Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 

Peugeot 5008 2.0HDI 2021 (facelift)

- - - - -
  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#1
officer_nats

officer_nats

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 776
  • Înscris: 14.10.2018
Acum ca am parcurs aproape 3000km, pot sa emit niste pareri oarecum avizate.
Asadar...
Intrebarile mele le puteti citi aici https://forum.softpe...edge-facelift/.
Pe scurt: SUV cu 7 locuri - familie mare, moncher. Norocul meu este ca aveam o masina, deci am putut studia/compara/intreba in tihna, iar banii erau in cont. Am cochetat cu Ford Edge (dar nu vine cu 7 locuri), Kia Sorento (desi aveam banii, mi s-a parut scumpa, cu tot discount-ul lor de 3-4%), Hyundai Santa Fe si Skoda Kodiaq (plastic mult si scumpa in draci, cu optionale), am aruncat o geana la Seat (nu mi-a placut absolut deloc), etc. adica am luat la mana toata piata restransa a SUV-urilor cu 7 locuri.
Desi, initial, am sters de pe lista Peugeot 5008 (pe considerentul ca nu are 4X4), pretul ofertat m-a facut sa semnez contractul ziua urmatoare. Eu voiam 4X4 pentru siguranta pe sosea nu pentru suit pe coclauri, insa cele 200+kg in minus, lipsa intretinerii unui 4X4 si diferenta de pret intre oferta Peugeot/concurenta m-a facut sa iau decizia in acest sens.
In aprilie am comandat un 5008 2,0 HDI GT pack + extra (parbriz incalzit, alarma, night vision, vopsea metalizata, pachet grip control, garnisaj piele nappa+ornamente imitatie lemn). In plus, a intrat si la programul Rabla si am gasit o Dacie veche cu 1800 lei, cu tot cu acte, dus la Remat, radiere, acte la dealer, etc.
De ce diesel? Pai, vin de pe 2 dieseluri (Opel Vectra C 2.0 HDI 101 CP luat la buy back cu 89.000km si Hyundai I40 1,7 CRDI 136 CP luat de nou) si nu ma pot obisnui cu consum mixt mai mare de 7% in bord. Cum 1,5 HDI mi s-a parut submotorizat (fara test drive pe 5008, doar pe 3008), am ales 2,0. Am facut test drive si cu benzinarul 5008 1,6 THP, insa nu mi s-au aprins calcaiele, asa ca am ramas la iarba pe care o cunosc, adica la motorizarea pe care o consider ca poate misca masina plina cu pasageri si bagaje fara emotii in depasiri. Personal, nu am incredere in hybrid/PHEV si nici nu am unde sa incarc, stand la bloc. Si nici n-am chef sa pierd X ore prin parcarea supermarketurilor, sa incarc masina, sa fim seriosi.... In plus, concernul Hyundai/Kia pe hybrid si phev are niste motorizari benzina total lesinate pentru 2000+ kg ale Sante Fe (la care mi-au dat flit din prima cand au auzit de 7 locuri) si Sorento.
Revenind,
Motorizare: 2,0 HDi, 180 CP, 400Nm, tractiune: 4X2, masa la gol undeva la 1700kg; 7 locuri.
Consumul este foarte bun, cel putin pana acum, nu mi-a luat mai mult de 7% pe DN si autostrada, incarcata la maximum. Si mie imi place sa merg, nu sa ma tarasc pe sosea. In oras nu o folosesc frecvent, cum nu am folosit nici celelalte masini, pentru ca nu este cazul. Doar, ocazional, pentru cumparaturi.
Ce imi place la ea (in afara de mirosul de nou, fireste):
- jantele de 18 care te protejeaza la articulatii Posted Image))), A venit cu jante pe 18 pentru ca am ales Grip Control;
- night vision-ul care semnalizeaza foarte bine pietonii. biciclistii, s.a. Chiar ieri mi-a binganit un pieton care mergea pe banda de urgenta pe A1, pe care l-am vazut tocmai ca m-a atentionat masina. Insa am dat in Bucuresti peste un trotinetist care presupun ca avea geaca serioasa de iarna pe el si nu mi l-a semnalizat;
- navigatia Tom-Tom Live, cu actualizari in real time pe trafic si chiar si pretul motorinei la statii;
- motorul 2,0 HDI (imperecheat cu cutia Aisin 8 AT) trage fenomenal - la 140 km/h am 2000 rot/min, la 160 km/h ora am 2450 rot/min in viteza 8;
- pielea Nappa si ornamentele lemn;
- comenzile vocale, inclusiv pentru navigatie - atat ca trebuie sa vorbesti in British English;
- scaunele cu masaj - chiar sunt ok, nu este un moft;
- portbagajul automat este foarte util;
- sotia a gasit utila facilitatea de parcare automata care chiar functioneaza ca la carte - insa nu are autostop (ca la hyundai/Kia), trebuie sa franezi tu);
- tavitele retractabile de pe locurile fata;
- prize de incarcare USB si 12 V fata/spate/portbagaj + perdelute locuri spate + alte asemenea;
- memorie scaun sofer - 2 soferi;
- protectie usi peste prag (antimurdarire);
- farurile full led;
- ventilatia spate cu canale separate. cu viteza reglabila;
- linia audio Focal se aude foaaaaarte bine - subwoofer integart sub scaunul pasagerului. Si chiar nu vibreaza niciun plastic;
- aplicatia Peugeot functioneaza foarte bine, am 2 actualizari la navi si SO pending;
- am luat inca 2 extra garantie cu 1800 lei, in plafon maxim de 10000 euro.
Ce nu imi place:
- nu are 4X4 - nu se fabrica acest model cu tractiune 4X4;
- Peugeot nu are niste culori atractive - am ales negru, fiind prima masina neagra, arata bine dar la intretinere este dezastru;
- volanul este cam mic si tare, trebuie sa il reglezi astfel incat sa vezi si bordul iar mie imi lasa un oarecare disconfort dupa reprize lungi de condus;
- cutia mai da rateuri uneori in traficul aglomerat dar am padele pe volan;
- unele butoane sunt puse total neinspirat in spatele volanului - chiar nu le vezi;
- personal, nu imi plac 3 locuri individuale in spate, preferam 2 locuri + loc intermediar cu cotiera;
- cele 2 locuri suplimentare sunt micute  - avantaj Hyundai/Kia, care au locuri mai generoase dar si masina este mai lata si mai lunga;
- sistemul de rabatare a celor 2 locuri suplimentare nu este la indemana - trebuie sa tragi protectia de podea, etc - avantaj Hyundai/Kia la care se retragea spatarul imediat;
- sistemul de rabatare a scaunelor din randul 2 este mecanic si nu electric;
- capota fata NU are amortizoare, ci bara de sustinere;
- NU exista loc facil de depozitare pentru chestia aia retractabila, pe care poti pune gecile (chiar nu stiu cum ii zice). La Hyundai/Kia se depoziteaza inntr-un loc special sub podeaua portbagajului;
- NU exista nici macar preechipare pentru roata de rezerva - am ales Grip Control;
- Android Auto prin fir;
- nu are ventilatie in scaunele fata si nici incalzire in scaunele spate;
- calitatea generala a ansamblarii si a plasticelor este sub cea coreeana de la I40 si de la Sorento&Sante Fe. Linia audio, insa, este mai buna, clar (Infinity la I40 vs Focal la 5008).
In mare cam astea ar fi. Sincer, masina trage mai bine decat ma asteptam si fata de competitori a iesit cam cu vreo 10.000 de euro mai ieftin (cu tot cu Rabla).

