Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Problema index Enel
Last Updated: Feb 20 2022 11:32, Started by
Winc
, Feb 18 2022 18:40
·
0
#1
Posted 18 February 2022 - 18:40
Buna seara, am transmis indexul Enel online in perioada alocata, in contul meu Enel la ultimul index transmis apare indexul pe care eu l-am transmis si totusi la istoric index ultimul index apare estimat de furnizor, de asemenea in factura ultimul index imi apare estimat de furnizor si nu inteleg de ce. La ce mai transmit indexul daca nu mi se ia in considerare si in schimb mi se estimeaza indexul de catre furnizor? Nu e mare diferenta - cel estimat de furnizor este mai mic cu -53 fata de cel transmis de mine dar totusi nu inteleg ce s-a intamplat.
|
#2
Posted 18 February 2022 - 18:49
Esti in curs de schimbare a furnizorului?
Scrie o sesizare din cont myEnel si intreaba, vei primi cel mai bun raspuns. |
#3
Posted 18 February 2022 - 18:50
Neatentie
Dezinteres Așteptarea prețului mărit la regularizare... având 100kw in plus la 2 luni(50+50)...nu pare mult...dar la 1000 abonați.... |
#4
Posted 18 February 2022 - 18:52
@Winc: dacă nu este vorba de schimbare furnizor, este din cauza facturilor de stornare emise în această lună de Enel pentru recalcularea compensărilor și plafonărilor începând cu luna octombrie. Pentru că aceste recalculări se fac pe baza lunii calendaristice (1-30/31), pe ultima factură apare index estimat pentru că a trebuit să închidă luna.
|
#5
Posted 18 February 2022 - 18:53
Atasez cele 2 print-screen-uri din contul meu enel - indexul transmis de mine si indexul estimat de furnizor |
#6
Posted 18 February 2022 - 18:58
Da, au închis luna pe estimare, în ziua de 31/01. Este de la calculul compensărilor, după cum am spus mai sus.
|
#7
Posted 18 February 2022 - 19:15
#8
Posted 18 February 2022 - 19:51
marianvasile, on 18 februarie 2022 - 18:52, said:
@Winc: dacă nu este vorba de schimbare furnizor, este din cauza facturilor de stornare emise în această lună de Enel pentru recalcularea compensărilor și plafonărilor începând cu luna octombrie. Pentru că aceste recalculări se fac pe baza lunii calendaristice (1-30/31), pe ultima factură apare index estimat pentru că a trebuit să închidă luna. |
#9
Posted 18 February 2022 - 22:50
Mie imi spune furnizorul alta prostie: ca indexul pentru inchidere contract(la schimbare furnizor) i-l transmite distribuitorul!!!!Iar distribuitorul imi raspunde ca nu sunt in perioada de transmitere index!!!O sa-i iubesc.... in gura pe amandoi.....
|
#10
Posted 19 February 2022 - 01:35
@raducut123: zi-le ca si tu le platesti factura cand vei fi in perioada alocata platii facturilor ... care, la tine, e la sfarsitul verii.
|
|
#11
Posted 19 February 2022 - 07:22
raducut123, on 18 februarie 2022 - 22:50, said:
Mie imi spune furnizorul alta prostie: ca indexul pentru inchidere contract(la schimbare furnizor) i-l transmite distribuitorul!!!!Iar distribuitorul imi raspunde ca nu sunt in perioada de transmitere index!!!O sa-i iubesc.... in gura pe amandoi..... Furnizorul iti spune adevarul. Distribuitorul trebuie sa transmita indexul final/initial pt vechiul/noul furnizor. |
#12
Posted 19 February 2022 - 07:57
Pai si daca distribuitorul nu vine sa citeasca indexul, sa-l dea pe cel real, nu estimat, la data schimbarii furnizorului, eu trebuie sa-i accept lui toate tampeniile?Vine factura si nu i-o platesc!ANRE, ANPC,.....eu oricum fac poza cu contorul si indexul!Dupa ce ca au profiturile cele mai mari, mai sunt si nesimtiti.....
|
#13
Posted 19 February 2022 - 10:03
Cel mai probabil ai semnat un contract in care ai prevazut intr-o anexa un consum estimat anual. De asemenea, cel mai probabil, Conditiile generale din contractul tau contin niste prevederi legate de aceste aspecte:
Obligaţii financiare şi modalităţi de plată Art. 6 6.3 Contravaloarea energiei electrice consumate se facturează conform Anexei A, în baza indexului transmis de consumator prin mijloacele puse la dispoziție de către Furnizor sau pe bază de estimare. 6.4 În cazul în care Clientul nu transmite indexul în intervalul atribuit, factura se emite cu aceeași periodicitate pe baza estimării, în funcție de istoricul de consum. 6.5 Pentru clienții noi, estimarea se face pe baza consumului stabilit de comun acord în Anexa B, urmând ca acest consum să fie actualizat de către Furnizor în funcție de istoricul de consum. Drepturile Clientului Art. 19 j) să solicite Furnizorului corectarea facturii emise în baza unui index estimat, în situaţia în care consumul inregistrat de contor este diferit cu mai mult de 20% faţă de cel facturat; |
#14
Posted 19 February 2022 - 11:48
MembruAnonim, on 18 februarie 2022 - 19:51, said:
mulțumesc pentru clarificare si eu am avut probleme la fel cu indexul in myenel. Daca transmiti regulat indexul autocitit NU ar trebui sa ai probleme. crocko.dilul, on 19 februarie 2022 - 10:03, said:
,,, Mersi pentru regulament, asa este! Pana la urma estimarea aia nu e rea cand se nimereste sa fii in concediu/ alte treburi. Inainte puteai ramane fara contor, si puteai tu sa demonstrezi pe unde ai umblat (spital, concediu...) tot era o neplacere. Si e cat de cat estimarea e corecta daca inainte o perioada ai trimis corect autocitirile ca se face pe baza lor. Winc, on 18 februarie 2022 - 18:40, said:
cel estimat de furnizor este mai mic cu -53 fata de cel transmis de mine dar totusi nu inteleg ce s-a intamplat. De ex: Nu sa transmis in timp indexul / eroare de sistem/ sa emis factura mai repede. Sau ce zice Marian. Se regleaza data viitoare. Edited by MembruAnonim, 19 February 2022 - 11:49. |
#15
Posted 20 February 2022 - 11:32
Este undeva prevazut, ca Furnizorul este obligat sa tina cont de indexul trimis de Consumator?
|
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users