Volkswgen Polo s-a oprit din mers cu martorul de la baterie
Last Updated: Dec 26 2021 14:14, Started by
worm94
, Dec 22 2021 19:37
·
0
#1
Posted 22 December 2021 - 19:37
Salutare
Eram pe strada iar dintr o data motorul s a oprit și s a aprins martorul de la baterie. Am tras pe dreapta, pornește dar dacă o las la relanti se oprește imediat, dacă o țin accelerata e ok Aveți idee ce ar putea fi? Am VW polo As vrea doar sa știu dacă sa o duc acasă așa accelerata sau sa chem un mecanic aici |
#2
Posted 22 December 2021 - 19:41
Nu are nicio treaba cu bateria, e normal sa apara battery cand nu merge motorul si ai contactul pus. Trebuie verificat motorul in ansamblu, presiunea la injectoare, aprinderea etc... platforma pana la un service bun.
Edited by andreic, 22 December 2021 - 19:41. |
#3
Posted 22 December 2021 - 19:49
De unde esti ? Daca a coincis manifestarea odata cu venirea temperaturilor negative, se poate sa fie o problema de alimentare , gheata in rezervor sau in filtru. Nu ai spus ce motor ai .
|
#4
Posted 22 December 2021 - 19:52
Ideea e ca înainte alimentasem și nu am apucat sa văd comentariul tău. Am turato puțin mai tare și acum e ca înainte.
E posibil sa fie de la benzina ? JurasikMan, on 22 decembrie 2021 - 19:49, said:
De unde esti ? Daca a coincis manifestarea odata cu venirea temperaturilor negative, se poate sa fie o problema de alimentare , gheata in rezervor sau in filtru. Nu ai spus ce motor ai . Din Suceava. La asta ma gândeam și eu Prietena mea spune ca i s a mai întâmplat și ei o data doar ca atunci când i a dat cheie a plecat din prima Acum se comporta de parca nimic nu s a întâmplat. JurasikMan, on 22 decembrie 2021 - 19:49, said:
De unde esti ? Daca a coincis manifestarea odata cu venirea temperaturilor negative, se poate sa fie o problema de alimentare , gheata in rezervor sau in filtru. Nu ai spus ce motor ai . Din Suceava. La asta ma gândeam și eu Prietena mea spune ca i s a mai întâmplat și ei o data doar ca atunci când i a dat cheie a plecat din prima Acum se comporta de parca nimic nu s a întâmplat. |
#6
Posted 22 December 2021 - 20:02
Bornele de la baterie. Posibil un cablu care se mai tine in 2-3 "fire" si urmeaza sa se rupa de tot.
|
#7
Posted 22 December 2021 - 20:23
Curata bornele de la baterie si inspecteaza cum arata bujiile.
*Daca ai posibilitatea sa alimentezi iarna numai cu benzina: OMV MaxxMotion 100plus sau MOL EVO 100 Plus Edited by xmanyacs77, 22 December 2021 - 20:36. |
#10
Posted 22 December 2021 - 21:41
martorul baterie aprins indica lipsa incarcare.alternatorul verificat cat curent debiteaza .
|
|
#11
Posted 22 December 2021 - 22:14
#12
Posted 22 December 2021 - 22:23
Alternator defect, care baga mai putin curent decat are nevoie motorul.
Cand e la relantii moare pentru ca nu tine bateria incarcata suficient. |
#13
Posted 22 December 2021 - 22:36
Si atunci de ce sta pornita daca o accelereaza?
masni, on 22 decembrie 2021 - 21:41, said:
martorul baterie aprins indica lipsa incarcare.alternatorul verificat cat curent debiteaza . Asta indica martorul baterie aprins cu motorul oprit si pus doar contactul? Mai sa fie.... Hai sa-ti spun un secret, dar ramane intre noi: la orice masina de pe planeta asta cand pui contactul fara sa pornesti motorul, martorul baterie va ramane aprins. La fel se va intampla si cand iti moare motorul, contactul fiind pus. Edited by dan1980_25, 22 December 2021 - 22:39. |
#14
Posted 22 December 2021 - 22:36
Ultima data cind ai schimbat filtru de benzina ??
Mai ales la unele modele sunt amplasate taman dupa puntea din spate... |
#15
Posted 26 December 2021 - 14:14
Deci dacă am înțeles bine, motorul s-a oprit din mers la puțin timp după alimentarea cu benzină. Dacă mergi turat, merge, la turații reduse se oprește. Cel mai probabil e de la spă sau impurități în benzină. Am pățit și eu de câteva ori. La un debit mic de benzină introdus prin injectoare acele impurități sau apă nu permit să intre suficient pentru a se aprinde în cilindri și motorul merge neregulat, nu are putere ssu se oprește. La accelerare intră suficientă benzină și motorul merge, chiar dacă uneori reacționează cu întârziere și si nevoie de câteva apăsări scurte pe accelerație prntru a se tura.
Soluția: iei un flacon de aditiv pentru benzină care va ajuta la evacuarea din rezervor a apei și a unor impurități. Va fi poste nevoie să schimbi filtrul de benzină (dacă ai pe traseu, unele mașini au doar filtrul de sită din rezervor de la pompa de benzină), următorul plin îl faci cu benzină de 98-100 și mergi mai turat până consumi benzina din rezervor și eventual și plinul următor. La mine a funcționat, dar am evitat să mai alimentez de la acea stație. Cel mai rău am pățit-o după o alimentare de la o stație Petrom: dacă nu mergeam cu minim 3500-4000 rpm murea motorul și așa am rezolvat problema. |
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users