Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Garanție Kia Sportage
#37
Publicat: 07 octombrie 2023 - 13:25
Danut Ianc, on 07 octombrie 2023 - 12:59, said:
dacă condițiile sunt îndeplinite în cartea de service. |
#41
Publicat: 07 octombrie 2023 - 19:55
Cumulus, on 07 octombrie 2023 - 18:13, said:
Deci, toate masinile din Germania se strica dupa 100000km, pentru ca fac revizia conform cerintelor fabricantului. Nu e datoria mea sa te conving, cine isi ia masina noua stie cat o sa o tina, si majoritatea (mai ales in nemtia) nu le tin mai mult de 2-3 ani asa ca nu conteaza, ii inteleg pe deplin. Dar poti discuta cu niste mecanici, poti citi despre asta, poti sa-ti pui singur intrebarea de ce la marca X trebuie facuta la 10k si la marca Y la 30k, desi folosesc acelasi ulei. Ce-o fi special la aia unde nu trebuie sa-i faci revizia la 10k? Fac motorul din alte materiale unde frecarile sunt mult mai mici? Au ei metode speciale de a preveni impuritatile, etc? Gasesti inclusiv comparatii la 5W30 (de exemplu) dupa 8000 km / 12000 km / 16000 km sa vezi cum scade vascozitatea dramatic dupa 12k. Sau poate te poti intreba cata garantie ofera firmele care recomanda schimburi la 30k vs cele care recomanda schimburi la 10k, daca tot vorbim de "cerintele fabricantului". Ca daca-ti ofer 2 ani garantie si 50.000 km poate ai noroc si nu crapa pana iese din garantie, chiar cu uleiul 'de fabrica', si atunci o sa fac reclama ca vanda masina care n-are nevoie de revizii deloc. abac, on 07 octombrie 2023 - 18:40, said:
Masina mea, cu revizii la 30k, inclusiv una de 35k, a fost vanduta in stare perfecta de functionare la ~180.000 km. Masina de firma, leasing, vanduta la licitatie. S-a dat in ziua 1 de listare. Editat de TehCube, 07 octombrie 2023 - 19:56. |
#42
Publicat: 07 octombrie 2023 - 20:04
Diferenta , da stiu , sunt unii care nu cred in perioada de rodaj , ''ferul e fer'' cu totul altfel se aseaza motorul la o masina rodata ! In schimb la una la care ''propretaru'' rupe zona rosie de noua...de ''plange segmentii''...sa citez baietii dintre blocuri , poti sa faci ce vrei tu...ca va consuma ulei si va avea o gramada de probleme ! Sau cei care intre stopuri aflate la 100 de metri demareaza in tromba ca sa poata pune o frana puternica ! Si nu ma mai luati cu Germanica , unde toti dau in pedala cat pot si dupa 5 ani o vand ca si ''condusa de o batranica'' ! Soferii spanacului...ca si rahatul din Germanica la noi e considerat deluxe !
Eu schimb uleiul ACASA , cand mi se pare mie ca e putin negru sau murdar...nu conteaza numarul de kilometri , un ulei bun e foarte ieftin la magazine online...in service e la pret de aur si nu stii cum se schimba...sau nu...dar nu intru in detalii ca nu vreau sa ma cert cu nimeni !!! Editat de Alltrack, 07 octombrie 2023 - 20:11. |
#43
Publicat: 07 octombrie 2023 - 20:29
TehCube, on 07 octombrie 2023 - 19:55, said:
Greu de crezut ca nu arde ulei dupa genul asta de tratament, sau ca nu o sa apara probleme serioase cat de curand. Dar repet, mi se pare perfect acceptabil sa o tratezi asa daca o vinzi dupa cativa ani de utilizare, adica nu vad o problema din perspectiva primului proprietar. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/3lmnoqAnPCY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#44
Publicat: 07 octombrie 2023 - 20:35
TehCube, on 07 octombrie 2023 - 19:55, said: Nu, evident, dar sansele de a avea diverse probleme sunt mai mari la un motor cu revizii la 30k+ km decat cu unul la care se fac reviziile la timp. Nu e datoria mea sa te conving, cine isi ia masina noua stie cat o sa o tina, si majoritatea (mai ales in nemtia) nu le tin mai mult de 2-3 ani asa ca nu conteaza, ii inteleg pe deplin. Dar poti discuta cu niste mecanici, poti citi despre asta, poti sa-ti pui singur intrebarea de ce la marca X trebuie facuta la 10k si la marca Y la 30k, desi folosesc acelasi ulei. Ce-o fi special la aia unde nu trebuie sa-i faci revizia la 10k? Fac motorul din alte materiale unde frecarile sunt mult mai mici? Au ei metode speciale de a preveni impuritatile, etc? Gasesti inclusiv comparatii la 5W30 (de exemplu) dupa 8000 km / 12000 km / 16000 km sa vezi cum scade vascozitatea dramatic dupa 12k. Sau poate te poti intreba cata garantie ofera firmele care recomanda schimburi la 30k vs cele care recomanda schimburi la 10k, daca tot vorbim de "cerintele fabricantului". Ca daca-ti ofer 2 ani garantie si 50.000 km poate ai noroc si nu crapa pana iese din garantie, chiar cu uleiul 'de fabrica', si atunci o sa fac reclama ca vanda masina care n-are nevoie de revizii deloc. Greu de crezut ca nu arde ulei dupa genul asta de tratament, sau ca nu o sa apara probleme serioase cat de curand. Dar repet, mi se pare perfect acceptabil sa o tratezi asa daca o vinzi dupa cativa ani de utilizare, adica nu vad o problema din perspectiva primului proprietar. Alea sunt riscuri, nu sanse. E perfect normal sa schimbi un ulei la 30000km mers extraurban. Masinile, ce sa vezi, stiu sa iti indice sa schimbi uleiul mai repede, daca mergi cu viteze mici. 99% din proprietari vor schimba uleiul cand le indica masina. O masina cu ulei schimbat la 30000km si parcurs extraurban va fi mai buna decat una frecata pe distante mici, chiar daca ii schimbi uleiul la fiecare plin de carburant. Garantia nu are legatura cu intervalul schimbului de ulei. |
#45
Publicat: 07 octombrie 2023 - 20:38
E evident ca una frecata urban va fi mai uzata decat una folosita aproape exclusiv extraurban, dar 30k e mult si pentru extraurban. Nu o zic doar eu, o zic o gramada de specialisti, ba mecanici, ba producatori, ba oameni care au testat uleiuri folosite in diverse conditii dupa 5000 - 10000 - 15000. Da' stiu, pentru tine ca utilizator e mai usor sa crezi ca nu pateste nimic daca il schimbi la 30k, pe principiul ignorance is bliss. Asta spera si producatorul, ca sa o schimbi repede, sa mai decartezi cateva zeci de mii de euro in buzunarele lor.
raven75, on 07 octombrie 2023 - 20:29, said:
Ah, ok, daca exista un exemplu in care cineva ZICE ca masina n-are probleme dupa 200k, inseamna ca toti aia amintiti mai sus nu stiu despre ce vorbesc. De unde stii ca masina respectiva nu arde ulei, de exemplu? Zic de aceasta problema pentru ca o data ce-a aparut, nu o mai rezolvi, chiar daca poti trai cu ea. Editat de TehCube, 07 octombrie 2023 - 20:40. |
#46
Publicat: 07 octombrie 2023 - 20:58
|
#50
Publicat: 07 octombrie 2023 - 21:58
Mai carcasule....cand tu o sa ai o casa ca a mea, o masina ca a mea si un venit ca al meu atunci sa vorbesti...apropo....stai cu chirie? 50-70 mp?Pana atunci treci la somn, ca trebuie sa te trezesti devreme...altfel nu o sa mai ai de lucru .Iar in tara daca vii, nu te angajeaza nici dracu, ca sunteti toti odihniti!
Editat de raducut123, 07 octombrie 2023 - 22:04. |
#51
Publicat: 07 octombrie 2023 - 22:07
Mie la Hyundai Elantra nu au vrut să-mi schimbe în garanție decât un pivot care costa 100 de lei. Caseta de direcție era "impecabilă" din punctul lor de vedere, deși avea joc la 50.000 de km, iar ambreiajul e consumabil. Un zgomot de rulment din cutia de viteze, la rece, era considerat "normal" deși huruia destul de evident. La i20, nici n-au vrut să audă că la 20.000 de km trepida ambreiajul la cald. Mi s-a recomandat să îl schimb pe banii mei, ca mai apoi să recunoască că a fost un defect de proiectare și să echipeze mașinile cu un kit upgradat. Toate astea la celebrii DAB AUTO. De ce spun asta? Pentru că Hyundai și Kia sunt frați la bază, iar în România, garanția, ca și la alte firme, e mai mult o păcăleală care să atragă clienții. În realitate, totul depinde de responsabilul cu garanțiile, care, de cele mai multe ori, e surd, chior și știe o singură poezie: nu vă faceți nicio problemă, așa face toate!
Editat de takis, 07 octombrie 2023 - 22:11. |
|
#53
Publicat: 11 octombrie 2023 - 09:00
Danut Ianc, on 06 octombrie 2023 - 19:10, said:
Da. este 2.0 diesel + hibrid 2019. O să sun mâine la dealer (s) să văd cum este. O recomandare de la voi de om competent care știe ce vorbești referitor la kia? Nu vad logica pentru care ai cumpara un diesel cu ~90k si doar 3 schimburi de ulei. Cu sau fara garantie. |
#54
Publicat: 11 octombrie 2023 - 15:35
undesignus, on 11 octombrie 2023 - 09:00, said:
Nu vad logica pentru care ai cumpara un diesel cu ~90k si doar 3 schimburi de ulei. Cu sau fara garantie. Ok. Aș vrea să văd și cealaltă parte a problemei. Din punctul tău de vedere, de ce aș cumpăra un Sportage cu 90k km la bord, motor de 2.0, cu full, încă în garanție pt. următorii 3 ani, fără istoric de service (verificat pe Kia global) în loc să cumpăr un kia sportage nou sau unul tot second dar cu 30k km, din România, cu istoric de service deja. Sunt curios să văd ce zici. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi