Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Probleme cu platile la Google Play
Last Updated: Dec 31 2022 11:27, Started by
MinettoMatoi
, Dec 28 2022 21:53
·
0
#1
Posted 28 December 2022 - 21:53
Am si eu o problema, am card Visa asociat la google play, de la un timp nu merge sa mai cumpar.
Inainte apasam, si se rezolva imediat, se facea plata. Dupa aia ba aparea ca "ptr securitatea dvs aprobati tranzactia cu etoken, si apoi reveniti la comerciant si apasati finalizati tranzactia". Ma duc, confirm, revin, apas finalizare tranzactie, si da eroare "cardul nu a putut fi confirmat de banca ta". Alta data a dat eroarea asta fara sa mai trebe sa confirm. Am sunat de 5 ori la suport card si aia zic ca nu e de la banca, cardu mere ok, merge sa fac plati online la telekom, lumina, la magazine, asta e corect. Google a dat mesaj ca erorile sunt date ca banca refuza confirmarea cardului. Banca zice ca aia vb prostii, ca nu apare nici o incercare de tranzactie la banca. Mi s-a zis sa incerc sa sterg datele cardului la google si sa le rebag. Supriza, le bag, si cand dau save zice: "Your request failed. Use a different payment method, or contact your bank.Learn more [OR-CCSEH-22]" Atasez raspunsul google. Banca zice ca nu stiu aia mai bine ca ei cum e, cu cardul. Care are dreptate ? Eroarea aia cu PMSA-35 din mesaj apare cand zice "cardul nu a putut fi confirmat de banca ta", adica in mesajul asta. De ex ieri a mers cam 30 min, am facut simplu plata si a luat-o. Dar pana ieri de pe 17 dec, si de ieri dupa ce a mers, iar nu mai merge, ba cere confirmare etoken, ba nu cere, ba nu accepta nici sa bagi datele card in google play. Attached Files |
#2
Posted 29 December 2022 - 00:48
Problema asta o poți rezolva dacă adaugi cardul nu din aplicația Google Pay manual,ci din aplicația băncii emitente a cardului. Majoritatea băncilor au această posibilitate. Verifică în aplicația de banking dacă ai opțiune adaugă în Google Pay sau portofelul Google.
Eu așa am adaugat în Google Pay, cardurile din Revolut, Monese, ING, Curve, inclusiv cardurile de tichete de masă edenred.... Edited by wertyck, 29 December 2022 - 00:49. |
#3
Posted 29 December 2022 - 07:54
La Libra am avut aceiasi problema dar s-a rezolvat rapid sunand la tehnic. Daca din aplicatia bancii emitente nu ai optiune de inrolare in Gpay atunci pot aparea disfunctionalitati. De la ce banca e cardul pentru ca e clar ca Google nu are nici o vina ?
|
#4
Posted 29 December 2022 - 09:52
Sterge cardul din GPay si reia procesul de inrolare.
Am adaugat zilele trecute un card ING in wallet, a fost necesar sa confirm adaugarea in aplicatia bancii, cu cod PIN si cod unic sms. Ar ajuta daca ai spune si de la ce banca e cardul. |
#6
Posted 29 December 2022 - 15:04
Leo2006, on 29 decembrie 2022 - 07:54, said:
La Libra am avut aceiasi problema dar s-a rezolvat rapid sunand la tehnic. Daca din aplicatia bancii emitente nu ai optiune de inrolare in Gpay atunci pot aparea disfunctionalitati. De la ce banca e cardul pentru ca e clar ca Google nu are nici o vina ? |
#7
Posted 29 December 2022 - 15:07
AlexEn, on 29 decembrie 2022 - 09:52, said:
Sterge cardul din GPay si reia procesul de inrolare. Am adaugat zilele trecute un card ING in wallet, a fost necesar sa confirm adaugarea in aplicatia bancii, cu cod PIN si cod unic sms. Ar ajuta daca ai spune si de la ce banca e cardul. |
#8
Posted 29 December 2022 - 15:08
WorstSpiderman, am si android 6 pe un HTC One M8, dar si android 11 cam pe altul, acelasi lucru da.
|
#9
Posted 30 December 2022 - 11:21
Roaga pe cei de la banca sa deschida un tichet la Visa. Intr-adevar cei de la banca nu vad anumite informatii in sistemul lor, pentru ca in acest caz nu ajunge nicio cerere de autorizare in hostul bancii.Din mesaj inteleg ca e vorba de plati in diverse aplicatii (nu contactless la pos), probabil problema e ca s-a depasit numarul de tokenuri care pot fi generate (si iti merge cand se foloseste un token existent).
|
#10
Posted 31 December 2022 - 11:27
Mi s-a intamplat frecvent acelasi lucru pe un telefon Huawei P smart 2019 cu android 11. Faceam platile pe telefon le autorizam si cand ma intorceam inapoi in aplicatia de plata constatam ca aplicatia era inchisa din lipsa de ram si plata nu se mai finaliza. Practic devenise imposibila orice plata online. Cu android 10 mergea ok. Am aruncat telefonul la gunoi si cu cel nou nu am mai avut asemenea probleme. Daca nu-ti merge nici un card atunci e de la telefon problema. Nu poate sa fie o problema la toate bancile daca la toata lumea merg tranzactiile si inrolarea in GPay si la tine nu.
|
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users