 124 downloads PS: am pus duct tape neagra pe ambele parti ale sparturii, pentru protectie. 2023-12-29 17_27_39-Adobe Acrobat Reader (64-bit).png 3.8MB 151 downloads Edited by Tyby, 29 December 2023 - 17:29. |
#96
Posted 29 December 2023 - 18:06
Bai da' chiar e data rau, s-a spart si stratul interior. Era ditamai bolovanu' se pare.
Din pacate "botezul drumului" nu se lasa asteptat prea mult in RO, la nici o masina avuta pana acum de noua nu am reusit sa trec de primii 2-3k km rulati fara vreun incident gen piatra in geam sau alte panouri ale masinii sau diversi idioti care nu sunt in stare sa ocoleasca o masina fara sa se frece de ea sau sa incerce sa taie colturile (de te trezesti cu diverse zgarieturi de la fermoare / genti / rucsaci). |
#97
Posted 29 December 2023 - 18:16
Nu mi s-a intamplat niciodata sa adun cioburi prin masina dupa vreo piatra in parbriz. La asta am adunat si din spatele scaunului soferului, si de pe scaunul pasagerului!
Si da, nici eu nu am scapat la nici o masina noua fara vreo zgaiba, dar aici a venit ditai cataroiul, ca mi-a stat inima! |
#98
Posted 30 December 2023 - 21:17
Cred ca iti parea mai rau daca ricosa din capota.. daca era afectata caroseria; parbrizul se schimba lejer.
|
#99
Posted 14 March 2024 - 10:17
7.500 km
A trecut multisor de cand nu am mai scris, in special din lipsa de timp. Am zburat mult mai mult decat am condus, si am condus mai mult prin oras. La prima spalare a "plecat" duct tape-ul pe care il pusesem pe parbriz in dreptul "gaurii" de la piatra, asa ca l-am inlocuit cu niste banda sika multiseal, la culoarea masinii (cam 80 x 100 mm, pe ambele parti). E buna ca se lipeste zdravan, si nu intra in raza vizuala. Deocamdata nu am deschis dosar CASCO (din lipsa de timp si chef, si vreme, si anotimp etc). Acu o luna, la putin sub 5.000 km, dupa o alta spalare, m-am trezit cu o gramada de mesaje in bord (in-vehicle network malfunction, i-stop malfunction, hybrid system malfunction, air bag system malfunction, i-Activesense partially disabled, DSC malfunction), aparent toate legate de o eroare de comunicare pe undeva (si, tot aparent, fara legatura cu spalarea). Masina a mai mers doua zile, nu au fost probleme de pornire, rulare, transmisie etc, doar chestiile electronice cu semnele de exclamare de mai sus). Luni la prima ora eram la ei, s-au resetat mesajele (unele cu diagnoza, altele prin metoda veche: scos borna de la bateria de 12v pentru 15 minute). Mi-au zis ca bateria de 12v nu arata probleme la diagnoza, insa softul recomanda incarcarea acesteia. Zece zile mai tarziu m-am intors pentru rezolvare recall caseta directie (s-a schimbat un arc si s-a gresat zona), si au lasat la incarcat si bateria cu ocazia asta. Nu am simtit vreo modificare a directiei dupa recall, insa nici nu am avut inainte problemele pe care trebuia sa le rezolve (directie care agata, cu nevoie constanta de corectie la drum intins etc), recall-ul fiind facut in special pentru masinilie produse in primul an, dintre care se pare ca unele au avut problemele de mai sus cu directia. Astazi am resetat sistemul de driver recognition (ma recunoaste destul de ok, cam 90% din cazuri, dar - cand intru in masina - duce mai intai scaunul si volanul intr-o pozitie fara sens, pentru ca abia apoi sa ma recunoasca si sa le puna pe setarile mele. Incerc sa elimin miscarea asta initiala fara sens, care mancanca si cateva secunde aiurea. Consumul ... clar in functie de talpa. Acum, dupa vreo 100 km facut in oras, am consum de 10, insa am stat foarte