Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Bmw seria 1 118d vs Golf 4 1.9 4x4
Last Updated: Jan 16 2022 14:59, Started by
GeoZeo
, Jan 15 2022 09:50
·
0
#1
Posted 15 January 2022 - 09:50
Salut, as dori niste pareri despre cele doua, si ce ar fi mai okey din punct de vedere performanta/buget.
Masina fiind una pentru un incepator, m-am informat putin din fiecare dar inca nu sunt decis care sa o aleg, BMW-ul este mai nou si cu dotari mai multe dar cam micut si cu tractiune spate iar golful e cam vechi cu putine dotari, mai spatios, mai zgomotos dar gasesti piese pe orice gard, mie imi mi-ar place sa gasesc unul 4x4. Astept sfaturi, multumesc. |
#3
Posted 15 January 2022 - 10:33
depinde de buget, seria 1 e clar masina superioara, tractiunea spate nu e de speriat cat timp ai anvelope bune si "proaspete", nu vechi de 10 ani, iar in viraje tii minte sa n-o bruschezi.
motoarele sunt ok pana in 2007, desi au niste clapete de amestec ce mai fac probleme, din 2007 au trecut la "faimosul" N47, care nu e neaparat de speriat dar sunt sanse sa aiba nevoie de o distributie noua, distractie de €7-800. golful e... golf, dar sistemul 4x4 nu e cine stie ce si adauga mentenanta, greutate si sanse in plus sa crape ceva. |
#4
Posted 15 January 2022 - 10:37
GeoZeo, on 15 ianuarie 2022 - 09:50, said:
Salut, as dori niste pareri despre cele doua, si ce ar fi mai okey din punct de vedere performanta/buget. Masina fiind una pentru un incepator, m-am informat putin din fiecare dar inca nu sunt decis care sa o aleg, BMW-ul este mai nou si cu dotari mai multe dar cam micut si cu tractiune spate iar golful e cam vechi cu putine dotari, mai spatios, mai zgomotos dar gasesti piese pe orice gard, mie imi mi-ar place sa gasesc unul 4x4. Astept sfaturi, multumesc. M-am săturat să văd toate ragaliile refuzate la remat turându-se prin oraș. Edited by serban57, 15 January 2022 - 10:44. |
#5
Posted 15 January 2022 - 10:41
bmw diesel?! pt drifturi pe aratura? ce e sport la un diesel? gpl-ul e mult mai sport.
|
#6
Posted 15 January 2022 - 10:47
#8
Posted 15 January 2022 - 11:40
Probabil te intereseaza mai tare sigla decat masina. In mod normal, functie de buget, ar trebui aleasa cea mai noua si mai putin rulata masina, indiferent de marca, preferabil fara accident grav care sa-i fi afectat componentele sau structura.
Insa strict dintre cele doua cazane, as alege cazan 2 pentru ca tractiunea spate de pe cazan 1 poate pune probleme unora, mai ales incepatori si in special pe timpul iernii cand iti mai scapa de sub control pe zapada, polei etc. |
#9
Posted 15 January 2022 - 12:04
Despre ce buget de achizitie si separat ce buget de reparatii/intretinere , e vorba ?
|
#10
Posted 15 January 2022 - 12:17
La golf gasesti piese mai usor si are intretinerea mai ieftina, plus mai mult spatiu. Dar daca esti setat pe seria 1, atunci go for it, nu asculta de ce zic frustratii astia aici, ia ce iti place tie.
|
|
#11
Posted 15 January 2022 - 12:50
Păi tocmai ,că nu e "setat" pe seria 1, d'aia întreabă omul,ce și cum...
|
#12
Posted 15 January 2022 - 15:12
fara nici o poza, buget, motorizare sau alte detalii legate despre masini , au aparut pilotii
Chiar ai nevoie de 4x4 ? Nici macar iarna Personal am avut doar masini cu tractiune spate si niciodata nu am pierdut controlul , si nici iarna nu am ramas inzapezit . Pe de alta parte, nici cauciucuri "MingPao" nu am cumparat . Si cand am fost incepator, tot o masina cu tractiune spate si aproape 200cp am avut... Daca esti idiot (la modul general vorbim) te omoara atat tractiunea spate cat si cea pe fata Pana la urma iti iei ce iti place . Piese ieftine (relativ) gasesti la ambele masini Edited by Andreysc7, 15 January 2022 - 15:15. |
#13
Posted 15 January 2022 - 15:15
In Golf ai spatiu, in BMW incape o borseta. In fata, din cauza tractiunii spate, tii genunchii lipiti. Daca este de statura mica si slabanog probabil merita sa arunci o privire. Pentru mine nici macar seria 3 nu este optiune din caza lipsei de spatiu in fata si in portbagaj.
|
#14
Posted 15 January 2022 - 17:09
#15
Posted 15 January 2022 - 18:59
_-livio-_, on 15 ianuarie 2022 - 10:33, said:
depinde de buget, seria 1 e clar masina superioara, tractiunea spate nu e de speriat cat timp ai anvelope bune si "proaspete", nu vechi de 10 ani, iar in viraje tii minte sa n-o bruschezi. motoarele sunt ok pana in 2007, desi au niste clapete de amestec ce mai fac probleme, din 2007 au trecut la "faimosul" N47, care nu e neaparat de speriat dar sunt sanse sa aiba nevoie de o distributie noua, distractie de €7-800. golful e... golf, dar sistemul 4x4 nu e cine stie ce si adauga mentenanta, greutate si sanse in plus sa crape ceva. wld-ro, on 15 ianuarie 2022 - 11:40, said:
Probabil te intereseaza mai tare sigla decat masina. In mod normal, functie de buget, ar trebui aleasa cea mai noua si mai putin rulata masina, indiferent de marca, preferabil fara accident grav care sa-i fi afectat componentele sau structura. Insa strict dintre cele doua cazane, as alege cazan 2 pentru ca tractiunea spate de pe cazan 1 poate pune probleme unora, mai ales incepatori si in special pe timpul iernii cand iti mai scapa de sub control pe zapada, polei etc. DeliriumSilence, on 15 ianuarie 2022 - 12:17, said:
La golf gasesti piese mai usor si are intretinerea mai ieftina, plus mai mult spatiu. Dar daca esti setat pe seria 1, atunci go for it, nu asculta de ce zic frustratii astia aici, ia ce iti place tie. Andreysc7, on 15 ianuarie 2022 - 15:12, said:
fara nici o poza, buget, motorizare sau alte detalii legate despre masini , au aparut pilotii Chiar ai nevoie de 4x4 ? Nici macar iarna Personal am avut doar masini cu tractiune spate si niciodata nu am pierdut controlul , si nici iarna nu am ramas inzapezit . Pe de alta parte, nici cauciucuri "MingPao" nu am cumparat . Si cand am fost incepator, tot o masina cu tractiune spate si aproape 200cp am avut... Daca esti idiot (la modul general vorbim) te omoara atat tractiunea spate cat si cea pe fata Pana la urma iti iei ce iti place . Piese ieftine (relativ) gasesti la ambele masini fezo, on 15 ianuarie 2022 - 15:15, said:
In Golf ai spatiu, in BMW incape o borseta. In fata, din cauza tractiunii spate, tii genunchii lipiti. Daca este de statura mica si slabanog probabil merita sa arunci o privire. Pentru mine nici macar seria 3 nu este optiune din caza lipsei de spatiu in fata si in portbagaj. |
|
#16
Posted 15 January 2022 - 19:39
sincer la bugetul ala nu m-as uita la seria 1, o sa vina cu extrem de multi km si/sau cu multe probleme.
daca esti atent n-o zgarii, de fapt ar trebui sa te concentrezi fix pe a n-o zgaria, indiferent ce iei. nu e mai distractiva, sunt sigur ca nici n-o sa simti diferenta fata de una cu doar fata. la portbagaj sunt vreo 20L diferenta, nu e chiar asa problema. |
#17
Posted 16 January 2022 - 14:59
Quote Bugetul este undeva la 2500-3000 euro, pentru ca din punctul meu de vedere nu are rost sa arunc banii pe o masina pe care 100% din primele zile o sa o zgarii. _-livio-_, on 15 ianuarie 2022 - 19:39, said:
sincer la bugetul ala nu m-as uita la seria 1, o sa vina cu extrem de multi km si/sau cu multe probleme. Ca idee , am avut si eu in trecut un BMW, dar seria 5, e39 (530d) . A fost fabricat in 2001 iar eu l-am cumparat in 2016. Am dat pe el 4300e iar in decursul a 4 ani, am bagat in el aprox 4000 , si aici nu pun la socoteala uleiurile si filtrele. Cu motorul nu am avut probleme, e un motor bun. Nu a mancat ulei niciodata , nu am avut probleme cu el in sine, ci cu partea electrica, pompe, brate, etc ... ce-i drept , in acei 4 ani am facut cu el undeva la 135.000km si niciodata piese SH Depinde foarte mult de cum a fost masina intretinuta iar cel mai bun sfat pe care ti-l pot da e sa nu dai toti banii pe masina. Eventual un 75% iar 25% pastrezi pentru reparatii |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users