Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen
 Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 

Helicobacter pylori - metoda de detectie

- - - - -
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Am pe cineva care trebuie sa isi faca un test pt Helicobacter pylori. Care mai sunt metodele relevante? Am vazut ca sunt mai multe tipuri de teste insa imprecise.

Ce parere aveti de "Antigen Helicobacter pylori din materii fecale" ? https://www.synevo.r...materii-fecale/
Este la fel de precis ca endoscopia?

Multumesc anticipat!


edit: vad ca mai este si metoda analize sange. https://www.synevo.r...-anticorpi-igg/
Rezultatul este cat de cat precis?

Edited by MembruAnonim, 07 November 2022 - 17:15.


#2
Karhu

Karhu

    Heretic member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 39,930
  • Înscris: 25.06.2007
Aproximativ da.
Ambele sunt precise.

#3
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 Karhu, on 07 noiembrie 2022 - 17:16, said:


Pt testarea din sange sunt cateva atentionari. Mai ok este cea din materii fecale?


serologic
"Un rezultat pozitiv indica fie o infectie curenta, fie o infectie in antecedente; din acest motiv testul serologic nu prezinta acuratete diagnostica la persoanele care au avut deja infectie."

Edited by MembruAnonim, 07 November 2022 - 17:19.


#4
Karhu

Karhu

    Heretic member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 39,930