Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare bec far VW Touran 1T3

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions
 Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...
 Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 

BMW X6+330 "epa" + future ROMA

- - - - -
  • Please log in to reply
88 replies to this topic

#73
ariasi

ariasi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,406
  • Înscris: 25.07.2006
Nu m-am gândit că ai fi vreun necopt sau vreun teribilist, ci la faptul că nu ne naștem învățați și la început e destul de probabil să facem greșeli. Unele motociclete sunt mai iertătoare, altele sunt mai periculoase. Și doza asta de pericol se adaugă la dezastrul de pe șoselele noastre. Motoarele în V au cuplul destul de mare, mă rog, nu zic nimic nou, sunt lucruri cunoscute. Succes la căutări!

#74
enike00

enike00

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 133
  • Înscris: 29.09.2014
Eu am avut lamaia direct pe Streetfighter 848 si prietenul cu care am facut scoala a avut pe Diavel. Am fost limitat in privinta alegerii motoretei din cauza inaltimii, sunt foarte putine variante pentru persoanele peste 188cm si asta are spatiu suficient intre sa si scarite si nici nu arat ca o girafa pe ea. O am de trei ani deja si nu am avut incidente dar nici nu i-am cautat limitele pentru ca am trecut de varsta inconstientelor. Nu este recomandat un motor puternic unui pusti de 20 de ani, evident.

#75
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,790
  • Înscris: 08.01.2010
Asa m-am simtit si eu pe un Ducati, de parca era de copii, dar am patit si la masini asta: la 350Z agatam mereu cu varful pantofului ceva pe sub bord, in MX-5 sau Serie 8 cabrio nu puteam merge capotat, in general la cabriolete vad direct in rama parbrizului, la alte japoneze/coreene dadeam cu piciorul in volan, orice ii faceam samd. Categoric trebuie urcat in sa inainte.

#76
hyp3rion

hyp3rion

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,369
  • Înscris: 18.03.2006
Chestia la motoare e că le alegi cu sufletul, nu cu capul :).

@RaySefo La IX-ul tău poți face upgrade OTA  de la Idrive 8.0 la 8.5 ? N-am ințeles exact dacă 8.0 mai permite upgrade la 8.5 sau rămâi cu el.

#77
RaySefo

RaySefo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,173
  • Înscris: 17.06.2010
Nu cred ca se poate pune 8.5. Am inteles ca este al hardware pt 8.5 si nu merge . 8.5 are doar cateva modificari vizuale la clima din ce am vazut.

Edited by RaySefo, 04 September 2023 - 11:31.


#78
hyp3rion

hyp3rion

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,369
  • Înscris: 18.03.2006
Între timp ne-am mai răzgândit puțin cu privire la BMW, și s-ar putea să alunecăm spre un alt brand, aproape invizibil la noi, dar cu niște modele foarte interesante și cu dorință de expansiune.În maxim 2-3 săptămâni s-ar putea să semnăm contractul (asta dacă nu ne răzgândim din nou) cu livrare în August-Sept 2024.

Zilele trecute am avut o ieșire în afara orașului cu 3-arul. Foarte plăcut surprins de autonomie. 53 km pur electric, în conditiile în care baterie e setată să se-ncarce doar 80%.Probabil cu setarea pe maxim duce in 65-70 km.
Deși voiam să-i fac vânt și ei, cred că momentan va mai rămâne 1 an în ogradă.

Attached Files


Edited by hyp3rion, 08 September 2023 - 20:39.


#79
hyp3rion

hyp3rion

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,369
  • Înscris: 18.03.2006

View Posthyp3rion, on 31 august 2023 - 10:14, said:

Ca așteptarea să treacă mai repede, m-a lovit damblaua și fac școala pentru A. Trecut cu bine partea teoretică, urmeaza poligonul și orașul.

De Vineri, mândru posesor de A. Am avut niște emoții la oraș, cu instructorul în spate care mă tot întreba din 5 în 5 sec ...ce-a zis polițistu, pe unde o luăm, ai grijă, la pietoni, bagă a 2-a...la un moment dat nici n-am mai înțeles ce mi-a zis ăla-n cască. Atâta mi-a frecat bibilica, că la o intrare într-un sens giratoriu, cu ochii și la pietoni și la mașini, mi-a murit motorul. Partea funny ...n-a mai vrut să pornească nici în ruptul capului. Abia după aproape 1 minut, timp în care m-au trecut toate transpirațiile a pornit. În rest totul a mers strună.
Și cum entuziasmul a fost mare, am și tulit-o a 2-a zi la CJ, unde era un eveniment organizat de MotoMus. Singurul motor care mi-a atras atenția acolo, a fost un Triumph Triple RS. Frumoasă drăcia, păcat că n-am putut face drive test. Mâine merg să văd si un S1000R.

Mașina s-a comportat exemplar, consum 5.6 pe 300 km dus-întors.Bună mașină, păcat că e inghesuită Posted Image.

Edited by hyp3rion, 17 September 2023 - 20:16.


#80
hyp3rion

hyp3rion

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,369
  • Înscris: 18.03.2006
Puțin update.
În ultimele zile / săptămână cam tot universul meu s-a învârtit în jurul achiziționării unei motociclete, mai puțin a unei mașini. Am oscilat mult, am vizitat în Budapesta câțiva dealeri, îmi plăcea cam tot ce vedeam, de-mi venea să le iau pe toate acasă Posted Image. În fine fast forward ... ieri am ridicat-o. Un supernaked, 4 în linie, 160 hp, 998cm, și vorba aia ...full option fără trapă Posted Image. Am oscilat mult între 1250 R, cu motor boxer, mai liniștit, mai comfy, dar pină la urmă am ales cu sufletul .... un S 1000 R. Deocamdata sunt  în rodaj, nu am dus-o mai mult de 6.000 ture ne acomodăm încet, dar îmi place la nebunie. Am făcut deja 200 km cu ea, o ciclistica foarte bună, zici că e bicicletă, foarte, dar foarte fun de condus. Motorul începe să devină elastic, evacuarea începe să se facă simțită. Electronica de top, vedem cât rezistă pînă la prima eroare.
În altă ordine de idei, am semnat un contract de rezervare pentru SUV, livrare prin Septembrie anul viitor, 900 HP, EV.

Attached Files



#81
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,229
  • Înscris: 12.12.2011
Are mai multă tehnologie ca o mașină din zilele noastre...

Să o stăpânești sănătos și drumuri uscate!

#82
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006
Lotus?

#83
hyp3rion

hyp3rion

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,369
  • Înscris: 18.03.2006

View Postcorcodel10, on 28 septembrie 2023 - 06:35, said:

Are mai multă tehnologie ca o mașină din zilele noastre...
Să o stăpânești sănătos și drumuri uscate!

Mulțumesc.
Motorul e într-adevăr bestial .... atât cât l-am condus pînă acuma.

Plusuri
- farul led vede la fel de bine ca la mașină
- poziția care nu e una sportivă, stai aproape la fel de confortabil ca pe un R 1250 R
- quickshifterul .... wow, aici BMW au dat lovitura. Work like a charm, efectiv nu simți defel când schimbă, parcă ar fi o automata 100%
- display-ul, foarte bun, luminos, meniu intuitiv, cam stufos din punctuk meu de vedere
-  furcile inversate

Minusuri - hmmm, prea puține dar există.

- oglinzile, îmi par prea mici, efectiv nu am reușit pînă acuma  să le reglez în așa fel incât să am un câmp vizual adecvat când ma uit în ele
- șaua o idee prea îngustă, și prea subțire. O preferam pe cea de pe R 1250
- consum, cam 7,3 pînă acuma

Oricum super mulțumit de ea pînă acuma.

View Postuhu10uhu, on 28 septembrie 2023 - 07:02, said:

Lotus?

Dap :). Eletre, not Emeya :).
Am vrut să mergem pe IX, but my princess, a văzut din întâmplare pe you tube o prezentare la Lotus. Am studiat puțin problema si am zis ...why not, let s do it. One life :).
Așa că am purces pînă în Budapesta, acelaș delaer unde am plătit avansul la sportiva mea. A fost puțin ciudat, pentru că practic nu poți da deocamdată comandă fermă. Din câte mi-a explicat dealeru, se pot comanda doar in tările din G8 în prima fază ( Germania, Franța, Italia etc). Pentru restul tărilor este o listă de așteptare, iar în momentul in care se vor putea comanda, prioritate vor avea cei din lista de așteptare. Așa că ne-a pus pe lista de așteptare, am semnat contractul....... mai erau încă 32 de persoane pe listă inclusiv cineva din București. Ne-a spus că vom avea întâietate pentru simplu fapt că mai avem o comandă la ei. Delivery term .... undeva pe vremea asta anul viitor. Neavând alocat încă serie sau ceva, mașina poate fi încă modificată si pe alte configurații.

#84
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006

View Posthyp3rion, on 27 septembrie 2023 - 23:25, said:

dar pină la urmă am ales cu sufletul .... un S 1000 R. Deocamdata sunt  în rodaj, nu am dus-o mai mult de 6.000 ture ne acomodăm încet, dar îmi place la nebunie. Am făcut deja 200 km cu ea, o

Asfalt uscat si ride safe!

Despre Lotusila..asteptare usoara :) .

#85
DannyHuwe

DannyHuwe

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,577
  • Înscris: 30.03.2023

View Postuhu10uhu, on 28 septembrie 2023 - 07:02, said:

Lotus?
Ai avut tu vreodata masina asta? in RO :)

Edited by DannyHuwe, 29 September 2023 - 13:31.


#86
hyp3rion

hyp3rion

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,369
  • Înscris: 18.03.2006
După câteva sute de km, mai exact 500, mai revin cu niște update-uri.
În week-end am făcut o ieșire cu un amic pe un traseu de vreo 120 km, ocazie cu care am descoperit următoarele :

1. La viteze de peste 90-100km/h, te cam bate vântul pe un naked. Trebuie să iei o pozitie joasă când îi dai gaz.
2. Fiind la prima ieșire, dupa cca 1 h, am simțit nevoie unei pauze. Șaua si-a spus cuvântul :)
3. Mă deranjează puțin joystik-ul sau rotița de control prin meniu. Amplasată cam prost, nu pot ține confortabil degetul mare în apropierea semnalizării/claxon. Aș vrea să am tot timpul degetul acolo, în caz de ....necesitate.
4.Plăcut surprins de faptul că motorul citește semnele de circulație. Nu știu unde naiba are camera, dar vede indicatoarele de viteză.
5. Motorul începe să se lase, am incercat modul Dynamic Pro ...devine addicted :).
6. Evacuarea Akrapovic, se aude foarte mișto. Face un popcorn, dar pe tonuri joase, nu e deranjantă defel nici pentru mine, nici pentru cei din jur.

Attached Files



#87
hyp3rion

hyp3rion

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,369
  • Înscris: 18.03.2006
Puțin luciu pe topic.
Am început să mă familiarizez mai bine cu motorul, deocamdată all good (mai pe românește nici o căzătură)
Ajuns la venerabilul kilometraj de 1.100, am început să-i descopăr adevărata față .... cea de după rodaj. Motorul e un fel de scuter pînă-n 3-4k ture, leneș, ascultător, fără chef prea mare. După ce treci de 4k ture, și-l pui în Dynamic Sport, se schimbă radical toata treaba. Trage,urlă .... și cu cât îi dai mai mult, vrea mai mult. E foarte addicted feeling-ul și-mi dau seama cât de periculos poate deveni. Fuge de-l ia naiba, și dacă nu iei o poziție sportivă pe el, la un moment dat simți că nu stai pe el, ci te ții agățat de el.
Prima revizie mi s-a părut puțin cam scumpă ... în jur de 800 ron, și acum stau să mă gândesc dacă nu era mai bine să fi luat pachetul cu revizii gratuite pe 3 ani la 800 EUR. Am impresia că următoarele revizii vor fi și mai scumpe.
Momentan singurul upgrade ce l-am făcut la jucărie, a fost să-i schimb manetele de frână si ambreaj care par dintr-un plastic compozit foarte iefitn, cu unele de M genuine.
Tot săptămâna asta trebuie să-mi ajungă kitul NightShift pentru cască. Abia aștept să-l montez să văd cum arată.
Pentru iernat încă nu știu cum e mai bine ..... să-i scot bateria, sau să o pornesc odată la 2-3 zile. O să cumpăr și un stander/padoc pentru roata spate.
Ca idee, am ajuns la concluzia că nu e deloc ieftin să ai un motor. Pe echipament am dat deja vreo 7k ron si voi sări lejer de 10k în curând, manete au mai fost și alea vreo 1.200, kitul pentru cască 1.000, RCA ceva mai ieftin 500+, însa CASCO-ul m-a dat pe spate ..... 11k ron pe 1 an. Am zis pas deocamdată la CASCO.

Attached Files



#88
hyp3rion

hyp3rion

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,369
  • Înscris: 18.03.2006
Motorul a intrat în conservare de câteva săptămâni. Îl păstrez într-o hală, temperatură constantă +15 grade.
I-am dat jos bateria, i-am achiziționat stander față-spate și o husă. Ambele luate de pe xlmoto. Prețuri decente, transport undeva la 13 EUR și a venit în câteva zile.

Attached Files



#89
hyp3rion

hyp3rion

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,369
  • Înscris: 18.03.2006
Cam 7 luni a durat dragostea noastră, mai exact vreo 2.200 km, după care ne-am despărțit amiabil fără căzături, lovituri, etc.
Așa că fără mare tam-tam, l-am dat la buy back ( cu 1.000 EUR mai puțin decât m-a costat de nou) am mai pus niște bani si l-am luat pe el. The stalion ...negru, carbon, full M cum s-ar spune Posted Image.
Nu credeam că va fi o așa mare diferență între S si M având în vedere că au în comun multe, dar wow .... diferența e mare. În 200 km câți am făcut pînă acuma mi-am dat seama cât de periculos poate fi ... nu din cauza puterii (e în rodaj) cât din cauza sentimentului de siguranță pe care ți-l oferă mai ales pe curbe. Efectiv stă lipită de asfalt în viraje și cere tot mai mult. Momentan consumul e 6.7 in afară, posibil să mai scadă după rodaj.
Planuri în viitorul apropiat : protecție radiator, bellypan, și posibil un quadlocker petru telefon.

Attached Files



Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate