Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Un motor nou de 1.6 e mai bun ca unul de 1.6 de mai demult?
Last Updated: Jun 28 2022 06:30, Started by
cupcake1308
, Jun 22 2022 13:07
·
0
#109
Posted 25 June 2022 - 01:05
george_eu25, on 22 iunie 2022 - 16:31, said:
Putin mai mult! In general aspiratele clasice,mai ales anumite tipuri de motoare (si imi vin aici in cap MPI-urile) duc sute de mii de km fara probleme daca sunt servisate corect si la timp.In schimb cam toate ascutitorile astea cu motoare de 1l si turbine de obicei dupa 125-150.000 km incep sa aibe probleme. Hmm, atunci o sa fac prioritatea nr 1 din kilometraj daca iau o masina cu turbo second. |
#110
Posted 25 June 2022 - 01:39
Multumesc si de recomandarile de modele, o sa le analizez pe toate.
As vrea sa plasez lista asta in ideea ca cineva are o parere ferma legat de vreuna din ele, adica ori ca i se pare un raport calitate-pret foarte bun ori foarte rau. Mentionez ca nu ma grabesc sa iau masina, pot sa mai astept pana ajunge la un pret decent, sau pot si sa suplimentez daca chiar merita, dar clar nici nu vreau sa platesc extra degeaba. (Toate versiunile hatchback) Suzuki Swift Sport Peugeot 308 GT Peugeot 308 GTI Peugeot 308 GT Line Kia Ceed More KIA Ceed Pulse KIA Forte5 SX Skoda Scala Monte Carlo Hyundai i30 N Performance Hyundai i30 N Performance Pack Hyundai Veloster Base Hyundai Veloster N Seat Leon Style Seat Leon Xcellence Mazda2 Skycruise Mazda3 Skycruise Mazda3 Skydrive Mazda 3 Style Ford Focus SE Ford Focus ST Ford Focus ST Line Business Volvo V40 R-Design Volkswagen Golf GTI SE Volkswagen Golf R Volkswagen Scirocco R Line Volkswagen Golf S Multumesc! |
#111
Posted 25 June 2022 - 08:08
#112
Posted 25 June 2022 - 15:01
#113
Posted 25 June 2022 - 17:58
cupcake1308, on 25 iunie 2022 - 00:57, said: Devin fan turbo Si eu.....da' vreau 1.8tsi sau 2.0t sa stiu pe ce platesc benzina daca tot e sa o consum. Poate cineva de aici sa spuna daca exista sanse sa poti folosi inca 3-4ani (fara dezastru total la motor) un 1.8-2.0.tsi pe o masina din 2007-2010? Adica nu e prea vechi motorul? prea uzat/forjat? Pe unele topicuri asta a fost concluzia ca e prea riscant, ca poti ajunge sa inlocuiesti motorul....cu alt motor SH care e loterie si ala. |
#114
Posted 25 June 2022 - 18:08
Motoarele nu prea crapa. Le dai distribuție, ulei, și te țin. Turbinele se recondiționeaza, la mașinile din anii aia nu e o avere. Ce te freacă la icre sunt problemele mici date de anexele motorului, unele greu de depistat, azi un senzor buclucaș, săptămâna viitoare un contact electric, luna viitoare electromotor, în septembrie ambreiajul. Când zici ca ai terminat vine decembrie și te lasă bateria, o schimbi și apoi o iei de la capăt cu un alt senzor buclucaș.
Tine de noroc, la o masina din anii aia doar Isus dacă se făcea mecanic ar fi putut să-ți zică când și ce se strica. |
#115
Posted 25 June 2022 - 18:31
sandu222, on 25 iunie 2022 - 17:58, said:
Si eu.....da' vreau 1.8tsi sau 2.0t sa stiu pe ce platesc benzina daca tot e sa o consum. Poate cineva de aici sa spuna daca exista sanse sa poti folosi inca 3-4ani (fara dezastru total la motor) un 1.8-2.0.tsi pe o masina din 2007-2010? Adica nu e prea vechi motorul? prea uzat/forjat? Pe unele topicuri asta a fost concluzia ca e prea riscant, ca poti ajunge sa inlocuiesti motorul....cu alt motor SH care e loterie si ala. Din ce oras esti? |
#117
Posted 25 June 2022 - 22:57
mirel3003, on 22 iunie 2022 - 14:24, said:
Legat de fiabilitate, motoarele aspirate sunt putin mai fiabile ca cele turbo. Ah, prima oara am citit mai putin fiabile si am comentat aiurea. OK, mersi de info. Concluzia pe care am tras-o pana in prezent e ca turbo e tare dar are probleme dupa multi km. Asa ca pana la urma daca iau o masina pe turbo second mai bine aleg una care imi place mai putin daca are mai putini km la bord decat aia care imi place mai mult dar cu mai multi km, ca la turbo conteaza si mai mult ca la restul. Am inteles ca in unele tari e mai greu sa dea kilometrajul inapoi si daca o iau direct de acolo am sanse mai mari sa-l arate corect, dar asta e deja un alt topic. Leo2006, on 22 iunie 2022 - 17:23, said:
Golful arata si se simte ca o masina micuta comparativ cu alte marci. De asta nu prea e cautata. Sincer, Golf-urile is masinile mele preferate, dar am impresia ca o parte din suma e performanta masinii si o alta mare parte brandingul Masutatsu-Oyama, on 25 iunie 2022 - 15:01, said:
ok, daca lista/intentia sint serioase atunci asta: LSD mecanic/Torsen punte fata, dinamica/mecanica Star Wars cand comparata cu restul banalitatilor din lista. M-am temut un pic de Peugeot dintr-o prejudecata fata de producatorii francezi (da, si am avut Logan atata timp), dar cred ca bijuteria asta de 308 ma face sa uit. Multumesc de opinie. Edited by Dany_Darke, 26 June 2022 - 05:36. |
#118
Posted 26 June 2022 - 14:44
slai, on 25 iunie 2022 - 18:08, said:
Motoarele nu prea crapa. Le dai distribuție, ulei, și te țin. Turbinele se recondiționeaza, la mașinile din anii aia nu e o avere. Ce te freacă la icre sunt problemele mici date de anexele motorului, unele greu de depistat, azi un senzor buclucaș, săptămâna viitoare un contact electric, luna viitoare electromotor, în septembrie ambreiajul. Când zici ca ai terminat vine decembrie și te lasă bateria, o schimbi și apoi o iei de la capăt cu un alt senzor buclucaș. Tine de noroc, la o masina din anii aia doar Isus dacă se făcea mecanic ar fi putut să-ți zică când și ce se strica. MembruAnonim, on 25 iunie 2022 - 18:31, said:
judetul Vaslui. Mi-as permite 1l de ulei la 1000km. Mai scumpa e benzina. Sa inteleg ca motoarele vw merg cu ulei? adica stiam de consum dar chiar asa? cupcake1308, on 25 iunie 2022 - 22:57, said: E de luat in calcul, rapida, puternica, motor mic, roti pe 18" desi cam grea 1400kg. Vorbesc de ph2, deja ph3 e geniala masina, 270Cp din 1.6 224Cp/tona ireal.... Leon 3 Cupra e raketa, 213Cp/tona, 6s 0-100, 290CP si asta doar din 2.0tsi Leon 2 Cupra si ala tot raketa, 240CP, 174Cp/tona 2.0tsi Edited by sandu222, 26 June 2022 - 14:51. |
|
#120
Posted 26 June 2022 - 16:54
#121
Posted 26 June 2022 - 17:51
#122
Posted 26 June 2022 - 18:22
#124
Posted 27 June 2022 - 18:35
MembruAnonim, on 26 iunie 2022 - 18:36, said:
@sandu222 ia o masina calumea,daca tot vrei ceva calumea. Exemplu Mercedes SLK350 ,are motor v6 si raspunde perfect cerintelor tale Pret cam mare de achizitie, intretinere premium, samsari.....eu as vrea Tigaie/Cazan ieftin si cu motor "potent". Daca ar fi dupa mine(si n-as gandi cu mintea) si ar fi preturi realiste, topul meu de preferinte ar fi asa: 1. mitsubishi 3000 gt 2. VW corrado 3. Subaru sti 4. Nissan 240sx .......... 15. Honda Prelude mk4 2.2 16. Opel calibra 2.0t 17. BMW e30 In practica, exista generatia asta noua de masini potente, cum s-a scris mai sus, masini cat de cat noi, minim Euro4, motoare de 1.8-2.0t, fara rugina si probleme la acte, fara intretinere premium. Edited by sandu222, 27 June 2022 - 18:48. |
#126
Posted 28 June 2022 - 06:30
Caută un polo GTI, se încadrează în buget, iar că dimensiuni e cat un golf 4 de pe vremuri:)
Altfel caută orice mașină cu minim 150 cp și greutate până în 1500 și vei fi fericit Cele mai ok la preț și noi vor fi Astra și focus, ce in 15.000 vor avea 2-3 ani și sub 100.000 km ok dotate. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users