Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 

Nu mai pot printa

- - - - -
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
Beauregarde2

Beauregarde2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 86
  • Înscris: 03.08.2015
Dau print si nimic nu se intampla cu un PC cu windows 10 si o imprimanta care in trecut a printat aici cu acest PC. Acum apare doar o fereastra de coada la documentele de printat dar nimic altceva. Printerul e functional si PC-ul la fel. Ce as putea face sa il fac sa mearga?
Multumesc

#2
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Dezinstalezi printeru, restart, intri pe pagina producatorului, iei draiveru, reinstalezi printeru, gata.

#3
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,570
  • Înscris: 15.06.2004
Pai in primul rand sa dai mai multe detalii.

Imprimanta e conectata cum la PC ? Pe USB, retea cu fir, Wi-Fi ?

Suspectez ca e imprimanta de retea caz in care e posibil sa fie de la un update de 10 - e windows-ul la zi ? Ca din cate stiu au rezolvat problema in ultimele update-uri.

#4
Leo2006

Leo2006

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,808
  • Înscris: 30.08.2006
Imprimanta nu mai e conectata de mult la pc.
Scoti cablul si il bagi la loc.

Un printscreen din "Control Panel\Hardware and Sound\Devices and Printers" si vedem care e situatia.

Edited by Leo2006, 18 January 2022 - 12:41.


#5
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,381
  • Înscris: 01.12.2001
Imprimanta apare cu "ready" in control panel? Sigur nu.
Ori oprita, ori nu e cablul bun, ori cartușul sau tonerul cu problema. Vezi in programul de monitorizare starea imprimantei.

#6
alexxxxx

alexxxxx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,410
  • Înscris: 06.02.2004
scrii services.msc in start. Apoi cauti serviciul Print Spooler, click dreapta si ii dai restart. Ar trebui sa-ti rezolve problema.

#7
tioopedi

tioopedi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,731
  • Înscris: 01.12.2018
debifeaza:
Attached File  debifeaza.png   119.85K   43 downloads

#8
danb1961

danb1961

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,531
  • Înscris: 09.03.2002

View Postalexxxxx, on 18 ianuarie 2022 - 13:14, said:

scrii services.msc in start. Apoi cauti serviciul Print Spooler, click dreapta si ii dai restart. Ar trebui sa-ti rezolve problema.
How do I clear the print queue if a document is stuck?
1 On the host, open the Run window by pressing the Windows logo key + R.
2 In the Run window, type services. ...
3 Scroll down to Print Spooler.
4 Right click Print Spooler and select Stop.
5. Navigate to C:\Windows\System32\spool\PRINTERS and delete all files in the folder.
6. In the Services window, restart the Print Spooler service by clicking Start in the left pane when Print Spooler is highlighted.
In plus pct.5 ce iti sterge job-urile din queue
..presupunand ca imprimanta este in device manager si ai driverul instalat
PS in fereasta iti apar fisierele ce le-ai dat de printat ?

Edited by danb1961, 18 January 2022 - 15:25.


#9
Beauregarde2

Beauregarde2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 86
  • Înscris: 03.08.2015

View Posteiffel, on 18 ianuarie 2022 - 11:53, said:

Pai in primul rand sa dai mai multe detalii.

Imprimanta e conectata cum la PC ? Pe USB, retea cu fir, Wi-Fi ?

Suspectez ca e imprimanta de retea caz in care e posibil sa fie de la un update de 10 - e windows-ul la zi ? Ca din cate stiu au rezolvat problema in ultimele update-uri.
E cu fir si sunt la zi cu updateurile dar niciodATA NU STii... eu nu sunt din IT.

View Postdorin_2k, on 18 ianuarie 2022 - 13:01, said:

Imprimanta apare cu "ready" in control panel? Sigur nu.
Ori oprita, ori nu e cablul bun, ori cartușul sau tonerul cu problema. Vezi in programul de monitorizare starea imprimantei.
Nu apare nici o imprimanta si de obicei aparea. La acelasi PC. Straniu cum dintr-o data pac, mort.

MULTUMESC MULT

#10
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,381
  • Înscris: 01.12.2001
Pai când trimiți ceva la tipărire, ce imprimanta e acoloa aleasa? Nu cumva una virtuala?
Instalează imprimanta sau alegeri când apeși Ctrl+P

#11
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,570
  • Înscris: 15.06.2004

View PostBeauregarde2, on 18 ianuarie 2022 - 19:33, said:

E cu fir si sunt la zi cu updateurile dar niciodATA NU STii... eu nu sunt din IT.
SI pe retea si cu USB are fir...
Deci n-am lamurit...

Daca e pe USB scoate mufa si bag-o inapoi. Vezi dac o vede,

Verifica la imprimanta sa nu fie pe Offline - in fereastra cu joburile se vede asta - scrie sus in bara.

Daca e pe retea sau daca nu merge ce am zis mai sus - dezinstaleaza imprimanta - dai delete din Printers.
Apoi o adaugi din nou.

#12
danb1961

danb1961

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,531
  • Înscris: 09.03.2002
1. Control Panel > Hardware and Sound > Devices and Printers. fa o poza la ce ai in fereastra aparuta
2. Imprimanta ,din softul ei( vezi user manual) poate tipari o pagina de test(independent de pc+cablu, drivere si alte minuni)= sa fi sigur ca nu imprimanta are "buba"

Edited by danb1961, 19 January 2022 - 06:51.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate