Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Masina universala :)
Last Updated: Dec 12 2022 17:41, Started by
vinciun
, Dec 10 2022 09:54
·
0
#1
Posted 10 December 2022 - 09:54
Salutare, colegi. Au loc niste schimbari la mine acum si ma gandesc sa-mi reorganizez jucarile. Dupa cum stiu unii dintre voi deja, am un batran e320 cdi din 2000 si un Mercedes Citan din 2015. Tineam batranul pentru circulat in general si citanul pentru munca dar acum am de gand sa ma angajez si cel mai probabil o sa platesc 2 asigurari fara rost. Mi-ar fi destul o singura masina. Cu atat mai mult ca-i posibil sa primesc vehicul de servici in firma, deci..
Strict pentru satisfactia mea personala as lua un E350 W212 dar daca vand camioneta parca ma simt un pic fara maini, atat de mult m-am obisnuit cu ea, e foarte practica, fiabila, confortabila, spatioasa... in fine, iti faci treaba si nu te doare capul. Vorba unui amic "ce sa faci cu e classe? ala e de dus la curve pe cand in ML eu pun si mixerul de beton daca trebuie" Incet, incet am inceput sa ma uit la Nissan Qashqai, Renault Kadjar, de astea. Topicul e asa ca idee generala, nu are rost sa-mi trimiteti linkuri, nu ma grabesc, nu-i exclus nici faptul ca le pastrez pe ambele actuale sau ca inlocuiesc doar una din ele. Cred ca m-ar interesa o masinuta cumva sa le imbine pe ambele. Sa fie destul de mare si spatioasa, cat de cat dinamica, sa nu zbarnaie interiorul cand pun muzica ( asta e foarte important), sa arate bine dar nici prea luxoasa ca nu am de gand sa dorm langa ea s-o pazesc. O varsta ok cred ca e intre 4-6 ani si sub 100.000km, zic si eu... Repet, nu-i urgent, nu cumpar maine nimic, deocamdata studiez si incerc sa-mi aranjez ideile ca sincer inca nu-s hotarat ce vreau. Edited by vinciun, 10 December 2022 - 09:56. |
#2
Posted 10 December 2022 - 10:16
Vezi cum e la job, apoi sigurat stii mai bine ce ai de facut.
Tine Citan-ul, vinde E320-ul cu regretul ca te scapi de o masina buna, asa cum nu se mai fac.. Apoi probabil iei ce vrea sufletu tau si lasi la o parte "masina buna la toate" / universala. ) |
#4
Posted 10 December 2022 - 11:26
Eu n-aș da 320 -ul... Efectiv mașina ca aia nu vei mai pupa. Acum toate sunt pline de electronică, s-a bulit un senzor, ești mâncat până-l dibui,
|
#7
Posted 10 December 2022 - 12:06
#8
Posted 10 December 2022 - 12:11
#9
Posted 10 December 2022 - 12:18
as per Oyama: masina implineste 30 de ani in 2030, afirmativ? daca Eul are drept de circulatie pina in 2030: vandut Citan, suma investita in Eu, adus Eul, estetic si tehnic, la nivel Vogue. din 2030 -> ancetre. continuat a circula si dupa 2030.
piese/componente imediat disponibile. motor pentru timpuri civilizate. sint un individ care detesta motorul diesel, aceasta aversiune face parte din cultura (incultura?…) mea. dar trebuie a admite cum ca motorul sub capota Eului e Motor. trebuie ca cineva are instabilitate accentuata daca incearca a vinde asa ceva. phew! |
#10
Posted 10 December 2022 - 12:21
Abac, nu pot sa te contrazic fiindca nu cunosc superbul din 2022. Dar tu ai condus un e320 cdi avantgard, in mintile lui, din 2000? Apoi mai vezi si partea buzunarului. Superb din 2022 cat costa? Din 2022 nu iau, orice ar fi, dupa cum am mentionat, nu vreau sa dorm noaptea langa ea.
Masutatsu-Oyama, on 10 decembrie 2022 - 12:06, said: deci, ce? intentionezi sa tranzactionezi un CDI E320, cu ce anume? cu Kadjar/Qashqai sau echivalente? vinciun, fara nici cea mai fina urma de ironie: in ultimul timp ai dormit bine? Cum somnul cam rau in ultimele zile, proiect, examene, teste, bataie de cap ce fac mai departe etc. Edited by vinciun, 10 December 2022 - 12:24. |
|
#11
Posted 10 December 2022 - 12:35
La oamenii ca mine e de neconceput sa treaca de la MB vechi ca w210 la conservele dupa care spui ca te uiti,inclusiv w212.Daca as fi nevoit sa renunt la w210 as lua w202 sau w201.Dar reteta e pentru mine,ce am alt istoric,alta varsta,etc...
Edited by Melteanu, 10 December 2022 - 12:35. |
#13
Posted 10 December 2022 - 13:50
Ce rost are sa te gandesti sa le vinzi pe astea doua daca iti este gandul la ele si te-ai obisnuit cu ele, ca sa iti cumperi alta masina de care nu ai habar si nici nu stii ce vrei, mai ales cand spui ca este posibil sa primesti si masina de serviciU ?
In primul rand E Class ala vechi nu e de vandut si al doilea rand, cat de scumpe pot sa fie doua asigurari astfel incat sa te faca sa vinzi masinile din cauza asta ? |
#14
Posted 10 December 2022 - 13:52
abac, on 10 decembrie 2022 - 12:11, said: Stai putin sa ne intelegem. Un Superb din 2022 se caca pe un Mercedes din 2000 la confort, feeling, siguranta, performanta, etc, etc. Părerea ta, care s ar putea să nu fie împărtășită de toată lumea, ba chiar sa fie minoritară. E diferență între o mașină făcută de ingineri și altă mașină făcută de contabili. Același tip de contabili care au decis că pt o economie de 2 cenți merită să mă lase cu o jumătate de metru la cablul de încărcare al telefonului, ce nevoie am de un fir mai lung, cum era înainte ? |
#15
Posted 10 December 2022 - 16:26
Mihaitza07, on 10 decembrie 2022 - 13:50, said:
Ce rost are sa te gandesti sa le vinzi pe astea doua daca iti este gandul la ele si te-ai obisnuit cu ele, ca sa iti cumperi alta masina de care nu ai habar si nici nu stii ce vrei, mai ales cand spui ca este posibil sa primesti si masina de serviciU ? In primul rand E Class ala vechi nu e de vandut si al doilea rand, cat de scumpe pot sa fie doua asigurari astfel incat sa te faca sa vinzi masinile din cauza asta ? Platesc in jur de 160 de euro pe ambele. Dar nu e acesta motivul principal. De la munca probabil voi primi un Citroen berlingo nou, insa inca nu stie ca nu m-am hotarat inca unde ma bag, am mai multe propuneri. Ideea e ca trei masini parcate in curte, o sa se cam uite urat vecinii si nici eu nu am chef sa ingrijesc de trei masini. De aia ma gandeam ca poate e timpul sa fac niste schimbari. Am inceput sa pun ochiul pe Nissan qashkai si pe Kadjar fiindca ambele cred ca au aceleasi motoare pe are le utilizeaza si Mercedes pe unele modele si ma gandesc ca-s fiabile. Desi stiu ca masina nu e doar motor, habar nu am cum se prezinta in rest. Daca o sa mai am o camioneta pai cu citanul chiar nu o sa am ce face, o sa stea aiurea si fiind model destul de recent ( comparativ cu ala din 2000) inca mai pot scoate ceva pe el. In fine, e cam tulbur la mine in cap acum. Dar referitor strict la kadjar si qashkai ce parere aveti? In orice caz, daca se intampla asa cum e prevazut, camioneta pleaca, nu are rost sa stea sa rugineasca aiurea. Cand am luat-o acum 2 ani lucram pe cont propriu, aveam alte planuri, am investit in multe unelte, masina de lucru etc. |
|
#16
Posted 10 December 2022 - 16:30
Daca iti dau dubita de la serviciu n-ai de ce sa mai tii citan. Vinde-l pe ala (dupa ce te vezi cu dubita de la serviciu) si pastreaza E-ul.
|
#17
Posted 10 December 2022 - 17:18
un Land Cruiser j150 dupa 2015 ? confort, capabila si on road si offroad, capacitate de incarcare suficienta...doar pretu e problema
|
#18
Posted 10 December 2022 - 17:23
Cele doua suvulete mentionate nu te vor satisface nici la utilitate nici la confort.
Daca vei avea utilitara de serviciu nu isi are sens citanul. Si eu as pastra e-ul , nu gasesti in piata masini similare la tinuta de drum. Inchiriaza masinile la care te gandesti, da-i o tura, fa-ti niste impresii. Legat de motoarele Renault, alea is clare, tancul de 1,5 si mai nou benzinarul de 1,33 insa asta e prea nou pentru un verdict, iar astea doua nu au nici o legatura cu ce ai acum ! Nasol moment 🤨 |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users