Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Scut motor de origine versus scut motor aftermarket
Last Updated: Jul 14 2022 18:35, Started by
Malineanu
, Jul 10 2022 20:29
·
0
#1
Posted 10 July 2022 - 20:29
Poate cineva a folosit scuturi de motor aftermarket, poate exista ceva recomandari...
Eu am gasit la ... https://www.scutmotor.co dar nu am habar daca sunt exact pe dimensiune si nici cat de rezistente sunt. Ma intereseaza pt un MCV care a venit cu scut din plastic, l am mai intarit o data insa iarasi e spart deci trebuie metalic dar sa vina pe pozitie. |
#2
Posted 10 July 2022 - 20:58
Eu cred ca ala din plastic e mai bun.
E mai elastic decat cel metalic. Daca mergi pe off-road, atunci se schimba treaba si iti trebuie unul ramforsat. Edited by pasilla, 10 July 2022 - 21:00. |
#3
Posted 10 July 2022 - 21:35
De ce ai vrea sa fie elastic un scut?! Eu am luat AM, din greseala. Adica, m-am lasat pacalit. Nu vine perfect, dar...este gros cu adevarat. Adica o tabla, nu stiu de cat e, dar cam ca trei fise una peste alta de groasa. Orificiul pentru ulei nu pica unde trebuie. Nu gasesti la orice masina, scut metalic. Cele din pastic nu sunt scuturi, doar niste jucarii. Va spun asta pentru ca eu am luat de doua ori borduri. Este un loc pe aici, cunoscut pentru asta, eram incepator si pac. Nu a patit masina nimic, conduceam foarte incet, dar, na... AM luat scutul si iar, in acelasi loc. SI inca o data (dau din casa acum), am urcat pe bordura si era prea inalta. Cu scutul, nu am treaba. Se prinde sanatos tare. Are masina locas.
|
#4
Posted 10 July 2022 - 21:49
Scutul din plastic este cea mai mare tâmpenie.
Scutul trebuie sa fie rigid, fiind elastic cand se deformeaza se smulge din suruburi. |
#5
Posted 10 July 2022 - 21:50
YOUR_GOD, on 10 iulie 2022 - 21:35, said: ...este gros cu adevarat. Adica o tabla, nu stiu de cat e, dar cam ca trei fise una peste alta de groasa.[...] Se prinde sanatos tare. Are masina locas. Scutul ala de metal da peste cap toata deformarea gandita de catre proiectantii masinii. Poate iti salveaza baia de ulei in cazul unui bolovan, dar in cazul unui accident s-ar putea sa nu mai apuci sa te gandesti daca a fost bun sau nu. |
#6
Posted 10 July 2022 - 21:54
In caz de accident, nu face nimic. Daca deformarea vehiculului ajunge de la nivelul acela, de sub motor, pana la tine, scutul este ultima ta grija.
|
#7
Posted 10 July 2022 - 23:21
Daca vei lua un bolovan in scut se va indoi si vor rupe suruburile si filetele care au fost gandite pentru un scut de plastic. Un scut metalic bun trebuie sa sustina masina fara sa cedeze. Sa stea cu rotile in aer pe scutul motor. La o tabla de 2-3 mm e imposibil ca scutul sa reziste.
|
#8
Posted 10 July 2022 - 23:36
scutul de plastic e pt fluxul de aer si apa.
cel de tabla cel mult noroi scutul tip cadru rigid e pt lovituri pt offroad cadru rigid + tabla. sau tabla cu rigidizari acu cativa ani au cumparat la firma niste l200 pt drumuri grele si coclauri... costa masina vreo 20.000e si pachetul complet de drum greu vreo 15000e in final au luat standard la care au adugat piese am de inca vreo 3000. si au rezistat mai bine decat alea cu pachetul complet de drum greu. de exemplu scutul de motor era din tabla de 4mm din otel, indoita pe abkant si sudate cu simt de raspundere. + nu-s ce protectii pe la trasnmisie si suspensii. |
#9
Posted 11 July 2022 - 08:58
Leo2006, on 10 iulie 2022 - 23:21, said:
Daca vei lua un bolovan in scut se va indoi si vor rupe suruburile si filetele care au fost gandite pentru un scut de plastic. Un scut metalic bun trebuie sa sustina masina fara sa cedeze. Sa stea cu rotile in aer pe scutul motor. La o tabla de 2-3 mm e imposibil ca scutul sa reziste. Legat de scut, eu il prefer pe ala de plastic. Defapt eu in schimb prefer masina sa nu aiba scut. Am vazut masini si cu scut si fara scut. Diferentele nu sunt mari...la cele fara scut un pic mai multa mizerie sub motor. In schimb eu daca am de lucru la motor si scap o tubulara, o cheie, un bit, le recuperez de sub masina...daca am scut trebuie sa dau jos scutul ca sa imi recuperez respectiva scula. Plus ca in tarile calde sau cu temperaturi ridicate e bine sa nu ai scut, ventilarea motorului este mult mai ok fara scut. Edited by tehnics, 11 July 2022 - 09:00. |
#10
Posted 11 July 2022 - 09:36
vezi ca scutul ala are si rol de control al fluxului de aer.
|
|
#11
Posted 11 July 2022 - 09:47
#12
Posted 11 July 2022 - 09:56
Eu am scut de tabla din fabrica si ma ferit de multe neplaceri. Am luat multe borduri cu el, am mai facut si un pic de off road, am luat destui bolovani, etc. Odata am intrat pur si simplu intr-o bolo-stinca ascunsa in iarba si m-am oprit in scut fara sa afecteze motorul (sau strimbat un pic radiatoarele).
Am intrat pe link-ul postat si am configurat un scut pentru rabla mea si vad ca primesti si accesori de montaj, plus o gramada de suruburi metric 10. Comparind cu sistemul de prindere original, din poze pare ok ce primesti. Legat de ce spunea colegul Tehnics, intradevar, cind lucrez la masina, tot timpul injur scutul de tabla. Legat de scut original, nu cred ca poti pune asa ceva. Nu sint mecanic, insa eu banuiesc ca scutul original este mult mai gros si mai greu si automat trebuie modificata si suspensia masini. La rabla mea, cum am pachet de drumuri grele, am arcurile pe fata cu o spitra in plus fata de varianta cu scut de plastic, iar la telescoape am un distantier (bucsa) de aluminiu pentru compensare. |
#13
Posted 11 July 2022 - 20:06
Leo2006, on 10 iulie 2022 - 23:21, said:
Daca vei lua un bolovan in scut se va indoi si vor rupe suruburile si filetele care au fost gandite pentru un scut de plastic. Un scut metalic bun trebuie sa sustina masina fara sa cedeze. Sa stea cu rotile in aer pe scutul motor. La o tabla de 2-3 mm e imposibil ca scutul sa reziste. [ https://s13emagst.akamaized.net/products/21372/21371847/images/res_9a9b8a85da855a3371e876c70ed86294.jpg?width=450&height=450&hash=02EABAD20B9D4F5327E42AB40875BDE0 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Eu am urcat de proba pe un ciot mai gros din lemn de salcam. Scutul din tabla de 2 mm ranforsat nu a patit nimic, baia de ulei a fost protejata iar Fordul Focus 2 din dotare s-a ridicat de bot usor. Am dat inapoi fara probleme, nu s-au rupt suruburi sau alte piese. Edited by xmanyacs77, 11 July 2022 - 20:10. |
#15
Posted 12 July 2022 - 08:33
Daca tot ziceai ca mergi prin munti zic sa-ti pui metalic. Eu am pe Astra si l-am frecat la maxim pe forestiere… fara stres pana acum.
|
|
#16
Posted 14 July 2022 - 18:35
pe astia i-am gasit dar n-am habar care or avea mai bune ...
https://www.scutauto.ro/ https://www.epiesa.r...uturi-auto/acc/ http://www.scutmotor.co/ https://www.autogeda...etalic.html?p=2 http://www.scutmotormetalic.ro/ https://www.karmaste...-BoC8OgQAvD_BwE |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users