Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Peugeot 208 GT 1.2 100 cp EAT8
Last Updated: Nov 27 2023 21:57, Started by
MiG29
, Jan 07 2022 22:24
·
9
#21
Posted 08 January 2022 - 13:31
S-o stapanesti sanatos!
Pare mai complicat accesul soferului din cauza volanului sau e doar o iluzie optica? |
#22
Posted 08 January 2022 - 13:40
207cc, on 08 ianuarie 2022 - 08:09, said:
Întrebarea mea e de ce există 2008? MiG29, on 08 ianuarie 2022 - 12:33, said:
2008-ul pana in 20.000 il luam destul de chel si nu m-a tentat. Mai degraba Ford Puma la aceiasi bani ar fi fost interesant, avea ceva mai multi cai dar interiorul nu ne-a placut. Răspuns corect. Sunt sigur că vă ve-ți bucura de ea. Drumuri bune! Edited by ericmario, 08 January 2022 - 13:41. |
#23
Posted 08 January 2022 - 14:13
Stiu ca pare complicat accesul dar nu e. Si eu am 1,83 si picioarele destul de lungi 🙂
|
#24
Posted 10 January 2022 - 12:54
când ai făcut poza de la volan, ai modificat poziția volanului?
arată de parcă nu vezi tot ecranul de bord... |
#25
Posted 10 January 2022 - 13:36
Se vede tot ecranul. Eu nu am tinut telefonul la nivelul capului, l-am tinut mai jos. In realitate bordul se vede peste volan.
|
#26
Posted 10 January 2022 - 13:41
De curiozitate, nu te tentează un chiptuning? Îmi imaginez ca motorul e restricționat din soft și ca ar putea câștiga vreo 30cp fără prea mari eforturi sau riscuri...
|
#27
Posted 10 January 2022 - 13:58
Daca as fi folosit eu masina poate, dar cum o sa o conduca sotia chiar nu are rost 🙂
Edited by MiG29, 10 January 2022 - 13:59. |
#28
Posted 14 January 2022 - 20:23
nu o sa atingi masina niciodata? si poate vrea sa depaseasca si ea ceva...mai scade si consumul...
|
|
#30
Posted 15 January 2022 - 11:30
Fata de celelalte motorase turbate de la concurenta la 100 cp (Ford, Kia/Hyundai, Reno) care mai toate au 160-170 Nm cuplu, motorasu asta ofera 205 Nm, diferenta deloc de neglijat !
N-am mers, dar cred ca se misca bine in combinatie cu automata 8 trepte, suficient/decent raportat la masa si dimensiunea masinii . Daca o conduce preponderent doamna, cred ca e tot ce trebuie. Daca te gandesti vreodata la resoftare, trebuie vazut si cat suporta cutia, e mai sensibila treaba ca la manuala. In orice caz, cresterea e spectaculoasa, agresiva chiar, fc de ce vrei sa fie evident, dar se pot obtine cresteri semnificative de cuplu/putere. Faina masina, sa o folositi sanatosi ! |
#32
Posted 15 January 2022 - 12:20
Da, n-am vrut sa spun pt ca nu prea face obiectu jurnalului, scumpa pt cei ce se uita, probabil nu la fel de scumpa pt cel ce o cumpara.
Exceptand ca e varianta GT si automata (asta urca bine pretu) ma uit cu groaza cat de mult au crescut preturile fata de ~2018. Practic acum iti iei cu aceiasi bani din 2018 o clasa inferioara de la aceeasi marca. |
#33
Posted 15 January 2022 - 12:55
cred ca e ceva mondial intentionat.. asa ajungi sa iti iei electrica..masina sau bicla.
|
|
#34
Posted 15 January 2022 - 15:33
Ce imi place la ea pana acum:
-dinamica, reprizele foarte reusite, felul cum se aude motorul, cred ca imperecherea motorasului asta 1.2 puretech cu cutia Aisin e una foarte reusita. -volanul, in comparatie cel de pe Skoda mi se pare mare cat o zi de post acum -scaunele foarte bine profilate -navigatia integrata de la TomTom care se poate pune frumos 3D pe display-ul din spatele volanului -subiectiv, aspectul masinii -farurile full led, care desi nu au matrix ca Octavia lumineaza excelent Ce nu ma da pe spate: lipsa auto-hold lipsa incarcator wireless si Android Auto wireless insonorizarea pare un pic sub Skoda, motorul desi are arbore de echilibrare vibreaza la pornire si oprire, nu deranjant dar fata de Skoda se simte. Una peste alta, pana acum sunt incantat. Asa de incantat ca o iau mereu cand o prind |
#35
Posted 16 January 2022 - 16:21
MiG29, on 15 ianuarie 2022 - 15:33, said:
Ce imi place la ea pana acum: -volanul, in comparatie cel de pe Skoda mi se pare mare cat o zi de post acum MiG29, on 15 ianuarie 2022 - 15:33, said:
Ce nu ma da pe spate: lipsa auto-hold MiG29, on 15 ianuarie 2022 - 15:33, said:
Una peste alta, pana acum sunt incantat. Asa de incantat ca o iau mereu cand o prind |
#36
Posted 16 January 2022 - 17:34
Directia e usoara, volanul ala ajuta si el. La Skoda e si mai usoara, dar fiind volanul mai mare nu e aceasi senzatie. Cel mai ca lumea mi se pare ca se simte in sport
Frana decupleaza automat si din D, M si R odata ce apesi un pic mai tare acceleratia. Am mers un pic spre Mangalia azi prin statiuni, sunetul ala artificial din modul S e atat de fake, dar in acelasi timp e placut. Desi raportul putere/greutate e in favoarea Skodei (150CP/1370kg comparat cu 100CP/1100 kg) asta mica pare mai agila si mai nervoasa. Mai pun niste poze facute aseara in timp ce ii faceam update la harti. ( a durat mai mult de o ora toata distractia) Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users