Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Premier Energy se listeaza la bursa

Unde recomandati un CT cu Casa de...

Adaptare masina pentru o persoana...

Bios laptop Myria MY8315
 Folie display laptop in Bucuresti?

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...

Problema token semnatura electron...
 Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...
 Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...

Defect ciudat Videorecorder Panas...
 

Modelele MG și Maxus sunt reprezentate oficial în România

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
56 replies to this topic

#37
2cata

2cata

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,089
  • Înscris: 07.06.2023
PREMIERA MONDIALĂ PENTRU NOUL MODEL MG3
Dispunând de niveluri înalte de echipamente și spațiu în interior – similar celor mai bune din clasă – MG3 Hybrid+ oferă și ei au atât practicate câte eficiență. Valoarea este sporită și mai mult de garanție MG de șapte ani/150.000 km oferită standard.
MG3 – privire de ansamblu
Sistemul de propulsie hibridă avansată oferă clienților economie, rafinament și performanță
Hatchback-ul hibrid din segmentul B cu cea mai rapidă accelerație oferă beneficiile performanței în lumea reală
Capacitatea mai mare a bateriei decât a concurenților permite funcționarea cu zero emisii pentru mai mult timp
Sistemul hibrid versatil include generator separat, permițând mai multe moduri de condus hibrid
Gama de niveluri de echipare oferă ofertelor diverse opțiuni și valoare excepțională
Interiorul cu afișaj dublu sporește senzația premium a modelului MG3
Sistemele MG iSMART și MG Pilot oferă conectivitate și siguranța
Dimensiunile noi, extinse, oferă spațiu mai mare pentru ocupanți și pentru bagaje

Sistem de propulsie Hybrid+ de ultimă generație
Tehnologia de propulsie Hybrid+ de la MG este primul model face debutul pe noul MG3 și sistemul hibrid convențional, non-plug-in, pe un model MG. La bază, există cinci elemente cheie pentru noul sistem Hybrid+ – motor, transmisie, baterie, motor electric și generator.
În ciuda faptului că se concentrează pe eficiență, tehnologia electrificată oferă în mod natural beneficii excelente de performanță. Sistemul de propulsie Hybrid+ de la MG face din MG3 modelul hibrid din segmentul B cu cea mai rapidă accelerație din clasă, cu un sprint de la 0-100 km/h în 8,0 secunde. Pe autostradă, repriza de la 80 la 120 km/h este la fel de impresionantă, de doar 5,0 secunde.
Producând o putere combinată de 143 kW (195 CP), modelul MG3 Hybrid+ are un consum de combustibil de 4,4 l/100 km și emisii CO2* de 100 g/km. Acest lucru este oferit cu ajutorul unei baterii de 1,83 kWh, permițând o autonomie extinsă de rulare doar electrică – sporind semnificativ eficiența.
Noul MG3 dispune de un motor pe benzină de 1,5 litri de 75 kW și un motor electric de 100 kW, precum și de un motor-generator separat, care permite o mare varietate de moduri de funcționare a grupului motopropulsor. Acest lucru nu numai că oferă cifre performante de top pentru un hatchback hibrid de segment B, dar permite și funcționarea flexibilă, indiferent de condițiile de condus.
Astfel, modelul MG3 poate fi condus în următorii moduri de condus, fiecare selectat automat de sistem Hybrid+:
“EV”  – Funcționează numai cu energie electrică atâta timp cât permite nivelul de încărcare al bateriei
“Series”  – Motorul termic oferă energie generatorului, care alimentează motorul electric pentru rulare
“Series and Charge”  – Condus normal, plus încărcarea bateriei atunci când este în sarcină scăzută
“Drive and Charge”  – Motorul antrenează roțile, în timp ce încarcă bateria prin generator
“Parallel”  – Atât motorul termic, cât și motorul electric alimentează roțile
Motorul pe benzină în ciclu Atkinson de 1,5 litri cu patru cilindri produce 75 kW (102 CP), oferind o eficiență termică excepțională de ridicată, de 41%. Combinat cu motorul electric de 100 kW (136 CP), sistemul Hybrid+ oferă o gamă largă de putere pe toată plaja de turații.

Edited by 2cata, 29 February 2024 - 14:39.


#38
Crmn

Crmn

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 218
  • Înscris: 31.12.2023
Va fi în jur de 25.000 USD.
O varianta mult mai buna decat Yaris Cross.

#39
2cata

2cata

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,089
  • Înscris: 07.06.2023

 Crmn, pe 29 februarie 2024 - 20:26, a scris:

Va fi în jur de 25.000 USD.
O varianta mult mai buna decat Yaris Cross.
Pai YC este 20k, sau era pana acum.

#40
Crmn

Crmn

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 218
  • Înscris: 31.12.2023
20.000 dolari era si mg3 pana acum.
Unde a ajuns Rover 25...

#41
2cata

2cata

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,089
  • Înscris: 07.06.2023

 Crmn, pe 29 februarie 2024 - 21:16, a scris:

20.000 dolari era si mg3 pana acum.

.

Edited by 2cata, 29 February 2024 - 21:55.


#42
Crmn

Crmn

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 218
  • Înscris: 31.12.2023
.+5000 USD

Conform estimărilor pentru noul model șmecher.
Totusi, trebuie să ai curaj sa iei o mașină facuta de amvic, baic sau cum îi cheamă pe chineji...

#43
remvirg

remvirg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,125
  • Înscris: 04.08.2007
Asta așa e, însă teoretic și China ar trebui să știe că dacă mașinile cu care vor sa-si facă loc pe piata europeană vor fi niste panarame, ușa se închise pe perioada nedeterminata. Daca vor da chix cu astea li se va duce buhul și nu vor mai vinde nimic apoi.
Dar și să crezi că chinezii nu mai ai fac chinezării ci lucruri de calitate e greu.

#44
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,732
  • Înscris: 23.04.2007
Simbata trecuta dealeru' MG de la mine din sat a avut portile deschise asa ca am profitat de ocazie si am facut drive test cu MG ZS, MG EHS PHEV si MG4 Electric.
Concluzii ... greu de tras dupa doar citiva km ... la prima impresie pareau ok masinile ...

#45
Crmn

Crmn

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 218
  • Înscris: 31.12.2023
Au mai fost masini chinezești pe piata. Alea cu fata de ML si spate de X5. Sau invers...
Si mai erau Proton. Malaezia.
Au dispărut repede.
Apropo, cu chinezestile facute in Bulgaria ce se mai aude?

#46
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,245
  • Înscris: 04.11.2016
Noul MG HS in România.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/jpzJcJWPJqc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by gabrieln2016, 19 March 2024 - 13:05.


#47
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,807
  • Înscris: 15.06.2007
Luati cu pâine..

Sa povesteasca cineva daca abusit o chinezeasca si au sarit si airbagurile.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/8HpkDUWAKFM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by tfmercedez, 05 May 2024 - 16:12.


#48
Punter

Punter

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,307
  • Înscris: 24.07.2022
si masinile japoneze etc au avut probleme cu milioanele, cel putin din ce stim.

stirile astea pot fi trunchiate. si eu am avut accident cu o masina "vestica" si nu a sarit airbagul...dar nu aveam centura.

#49
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,807
  • Înscris: 15.06.2007
Dar usile s-au deschis? Ca din ce prezinta ala pe youtube, nici pasagerii din spate nu au scapat, ca nu s-au putut deschide usile si au ars de vii.  Cred ca la Logan se deschid usile dupa un impact frontal, poate cad singure.

Am vazut niste MG uri prin oras, arata ok. Sper sa nu se auda la stiri vesti nasoale ca cele din China.


[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/YMKpCiDomgM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by tfmercedez, 05 May 2024 - 16:46.


#50
Punter

Punter

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,307
  • Înscris: 24.07.2022
da, usa s-a deschis. desi duc dorul ca puteam apasa doar o data pe cheie si ramanea deschisa doar usa mea si portbagajul parca.

astea sunt rautacisme, cate Ferrari si BMW au luat foc pe drum din senin? mai e pana se egaleaza numerele..

#51
SpanuFlorin

SpanuFlorin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 818
  • Înscris: 02.06.2021
Si eu care sunt chitit sa-mi achizitionez un MG4 XPower, oare la asta gasiti ceva bube, gen explozii, dezmembrari in mers, nu de alta dar vad ca stiti sa scormoniti dupa ele.

#52
ergon

ergon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,308
  • Înscris: 27.07.2006

 Punter, on 05 mai 2024 - 16:23, said:

si eu am avut accident cu o masina "vestica" si nu a sarit airbagul...dar nu aveam centura.
Airbagul poate sa nu sara din multe motive. Nepurtarea centurii de siguranta nu este unul dintre ele.

 SpanuFlorin, on 05 mai 2024 - 18:34, said:

Si eu care sunt chitit sa-mi achizitionez un MG4 XPower
Banii tai...

#53
Punter

Punter

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,307
  • Înscris: 24.07.2022
aici zice ca e normal sa nu sara fara centura, ca devine mortal:


[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/9JXVb09Hs-M?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#54
ergon

ergon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,308
  • Înscris: 27.07.2006
@Punter
Mea culpa, ramasesem setat pe sistemele anterioare:
"Newer airbags have a safety belt sensor and use an algorithm to decide whether to deploy the bag in a given crash, depending on whether people are using safety belts."

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate