![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Motosapă
Last Updated: Mar 18 2023 11:20, Started by
AMPET
, Mar 16 2023 11:15
·
4

#1
Posted 16 March 2023 - 11:15

Am o motosapă progarden și după ce o pornesc produce niste explozii și se oprește.
Care ar fi problema? |
#2
Posted 16 March 2023 - 11:32

#3
Posted 16 March 2023 - 11:39

Paco_ste1, on 16 martie 2023 - 11:32, said: Scoate bujia, curata-o si usuc-o . Respecta instructiunile de pornire la rece . Posibil carburator infundat. Paco_ste1, on 16 martie 2023 - 11:32, said: Scoate bujia, curata-o si usuc-o . Respecta instructiunile de pornire la rece . Posibil carburator infundat. |
#4
Posted 16 March 2023 - 12:18

Pune link la modelul exact.
Motor in 4 timpi? Verifica reglajul culbutorilor de la supape. Daca sunt foarte dereglati pot aparea astfel de simptome. |
#5
Posted 16 March 2023 - 12:51

Daca nu ai folosit-o din toamna pana acum si a avut ramasa benzina in rezervor, este bine sa o inlocuiesti.
|
#6
Posted 16 March 2023 - 12:53

viceroy56, on 16 martie 2023 - 12:18, said:
Pune link la modelul exact. Motor in 4 timpi? Verifica reglajul culbutorilor de la supape. Daca sunt foarte dereglati pot aparea astfel de simptome. |
#7
Posted 16 March 2023 - 13:33

Benzina veche nu da astfel de simptome.
Nu porneste, se opreste la ralenti, dar nu da EXPLOZII in camera de ardere sau in esapament. Ca si recomandare, in fiecare inceput de sezon o verificare temeinica asupra tuturor componentelor: schimbare ulei, curatre carburator, verificare bujie, verificare culbutori, alimentare cu benzina proaspata. O alta recomandare: consumati integral benzina din rezervor daca urmeaza o pauza de functionare de 3-4 saptamani. Sau scoateti benzina ramasa in rezervor. Foarte rar se acumuleaza mizerie in dreptul "magnetului" de pe volanta, dar fenomenul se reflecta in porniri greoaie si mers neregulat la relanti/turatii scazute/imposibilitate accelerare. Io am o motosapa cu motor Honda de 6,5 CP si daca fac 'revizia" in primavara, tot anul functioneaza perfect, cu porniri "la sfert"! Dap, Honda nu e Progarden, dar totusi... |
#8
Posted 16 March 2023 - 13:49

#9
Posted 16 March 2023 - 13:54

#11
Posted 17 March 2023 - 15:11

am avut asa ceva la un... Trabant(motor in 2 timpi ca la motosapa cu aprindere electronica- pentru cei mai tineri care nu l-au apucat). Foloseam bujiile recomandate in manualul producatorului si dupa putin timp motorul nu mai tragea si apareau explozii in esapament. Curatam bujiile, mergeam nu cred ca mai mult de 100km la drum intins, in oras si mai repede, si aveam din nou aceleasi probleme. Am schimbat bujiile cu unele romanesti de la Sinterom si am mers toata vara fara sa le mai curat cu nici un fel de probleme.
Edited by vladut01, 17 March 2023 - 15:13. |
#12
Posted 17 March 2023 - 15:44

Nu se pune!
Colegu' are motosapa cu motor in 4 timpi, nu de Trabant! Si aprinderea e la fel si la 2 timpi si la 4 timpi la "sculele" de gradina! |
#13
Posted 17 March 2023 - 16:13

Si eu inclin sa cred ca este din supape.Mizerie (la scaune supape) sau reglaj incorect la culbutori.
Am aceiasi tapreta ca viceroy si cind am reglat culbutorii (la noi 0,20 evacuare si 0,15 admisie - nu stiu la tine cit ar trebui) motorul merge perfect.O alta cauza cel putin la noi este arcul care controleaza avansul centrifugal.Viceroy poate incerca (daca este aproape) sa porneasca tapreta sa o incalzeasca sa stabilizeze turatia la jumatate si sa dea un impula tijei de la avansul centrifugal sa vezi explozii in toba. Edited by mariusyale, 17 March 2023 - 16:13. |
#14
Posted 18 March 2023 - 11:20

La astea mai e o problema, decompresorul.
Ala deschide scurt supapa de admisie pe ciclul de compresie pentru a reduce efortul la sfoara cind o pornim. Da niste manifestari ciudate de genul rateuri in carburtor cind scade turatia sub 700-800rpm. Daca o bagi in brazda si o fortezi se opreste cu o pocnitura serioasa, e clasica treaba. La fel, ai carburatorul murdar si nu isi poate ridica turatia la relanti, 1500rpm si trage citeva rateuri de zici ca ai supapa de admisie arsa. Astea sint manifestari "normale" datorate decompresorului. Edited by Ion_Bumbu, 18 March 2023 - 11:22. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users