Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Nu mai pot printa
Last Updated: Jan 19 2022 06:48, Started by
Beauregarde2
, Jan 18 2022 11:43
·
0
#1
Posted 18 January 2022 - 11:43
Dau print si nimic nu se intampla cu un PC cu windows 10 si o imprimanta care in trecut a printat aici cu acest PC. Acum apare doar o fereastra de coada la documentele de printat dar nimic altceva. Printerul e functional si PC-ul la fel. Ce as putea face sa il fac sa mearga?
Multumesc |
#2
Posted 18 January 2022 - 11:51
Dezinstalezi printeru, restart, intri pe pagina producatorului, iei draiveru, reinstalezi printeru, gata.
|
#3
Posted 18 January 2022 - 11:53
Pai in primul rand sa dai mai multe detalii.
Imprimanta e conectata cum la PC ? Pe USB, retea cu fir, Wi-Fi ? Suspectez ca e imprimanta de retea caz in care e posibil sa fie de la un update de 10 - e windows-ul la zi ? Ca din cate stiu au rezolvat problema in ultimele update-uri. |
#4
Posted 18 January 2022 - 12:40
Imprimanta nu mai e conectata de mult la pc.
Scoti cablul si il bagi la loc. Un printscreen din "Control Panel\Hardware and Sound\Devices and Printers" si vedem care e situatia. Edited by Leo2006, 18 January 2022 - 12:41. |
#5
Posted 18 January 2022 - 13:01
Imprimanta apare cu "ready" in control panel? Sigur nu.
Ori oprita, ori nu e cablul bun, ori cartușul sau tonerul cu problema. Vezi in programul de monitorizare starea imprimantei. |
#6
Posted 18 January 2022 - 13:14
scrii services.msc in start. Apoi cauti serviciul Print Spooler, click dreapta si ii dai restart. Ar trebui sa-ti rezolve problema.
|
#8
Posted 18 January 2022 - 15:23
alexxxxx, on 18 ianuarie 2022 - 13:14, said:
scrii services.msc in start. Apoi cauti serviciul Print Spooler, click dreapta si ii dai restart. Ar trebui sa-ti rezolve problema. 1 On the host, open the Run window by pressing the Windows logo key + R. 2 In the Run window, type services. ... 3 Scroll down to Print Spooler. 4 Right click Print Spooler and select Stop. 5. Navigate to C:\Windows\System32\spool\PRINTERS and delete all files in the folder. 6. In the Services window, restart the Print Spooler service by clicking Start in the left pane when Print Spooler is highlighted. In plus pct.5 ce iti sterge job-urile din queue ..presupunand ca imprimanta este in device manager si ai driverul instalat PS in fereasta iti apar fisierele ce le-ai dat de printat ? Edited by danb1961, 18 January 2022 - 15:25. |
#9
Posted 18 January 2022 - 19:33
eiffel, on 18 ianuarie 2022 - 11:53, said:
Pai in primul rand sa dai mai multe detalii. Imprimanta e conectata cum la PC ? Pe USB, retea cu fir, Wi-Fi ? Suspectez ca e imprimanta de retea caz in care e posibil sa fie de la un update de 10 - e windows-ul la zi ? Ca din cate stiu au rezolvat problema in ultimele update-uri. dorin_2k, on 18 ianuarie 2022 - 13:01, said:
Imprimanta apare cu "ready" in control panel? Sigur nu. Ori oprita, ori nu e cablul bun, ori cartușul sau tonerul cu problema. Vezi in programul de monitorizare starea imprimantei. MULTUMESC MULT |
#10
Posted 18 January 2022 - 19:36
Pai când trimiți ceva la tipărire, ce imprimanta e acoloa aleasa? Nu cumva una virtuala?
Instalează imprimanta sau alegeri când apeși Ctrl+P |
|
#11
Posted 18 January 2022 - 19:44
Beauregarde2, on 18 ianuarie 2022 - 19:33, said:
E cu fir si sunt la zi cu updateurile dar niciodATA NU STii... eu nu sunt din IT. Deci n-am lamurit... Daca e pe USB scoate mufa si bag-o inapoi. Vezi dac o vede, Verifica la imprimanta sa nu fie pe Offline - in fereastra cu joburile se vede asta - scrie sus in bara. Daca e pe retea sau daca nu merge ce am zis mai sus - dezinstaleaza imprimanta - dai delete din Printers. Apoi o adaugi din nou. |
#12
Posted 19 January 2022 - 06:48
1. Control Panel > Hardware and Sound > Devices and Printers. fa o poza la ce ai in fereastra aparuta
2. Imprimanta ,din softul ei( vezi user manual) poate tipari o pagina de test(independent de pc+cablu, drivere si alte minuni)= sa fi sigur ca nu imprimanta are "buba" Edited by danb1961, 19 January 2022 - 06:51. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users