Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 

Cat de bine ar trebuii sa cunosc limbajul C++?

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
Arrowwq

Arrowwq

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 12.01.2022
Buna seara. Am nevoie de indrumarea voastra! Cat de bine ar trebuii sa cunosc limbajul C++ , pentru a ma putea angaja in domeniul IT? Sunt incepator si de un an de zile am invatat C++ cand am avut timp.Am rezolvat 140 de proble de informatica (elementele de baza ale programarii ,algoritmi esentiali ,vectori , functii) ,si si totusi simt ca bat pasul pe loc , am un sentiment de nesiguranta.Am  trecut putin la clase si obiecte si mi se pare greu.Avand in vedere ca stiu putin c++ am inceput un curs de  introducere in c#,pe  care l-am terminat foarte repede, la fel si cu python, deoarece difera doar sintaxa am inteles usor cele doua limbaje mentionate.Ce sa fac in continuare chiar nu stiu.Sa aprofundez si mai mult c ++ ,iar apoi sa ma decid pe ce ramura sa merg ? Ma simt putin pierdut !!! .Vreau daca se poate sa imi explicati pas cu pas cum ar trebui sa procedez.Astept ajutorul vostru! Multumesc

#2
MarianG

MarianG

    be that as it may

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,443
  • Înscris: 10.08.2005
Cat cere angajatorul, apoi pe masura ce trece timpul inveti mai mult.

#3
nlcian

nlcian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 374
  • Înscris: 27.03.2006