Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Sfat cumpărare mașina
#19
Posted 20 December 2022 - 11:42
chitsro, on 20 decembrie 2022 - 10:38, said:
Renault Megane 1.5 dci Am avut unul de nou si l-am dat dupa vreo 7 ani la 105k km, noul propietar l-a dus pana pe la 220 k km fara probleme. Si la bugetul lui cauta un megane obosit care are intretinerea mai scumpa decat la golf 4 |
#20
Posted 20 December 2022 - 12:31
TruculMagic, on 20 decembrie 2022 - 10:36, said: Cum nu ? 1.6 vvt 110cp disponibil pentru anumite tari + 1.6-le pe modelul pana in 03. Au pus si 1.4 pe octavia de 75 cp si 80 cp Deci tu te plangi de golf 4 alh ca sa nu te rupa la intretinere si crezi ca o japoneza veche plina de rugina e mai ok ? Sau un a6 allroad ? Dar eventual dacă o sa ies mai bine cu golful decât cu Avensis de exemplu, am sa l mai păstrez câțiva ani |
#21
Posted 20 December 2022 - 14:03
TruculMagic, on 20 decembrie 2022 - 10:36, said: Cum nu ? 1.6 vvt 110cp disponibil pentru anumite tari + 1.6-le pe modelul pana in 03. Au pus si 1.4 pe octavia de 75 cp si 80 cp |
#22
Posted 20 December 2022 - 19:54
DanielSV1234, on 19 decembrie 2022 - 21:34, said:
Prin mers la consum ma refer la o viteza maxima de 90-100 si depasiri când întâlnesc mașini care merg mai lent, dar de obicei pana in 90 ca sa nu fiu in primejdia de a pierde permisul 90 de zile https://www.autovit....a-ID7H6DXr.html |
#23
Posted 20 December 2022 - 20:37
DanielSV1234, on 19 decembrie 2022 - 19:46, said: Ce părere aveți despre un a6 quattro sau Octavia 4x4, credeți ca as avea nevoie de el sau e mai mult un moft, personal nu mi dau seama |
#24
Posted 20 December 2022 - 21:59
botelucian, on 20 decembrie 2022 - 08:29, said:
Am avut octavia cu alh si chiar era ieftin de intretinut, comparat multe masini mai noi. Motor simplu , duce 1 milion de km daga ai grija de el. De consum nici nu mai zic . Am trecut fortat (lovit de un tir in spate- dauna toatala) la un focus mk3 dar inca regret octavia si motorul ala. Iti recomand un polish + tratament ceramic, o curatare interiorara detailing undeva sa o si poata usca pe vremea asta . Schimb de ambreiaj daca simti ca nu e parametri si un STAGE 1 Verificat si schimbat lichid de frana , verificat/schimbat furtune vacuum si curatare egr . Schimbat sistemul media daca vrei noutate. Inca 1000 de euro si o mai duci cativa ani fara probleme. Edited by althea, 21 December 2022 - 05:26. |
#25
Posted 21 December 2022 - 00:24
_R_A_D_U, on 20 decembrie 2022 - 20:37, said: Da, sigur că da, A seiz la 3k euro. Adică ai mașină cinstită și vrei să dai vrabia din mână pe cioara de pe gard. Sfântă naivitate! Oricum, succesuri! M-am interesat și de o Octavia 4x4 2.0 tdi, citisem ca versiunea asta de 2.0 nu are atâtea probleme precum cele de pe golf, audi sau Passat. Lăsând avioanele deoparte, variante de buget ar mai fi Avensis 1.8, am găsit câteva la 3000 cu posibilitatea de a pune gpl, Megane 1.6 113 hp, Mazda 3 1.6, am văzut un Peugeot 307 2.0 benzina dar cred ca ar fi o groapa fără fund, Laguna 2.0 și 2.0t despre care se zice ca ar fi destul de problematica, m-am uitat și la un Sandero dar parca nu ma atrage interiorul la el, Laguna 3 2.0i dar ar trebui sa ridic bugetul la 5000e, 4000 sa o cumpăr și restul sa i păstrez in caz de nevoie, un focus 1.6 116hp, un Cordoba dacă as găsi ceva cu motor mai mare de 1.9, nu m-am interesat de ea încă, am văzut un Impreza 1.5i 4x4, dar din nou, nu știu nimic despre întreținerea ei, pe o vreme ma uitam la un a4 b6 fie 1.9 131, fie 2.0i dar am renunțat la ideea asta. Încerc sa găsesc ceva cât de cât mai bun dar care sa nu ceara bani cât doua golfuri Pana la toamna când as reuși sa strâng 3000, asta daca nu cere mașina un ambreiaj, o turbina, injectoarele, o sa încerc sa cer sfaturi de la oameni mai experimentați decât mine. Sau eventual pana in 2024. Golful oricum vreau sa l mai țin măcar 6 luni. Acum ce va da Domnul |
#26
Posted 21 December 2022 - 07:32
Nu se distruge nimic. Eu zic ca mai bine o pui la punct pe cea care o ai cu 1000 euro daca e nevoie.
La 3000 nu faci mare treaba si e riscant sa iei una forjata tare si doar cozmetizata Golful 4 e tanc si ingrijita duce mult Cat e nevoie schimbarea asta si cat e moft? |
#27
Posted 21 December 2022 - 10:17
la momentul actual masinile sunt foarte scumpe pentru ceea ce ofera..... si noi si sh. cel mai bine mai stai o perioada cu cea actuala, pe care te poti baza si daca e cazul mai schimbi una alta. intre timp mai strangi niste bani ca sa poti cumpara ceva mai bun.
|
#28
Posted 21 December 2022 - 10:27
Orice masina, mai noua sau mai veche atinge un punct in care nu mai e fezabil din punct de vedere economic sa o repari. In cazul golfului, un ambreiaj plus injectoare, turbo, amortizoare, etc.
Totusi, daca n-ai bani de un upgrade serios, nu merita schimbata. Rugina sa nu fie la aripile fata, praguri. Consuma putin, chiar raportat la masinile noi. Am avut ALH, daca vrei putere se poate aduce la un nivel la care face fata lejer unui 2.0 tdi. Eu i-am pus Volanta de G60 single mass oem, Ambreiaj de VR6 Sachs, N75, actuator turbo schimbate si reglate calumea, resoftare plus alte ceva maruntisuri. Dar astea pentru mine erau pitici pe creier, nu costuri de intretinere. A6 allroad 2004 are perne, compresor, diferentiale ce trebuie servisate ,etc. Nu mai vorbim de brate, bucse, care-s mult mai scumpe decat la un Golf. De asemenea, la bugetul tau, impozit, asigurare, consum mai mari. A fost si este o masina faina, dar pentru cine-i pasionat si isi permite sa o intretina. Am experienta si cu masini ieftine, am dat 3000 pe una in martie anul asta si am mai cheltuit incat 3000 ca sa o aduc la lumina. Allroad ma astept sa fie tot o cheltuiala asemanatoare. Cauta un Leon, Altea 1.6 benzina +gaz daca vrei sa ai costuri mici de combustibil. Ceva de genul https://www.olx.ro/d...pi-IDgzpSA.html sau https://www.autovit....6-ID7H6PxK.html Edited by uhu10uhu, 21 December 2022 - 10:29. |
|
#29
Posted 21 December 2022 - 21:34
DanielSV1234, on 21 decembrie 2022 - 00:24, said: A6-le pe care l-am găsit e un allroad 2004 4x4 pe care îl vinde un fost coleg de la un service la care am lucrat, l ar vinde cu 2500e, de asta am adus vorba de el, ma interesa strict legat de întreținerea lui și cam cât de scumpe ar fi piesele la el, sa zicem ca la golf găsesc amortizor la 100 și ceva de lei, la Audi la cât ar ajunge, 200? 300? M-am interesat și de o Octavia 4x4 2.0 tdi, citisem ca versiunea asta de 2.0 nu are atâtea probleme precum cele de pe golf, audi sau Passat. Lăsând avioanele deoparte, variante de buget ar mai fi Avensis 1.8, am găsit câteva la 3000 cu posibilitatea de a pune gpl, Megane 1.6 113 hp, Mazda 3 1.6, am văzut un Peugeot 307 2.0 benzina dar cred ca ar fi o groapa fără fund, Laguna 2.0 și 2.0t despre care se zice ca ar fi destul de problematica, m-am uitat și la un Sandero dar parca nu ma atrage interiorul la el, Laguna 3 2.0i dar ar trebui sa ridic bugetul la 5000e, 4000 sa o cumpăr și restul sa i păstrez in caz de nevoie, un focus 1.6 116hp, un Cordoba dacă as găsi ceva cu motor mai mare de 1.9, nu m-am interesat de ea încă, am văzut un Impreza 1.5i 4x4, dar din nou, nu știu nimic despre întreținerea ei, pe o vreme ma uitam la un a4 b6 fie 1.9 131, fie 2.0i dar am renunțat la ideea asta. Încerc sa găsesc ceva cât de cât mai bun dar care sa nu ceara bani cât doua golfuri Pana la toamna când as reuși sa strâng 3000, asta daca nu cere mașina un ambreiaj, o turbina, injectoarele, o sa încerc sa cer sfaturi de la oameni mai experimentați decât mine. Sau eventual pana in 2024. Golful oricum vreau sa l mai țin măcar 6 luni. Acum ce va da Domnul Dintre toate mașinile enumerate de tine am avut Mazda 3 1.6 benzina din 2007 luata de noua. Fenomenala masina. În 10 ani am schimbat doar consumabile. Atât. Recomand. |
#31
Posted 22 December 2022 - 03:12
DanielSV1234, on 20 decembrie 2022 - 12:31, said: Întreținerea nu e o problema, dar când ma gândesc la vârsta mașinii și faptul ca am băgat deja aproape 10.000 de lei in ea, e un prag psihologic greu de trecut Dar eventual dacă o sa ies mai bine cu golful decât cu Avensis de exemplu, am sa l mai păstrez câțiva ani Astazi am avut un ALH in service. Cu 280lei i-am cumparat actuator Melett la turbo,varianta cea mai ieftina costand 115lei. Am avut un ALH si l-am vandut pentru ca era in doua usi… dar as cumpara altul pentru cum se simte, aude si intretine. |
#32
Posted 22 December 2022 - 03:19
Nici eu nu înțeleg textul ăsta cu ,,nu mai merită... bla bla ".
O mașină trebuie pusă la punct constant, întreținută, altfel, nu ai nevoie de ea, ești de nivelul pasagerului din transportul în comun. Vrei alta, treci la alt nivel, foarte bine, o vinzi în mințile ei, mai scump, că sînt destui care caută mașini întreținute. Dar nu mergi într-o căruță, care îți pune viața în pericol. |
#33
Posted 22 December 2022 - 13:31
scrisit, on 22 decembrie 2022 - 03:12, said:
Putinele lucruri scumpe la un ALH sunt: distributia + accesoriile si ambreiajul cu volantul. Da, ele in sine nu costa mult, dar la un moment dat se aduna si tot trebuie sa carpesti la ea. Apoi e stresant stiind ca tot bagi bani intr-o caruta, uzata atat fizic cat si moral. Edited by NikoroB, 22 December 2022 - 13:33. |
|
#34
Posted 23 December 2022 - 11:19
pai daca schimbi si pui piese de calitate, nu este nevoie sa umbli in acelasi loc ........ trecerea la o alta masina sh, cum este cazul colegului, nu inseamna lipsa probleme. si acea masina va avea nevoie de reparatii si inlocuiri de piese. vrei liniste, bagi mana adanc in buzunar si cumperi noua....... dar, nu inseamna bani mai putini pentru intretinere, ca faci casco, revizii .....
|
#35
Posted 23 December 2022 - 11:36
NikoroB, on 22 decembrie 2022 - 13:31, said:
Si axa cu came nu? Actuatorul vacuumatic pe care nu stia mai nimeni sa-l regleze corect pana acum cativa ani? Rugina? Da, ele in sine nu costa mult, dar la un moment dat se aduna si tot trebuie sa carpesti la ea. Apoi e stresant stiind ca tot bagi bani intr-o caruta, uzata atat fizic cat si moral. Uzata fizic? Daca pui piese bune ce mai e uzat? Moral? Daca ii pui nume la masina devinde constienta? |
#36
Posted 23 December 2022 - 11:41
Atunci cand erau pe toate drumurile nu era zi in care sa nu apara cel putin un topic cum c-a intrat cazanul in limp mode. Acum nu prea mai vezi fiindca au fost inlocuite de alte cazane, cum ar fi mk5. Uzura morala e si atunci cand te uiti in jur si masina ta e singura cu faruri naspa, fara senzori de parcare, fara parbriz incalzit si care nu porneste dimineata din prima si atunci cand porneste te injura vecinii ca le murdaresti cearsafurile...
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users