Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info certificate digitale COVID-19

COVID-19: Raportari · Stiri Oficiale

Info Coronavirus/Vaccin vs. Fake News

Informatii utile stare de alerta
 Hidroelectrica a lansat platforma...

Recomandare laptop/tableta pt filme

Cooler LGA1700

purificator in conflict cu umidif...
 Pot medicii dermatologi sa prescr...

Uitati-va aici, site de vanzari n...

Top Rezidential

Cei cu case de peste 200mp locuib...
 Obtinere cazier

Credit in strainatate

Problema hard drive

Probleme cu SMS-ul pentru recuper...
 

Senzor/sonda presiune ulei seat arosa

- - - - -
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
mitiCACUTAnu

mitiCACUTAnu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 66
  • Înscris: 30.09.2018
Salutare. Are cineva idee unde este poziționat senzorul de presiune ulei la seat arosa/vw lupo motor 1.0i 37 KW an 1998? Eventual o poza ceva dacă e posibil. Va mulțumesc.

#2
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Nu stiu sa iti raspund exact , dar exista niste constante la montarea acestui senzor.

1) Nu se poate monta spre distributie , deci eliminam o parte .( din cauza cablajului si multiplelor parti in miscare din zona aia )  
2) Nu se poate monta in spatele motorului , intre motor si caroserie , mai ales la masinile cu motor pozitionat transversal .( din cauza de galerie de evacuare ...caldura mare , arde conectica )
3) Foarte rar se poate inghesui in partea frontala pe langa sistemul de injectie

....asa ca ramane o singura parte , spre cutie , pe blocul motor ,capatul opus distributiei , ar trebui sa vezi niste fire care se opresc intr-o mufa , care intra in mufa de pe fundul sondei cautate .

Edited by JurasikMan, 07 December 2021 - 15:39.


#3
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,580
  • Înscris: 22.10.2007
cum te uiti la masina e in partea stanga a motorului, adica spre cutia distributiei si pe partea cu galeria de admisie, deci inspre parbriz, destul de sus, ar trebui sa aiba mufa verde, e greu de ratat.

le: mufa e de fapt un papuc cu manson de cauciuc si parca are un singur fir.

Edited by _-livio-_, 07 December 2021 - 16:02.


#4
mitiCACUTAnu

mitiCACUTAnu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 66
  • Înscris: 30.09.2018
@livio, exact acolo este, mulțumesc de răspuns. Partea proasta e ca băiatul de la piese auto mi-a dat o sonda cu mufa și trebuie s-o schimb, sa-mi dea una cu papuc. Din ce am văzut eu acolo, sonda de pe masina e plina de ulei, sper ca doar ea sa fie de vină pentru marorul de ulei care blincăie în bord; sper sa nu fie pompa de ulei, ca e mai groasa.

#5
victord36

victord36

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,944
  • Înscris: 15.04.2007
Sant 2 modele,depinde de cod motor.Sa nu zic intr-un ceas rau,da nu-i de acolo aprinsul becului.

#6
mitiCACUTAnu

mitiCACUTAnu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 66
  • Înscris: 30.09.2018
Victord36, si eu bănuiesc a fi pompa de ulei, insa na...începem cu ce e mai ieftin. Sper sa nu fie cel mai grav, adica linia (cuzineții de pe palier).

#7
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,580
  • Înscris: 22.10.2007
verifica si cablajul si papucul, furtunul de la epurator (cel ce intra pe dedesubt in cutia filtrului de aer)  si sorbul, sunt probleme destul de comune si toate aprind becul de ulei.

#8
mitiCACUTAnu

mitiCACUTAnu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 66
  • Înscris: 30.09.2018
Livio, sorbul ala unde e amplasat, sau cum arata?

#9
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,580
  • Înscris: 22.10.2007
e cel din baia de ulei, are un fel de sita peste si daca uleiul a fost schimbat aiurea se infunda partial si aprinde "becul".

Edited by _-livio-_, 08 December 2021 - 19:59.


#10
mitiCACUTAnu

mitiCACUTAnu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 66
  • Înscris: 30.09.2018
Mulțumesc mult pentru ajutor, problemă rezolvată. Am scăpat ieftin prin schimbarea sondei de ulei.
Între timp găsisem și vreo doua furtunașe dintr-alea subțiri de vacuum care erau rupte; problema rezolvată și la alea, doar ca acum parca mi se pare ca merge mai aiurea decât atunci când erau rupte...nu găsesc explicația; mi s-a oprit motorul de vreo doua ori în mers și parca are mici oscilații la turație. Aveți idee ce și cum?

#11
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,580
  • Înscris: 22.10.2007
Clapeta de acceleratie e curata?
Vezi si senzorul map in ce stare e, il gasesti pe partea stanga a galeriei de admisie, are forma de fagure putin latit.
Arunca un ochi si la delcou, face depuneri pe contacte si trebuie curatat destul de des, altfel din cand in cand nu da cate o scanteie la ralanti, se curata usor cu o surubelnita, nu e nevoie de frecat.

Pune si o diagnoza si vezi daca ai erori, modelul asta nu are bec de check engine, practic indiferent ce se intampla nu se aprinde nimic in bord.

Edited by _-livio-_, 11 December 2021 - 03:38.


#12
mitiCACUTAnu

mitiCACUTAnu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 66
  • Înscris: 30.09.2018
Clapeta e curata, m-am uitat la ea chiar când am bagat furtunasele la filtru, ca a trebuit sa scot filtrul cu tot cu carcasa ca sa pot avea acces sub ea. Sa vad senzorul ăla de la admisie ce-o fi cu el ca acolo n-am prea umblat. Oricum nu face des, azi de exemplu a mers perfect, se accelerează bine, când iei piciorul de pe accelerație, acul se oprește la 750-800 rpm fără a se subtura (nu cade acul), nu da în nas, nu întrerupe, totul e ok. Tind sa cred ca a fost ceva înfundat, vreun furtun ceva. Dar o sa verific și cum mi-ai zis tu.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate