Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)
 

Sfat achizitie - Hyundai i30

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
gicu2htz

gicu2htz

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 08.05.2022
Salut, doresc sa achizitionez un Hyundai i30 deoarece sunt si incepator si am auzit ca aceasta se numara printre masinile fiabile si la un pret decent de achizitie si intretinere. In bugetul meu (maxim 4000Euro) doresc sa gasesc un benzinar care sa ma duca cam 5-6 ani (30-50km/zi) pentru facultate. (Nu am idee daca o sa am pe viitor un drum mai lung, vreodata, dar sper ca se tine bine si la acela)

Am observat ca sunt multe pareri, unii recomanda 1.4, altii varianta 1.6, ceea ce vreau sa va intreb (in special pe cei care detin acest model) care motorizare o recomandati/ aveti, cati cai putere si cam ce probleme ati avut cu ea.
Nu ma prea pricep la masini si nu stiu daca acele diferente de cai putere pe aceiasi motorizare aduc probleme motorului in sine, de aceea va rog, daca aveti sfaturi care sa ma indice catre ceva anume sau numai sa imi fac o idee cam ce ar trebui sa caut, m-ar ajuta enorm.

Si considerati ca ar trebui sa achizitionez din strainatate masina? Din ce am cautat multe motoare de 1.4 se gasesc in Germania si cateva modele de 1.6 in Olanda (totusi as dori ceva aproape de tara din cauza costurilor de aducere si posibilitatea de a merge pentru a o verifica.

#2
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members