Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...
 Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani
 Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964
 Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...
 

Problema Mozilla Thunderbird

- - - - -
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
tengelmann

tengelmann

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 03.09.2019
Bună Ziua tuturor,
Am o problemă cu Mozilla Thunderbird , ce pare să fi apărut relativ recent, poate odată cu ultimele update-uri. Acum am versiunea 91.4.1 pe 64 bit. Cea mai nouă versiune.
Problema este că anumite mesaje intrate în inbox NU se deschid, degeaba dau click pe acel mesaj. Precum se vede în atașament.
Dacă încerc deschiderea mesajului într-o fereastră nouă, iar dă eroare, cum se vede în al doilea atașament. Aceleași mesaje le pot vizualiza fără probleme în Outlook.
Oare ce pot face să înlătur eroarea ? Nu aș renunța la Thunderbird, ptr. că are câteva avantaje clare față de Outlook, dar mă deranjează teribil eroarea aceasta.

Mulțumesc, Sărbători Fericite tuturor de pe Forum !

Attached Files



#2
GaBogdan

GaBogdan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 625
  • Înscris: 02.09.2020
Incearca un reinstall, daca mailul e setat pe Imap si nu Pop3, nu o sa pierzi nimic.

#3
danb1961

danb1961

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,531
  • Înscris: 09.03.2002
Ai instalat ad-on  Conversations.. ?

#4
ionfacatoru

ionfacatoru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 581
  • Înscris: 05.05.2018
..care sunt avantajele clare?

#5
tengelmann

tengelmann

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 03.09.2019

View Postdanb1961, on 22 decembrie 2021 - 12:23, said:

Ai instalat ad-on  Conversations.. ?
Da, am instalat acum, éi am dat restart dar problema nu s-a rezolvat.

View Postionfacatoru, on 22 decembrie 2021 - 13:51, said:

..care sunt avantajele clare?
Pentru mine sunt mai multe, de ex. funcția de "Edit as new", ceea  ce nu se găsește în Outlook.

Edited by Ravy, 22 December 2021 - 15:09.


#6
kopilu_198

kopilu_198

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,394
  • Înscris: 25.10.2008
din webmail poti accesa mailul respectiv?

#7
danb1961

danb1961

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,531
  • Înscris: 09.03.2002
1. Deci,cu sau fara Conversation e la fel ?
2. Ce nu poti deschide, are fisiere atasate ?

Edited by danb1961, 22 December 2021 - 18:32.


#8
tengelmann

tengelmann

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 03.09.2019

View Postkopilu_198, on 22 decembrie 2021 - 16:47, said:

din webmail poti accesa mailul respectiv?
Da, dar nu este comod și nu e o soluție viabilă.

View Postdanb1961, on 22 decembrie 2021 - 18:23, said:

1. Deci,cu sau fara Conversation e la fel ?
2. Ce nu poti deschide, are fisiere atasate ?
1. da, este la fel.
2. Nici emailul propriu-zis și nici atașamentele (dacă sunt) nu le pot accesa.

Edited by Ravy, 23 December 2021 - 08:58.


#9
ionfacatoru

ionfacatoru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 581
  • Înscris: 05.05.2018
imi pare rau ca nu gasim nimic

ai reusit sa rezolvi?

#10
tengelmann

tengelmann

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 03.09.2019
Din păcate nu. Am încercat şi reinstalarea Thunderbird, dar nu ajută. Ciudat este că mesaje mai vechi, care se puteau deschide acum nu se mai deschid. Mi-e că singura soluţie este reinstalarea sistemului de operare, ceea ce nu prea îmi doresc.

Edited by Dany_Darke, 06 January 2022 - 10:35.


#11
danb1961

danb1961

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,531
  • Înscris: 09.03.2002
Email-urile "buboase " sunt din acelasi cont sau din mai multe conturi simultan ?

#12
Znevna

Znevna

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,436
  • Înscris: 23.08.2020
Nu stiu ce cauta mail-urile tale in folderul Mail din profilul curent, la mine acolo sta doar Local Storage.
Mail-urile ar trebui sa stea in profil/ImapMail, sau nu folosesti Imap?
Serverul ce e? IMAP ? L-ai setat corect?
Un repair folder pe inbox ai incercat?
O reinstalare de Thunderbird pe curat ai incercat? (sa stergi/redenumesti tot ce e in %appdata%\Thunderbird ) ?
Daca te apuci de sters, recomand sa faci un backup la ce ai nevoie folosind ImportExportTools NG sau alta metoda preferata.

Edited by Znevna, 06 January 2022 - 11:07.


#13
tengelmann

tengelmann

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 03.09.2019

View Postdanb1961, on 06 ianuarie 2022 - 10:52, said:

Email-urile "buboase " sunt din acelasi cont sau din mai multe conturi simultan ?
Pot fi din mai multe conturi, nu văd să fie din unul singur.

View PostZnevna, on 06 ianuarie 2022 - 11:06, said:


Nu folosesc Imap ci POP3, că mi-e mai comod așa, și am la dispoziție toate emailurile vechi din trecut.Și ani la rând am lucrat așa, și nu au fost probleme. Acum brusc au apărut (cred personal că e ceva legat de noile versiuni de Thunderbird.)
Am încercat o reinstalare curată (în sensul că am dezinstalat thunderbird și apii am instalat din nou), problema persistă.Dar nu am șters manual folderul respectiv.
Acum am făcut și o reparare. Mi-au apărut niște mesaje goale (șterse probabil), și am impresia că s-a ezolvat problema.
Mersi de ajutor.
Repair

Edited by Dany_Darke, 06 January 2022 - 13:28.


#14
SirCypress

SirCypress

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 279
  • Înscris: 15.04.2010
Poate mă puteți ajuta....aș vrea ca Thunderbird să-mi sugereze, atunci când scriu un email nou, adrese ce nu se regăsesc la contacte, ci cu care am mai corespondat. Se pare că Thunderbird nu face asta default, spre deosebire de alți clienti email.

Mulțumesc!

#15
Ravy

Ravy

    Don't be sad, get MAD!

  • Grup: Moderators
  • Posts: 16,224
  • Înscris: 05.01.2006
In mod normal solutia este sa bifezi sa-ti adauge la contacte orice adresa de email la care dai reply. La cele care nu ai dat reply vezi poate te ajuta ceva addon-uri sa ti le puna automat pe toate - de ex ce este sugerat aici: https://support.mozi...estions/1228693

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate