Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)
 

Sfat cumpărare mașina

* - - - - 3 votes
  • Please log in to reply
41 replies to this topic

#19
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

View Postchitsro, on 20 decembrie 2022 - 10:38, said:

Renault Megane 1.5 dci Posted Image Am avut unul de nou si l-am dat dupa vreo 7 ani la 105k km, noul propietar l-a dus pana pe la 220 k km fara probleme.

Si la bugetul lui cauta un megane obosit care are intretinerea mai scumpa decat la golf 4 Posted Image

#20
DanielSV1234

DanielSV1234

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 119
  • Înscris: 19.12.2022

View PostTruculMagic, on 20 decembrie 2022 - 10:36, said:



Cum nu ? 1.6 vvt 110cp disponibil pentru anumite tari + 1.6-le pe modelul pana in 03.



Au pus si 1.4 pe octavia de 75 cp si 80 cp :)

Deci tu te plangi de golf 4 alh ca sa nu te rupa la intretinere si crezi ca o japoneza veche plina de rugina e mai ok ? Sau un a6 allroad ? Posted Image
Întreținerea nu e o problema, dar când ma gândesc la vârsta mașinii și faptul ca am băgat deja aproape 10.000 de lei in ea, e un prag psihologic greu de trecut
Dar eventual dacă o sa ies mai bine cu golful decât cu Avensis de exemplu, am sa l mai păstrez câțiva ani

#21
Raz0rblade

Raz0rblade

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 675
  • Înscris: 18.08.2021

View PostTruculMagic, on 20 decembrie 2022 - 10:36, said:


Cum nu ? 1.6 vvt 110cp disponibil pentru anumite tari + 1.6-le pe modelul pana in 03.



Au pus si 1.4 pe octavia de 75 cp si 80 cp Posted Image


My bad, acolo unde am luat contact cu Avensis-ul model 2005 (Belgia), se vindea doar 1.8-ul pe benzina si 2.0 diesel, care era si top sales. De octavia stiu, si mi s-a parut o alegere cel putin ciudata...

#22
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,854
  • Înscris: 06.10.2008

View PostDanielSV1234, on 19 decembrie 2022 - 21:34, said:

Prin mers la consum ma refer la o viteza maxima de 90-100 si depasiri când întâlnesc mașini care merg mai lent, dar de obicei pana in 90 ca sa nu fiu in primejdia de a pierde permisul 90 de zile

https://www.autovit....a-ID7H6DXr.html
Aaa, dar aia e wagon, automata si nici macar nu e cumparata din Romania.

#23
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,082
  • Înscris: 16.10.2018

View PostDanielSV1234, on 19 decembrie 2022 - 19:46, said:


Ce părere aveți despre un a6 quattro sau Octavia 4x4, credeți ca as avea nevoie de el sau e mai mult un moft, personal nu mi dau seama ��
Da, sigur că da, A seiz la 3k euro. Adică ai mașină cinstită și vrei să dai vrabia din mână pe cioara de pe gard. Sfântă naivitate! Oricum, succesuri!

#24
DanielSV1234

DanielSV1234

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 119
  • Înscris: 19.12.2022

View Postbotelucian, on 20 decembrie 2022 - 08:29, said:

Am avut octavia cu alh si chiar era ieftin de intretinut, comparat multe masini mai noi. Motor simplu , duce 1 milion de km daga ai grija de el.
De consum nici nu mai zic . Am trecut fortat (lovit de un tir in spate- dauna toatala) la un focus mk3 dar inca regret octavia si motorul ala.
Iti recomand un polish + tratament ceramic, o curatare interiorara detailing undeva sa o si poata usca pe vremea asta .
Schimb de ambreiaj daca simti ca nu e parametri si un STAGE 1

Verificat si schimbat lichid de frana , verificat/schimbat furtune vacuum si curatare egr .
Schimbat sistemul media daca vrei noutate.
Inca 1000 de euro si o mai duci cativa ani fara probleme.
Deci părerea ta ar fi ca as ieși mai bine dacă as păstra golful, sa ii schimb ambreiajul când va fi nevoie și eventual un stare 1 de 10-15 cai sau cât as putea câștiga? N as putea distruge motorul in urma unui tuning? Ma gândeam la asta dar am zis ca ar fi mai indicat sa cumpăr direct o mașina puțin mai puternica,

Edited by althea, 21 December 2022 - 05:26.


#25
DanielSV1234

DanielSV1234

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 119
  • Înscris: 19.12.2022

View Post_R_A_D_U, on 20 decembrie 2022 - 20:37, said:


Da, sigur că da, A seiz la 3k euro. Adică ai mașină cinstită și vrei să dai vrabia din mână pe cioara de pe gard. Sfântă naivitate! Oricum, succesuri!
A6-le pe care l-am găsit e un allroad 2004 4x4 pe care îl vinde un fost coleg de la un service la care am lucrat, l ar vinde cu 2500e, de asta am adus vorba de el, ma interesa strict legat de întreținerea lui și cam cât de scumpe ar fi piesele la el, sa zicem ca la golf găsesc amortizor la 100 și ceva de lei, la Audi la cât ar ajunge, 200? 300?
M-am interesat și de o Octavia 4x4 2.0 tdi, citisem ca versiunea asta de 2.0 nu are atâtea probleme precum cele de pe golf, audi  sau Passat.
Lăsând avioanele deoparte, variante de buget ar mai fi Avensis 1.8, am găsit câteva la 3000 cu posibilitatea de a pune gpl, Megane 1.6 113 hp, Mazda 3 1.6, am văzut un Peugeot 307 2.0 benzina dar cred ca ar fi o groapa fără fund, Laguna 2.0 și 2.0t despre care se zice ca ar fi destul de problematica, m-am uitat și la un Sandero dar parca nu ma atrage interiorul la el, Laguna 3 2.0i dar ar trebui sa ridic bugetul la 5000e, 4000 sa o cumpăr și restul sa i păstrez in caz de nevoie, un focus 1.6 116hp, un Cordoba dacă as găsi ceva cu motor mai mare de 1.9, nu m-am interesat de ea încă, am văzut un Impreza 1.5i 4x4, dar din nou, nu știu nimic despre întreținerea ei, pe o vreme ma uitam la un a4 b6 fie 1.9 131, fie 2.0i dar am renunțat la ideea asta.
Încerc sa găsesc ceva cât de cât mai bun dar care sa nu ceara bani cât doua golfuri
Pana la toamna când as reuși sa strâng 3000, asta daca nu cere mașina un ambreiaj, o turbina, injectoarele, o sa încerc sa cer sfaturi de la oameni mai experimentați decât mine. Sau eventual pana in 2024. Golful oricum vreau sa l mai țin măcar 6 luni. Acum ce va da Domnul

#26
botelucian

botelucian

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,217
  • Înscris: 23.03.2007
Nu se distruge nimic. Eu zic ca mai bine o pui la punct pe cea care o ai cu 1000 euro daca e nevoie.
La 3000 nu faci mare treaba si e riscant sa iei una forjata tare si doar cozmetizata  
Golful 4 e tanc si ingrijita duce mult
Cat e nevoie schimbarea asta si cat e moft?

#27
kato1

kato1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,906
  • Înscris: 05.07.2007
la momentul actual masinile sunt foarte scumpe pentru ceea ce ofera..... si noi si sh. cel mai bine mai stai o perioada cu cea actuala, pe care te poti baza si daca e cazul mai schimbi una alta. intre timp mai strangi niste bani ca sa poti cumpara ceva mai bun.

#28
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006
Orice masina, mai noua sau mai veche atinge un punct in care nu mai e fezabil din punct de vedere economic sa o repari. In cazul golfului, un ambreiaj plus injectoare, turbo, amortizoare, etc.
Totusi, daca n-ai bani de un upgrade serios, nu merita schimbata. Rugina sa nu fie la aripile fata, praguri. Consuma putin, chiar raportat la masinile noi.

Am avut ALH, daca vrei putere se poate aduce la un nivel la care face fata lejer unui 2.0 tdi. Eu i-am pus Volanta de G60 single mass oem, Ambreiaj de VR6 Sachs, N75, actuator turbo schimbate si reglate calumea, resoftare plus alte ceva maruntisuri. Dar astea pentru mine erau pitici pe creier, nu costuri de intretinere.

A6 allroad 2004 are perne, compresor, diferentiale ce trebuie servisate ,etc. Nu mai vorbim de brate, bucse, care-s mult mai scumpe decat la un Golf. De asemenea, la bugetul tau, impozit, asigurare, consum mai mari. A fost si este o masina faina, dar pentru cine-i pasionat si isi permite sa o intretina.
Am experienta si cu masini ieftine, am dat 3000 pe una in martie anul asta si am mai cheltuit incat 3000 ca sa o aduc la lumina. Allroad ma astept sa fie tot o cheltuiala asemanatoare.

Cauta un Leon, Altea 1.6 benzina +gaz daca vrei sa ai costuri mici de combustibil. Ceva de genul https://www.olx.ro/d...pi-IDgzpSA.html sau https://www.autovit....6-ID7H6PxK.html

Edited by uhu10uhu, 21 December 2022 - 10:29.


#29
DCC08

DCC08

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 186
  • Înscris: 08.08.2022

View PostDanielSV1234, on 21 decembrie 2022 - 00:24, said:


A6-le pe care l-am găsit e un allroad 2004 4x4 pe care îl vinde un fost coleg de la un service la care am lucrat, l ar vinde cu 2500e, de asta am adus vorba de el, ma interesa strict legat de întreținerea lui și cam cât de scumpe ar fi piesele la el, sa zicem ca la golf găsesc amortizor la 100 și ceva de lei, la Audi la cât ar ajunge, 200? 300?
M-am interesat și de o Octavia 4x4 2.0 tdi, citisem ca versiunea asta de 2.0 nu are atâtea probleme precum cele de pe golf, audi  sau Passat.
Lăsând avioanele deoparte, variante de buget ar mai fi Avensis 1.8, am găsit câteva la 3000 cu posibilitatea de a pune gpl, Megane 1.6 113 hp, Mazda 3 1.6, am văzut un Peugeot 307 2.0 benzina dar cred ca ar fi o groapa fără fund, Laguna 2.0 și 2.0t despre care se zice ca ar fi destul de problematica, m-am uitat și la un Sandero dar parca nu ma atrage interiorul la el, Laguna 3 2.0i dar ar trebui sa ridic bugetul la 5000e, 4000 sa o cumpăr și restul sa i păstrez in caz de nevoie, un focus 1.6 116hp, un Cordoba dacă as găsi ceva cu motor mai mare de 1.9, nu m-am interesat de ea încă, am văzut un Impreza 1.5i 4x4, dar din nou, nu știu nimic despre întreținerea ei, pe o vreme ma uitam la un a4 b6 fie 1.9 131, fie 2.0i dar am renunțat la ideea asta.
Încerc sa găsesc ceva cât de cât mai bun dar care sa nu ceara bani cât doua golfuri
Pana la toamna când as reuși sa strâng 3000, asta daca nu cere mașina un ambreiaj, o turbina, injectoarele, o sa încerc sa cer sfaturi de la oameni mai experimentați decât mine. Sau eventual pana in 2024. Golful oricum vreau sa l mai țin măcar 6 luni. Acum ce va da Domnul

Dintre toate mașinile enumerate de tine am avut Mazda 3 1.6 benzina din 2007 luata de noua. Fenomenala masina. În 10 ani am schimbat doar consumabile. Atât. Recomand.

#30
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,296
  • Înscris: 13.01.2011
Da, dar să găsească una întreținută, cu puțini km.
Cam greu.
În mod normal, ar fi de dorit o Mazda 3 generația din 2009, dar aia nu mai costă 3000 €.

#31
scrisit

scrisit

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,236
  • Înscris: 01.12.2007

View PostDanielSV1234, on 20 decembrie 2022 - 12:31, said:


Întreținerea nu e o problema, dar când ma gândesc la vârsta mașinii și faptul ca am băgat deja aproape 10.000 de lei in ea, e un prag psihologic greu de trecut
Dar eventual dacă o sa ies mai bine cu golful decât cu Avensis de exemplu, am sa l mai păstrez câțiva ani
E un prag psihologic pentru cineva care nu stie cum se intretine o masina. Golful 4 e la fel de ieftin de intretinut ca un Logan. Nu exista “nu renteaza ca e veche”. Putinele lucruri scumpe la un ALH sunt: distributia + accesoriile si ambreiajul cu volantul.
Astazi am avut un ALH in service. Cu 280lei i-am cumparat actuator Melett la turbo,varianta cea mai ieftina costand 115lei. Am avut un ALH si l-am vandut pentru ca era in doua usi… dar as cumpara altul pentru cum se simte, aude si intretine.

#32
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,296
  • Înscris: 13.01.2011
Nici eu nu înțeleg textul ăsta cu ,,nu mai merită... bla bla ".
O mașină trebuie pusă la punct constant, întreținută, altfel, nu ai nevoie de ea, ești de nivelul pasagerului din  transportul în comun.

Vrei alta, treci la alt nivel, foarte bine, o vinzi în mințile ei, mai scump, că sînt destui care caută mașini întreținute.

Dar nu mergi într-o căruță, care îți pune viața în pericol.

#33
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,566
  • Înscris: 26.05.2022

View Postscrisit, on 22 decembrie 2022 - 03:12, said:

Putinele lucruri scumpe la un ALH sunt: distributia + accesoriile si ambreiajul cu volantul.
Si axa cu came nu? Actuatorul vacuumatic pe care nu stia mai nimeni sa-l regleze corect pana acum cativa ani? Rugina?

Da, ele in sine nu costa mult, dar la un moment dat se aduna si tot trebuie sa carpesti la ea. Apoi e stresant stiind ca tot bagi bani intr-o caruta, uzata atat fizic cat si moral.

Edited by NikoroB, 22 December 2022 - 13:33.


#34
kato1

kato1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,906
  • Înscris: 05.07.2007
pai daca schimbi si pui piese de calitate, nu este nevoie sa umbli in acelasi loc ........ trecerea la o alta masina sh, cum este cazul colegului, nu inseamna lipsa probleme. si acea masina va avea nevoie de reparatii si inlocuiri de piese. vrei liniste, bagi mana adanc in buzunar si cumperi noua....... dar, nu inseamna bani mai putini pentru intretinere, ca faci casco, revizii .....

#35
scrisit

scrisit

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,236
  • Înscris: 01.12.2007

View PostNikoroB, on 22 decembrie 2022 - 13:31, said:

Si axa cu came nu? Actuatorul vacuumatic pe care nu stia mai nimeni sa-l regleze corect pana acum cativa ani? Rugina?

Da, ele in sine nu costa mult, dar la un moment dat se aduna si tot trebuie sa carpesti la ea. Apoi e stresant stiind ca tot bagi bani intr-o caruta, uzata atat fizic cat si moral.
Nu am auzit de probleme la axul cu came al ALHurilor. Acum cativa ani? Nu am mai deschis manualul de service, am cautat pe Net cum se regleaza si printre primele rezultate a fost o postare din 2007. Singura rugina la un ALH, e la actuatorul de la turbo. Caroseria e altceva.
Uzata fizic? Daca pui piese bune ce mai e uzat?
Moral? Daca ii pui nume la masina devinde constienta?

#36
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,566
  • Înscris: 26.05.2022
Atunci cand erau pe toate drumurile nu era zi in care sa nu apara cel putin un topic cum c-a intrat cazanul in limp mode. Acum nu prea mai vezi fiindca au fost inlocuite de alte cazane, cum ar fi mk5. Uzura morala e si atunci cand te uiti in jur si masina ta e singura cu faruri naspa, fara senzori de parcare, fara parbriz incalzit si care nu porneste dimineata din prima si atunci cand porneste te injura vecinii ca le murdaresti cearsafurile...

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate