Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...
 "enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!
 La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)
 Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?
 

Un motor nou de 1.6 e mai bun ca unul de 1.6 de mai demult?

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
125 replies to this topic

#109
cupcake1308

cupcake1308

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 22.06.2022

 george_eu25, on 22 iunie 2022 - 16:31, said:

Putin mai mult! In general aspiratele clasice,mai ales anumite tipuri de motoare (si imi vin aici in cap MPI-urile) duc sute de mii de km fara probleme daca sunt servisate corect si la timp.In schimb cam toate ascutitorile astea cu motoare de 1l si turbine de obicei dupa 125-150.000 km incep sa aibe probleme.


Hmm, atunci o sa fac prioritatea nr 1 din kilometraj daca iau o masina cu turbo second.

#110
cupcake1308

cupcake1308

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 22.06.2022
Multumesc si de recomandarile de modele, o sa le analizez pe toate.

As vrea sa plasez lista asta in ideea ca cineva are o parere ferma legat de vreuna din ele, adica ori ca i se pare un raport calitate-pret foarte bun ori foarte rau.

Mentionez ca nu ma grabesc sa iau masina, pot sa mai astept pana ajunge la un pret decent, sau pot si sa suplimentez daca chiar merita, dar clar nici nu vreau sa platesc extra degeaba.

(Toate versiunile hatchback)

Suzuki Swift Sport
Peugeot 308 GT
Peugeot 308 GTI
Peugeot 308 GT Line
Kia Ceed More
KIA Ceed Pulse
KIA Forte5 SX
Skoda Scala Monte Carlo
Hyundai i30 N Performance
Hyundai i30 N Performance Pack
Hyundai Veloster Base
Hyundai Veloster N
Seat Leon Style
Seat Leon Xcellence
Mazda2 Skycruise
Mazda3 Skycruise
Mazda3 Skydrive
Mazda 3 Style
Ford Focus SE
Ford Focus ST
Ford Focus ST Line Business
Volvo V40 R-Design
Volkswagen Golf GTI SE
Volkswagen Golf R
Volkswagen Scirocco R Line
Volkswagen Golf S

Multumesc!

#111
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,872
  • Înscris: 25.01.2007

 cupcake1308, on 25 iunie 2022 - 01:05, said:



Hmm, atunci o sa fac prioritatea nr 1 din kilometraj daca iau o masina cu turbo second.
Și vanzatorul face din kilometraj prioritatea nr. 1, înainte de vânzare.

#112
Masutatsu-Oyama

Masutatsu-Oyama

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,911
  • Înscris: 08.02.2022
ok, daca lista/intentia sint serioase atunci asta:

 cupcake1308, on 25 iunie 2022 - 01:39, said:

Peugeot 308 GTI

si nu oricum, ci hands-on. probleme electrice, nu multe dar incapatanate. LSD mecanic/Torsen punte fata, dinamica/mecanica Star Wars cand comparata cu restul banalitatilor din lista.

#113
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,854
  • Înscris: 06.10.2008

 cupcake1308, on 25 iunie 2022 - 00:57, said:


Devin fan turbo

Si eu.....da' vreau 1.8tsi sau 2.0t sa stiu pe ce platesc benzina daca tot e sa o consum.

Poate cineva de aici sa spuna daca exista sanse sa poti folosi inca 3-4ani (fara dezastru total la motor) un 1.8-2.0.tsi pe o masina din 2007-2010? Adica nu e prea vechi motorul? prea uzat/forjat? Pe unele topicuri asta a fost concluzia  ca e prea riscant, ca poti ajunge sa inlocuiesti motorul....cu alt motor SH care e loterie si ala.

#114
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,872
  • Înscris: 25.01.2007
Motoarele nu prea crapa. Le dai distribuție, ulei, și te țin. Turbinele se recondiționeaza, la mașinile din anii aia nu e o avere. Ce te freacă la icre sunt problemele mici date de anexele motorului, unele greu de depistat, azi un senzor buclucaș, săptămâna viitoare un contact electric, luna viitoare electromotor, în septembrie ambreiajul. Când zici ca ai terminat vine decembrie și te lasă bateria, o schimbi și apoi o iei de la capăt cu un alt senzor buclucaș.

Tine de noroc, la o masina din anii aia doar Isus dacă se făcea mecanic ar fi putut să-ți zică când și ce se strica.

#115
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 sandu222, on 25 iunie 2022 - 17:58, said:

Si eu.....da' vreau 1.8tsi sau 2.0t sa stiu pe ce platesc benzina daca tot e sa o consum.

Poate cineva de aici sa spuna daca exista sanse sa poti folosi inca 3-4ani (fara dezastru total la motor) un 1.8-2.0.tsi pe o masina din 2007-2010? Adica nu e prea vechi motorul? prea uzat/forjat? Pe unele topicuri asta a fost concluzia  ca e prea riscant, ca poti ajunge sa inlocuiesti motorul....cu alt motor SH care e loterie si ala.
skip VW cu motorizarile alea,sunt probleme cu consumul de ulei
Din ce oras esti?

#116
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,872
  • Înscris: 25.01.2007
Nu e un capăt de tara un litru de ulei. La unele modele VW trebuie ochii mari după rugina.

#117
cupcake1308

cupcake1308

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 22.06.2022

 mirel3003, on 22 iunie 2022 - 14:24, said:

Legat de fiabilitate, motoarele aspirate sunt putin mai fiabile ca cele turbo.

Ah, prima oara am citit mai putin fiabile si am comentat aiurea. OK, mersi de info. Concluzia pe care am tras-o pana in prezent e ca turbo e tare dar are probleme dupa multi km. Asa ca pana la urma daca iau o masina pe turbo second mai bine aleg una care imi place mai putin daca are mai putini km la bord decat aia care imi place mai mult dar cu mai multi km, ca la turbo conteaza si mai mult ca la restul. Am inteles ca in unele tari e mai greu sa dea kilometrajul inapoi si daca o iau direct de acolo am sanse mai mari sa-l arate corect, dar asta e deja un alt topic.

 Leo2006, on 22 iunie 2022 - 17:23, said:

Golful arata si se simte ca o masina micuta comparativ cu alte marci. De asta nu prea e cautata.

Sincer, Golf-urile is masinile mele preferate, dar am impresia ca o parte din suma e performanta masinii si o alta mare parte brandingul

 Masutatsu-Oyama, on 25 iunie 2022 - 15:01, said:

ok, daca lista/intentia sint serioase atunci asta:

LSD mecanic/Torsen punte fata, dinamica/mecanica Star Wars cand comparata cu restul banalitatilor din lista.

M-am temut un pic de Peugeot dintr-o prejudecata fata de producatorii francezi (da, si am avut Logan atata timp), dar cred ca bijuteria asta de 308 ma face sa uit. Multumesc de opinie.

Edited by Dany_Darke, 26 June 2022 - 05:36.


#118
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,854
  • Înscris: 06.10.2008

 slai, on 25 iunie 2022 - 18:08, said:

Motoarele nu prea crapa. Le dai distribuție, ulei, și te țin. Turbinele se recondiționeaza, la mașinile din anii aia nu e o avere. Ce te freacă la icre sunt problemele mici date de anexele motorului, unele greu de depistat, azi un senzor buclucaș, săptămâna viitoare un contact electric, luna viitoare electromotor, în septembrie ambreiajul. Când zici ca ai terminat vine decembrie și te lasă bateria, o schimbi și apoi o iei de la capăt cu un alt senzor buclucaș.

Tine de noroc, la o masina din anii aia doar Isus dacă se făcea mecanic ar fi putut să-ți zică când și ce se strica.
Motorul nu, dar garnitura de chiuloasa? sau uleiul care da pe la motor, cutie, tubulatura etc

 MembruAnonim, on 25 iunie 2022 - 18:31, said:

skip VW cu motorizarile alea,sunt probleme cu consumul de ulei
Din ce oras esti?
judetul Vaslui.
Mi-as permite 1l de ulei la 1000km. Mai scumpa e benzina.
Sa inteleg ca motoarele vw merg cu ulei? Posted Image
adica stiam de consum dar chiar asa?

 cupcake1308, on 25 iunie 2022 - 22:57, said:

M-am temut un pic de Peugeot dintr-o prejudecata fata de producatorii francezi (da, si am avut Logan atata timp), dar cred ca bijuteria asta de 308 ma face sa uit. Multumesc de opinie.

E de luat in calcul, rapida, puternica,  motor mic, roti pe 18" desi cam grea 1400kg. Vorbesc de ph2, deja ph3 e geniala masina, 270Cp din 1.6  224Cp/tona ireal....

Leon 3 Cupra e raketa, 213Cp/tona, 6s 0-100, 290CP si asta doar din 2.0tsi
Leon 2 Cupra si ala tot raketa, 240CP, 174Cp/tona  2.0tsi

Edited by sandu222, 26 June 2022 - 14:51.


#119
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,872
  • Înscris: 25.01.2007
Nu numai alea. Și la Opel au motoare cu consum din fabrica. La un corsa aveam în carte 0.6 litri la 100km. Nu consuma atât. Cam 1.5 litri la 10k km. Când am retrogradat-o masina de oras nu a mai consumat gram. Deci doar la drum lung păpa ulei.

#120
cupcake1308

cupcake1308

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 22.06.2022

 sandu222, on 26 iunie 2022 - 14:44, said:


E de luat in calcul, rapida, puternica,  motor mic, roti pe 18" desi cam grea 1400kg. Vorbesc de ph2, deja ph3 e geniala masina, 270Cp din 1.6  224Cp/tona ireal....


Mersi de opinie!

#121
Masutatsu-Oyama

Masutatsu-Oyama

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,911
  • Înscris: 08.02.2022

 cupcake1308, on 26 iunie 2022 - 16:54, said:

Mersi de opinie!

Peugeot 308 GTI v2.0 are 1250Kg. v3.0 ~ 1300Kg.

#122
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,854
  • Înscris: 06.10.2008

 Masutatsu-Oyama, on 26 iunie 2022 - 17:51, said:

Peugeot 308 GTI v2.0 are 1250Kg. v3.0 ~ 1300Kg.

Depinde unde citesti, eu am gasit 1400.

#123
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
@sandu222 ia o masina calumea,daca tot vrei ceva calumea.
Exemplu Mercedes SLK350 ,are motor v6 si raspunde perfect cerintelor tale

#124
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,854
  • Înscris: 06.10.2008

 MembruAnonim, on 26 iunie 2022 - 18:36, said:

@sandu222 ia o masina calumea,daca tot vrei ceva calumea.
Exemplu Mercedes SLK350 ,are motor v6 si raspunde perfect cerintelor tale

Pret cam mare de achizitie, intretinere premium, samsari.....eu as vrea Tigaie/Cazan ieftin Posted Image  si cu motor "potent".

Daca ar fi dupa mine(si n-as gandi cu mintea) si ar fi preturi realiste, topul meu de preferinte ar fi asa:
1. mitsubishi  3000 gt
2. VW corrado
3. Subaru sti
4. Nissan 240sx

..........
15. Honda Prelude mk4 2.2
16. Opel calibra 2.0t
17. BMW e30




In practica, exista generatia asta noua de masini potente, cum s-a scris mai sus, masini cat de cat noi, minim Euro4, motoare de 1.8-2.0t, fara rugina si probleme la acte, fara intretinere premium.

Edited by sandu222, 27 June 2022 - 18:48.


#125
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Subaru,Nissan,opel,bmw,mitsubishi,honda

#126
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
Caută un polo GTI, se încadrează în buget, iar că dimensiuni e cat un golf 4 de pe vremuri:)

Altfel caută orice mașină cu minim 150 cp și greutate până în 1500 și vei fi fericit :)

Cele mai ok la preț și noi vor fi Astra și focus, ce in 15.000 vor avea 2-3 ani și sub 100.000 km ok dotate.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate