Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info certificate digitale COVID-19

COVID-19: Raportari · Stiri Oficiale

Info Coronavirus/Vaccin vs. Fake News

Informatii utile stare de alerta
 Cel mai bun motor pentru GPL/coge...

Tableta Windows

Perioada 1997-2001 in IT, file de...

Problema Golf V Variant
 Montaj sau MODUL SEMNALIZARE Dire...

La multi ani @morogan!

La multi ani @innesat!

Romania pe locul 3 la viteza de i...
 Amazon fire tv 4k

Recomandare furtun gradina

Home Assistant pe Raspberry PI ...

Bricheta Bic J3 in Romania ?
 

Probleme motor - ajutor!

- - - - -
  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1
stefan0011

stefan0011

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 119
  • Înscris: 01.09.2021
Uitati va rog ce mi face motorul de 1.2 16 V de Renault, dupa cateva ore de stationare, in special cand e mai frig. Dupa ce porneste nu trepideaza, nu smuceste, nu are nicio problema. Bujii si fise schimbate cu 10000 km in urma.

Am fost la service - clapeta de acceleratie defecta au zis. Au schimbat clapeta, face la fel.

M-am tot chinuit asa cu ea cateva zile, dupa care mi a venit ideea si am scos mufa de la clapeta, am dat cu spray de contacte si a pornit la -10 gr. Problema e ca a pornit doar atunci, de fiecare data cand vreau sa pornesc tre sa spreyez acolo sa mearga. Sau cel putin sa scot mufa si s o bag din nou. E problema doar din mufa sau se reseteaza ceva cand o scot? Pur si simplu mi se pare ca nu-i da aer la pornire, nu deschide, se face vacuum si nici electromotorul nu poate invarti prea mult. Nu se pune problema de baterie descarcata. Please help!!

Attached Files



#2
BaXXXon

BaXXXon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,102
  • Înscris: 10.08.2021
1.Contact imperfect la electromotor. Ai pus contact si cand sa dai la automat nu s-a intamplat nimic , apoi ai re pus contactul si dadea sa porneasca
2. mai schimba filtrele .

Edited by BaXXXon, 13 January 2022 - 23:57.


#3
stefan0011

stefan0011

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 119
  • Înscris: 01.09.2021
Puneam de 2-3 ori contactul fara sa incerc sa pornesc pt ca asa am fost sfatuit de la service. Uneori mai si functiona. Schimbat ulei si filtre acum cand a fost in service.

#4
cipinet

cipinet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,718
  • Înscris: 25.08.2010
Tine si tu rezervorul cel putin la jumatate.
La benzinara oare e bine sa dai 2-3 chei? Oare nu ineci cel putin un cilindru cu benzina facand mai rau fata de cele dizal?
Nu cred ca e bun sfatul cu dat cateva chei asa numite de "rupere ulei" mai ales cand e frig.

Acum mai mult mi-am exprimat proprile mele intrebari decat fata de problema ta efectiva, ca nu stiu daca e benzinar, nu prea ma pricep la masini.

#5
BaXXXon

BaXXXon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,102
  • Înscris: 10.08.2021

View Poststefan0011, on 14 ianuarie 2022 - 00:21, said:

Puneam de 2-3 ori contactul fara sa incerc sa pornesc pt ca asa am fost sfatuit de la service.  
Asta e o prostie si doar un Dorel te putea sfatui sa faci asa ceva .
Pui contact , se amorseaza pompa de benzina si dai la automat pana porneste.

#6
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,275
  • Înscris: 29.06.2005
Zici ca la spray porneste. Adica cu aport de carburant.

Asta spune ca nu ai destul carburant in cilindri la pornire.
Nu ai dat destule detalii. De exemplu, s-au facut recent reparatii, a fost dusa in service inainte de aparitia problemei?

Cauzele pot fi multe: combustibil slab calitativ, probleme pe instalatia de alimentare cu benzina, aer "fals" pe la imbinarile galeriei de admisie cu chiulasa (mai ales daca galeria e de plastic), chiar filtru de aer infundat sau inghetat, senzor de aer defect/murdar..etc

La masina pe benzina nu ai de ce sa pui contactul de mai multe ori inainte de pornire. Aia era (oarecum) valabil la cele vechi, diesel.
Desi, daca ma gandesc mai bine, la benzina, punerea contactului in mod repetat ar putea fi utila pentru amorsarea unui circuit de benzina cu probleme....

