Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Problema Mozilla Thunderbird
Last Updated: Oct 12 2022 10:21, Started by
tengelmann
, Dec 22 2021 11:23
·
0
#1
Posted 22 December 2021 - 11:23
Bună Ziua tuturor,
Am o problemă cu Mozilla Thunderbird , ce pare să fi apărut relativ recent, poate odată cu ultimele update-uri. Acum am versiunea 91.4.1 pe 64 bit. Cea mai nouă versiune. Problema este că anumite mesaje intrate în inbox NU se deschid, degeaba dau click pe acel mesaj. Precum se vede în atașament. Dacă încerc deschiderea mesajului într-o fereastră nouă, iar dă eroare, cum se vede în al doilea atașament. Aceleași mesaje le pot vizualiza fără probleme în Outlook. Oare ce pot face să înlătur eroarea ? Nu aș renunța la Thunderbird, ptr. că are câteva avantaje clare față de Outlook, dar mă deranjează teribil eroarea aceasta. Mulțumesc, Sărbători Fericite tuturor de pe Forum ! Attached Files |
#2
Posted 22 December 2021 - 11:54
Incearca un reinstall, daca mailul e setat pe Imap si nu Pop3, nu o sa pierzi nimic.
|
#5
Posted 22 December 2021 - 14:10
danb1961, on 22 decembrie 2021 - 12:23, said:
Ai instalat ad-on Conversations.. ? ionfacatoru, on 22 decembrie 2021 - 13:51, said:
..care sunt avantajele clare? Edited by Ravy, 22 December 2021 - 15:09. |
#7
Posted 22 December 2021 - 18:23
1. Deci,cu sau fara Conversation e la fel ?
2. Ce nu poti deschide, are fisiere atasate ? Edited by danb1961, 22 December 2021 - 18:32. |
#8
Posted 23 December 2021 - 08:28
kopilu_198, on 22 decembrie 2021 - 16:47, said:
din webmail poti accesa mailul respectiv? danb1961, on 22 decembrie 2021 - 18:23, said:
1. Deci,cu sau fara Conversation e la fel ? 2. Ce nu poti deschide, are fisiere atasate ? 2. Nici emailul propriu-zis și nici atașamentele (dacă sunt) nu le pot accesa. Edited by Ravy, 23 December 2021 - 08:58. |
#10
Posted 06 January 2022 - 10:11
Din păcate nu. Am încercat şi reinstalarea Thunderbird, dar nu ajută. Ciudat este că mesaje mai vechi, care se puteau deschide acum nu se mai deschid. Mi-e că singura soluţie este reinstalarea sistemului de operare, ceea ce nu prea îmi doresc.
Edited by Dany_Darke, 06 January 2022 - 10:35. |
|
#11
Posted 06 January 2022 - 10:52
Email-urile "buboase " sunt din acelasi cont sau din mai multe conturi simultan ?
|
#12
Posted 06 January 2022 - 11:06
Nu stiu ce cauta mail-urile tale in folderul Mail din profilul curent, la mine acolo sta doar Local Storage.
Mail-urile ar trebui sa stea in profil/ImapMail, sau nu folosesti Imap? Serverul ce e? IMAP ? L-ai setat corect? Un repair folder pe inbox ai incercat? O reinstalare de Thunderbird pe curat ai incercat? (sa stergi/redenumesti tot ce e in %appdata%\Thunderbird ) ? Daca te apuci de sters, recomand sa faci un backup la ce ai nevoie folosind ImportExportTools NG sau alta metoda preferata. Edited by Znevna, 06 January 2022 - 11:07. |
#13
Posted 06 January 2022 - 11:32
danb1961, on 06 ianuarie 2022 - 10:52, said:
Email-urile "buboase " sunt din acelasi cont sau din mai multe conturi simultan ? Znevna, on 06 ianuarie 2022 - 11:06, said: Am încercat o reinstalare curată (în sensul că am dezinstalat thunderbird și apii am instalat din nou), problema persistă.Dar nu am șters manual folderul respectiv. Acum am făcut și o reparare. Mi-au apărut niște mesaje goale (șterse probabil), și am impresia că s-a ezolvat problema. Mersi de ajutor. Repair Edited by Dany_Darke, 06 January 2022 - 13:28. |
#14
Posted 12 October 2022 - 09:39
Poate mă puteți ajuta....aș vrea ca Thunderbird să-mi sugereze, atunci când scriu un email nou, adrese ce nu se regăsesc la contacte, ci cu care am mai corespondat. Se pare că Thunderbird nu face asta default, spre deosebire de alți clienti email.
Mulțumesc! |
#15
Posted 12 October 2022 - 10:21
In mod normal solutia este sa bifezi sa-ti adauge la contacte orice adresa de email la care dai reply. La cele care nu ai dat reply vezi poate te ajuta ceva addon-uri sa ti le puna automat pe toate - de ex ce este sugerat aici: https://support.mozi...estions/1228693
|
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users