mult pe loc in ultimele zile (deh, traficul de Bucuresti). La ultima resetare aveam 8.3, pe autostrada un 9.3 - 9.5 (in general merg pe cruise control cu max 153 km/h, peste valoarea asta dezactiveaza steering assist, si e enervant).inainte de asta, 7.4 in oras combinat cu ceva centura (Ikea & stuff). Si asta in conditiile in care, atunci cand se poate, ii dau (ca cere ). De fapt, masina consuma mai mult cand "sta" decat cand ii dai . Dar sunt ok cu consumul. Si si mai ok cu dinamica, este ... incantatoare pentru o masina de serie de 2 tone si putin. Inca ma lupt cu dezaburirea, a revenit astazi dupa o perioada lunga de calm, datorita vremii. Am pus un dezumidificator aseara in masina, sub scaunul pasagerului. O sa vedem la revizia de 10k (probabil atunci o sa o fac, cel putin pe prima) daca ii gasim solutie. Attached Files |
#101
Posted 14 March 2024 - 11:18
Eu cred ca are de-a face cu calitatea sticlei si a tratamentelor acesteia. Eventual cu faptul ca exista apa in masina, dar la drum lung se rezolva acest ultim aspect. Consumul extraurban e destul de mare,
|
#102
Posted 15 March 2024 - 14:58
Vazusem candva un test facut de nemti cu CX-60 3.3l I6 diesel vs GLC 300d (motor de 2l diesel dar bi-turbo): https://www.autobild...t-22720075.html
Consumul in test:
GLC 300d in schimb e mai rapid si mai silentios; 66dB vs 67dB la 130km/h (macar aici sa fie ceva in fata daca tot dai 25k euro in plus) Edited by sirronkcuhc, 15 March 2024 - 15:07. |
#103
Posted 22 April 2024 - 19:15
11.500 km (~)
Cum saptamana trecuta a aparut in bord mesajul referitor la AdBlue sub 10% (Low AdBlue level. No start in 2.400 km!), am reusit si am facut astazi prima revizie, plus completare AdBlue: Halatul: - 1.000 RON materiale: filtrele (3 buc) vreo 450 RON, uleiul vreo 380 RON, 2 bidoane AdBlue @ 5l: 140 RON - 450 RON manopera (preturi fara TVA) Total: 1.750 RON (cu tot cu TVA) Nici prea - prea, nici foarte - foarte. Atmosfera foarte ok, masina la schimb (am folosit-o insa doar sa merg la masa, cat s-a prelungit cu update software modul AdBlue), oamenii ok. S-a comandat senzor temperatura exterioara (a dat niste rateuri, si posibil sa fie una dintre sursele condensului din interior / ineficientei AC-ului in eliminarea acestui condens (am pus niste absorbante de umiditate sub scaune, unul cu pastile, cu golire acumulare apa la nevoie, si inca doua mai mici, cu perle, gen silicagel (probabil). La inlocuirea senzorului se vor verifica si evacuarile de apa / mocheta etc. S-a facut update soft Dash-ESU (TSB pentru AC), update soft BCM, update soft BCM-SUB. Consumul se tine in continuare la 8.0 - 8.1 combinat Bucuresti / autostrada (de fapt a stat tot pe-acolo Autostrada linistit cu Bucuresti semi). Afara, 6.3 - 6.8 linisitit, 7.5 - 7.8 mai ... zbuciumat! Autostrada zbuciumat s-a dus in 9.5 - 9.6, cu o medie Bucuresti - Constanta si retur de 8.9. Media de mers pe la 155 - 160 km/h () (NU media orara!!!). Deocamdata atat, urmeaza cateva mii in urmatoarea luna. La mai mare! PS: La 10.585 km (11.04.2024) am schimbat rotile de iarna (Michelin Pilot Alpin 5 SUV) cu cele de vara (Toyo etc ?!). |
#104
Posted 04 May 2024 - 11:08
15.350 km
Facut un pic de Europa (Italia via Serbia), 2.900 km, consum 6.7. Decent. |
#105
Posted 04 May 2024 - 13:50
Multi inainte fără probleme! Care a fost drumul spre Italia prin Serbia si cum s-a prezentat? Am si eu un drum spre nordul Italiei la finalul lunii si varianta prin Serbia tot e propusa de Gmaps.
|
|
#106
Posted 07 May 2024 - 23:46
Multumesc.
Drumul a fost unul mai atipic, pentru ca am iesit pe la Portile de Fier II (din motive de trafic), si am mers pe un drum prin padure (bun, de altfel), dupa Waze (care m-a scos pe malul Dunarii, undeva inainte de tunelul 5 (vreo 30 km cred dupa PF I, in zona Dubova). Dupa ce am trecut de Dubovac, am luat-o spre Pozarevac, dar acolo se lucreaza, si ne-a ocolit o tara (si la dus, si la intors). Insa drumul decent, si nu am stat aiurea in trafic. Belgrad are mai nou (cel putin de cand nu am mai fost eu) centura (autostrada), si e un mare castig (cam doua ore vineri dupa-amiaza, conform Waze). Am mancat la Zagreb, am innoptat la nord de Ljubliana, intr-un sat de munte (hotel prin Booking) - atentie, cazarile au sarit rau in zona, la Zagreb nu am putut sa ne atingem (de la 380 EUR in sus pe noapte). Am stat in Slovenia cu 205 EUR / noapte, un apartament (studio), nimic altceva fancy: hotel, 8+, mic dejun la filtre. Apoi am traversat prin munti spre autostrada spre Italia, nu ne-am intors la Ljubliana. La intoarcere am stat in zona Rijeka, apoi cam acelasi traseu (doar ca am intrat pe la PF I, din motive de noapte si oboseala). |
#107
Posted Today, 07:29
closchkutza, on 04 mai 2024 - 13:50, said:
Multi inainte fără probleme! Care a fost drumul spre Italia prin Serbia si cum s-a prezentat? Am si eu un drum spre nordul Italiei la finalul lunii si varianta prin Serbia tot e propusa de Gmaps. Salutare. Recomand aplicatia All Traffic Cams !!! Nu definitiva traseul pana nu arunci o privire ! Eu fac destul de des Craiova - Verona dintr-o bucata, anul trecut am fost de 3 ori si prefer s-o iau pe Serbia pentru ca ies cu 2 ore mai bine daca am noroc (ma refer la nenorocita de vama Serbia - Croatia, unde am stat odata 7 ore in coada - pentru asta zic sa instalezi aplicatia). Mie imi place mult traseul pe Serbia, dupa ce treci vama esti destul de singur pe un asfalt impecabil, zici ca mergi prin unt, peisajul frumos, dar in special faptul ca nu este trafic este ceva ireal pentru ziua de azi. Asta pana iti iese in cale un sarb cu un Yugo care merge cu 40/h ca ei asa merg toti. Dar ai cam 180 km mai putin decat pe Ungaria, ai mai putina Romania (cel putin pentru mine conteaza, adica de la Craiova la Severin nici nu-i simt, altceva ar fi daca ar trebui sa merg pe national cu tirurile pana la Lugoj cand incepe autostrada). Asadar inainte de Severin opreste si arunca o privire in aplicatie - apesi pe Serbia, iti alegi Serbia - Croatia (Batrovci - Bajakovo asta e vama ta) si te prinzi acolo la care camere sa te uiti (Serbia -> Croatia). Ca sa iti faci o idee, daca coada de masini se vede pana la padure undeva la limita pana unde bate camera = 2 ore de asteptare. Ai in vedere ca nu ai toaleta pana in vama. Daca ai de stat pe autostrada in padure poate fi o problema. Traseu : dupa ce ai iesit din vama de la PF1 si ai facut dreapta ai de mers fix 50 km pe drumul principal, pana cand ai de facut dreapta peste un pod, catre Donji Milanovac (poza 1). Drumul merge si inainte, dar tu faci 90 grade dreapta peste pod. Apoi tot inainte catre Golubat. De aici probabil gps-ul ar tot vrea sa te bage stanga pentru ca este mai scurt, dar du-te cu incredere catre Veliko Gradiste (poza 2) pentru ca drumul este mult mai bun. Eu am luat-o odata si dupa gps si sunt niste drumuri locale intre sate, uneori nu incap doua masini, este clar ca un turist nu ar trebui sa treaca pe acolo. De la Veliko Gradiste incepe bucata cu lucrari, e linia aia dreapta de nu se mai termina unde mai sta politia, apoi Pozarevac si apoi intri pe autostrada. Am vazut ca se lucreaza intr-un ritm sustinut pe acolo, s-ar putea data viitoare cand voi trece pe acolo sa nici nu mai stiu pe unde sunt, in halul asta de bine se misca sarbii. Mi se pare ca vreo 2 eur jumate (cash) ai de platit pe Serbia la doua case pe autostrada, iar la Beograd au facut chinezii alta autostrada prin Sud, treci la 130 / h. Sau daca vrei nostalgie amestecata cu modernism ia-o prin Beograd, banuiesc ca noua autostrada a luat puternic din trafic. Sunt niste zgarie nori super, nou construiti. Nu treci pe langa ei, dar se vad totusi frumos. Beograd - Batrovci (vama SRB - HR) mi se pare ca au terminat de asfaltat si nu mai sunt vechile damburi pe banda 1 - acum se merge foarte ok. Urmeaza vreo 270 km de plictiseala pe Croatia, pana pe la Zagreb (mi se pare mai misto sa mergi chiar si pe A1, eu alta autostrada mai plictisitoare decat a croatilor n-am intalnit). Bucata de Slovenia (Zagreb - Ljubljana) este in schimb superba (daca vii dinspre HU inspre Ljubljana e mai putin frumoasa), dar daca tocmai te-ai trezit dupa Croatia zici ca esti in Austria. La Ljubljana obisnuitul omor (dar voi sunteti obisnuiti din Bucuresti), pt ca daca pleci din RO cam ajungi pe acolo la ore nepotrivite. Dupa Postojna o sa vezi ca sunt doua variante - catre Gorizia sau catre Sezana-Trieste. Eu intotdeauna o iau pe sus pe Gorizia, pentru ca la un moment dat erau niste lucrari la intrarea in Italia (portiunea Sezana - Palmanova vreo 50 km) si daca o luam pe Gorizia reduceam la vreo 10 km de lucrari. Intre timp poate au terminat, dar eu tot pe Gorizia o iau. Cam atat. Amenzile pe Italia sunt mari si vin greu, dar vin. Drumuri bune ! Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users