Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Brother Eroare scanare A9

Achizitie auto

Procedura Preschimbare nr verzi p...
 Copiii si obezitatea

Reglare greutate doza Unitra GS-431

Potrivire jante ?

instant sau dus electric?
 Microfon extern pentru ML/DSLR

Schimbare parbriz

Costuri achiziție garsoniera.

Pensii publice - Venit total asig...
 Solutie (lichid pulverizat) pentr...

Backup calling

Ce placa video recomandati si car...

Telecomanda cu touch triplu PNI S...
 

Parere DS

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
VladVlad1210

VladVlad1210

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 12.12.2018
Salutare tuturor! A trecut ceva timp de cand am achizitionat un Citroen C5 X7 si pot spune ca inca sunt indragostit de ea, dar sunt constient de faptul ca mai devreme sau mai tarziu va trebui inlocuita, probabil in urmatorii 2-3 ani. Dar cu ce? Si aici as avea nevoie de parerile voastre. Tinand cont de faptul ca am urmat calea masinilor frantuzesti (avand si un Peugeot 307 SW), parca nu as vrea sa renunt la ele. Stilul lor, felul in care se conduc, toate micile ciudatenii pe care le prezinta...ma atrag, i guess. Asa ca de ceva timp tot urmaresc "celalalt Citroen", DS; mai precis DS7 CROSSBACK. Pana acum am fost multumit de fiabilitatea Citroen si sunt curios ce credeti: oare DS sa fie la fel pe viitor? Intentia mea ar fi sa cumpar o masina SH. Tinand cont de felul in care isi pierde din valoare, presupun ca in intervalul mentionat mai sus va ajunge la un pret bun. Chiar mi-a starnit curiozitatea si as vrea sa aflu cateva recomandari legate de motorizarile pe care le considerati recomandate, niveluri de echipare, fiabilitate...lucruri de acest gen. Multumesc anticipat.

#2
cristian_puscasu

cristian_puscasu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 192
  • Înscris: 21.09.2020
Salut.
Proprietar (încă) de DS 3, luat de nou în august 2015, de la Autoglobus Timișoara. Diesel de 90 de animale (1.6Hdi), manuală în 5 trepte. Nu mai știu cum se numește varianta de echipare, nu este cea full, dar nici cheală (senzori lumini și ștergătoare, senzori de parcare, tempomat, climatizare automată, stop/start...).
Singura diferență notabilă ar fi calitatea fabricației, mai bună decât la Citroenul obișnuit. Mașina are acum 190k+ de km, din care 85% i-a făcut soră-mea casă-servici-casă. O singură intervenție în service cu 1 lună înainte de ieșitul din garanție (a avut 4 ani), pentru un senzor de temperatură externă, montat undeva în bara față și care anula funcția de stop/start. În rest service-urile obișnuite, la 20000km sau 1 an.
Mașina a fost scumpă (20480€ atunci) iar piesele sunt și ele cu vreo 15-20% mai scumpe (discuri și plăcuțe, ulei, filtre etc). Mașina are în continuare bucșăraia, arcurile și amorizoarele originale (dar repet, a fost folosită exclusiv pentru deplasări relativ scurte, nu s-a cărat cu ea nimic în afară de cumpărături). Dezavantajele ar fi în primul rând ușile, care de fapt sunt 2 porți la cât de mari sunt, ceea ce e incomod mai peste tot. Apoi portbagajul mic și întreținerea un pic mai scumpă.
În rest, e foarte agilă (90 de cai la 1200 și ceva de kile), consum foarte bun (nu odată am atins 1000km autonomie, la rezervor de 45) și cum am spus deja, e foarte bine construită. Nu scârțâie, nu joacă nimic, plasticăraia aia de pe bord e în continuare foarte bine închegată, adică s-a cam justificat prețul plătit.
Deși am fost recent dezamăgit de Renault (tot nou, luat în 2017), sunt în continuare fan de mașini franțuzești. Sfatul meu e să-ți iei una.

#3
mosto

mosto

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 22.04.2022
Am mers cu masini din grupul PSA, atat Peugeot cat si Citroen si DS.
Ca mecanica sunt extrem de asemanatoare, adica piesele sunt aceleasi sub capota, ba mai mult inclusiv aranjarea lor e identica sau aproape identica sub capota si nu numai. Mai mult caroseria difera, si bineinteles interiorul.
Legat strict de DS, cum zice si cel de mai sus la toate DS-urile mi s-a parut ca au portiere mari ca la orice gama premium si care sunt problematice in conditiile in care locurile de parcare sunt concepute foarte mici ca latime de parca e in comunism cand toata lumea trebuia sa cumpere mica Dacia. Si au portierele de asa natura incat parca se ciobesc rapid pe muchie la cea mai mica atingere, probabil din cauza unghiului ascutit dar asta e valabil la din ce in ce mai multe masini. Asadar as putea spune ca si DS-ul e o masina premium care trebuie obligatoriu parcata pe doua locuri daca vrei sa nu o faci plina de ciobituri pe la usa. Lasa haterii sa moara de ciuda ca parchezi ca bogatul pe doua locuri in timp ce ei miros transpiratia de saraci din autobuze. Ca doar nu o sa stai sa cheltui bani la vopsitorie din cauza haterilor morti de foame care nu castiga intr-o luna cat costa sa vopsesti o portiera de masina premium.
La consum nu sunt grozave. Pe oras te rupe, mai ales daca nu esti genul ce doarme la volan. Aici ma refer la automate, ca de la PSA doar automate am cunoscut, cu atat mai mult la DS, ca doar nu cumpara cineva masina premium cu manuala.
La suspensie, cam rigide, dar BMW-urile sunt chiar mai rigide. Nu sunt genul de masini pe care sa le bagi pe drumuri proaste.

Cel de mai sus compara cu DS3 care e gama micuta, pana si cumparativ cu DS5, cu atat mai mult cu DS7.
Daca nu vrei sa bagi bani multi in ea ti-as recomanda sa eviti modelele hibrid daca achizitionezi SH cu vechime... sunt foarte costisitoare la unele operatiuni de inlocuire/reparatie pe care inevitabil le vei face. Mai bine mergi pe clasic, oricum cutia automata de pe clasic pare ca e mai buna decat cea de pe hibride, adica schimba mai fin. Iar daca te intereseaza spatiul, inca un motiv sa eviti varianta hibrid, care are spatiu mai putin.

#4
VladVlad1210

VladVlad1210

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 12.12.2018

View Postcristian_puscasu, on 15 mai 2022 - 15:50, said:

Salut.
Proprietar (încă) de DS 3, luat de nou în august 2015, de la Autoglobus Timișoara. Diesel de 90 de animale (1.6Hdi), manuală în 5 trepte. Nu mai știu cum se numește varianta de echipare, nu este cea full, dar nici cheală (senzori lumini și ștergătoare, senzori de parcare, tempomat, climatizare automată, stop/start...).
Singura diferență notabilă ar fi calitatea fabricației, mai bună decât la Citroenul obișnuit. Mașina are acum 190k+ de km, din care 85% i-a făcut soră-mea casă-servici-casă. O singură intervenție în service cu 1 lună înainte de ieșitul din garanție (a avut 4 ani), pentru un senzor de temperatură externă, montat undeva în bara față și care anula funcția de stop/start. În rest service-urile obișnuite, la 20000km sau 1 an.
Mașina a fost scumpă (20480€ atunci) iar piesele sunt și ele cu vreo 15-20% mai scumpe (discuri și plăcuțe, ulei, filtre etc). Mașina are în continuare bucșăraia, arcurile și amorizoarele originale (dar repet, a fost folosită exclusiv pentru deplasări relativ scurte, nu s-a cărat cu ea nimic în afară de cumpărături). Dezavantajele ar fi în primul rând ușile, care de fapt sunt 2 porți la cât de mari sunt, ceea ce e incomod mai peste tot. Apoi portbagajul mic și întreținerea un pic mai scumpă.
În rest, e foarte agilă (90 de cai la 1200 și ceva de kile), consum foarte bun (nu odată am atins 1000km autonomie, la rezervor de 45) și cum am spus deja, e foarte bine construită. Nu scârțâie, nu joacă nimic, plasticăraia aia de pe bord e în continuare foarte bine închegată, adică s-a cam justificat prețul plătit.
Deși am fost recent dezamăgit de Renault (tot nou, luat în 2017), sunt în continuare fan de mașini franțuzești. Sfatul meu e să-ți iei una.
Multumesc pentru informatii

View Postmosto, on 15 mai 2022 - 17:21, said:

Am mers cu masini din grupul PSA, atat Peugeot cat si Citroen si DS.
Ca mecanica sunt extrem de asemanatoare, adica piesele sunt aceleasi sub capota, ba mai mult inclusiv aranjarea lor e identica sau aproape identica sub capota si nu numai. Mai mult caroseria difera, si bineinteles interiorul.
Legat strict de DS, cum zice si cel de mai sus la toate DS-urile mi s-a parut ca au portiere mari ca la orice gama premium si care sunt problematice in conditiile in care locurile de parcare sunt concepute foarte mici ca latime de parca e in comunism cand toata lumea trebuia sa cumpere mica Dacia. Si au portierele de asa natura incat parca se ciobesc rapid pe muchie la cea mai mica atingere, probabil din cauza unghiului ascutit dar asta e valabil la din ce in ce mai multe masini. Asadar as putea spune ca si DS-ul e o masina premium care trebuie obligatoriu parcata pe doua locuri daca vrei sa nu o faci plina de ciobituri pe la usa. Lasa haterii sa moara de ciuda ca parchezi ca bogatul pe doua locuri in timp ce ei miros transpiratia de saraci din autobuze. Ca doar nu o sa stai sa cheltui bani la vopsitorie din cauza haterilor morti de foame care nu castiga intr-o luna cat costa sa vopsesti o portiera de masina premium.
La consum nu sunt grozave. Pe oras te rupe, mai ales daca nu esti genul ce doarme la volan. Aici ma refer la automate, ca de la PSA doar automate am cunoscut, cu atat mai mult la DS, ca doar nu cumpara cineva masina premium cu manuala.
La suspensie, cam rigide, dar BMW-urile sunt chiar mai rigide. Nu sunt genul de masini pe care sa le bagi pe drumuri proaste.

Cel de mai sus compara cu DS3 care e gama micuta, pana si cumparativ cu DS5, cu atat mai mult cu DS7.
Daca nu vrei sa bagi bani multi in ea ti-as recomanda sa eviti modelele hibrid daca achizitionezi SH cu vechime... sunt foarte costisitoare la unele operatiuni de inlocuire/reparatie pe care inevitabil le vei face. Mai bine mergi pe clasic, oricum cutia automata de pe clasic pare ca e mai buna decat cea de pe hibride, adica schimba mai fin. Iar daca te intereseaza spatiul, inca un motiv sa eviti varianta hibrid, care are spatiu mai putin.
Multumesc pentru informatii. Chiar ma gandeam la o motorizare clasica, tinand cont de faptul ca ideea de plug-in hybrid nu prea ma pasioneaza. M-ar bate gandul sa continui cu 2.0 BlueHdi, vazand cat de bun este. Dar si 1.6 THP de 225 cp mi se pare interesant, sincer sa fiu. Sunt constient de faptul ca s-ar putea sa duc lipsa cuplului de diesel, probabil si consumului mic de diesel:)), dar sunt deschis catre nou.

#5
[i_unit]

[i_unit]

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 533
  • Înscris: 15.11.2006

View Postmosto, on 15 mai 2022 - 17:21, said:


Legat strict de DS, cum zice si cel de mai sus la toate DS-urile mi s-a parut ca au portiere mari ca la orice gama premium si care sunt problematice in conditiile in care locurile de parcare sunt concepute foarte mici ca latime de parca e in comunism cand toata lumea trebuia sa cumpere mica Dacia. Si au portierele de asa natura incat parca se ciobesc rapid pe muchie la cea mai mica atingere, probabil din cauza unghiului ascutit dar asta e valabil la din ce in ce mai multe masini. Asadar as putea spune ca si DS-ul e o masina premium care trebuie obligatoriu parcata pe doua locuri daca vrei sa nu o faci plina de ciobituri pe la usa. Lasa haterii sa moara de ciuda ca parchezi ca bogatul pe doua locuri in timp ce ei miros transpiratia de saraci din autobuze. Ca doar nu o sa stai sa cheltui bani la vopsitorie din cauza haterilor morti de foame care nu castiga intr-o luna cat costa sa vopsesti o portiera de masina premium.

Ah, deci tu esti unul din aceia care se ingrijoreaza ca le sare vopseaua dupa ce lovesc portierele altora. Bun asa.

#6
mosto

mosto

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 22.04.2022

View PostVladVlad1210, on 16 mai 2022 - 11:05, said:

Multumesc pentru informatii. Chiar ma gandeam la o motorizare clasica, tinand cont de faptul ca ideea de plug-in hybrid nu prea ma pasioneaza. M-ar bate gandul sa continui cu 2.0 BlueHdi, vazand cat de bun este. Dar si 1.6 THP de 225 cp mi se pare interesant, sincer sa fiu. Sunt constient de faptul ca s-ar putea sa duc lipsa cuplului de diesel, probabil si consumului mic de diesel:)), dar sunt deschis catre nou.
Nu stiu cum sunt benzinarele la ei. N-am condus niciodata benzinar de la ei pe o perioada mai mare deci nu prea imi pot da cu parerea.
In schimb dieselurile par ciudate la partea de consum, desi e acelasi motor, pe o masina imi consuma mai putin decat pe alta acelasi model. Nu mai zic pe modele diferite, o fi fost si din cauza stitului de condus dar posibil sa fie si din cauza greutatii masinii, mai ales ca din cate stiu DS-urile sunt ceva mai grele decat echivalentele ca marime de la Citroen/Peugeot.
Cat despre consum, doar clasice cu automate, doar la drumuri in afara orasului am vazut in bord sub 7%. La combinat 50/50 minim 8%... iar in oras niciodata sub 10%. Astea sunt valorile minime vazute de mine in borduri de la PSA in principal pe motoarele de 2.0.

View Post[i_unit], on 16 mai 2022 - 19:59, said:

Ah, deci tu esti unul din aceia care se ingrijoreaza ca le sare vopseaua dupa ce lovesc portierele altora. Bun asa.
Da, vezi ce suflet mare am.
Asa cu suflet mare suntem noi cei cu masini mai scumpe, incercam sa ii protejam pe cei mai saraci si ca atare parcam pe doua locuri sa ii protejam. Cu sufletul plin de ura fata de cel de langa tine n-ai cum sa ajungi sa ai masini scumpe si sa parchezi pe doua locuri.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate