Modelele MG și Maxus sunt reprezentate oficial în România
Last Updated: May 07 2024 14:25, Started by
dustdany
, Nov 24 2023 00:55
·
10
#37
Posted 29 February 2024 - 14:38
PREMIERA MONDIALĂ PENTRU NOUL MODEL MG3
Dispunând de niveluri înalte de echipamente și spațiu în interior – similar celor mai bune din clasă – MG3 Hybrid+ oferă și ei au atât practicate câte eficiență. Valoarea este sporită și mai mult de garanție MG de șapte ani/150.000 km oferită standard. MG3 – privire de ansamblu Sistemul de propulsie hibridă avansată oferă clienților economie, rafinament și performanță Hatchback-ul hibrid din segmentul B cu cea mai rapidă accelerație oferă beneficiile performanței în lumea reală Capacitatea mai mare a bateriei decât a concurenților permite funcționarea cu zero emisii pentru mai mult timp Sistemul hibrid versatil include generator separat, permițând mai multe moduri de condus hibrid Gama de niveluri de echipare oferă ofertelor diverse opțiuni și valoare excepțională Interiorul cu afișaj dublu sporește senzația premium a modelului MG3 Sistemele MG iSMART și MG Pilot oferă conectivitate și siguranța Dimensiunile noi, extinse, oferă spațiu mai mare pentru ocupanți și pentru bagaje Sistem de propulsie Hybrid+ de ultimă generație Tehnologia de propulsie Hybrid+ de la MG este primul model face debutul pe noul MG3 și sistemul hibrid convențional, non-plug-in, pe un model MG. La bază, există cinci elemente cheie pentru noul sistem Hybrid+ – motor, transmisie, baterie, motor electric și generator. În ciuda faptului că se concentrează pe eficiență, tehnologia electrificată oferă în mod natural beneficii excelente de performanță. Sistemul de propulsie Hybrid+ de la MG face din MG3 modelul hibrid din segmentul B cu cea mai rapidă accelerație din clasă, cu un sprint de la 0-100 km/h în 8,0 secunde. Pe autostradă, repriza de la 80 la 120 km/h este la fel de impresionantă, de doar 5,0 secunde. Producând o putere combinată de 143 kW (195 CP), modelul MG3 Hybrid+ are un consum de combustibil de 4,4 l/100 km și emisii CO2* de 100 g/km. Acest lucru este oferit cu ajutorul unei baterii de 1,83 kWh, permițând o autonomie extinsă de rulare doar electrică – sporind semnificativ eficiența. Noul MG3 dispune de un motor pe benzină de 1,5 litri de 75 kW și un motor electric de 100 kW, precum și de un motor-generator separat, care permite o mare varietate de moduri de funcționare a grupului motopropulsor. Acest lucru nu numai că oferă cifre performante de top pentru un hatchback hibrid de segment B, dar permite și funcționarea flexibilă, indiferent de condițiile de condus. Astfel, modelul MG3 poate fi condus în următorii moduri de condus, fiecare selectat automat de sistem Hybrid+: “EV” – Funcționează numai cu energie electrică atâta timp cât permite nivelul de încărcare al bateriei “Series” – Motorul termic oferă energie generatorului, care alimentează motorul electric pentru rulare “Series and Charge” – Condus normal, plus încărcarea bateriei atunci când este în sarcină scăzută “Drive and Charge” – Motorul antrenează roțile, în timp ce încarcă bateria prin generator “Parallel” – Atât motorul termic, cât și motorul electric alimentează roțile Motorul pe benzină în ciclu Atkinson de 1,5 litri cu patru cilindri produce 75 kW (102 CP), oferind o eficiență termică excepțională de ridicată, de 41%. Combinat cu motorul electric de 100 kW (136 CP), sistemul Hybrid+ oferă o gamă largă de putere pe toată plaja de turații. Edited by 2cata, 29 February 2024 - 14:39. |
#38
Posted 29 February 2024 - 20:26
Va fi în jur de 25.000 USD.
O varianta mult mai buna decat Yaris Cross. |
#39
Posted 29 February 2024 - 20:59
#40
Posted 29 February 2024 - 21:16
20.000 dolari era si mg3 pana acum.
Unde a ajuns Rover 25... |
#41
Posted 29 February 2024 - 21:54
#42
Posted 29 February 2024 - 22:17
.+5000 USD
Conform estimărilor pentru noul model șmecher. Totusi, trebuie să ai curaj sa iei o mașină facuta de amvic, baic sau cum îi cheamă pe chineji... |
#43
Posted 01 March 2024 - 12:11
Asta așa e, însă teoretic și China ar trebui să știe că dacă mașinile cu care vor sa-si facă loc pe piata europeană vor fi niste panarame, ușa se închise pe perioada nedeterminata. Daca vor da chix cu astea li se va duce buhul și nu vor mai vinde nimic apoi.
Dar și să crezi că chinezii nu mai ai fac chinezării ci lucruri de calitate e greu. |
#44
Posted 01 March 2024 - 12:31
Simbata trecuta dealeru' MG de la mine din sat a avut portile deschise asa ca am profitat de ocazie si am facut drive test cu MG ZS, MG EHS PHEV si MG4 Electric.
Concluzii ... greu de tras dupa doar citiva km ... la prima impresie pareau ok masinile ... |
#45
Posted 01 March 2024 - 20:09
Au mai fost masini chinezești pe piata. Alea cu fata de ML si spate de X5. Sau invers...
Si mai erau Proton. Malaezia. Au dispărut repede. Apropo, cu chinezestile facute in Bulgaria ce se mai aude? |
#46
Posted 19 March 2024 - 13:05
Noul MG HS in România.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/jpzJcJWPJqc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by gabrieln2016, 19 March 2024 - 13:05. |
|
#47
Posted 05 May 2024 - 16:12
Luati cu pâine..
Sa povesteasca cineva daca abusit o chinezeasca si au sarit si airbagurile. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/8HpkDUWAKFM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by tfmercedez, 05 May 2024 - 16:12. |
#48
Posted 05 May 2024 - 16:23
si masinile japoneze etc au avut probleme cu milioanele, cel putin din ce stim.
stirile astea pot fi trunchiate. si eu am avut accident cu o masina "vestica" si nu a sarit airbagul...dar nu aveam centura. |
#49
Posted 05 May 2024 - 16:45
Dar usile s-au deschis? Ca din ce prezinta ala pe youtube, nici pasagerii din spate nu au scapat, ca nu s-au putut deschide usile si au ars de vii. Cred ca la Logan se deschid usile dupa un impact frontal, poate cad singure.
Am vazut niste MG uri prin oras, arata ok. Sper sa nu se auda la stiri vesti nasoale ca cele din China. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/YMKpCiDomgM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by tfmercedez, 05 May 2024 - 16:46. |
#50
Posted 05 May 2024 - 18:08
#51
Posted 05 May 2024 - 18:34
Si eu care sunt chitit sa-mi achizitionez un MG4 XPower, oare la asta gasiti ceva bube, gen explozii, dezmembrari in mers, nu de alta dar vad ca stiti sa scormoniti dupa ele.
|
|
#52
Posted 05 May 2024 - 20:30
Punter, on 05 mai 2024 - 16:23, said:
si eu am avut accident cu o masina "vestica" si nu a sarit airbagul...dar nu aveam centura. SpanuFlorin, on 05 mai 2024 - 18:34, said:
Si eu care sunt chitit sa-mi achizitionez un MG4 XPower |
#53
Posted 06 May 2024 - 02:01
aici zice ca e normal sa nu sara fara centura, ca devine mortal:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/9JXVb09Hs-M?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#54
Posted 06 May 2024 - 07:09
@Punter
Mea culpa, ramasesem setat pe sistemele anterioare: "Newer airbags have a safety belt sensor and use an algorithm to decide whether to deploy the bag in a given crash, depending on whether people are using safety belts." |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users