#7
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 34,531
  • Înscris: 19.09.2005
pui contactul, opresti deschizi usa inchizi usa, deschizi usa inchizi usa pui contactul...

#8
stefan0011

stefan0011

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 119
  • Înscris: 01.09.2021
Să mă fac înțeles: inițial credeau că e pompa de benzina, de aia mi au zis sa pun contactul de câteva ori când pornesc, sa se amorseze. Eu am incercat așa și a mers. Între timp au zis că au verificat pompa, presiunea și nu era de acolo, au găsit clapeta defecta.
Nu ii dau cheie de rupere ulei, pun contactul pentru amorsare cică, deși pompa au zis că e buna, am observat că functioneaza schema uneori.
De pornit pornește când spreyez cu spray de contacte mufa clapetei, nu dau cu spray de pornire în admisie. Numai că tre sa fac chestia asta de fiecare data.
Am desfăcut tot de după clapeta și se vede și se aude că nu îi dă aer la pornire, nu se deschide. S au schimbat filtre și ulei acum recent, rezervorului ii fac plinul și când se golește, din nou, merge puțin timp gol...
Având în vedere că după ce umblu la mufa clapetei pornește, cred că e clar că de acolo ar fi...dilema e daca e contact imperfect, sau se reactualizează prin calculatorul mașinii ceva când scot mufa...

#9
ldpe

ldpe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,932
  • Înscris: 08.03.2017
Schimbi conectorul https://www.sculeaz....FRoCQRAQAvD_BwE
Cauti set chei extractor conectori auto
https://bjctools.ro/..._BoCjfwQAvD_BwE

In mufa ai problema , un pin e ori oxidat ori pozitionat mai in spate si nu atinge suficient .
Nu te uita ca per total e scump , la electrician te umfla rasul , cauta exact ce ai nevoie eu am dat set care intradevar e scump , am dat sa vezi despre ce este vorba - in 10 minute termini tot, e simplu .

Nu fa rromii cu taiat de la alta masina si bandajat cu izolatoare ca arata ca prastia , lucreaza cat mai apropiat de original, acolo sunt temperaturi mari si banda "curge" pe sarma , va arata ca un ciorap murdar .

Edited by ldpe, 14 January 2022 - 10:16.


#10
stefan0011

stefan0011

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 119
  • Înscris: 01.09.2021
Merci, oare pe diagnoza se vede ceva daca e de la mufa?

#11
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,973
  • Înscris: 19.09.2006
e 1.2 16V ala aspirat? E stiut ca avea probleme cu pornirea la rece. S-a rezolvat prin update de soft.

A fost pe Twingo, Clio, Logan 1 si 2, Sandero 1 si 2 etc.

#12
stefan0011

stefan0011

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 119
  • Înscris: 01.09.2021
Da, cred ca ala e, dar exceptand niste fise in trecut, nu mi-a facut probleme deloc pana acum, indiferent de temperatura.

#13
stefan0011

stefan0011

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 119
  • Înscris: 01.09.2021
Dupa vreo 20 de ore de stationare, masina a pornit la prima cheie. Diferenta e ca sunt 6 grade afara si peste zi au fost maxim 12. Oare se face condens pe undeva pe pinii aia? Mai vad maine dimineata cum/daca porneste.

#14
BeastieEminem

BeastieEminem

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 03.10.2021
Ceva de genul asta am patit cu un VW. Curata clapeta bujii filtru aer si facea la fel. Un mecanic mi-a spus ''poate e filtru benzina infundat si cateodata se mai aseaza mizeria''  dar filtrul evident era schimbat. In final am gasit o garnitura a filtrului de benzina se ciupise si restul ala mare fiind nu plecase pe conducta dar bloca partial debitul. O garnitura schimbata .

#15
ldpe

ldpe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,932
  • Înscris: 08.03.2017
Cumpara un spray dedicat contacte de la wd 40 - curata si greseaza in acelasi timp iar uleiul continut in amestecul din tub efectiv nu mai lasa umezeala sa se acumuleze , bine, un timp de , dar daca in toamna dai cu el pana in primavara nu mai ai probleme .
https://www.epiesa.r...gxoCqCkQAvD_BwE

#16
Gil26

Gil26

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 11.01.2022
salut, curata clapeta de accelerație cu spray de curatat carburatoare,
înlocuiește bujiile cu altele noi
Verifica bobina sa dea scanteie pe fiecare bujie in parte și verifica sa nu fie fisurata bobina de inducție,
înlocuiește filtrul de benzina.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate