Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Internetul si volanul
Last Updated: Sep 24 2022 09:44, Started by
dan210
, Sep 12 2022 00:10
·
0
#55
Posted 12 September 2022 - 11:44
Ba, o fi si internetul de vina, cu siguranta, am vazut atatia cu ochii in telefon in timp ce erau la volan... Dar nici cu soferii de tir nu mi rusine..foarte multi is ori obositi din cale afara, ori plictisiti, scarbiti de ceea ce fac ori pus si simplu incompetenti. Pe valea oltului risti sa fi omorat de un tir daca in curbe nu stai pe exterior, sunt foarte multi care scurtciruiteaza curba si iti intra bine pe contrasens si te agata sau te ia in plin daca nu esti atent. Sunt multi care se rastoarna pt ca nu's capabili sa inteleaga cum se comporta incarcatura pe care o transporta in conditii de viraje in curbe sau franare brusca. Indisciplina si meltenismul la volan omoara si alti oameni nevinovati.
ce mi se pare scarbos la romanasu nost "de pa anglea " e ca desi nu le are cu condusu, si-a insusit foarte bine accentul ala de scotish...cam ca moldovenii care merg 3 luni in italia si uita la lingua romena cand se intorc acasa |
#56
Posted 12 September 2022 - 11:46
crisstonne, on 12 septembrie 2022 - 01:21, said:
Eu sînt uluit! Profesionist, cînd eram eu copil/ adolescent/ tînăr, ținea de excelență. Mergeai liniștit cu cei care erau profesioniști, pe autocar, camion, taxi, etc. Acum este o glumă, orice psihopat poate să aibă A,B,C D... Z, pe permis, este tot una, dacă este un om sănătos la cap (foarte rar), sau, un oligofren inconștient (da, știu, pleonasm, dar sună bine ). Societatea actuală este o caterincă generală, în care oricine poate să facă mișto" de oricine, indiferent de nivelul de educație, și oricine poate să omoare pe oricine, apoi să se scuze pueril. Abia a fost refăcut pasajul Unirii, deja era posibil ca niște... cîțiva imbecili să îl distrugă, dacă nu existau ,,porți de gabarit ". Băi nene, semnaliiiizaaateee, cu semne de circulație specifice, gabarit & etc. Ceee băi nene, a intrat prostălăul în ele, a, nu doar unul. Fraților, încotro ne îndreptăm?! Regatul idiocrației? Asta dorim? Sa vezi tiruri de 20T trecand pe pod limitat 7.5t ... |
#57
Posted 12 September 2022 - 12:40
La TIR-isti exista Koleka Problem, cautati pe net.
Pana sa se intample acum cu TIR-ul la pasajul Unirii (primarul de sector 4 a pus tavan fals cu leduri in pasaj, de asta limiteaza inaltimea ) nu stiam de Koleka Problem. Normal katastrof. https://www.urbandic...=Koleka problem |
#58
Posted 12 September 2022 - 13:44
Neaceasca85, on 12 septembrie 2022 - 12:40, said:
Pana sa se intample acum cu TIR-ul la pasajul Unirii (primarul de sector 4 a pus tavan fals cu leduri in pasaj, de asta limiteaza inaltimea ) nu stiam de Koleka Problem. Si inainte tot 3.50m era limita. Si inainte era poarta aia de verificat inaltimea, la ambele intrari. Legat de asta nu s-a schimbat nimic, nu mai ascultati de toti care le cauta scuze ca "am mai fost p-aici si a fost ok". Ca sofer de tir/autobuz/etc. trebuie sa stii ce inaltime ai, ce greutate ai, etc. Daca scrie 3.50 si tu ai mai mult, nu treci p-acolo. E la mintea cocosului, ce naiba? E vina primarului ca nu sta la intrare in pasaj cu ruleta sa dea personal aprobare, asa-i? |
#59
Posted 12 September 2022 - 14:43
Azi s-a mai înfipt unul în limitatorul abia montat: https://stirileprotv...d_L5hYUEz1Sn3p0
|
#60
Posted 12 September 2022 - 15:39
TehCube, on 12 septembrie 2022 - 13:44, said:
Si inainte tot 3.50m era limita. Si inainte era poarta aia de verificat inaltimea, la ambele intrari. Aia e poarta de distrus acoperisul masinii. Poarta de verificare are niste lanturi care atarna sau niste placi legate tot cu lanturi care se misca liber cand sunt lovite. |
#61
Posted 12 September 2022 - 15:40
#62
Posted 12 September 2022 - 17:23
Exact. Zi-i cum vrei, exista si inainte, si era tot ditai schela de metal, si cumva pe sub aia incapeau, pe sub asta noua se merge la ghici. Daca astia sunt soferii, mi se pare foarte ok sa explice sefului de ce nu a fost in stare sa citeasca indicatorul de inaltime maxima.
|
#63
Posted 12 September 2022 - 19:00
Pentru cine nu știe care e rolul barierei de înălțime există turoriale video: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/USu8vT_tfdw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#64
Posted 12 September 2022 - 22:09
|
#65
Posted 12 September 2022 - 22:12
Punter, on 12 septembrie 2022 - 00:55, said:
avariile in ziua de azi se folosesc la orice...eu ma gandesc imediat ca vrea sa faca o mizerie, o manevra sau oprire ilegala. din "atentie, am probleme" a devenit "atentie, sunt r31ard" alta chestie, daca pui o frana mai serioasa la semafor etc iti pornesc avariile si e posibil sa-ti ia secunde bune pana le observi, fiindca nu te astepti sa se declanseze asa usor. pe golf pornesc cand forta de decelerare e peste un anumit prag. dar se opresc singure. de unde minute bune? |
#66
Posted 12 September 2022 - 23:14
am scris secunde bune, dupa cum se poate observa in citare. mie mi s-a intamplat sa aud sunetul dupa ceva secunde, mirat fiind ca merg inainte si totusi masina semnalizeaza ceva. iar franele nu mi s-au parut asa bruste, si nici abs/esp activat de franare. dar probabil masina a simtit apasarea initiala rapida banuiesc.
|
#67
Posted 13 September 2022 - 06:55
exqusit_drunk, on 12 septembrie 2022 - 14:43, said:
Azi s-a mai înfipt unul în limitatorul abia montat: https://stirileprotv...d_L5hYUEz1Sn3p0 |
#68
Posted 13 September 2022 - 06:58
unknown_35, on 13 septembrie 2022 - 06:55, said:
E pus tarziu, Ar trebui semnalizata limitarea cand intri pe bulevard, si apoi pe traseu. Acum serios, ce poti face cand vezi limitatorul? Opresti. Si unde te duci? Te lasa cineva sa dai inapoi??? Primarul sectorului 4 e dintolog, dar are masina nu?? Cum sa pui avertizare doar inaintea intrarii in pasaj?? |
#69
Posted 13 September 2022 - 07:05
unknown_35, on 13 septembrie 2022 - 06:55, said:
Acum serios, ce poti face cand vezi limitatorul? Opresti. Si unde te duci? Te lasa cineva sa dai inapoi??? exact ce faceam eu, nu cu o "agabaritica" ci cu o masina normala. preferam fac dreapta si sa trec pe deasupra, pentru ca la iesirea din tunel, trebuia sa ma duc pe banda din extrema stinga, sa pot face stinga pe "doamnei" .. si nimeni, sau foarte greu ma lasa cineva sa tai 3 benzi, plus ca blocam iesirea din pasaj pe o banda .. 0 ce sa-i faci, antenistii spalati pe creier "gindesc" (stiu, e pleonasm) putin altfel Edited by r_murphy, 13 September 2022 - 07:06. |
|
#70
Posted 13 September 2022 - 07:18
unknown_35, on 13 septembrie 2022 - 06:55, said:
E pus tarziu, Ar trebui semnalizata limitarea cand intri pe bulevard, si apoi pe traseu. Acum serios, ce poti face cand vezi limitatorul? Opresti. Si unde te duci? Te lasa cineva sa dai inapoi??? Primarul sectorului 4 e dintolog, dar are masina nu?? Cum sa pui avertizare doar inaintea intrarii in pasaj?? |
#71
Posted 13 September 2022 - 08:34
de ce nu fac astia podurile si pasajele extra inalte, sa incapa toata lumea?
|
#72
Posted 13 September 2022 - 09:13
Când le-au făcut, nu existau autocare atât de înalte iar tir-urile nu au ce căuta în centrul orașului.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users