Edited by officer_nats, 27 December 2021 - 19:38.


#2
xymzar

xymzar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,639
  • Înscris: 14.10.2004
Frumoasa masina.Posted Image
Sa bagi si niste poze cu a ta cand ai timp.

#3
crocko.dilul

crocko.dilul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 30.07.2007
Sa ai cinci copii in 2021 e mai tare decat sa-ti iei un diesel in 2021! Adica 2022.
Succes!


LE: desigur, nu e obligatoriu sa fie ai tai :)

Edited by crocko.dilul, 27 December 2021 - 19:56.


#4
zile_san

zile_san

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,671
  • Înscris: 10.10.2011
sa o folosesti sanatos.
de gusturi nu se discuta dar tot nu ma pot abtine sa nu ma intreb ce puteti vedea la masinile astea care transmit un singur lucru?? evident ala fiind " nu vreau sa mai fac sex niciodata"

Edited by zile_san, 27 December 2021 - 19:55.


#5
officer_nats

officer_nats

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 776
  • Înscris: 14.10.2018

View Postcrocko.dilul, on 27 decembrie 2021 - 19:55, said:

Sa ai cinci copii in 2021 e mai tare decat sa-ti iei un diesel in 2021! Adica 2022.
Succes!


LE: desigur, nu e obligatoriu sa fie ai tai Posted Image
N-am 5 copii, am doar 2. Insa mai avem parinti/socri pe care trebuie sa ii transportam ocazional pe distante mai lungi.

View Postzile_san, on 27 decembrie 2021 - 19:55, said:

sa o folosesti sanatos.
dar tot nu ma pot abtine sa nu ma intreb ce puteti vedea la masinile astea care transmit un singur lucru?? evident ala fiind " nu vreau sa mai fac sex niciodata"
Chiar nu m-am prins la ce te referi...

#6
calincosma

calincosma

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,232
  • Înscris: 15.03.2013
Pret net?

#7
Namidee

Namidee

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,249
  • Înscris: 02.06.2021
Daca ai bani de masina, BMW trebuie sa fie, ca altfel nu mai f*t*. Daca nu stiai, bmw inseamna brings me women in japoneza lui zile_san.

#8
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,210
  • Înscris: 26.06.2009

View Postcalincosma, on 27 decembrie 2021 - 20:42, said:

Pret net?
Exact - deci cat a fost "amenda" finala de la dealer? :-)

View Postzile_san, on 27 decembrie 2021 - 19:55, said:

tot nu ma pot abtine sa nu ma intreb ce puteti vedea la masinile astea care transmit un singur lucru?? evident ala fiind " nu vreau sa mai fac sex niciodata"
Daca isi lua un Ba Ma Wezi era un "aspirator de fufe"!

Un 5008 chiar arata ok - nu zici ca e un frigider pe roti cum e un Sharan :-)

#9
officer_nats

officer_nats

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 776
  • Înscris: 14.10.2018

 calincosma, on 27 decembrie 2021 - 20:42, said:

Pret net?
pret lista GT pack + optionale (parbriz incalzit, pachet grip control, pachet piele Nappa, culoare negru perla, pachet alarma, night vision) - discount - tichet rabla = 39000 euro si ceva maruntis, platit in lei la curs BNR+1%.

Edited by officer_nats, 05 January 2022 - 18:40.


#10
officer_nats

officer_nats

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 776
  • Înscris: 14.10.2018
7200 km (deh, masina de timp liber), bagat 2500 km pana in Turcia si retur cu 3 adulti si copii maricei, portbagajul full cu bagaje, consum 6,9%. Masina trage foarte bine, nu am avut nicio emotie in depasirile prin Bulgaria, unde mergi doar pe o banda pe sens, viteza medie 79 km/h, incluzand aici 4 ore de ploaie torentiala in BG la dus (max 60km/h). In TR, drum expres si autostrazi, talpa mai ales pe autostrazile mai scumpe, ca sunt foarte libere.

Edited by officer_nats, 04 July 2022 - 19:11.


#11
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,526
  • Înscris: 30.10.2003
Cam putine informatii si fara poze in acest jurnal. :(
Hai nenea, ia telefonul si fa o sesiune foto cu ea. Si asa nespalata e bun. :P

#12
officer_nats

officer_nats

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 776
  • Înscris: 14.10.2018
Recunosc si regret fapta, o sa caut pozele de cand am ridicat-o...

Prima revizie, 12000km / an: 6 litri ulei Total Quartz Ineo First 0w30 +  filtru ulei + consumabile mici, + 1 ora de manopera + filtru aer (extra) + 0,10 ore manopera schimb filtru aer (extra) + filtru polen antialergic (extra) + 0,10 ore manopera schimb filtru polen (extra) - ceva discount micut = 941 lei, la Eurial Pitesti.

#13
officer_nats

officer_nats

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 776
  • Înscris: 14.10.2018
La fiecare 5500-6000km parcursi, imi cere AdBlue. Pun 10 litri, la fel. Deci 10 litri de adblue ii mananca pana in 6000km. Reprezentanta spune ca este normal, dar musai sa pun adblue Peugeot, ca altfel se buleste pompa.
Am adblue Peugeot in debara, acum am vazut ca e expirat din mai 2022 (am luat 2 bidoane), e tinut la intuneric si temperatura buna, chiar nu imi fac probleme, il pun pe asta. Ce ma intriga este faptul ca am prieteni cu alte marci de masini care pun 10 litri de adblue intre 10-15000km. Si pe simulatorul de adblue Total, tot asta este rangeul (5500km).

#14
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
La mine 1l e aproximativ 1250 km. Dar de își face regenerare mai des poate scădea și spre 1000 km. (Opel)

#15
officer_nats

officer_nats

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 776
  • Înscris: 14.10.2018
13.300 km, dupa o excursie in Bulgaria de vreo 1000+km. Drumuri libere, nu foarte bune, viteza medie de deplasare undeva la 70km/h. 2 adulti si 2 copii, niste bagaje obisnuite pentru 5 zile, consum mediu 5.6%.

#16
cipi_v

cipi_v

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 474
  • Înscris: 20.02.2007
Sa o stapanesti sanatos si fara incidente. Dar sigur e ok treaba cu ADBLUE? Mie mi-l completeaza reprezentanta cu maxim 50% o data pe an.

#17
Phonyx

Phonyx

    Veteran

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,581
  • Înscris: 11.07.2006
La masina de servici un Ford transit curier 10L de AdBlue imi ajunge cca.3500km.

#18
licap

licap

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 728
  • Înscris: 17.05.2008
Am și eu 5008 1,6 D. Bag orice ad blue din pompă. 10 litri țin cam 12.000 km.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate