Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Factura marita Orange
Last Updated: Oct 04 2021 13:52, Started by
dandanionut
, Sep 30 2021 22:42
·
0
#1
Posted 30 September 2021 - 22:42
Buna seara.Am facut abonament la Orange cu 2 numere de telefon. internet inclus cate 15 gb. Pe data de 28 august am cesionat unul din numere.
Am primit zilele trecute o factura de la Orange de 72 de euro plus tva cu internet consumat in plus pentru numarul care l am cesionat,factura fiind pentru perioada 22-28 august. Am sunat la relatii clienti si mi au spus ca am consumat internetul in data de 28 august in timp de 12 minute, ceea ce este imposibil, in timpul ala eram in shop Orange facand cesiunea de contract. Mi au spus ca mi au trimis si mesaje ca am depasit limita ceea ce iarasi nu este adevarat pt ca nu am primit nici un mesaj de la ei. Le am scris si email si mi au raspuns ca sa le trimit captura de ecran cu consumul din perioada aia. Cum d zeu sa fac captura de ecran? unde gasesc consumul? Nu mai stiu cum sa procedez cu ei. Daca aveti vreun sfat va rog sa ma ajutati |
#2
Posted 01 October 2021 - 00:13
Domnii de la Orange au pe serverele lor tot traficul pe care tu l-ai facut.
Plangere la protectie consumatorului pt tentativa de inselaciune si obligati sa-ti dea desfasuratorul din care sa reiasa suma . Eu am impresia ca incearca sa-ti pazeze si luna septembrie in acele 6 zile. PS: te-ai uitat la filme pe tel fiind in roaming ? Edited by YalFa, 01 October 2021 - 00:14. |
#3
Posted 01 October 2021 - 00:20
Nu nici vorba, nu am fost in roaming am fost in tara, iara traficul de 72 de euro mi au zis ca l am facut in ziua de 28 chiar cand am facut cesiunea de contract. au zis ca probabil am descarcat cv mare de pe net.
Daca stiam ca am facut consum nu aveam nimic de obiectat, dar ma simt inselat pt ca nici macar nu au putut sa mi spuna cat am consumat in plus.numai suma O sa incerc sa merg la protectia consumatorului.Factura e scadenta pe 7 octombrie. |
#4
Posted 01 October 2021 - 01:22
vorbeste cu OrangeHelper sa investigheze despre ce e vorba.
|
#5
Posted 01 October 2021 - 02:01
La Orange dupa ce depasesti net-ul consumat, nu-ti scade viteza la viteza de genul 200kbs?
Contesta in scris factura, solicita desfasurator pt serviciul de internet si plangere la OPC imediat. Eu faze din astea de genul "am de platit sute de lei pt netul la telefon" n-am mai auzit de 10 ani, in conditiile in care traim in tara nelimitatului si a gigabitului, ce naiba. |
#6
Posted 01 October 2021 - 02:19
esti in eroare grava,am patit cu un router mobil de date.Sunt patit.
Edited by AlexEn, 01 October 2021 - 06:59. |
#7
Posted 01 October 2021 - 07:39
YalFa, on 01 octombrie 2021 - 00:13, said:
Domnii de la Orange au pe serverele lor tot traficul pe care tu l-ai facut. Plangere la protectie consumatorului pt tentativa de inselaciune si obligati sa-ti dea desfasuratorul din care sa reiasa suma . Eu am impresia ca incearca sa-ti pazeze si luna septembrie in acele 6 zile. PS: te-ai uitat la filme pe tel fiind in roaming ? Nu mai amintesc ca din contul orange ai desfasuratorul inclusiv la net si poti vedea tot ce te intereseaza. Desigur, asta era varianta simpla. Varianta complicata este sa te plangi pe SP asteptand ca cineva cu un glob de cristal sa citeasca desfasuratorul de pe contul OP-ului. La protectia consumatorului se vor distra aia si il vor intreba daca a facut plangere la Orange si daca are desfasuratorul. Cel mai probabil sa il citeasca ei daca OP-ul nu stie sa citeasca. Ca altceva...mai greu as zice in cazuri din astea. In plus, acel sms de care vorbeste se trimite pe numarul principal din cont. Daca el a cesionat un numar ma gandesc ca nu ala era numarul principal asa ca ar trebui sa verifice celalalt numar. Sau sa dea restart la telefon (eu mai patesc sa nu primesc sms-uri si se rezolva cu un restart de telefon, nu e clar de ce) daca nu a primit sms si poate se rezolva. Edited by jm2010, 01 October 2021 - 07:40. |
#8
Posted 01 October 2021 - 07:39
#9
Posted 01 October 2021 - 07:41
#10
Posted 01 October 2021 - 08:08
jm2010, on 01 octombrie 2021 - 07:41, said:
Depinde de abonament. Esti informat cand faci abonamentul (sau intrebi) de partea de internet. In tara sau in roaming. |
|
#11
Posted 01 October 2021 - 12:21
dandanionut, on 30 septembrie 2021 - 22:42, said:
Buna seara.Am facut abonament la Orange cu 2 numere de telefon. internet inclus cate 15 gb. Pe data de 28 august am cesionat unul din numere. Am primit zilele trecute o factura de la Orange de 72 de euro plus tva cu internet consumat in plus pentru numarul care l am cesionat,factura fiind pentru perioada 22-28 august. Am sunat la relatii clienti si mi au spus ca am consumat internetul in data de 28 august in timp de 12 minute, ceea ce este imposibil, in timpul ala eram in shop Orange facand cesiunea de contract. ... Daca aveti vreun sfat va rog sa ma ajutati Scrie-i Helperului pentru verificari suplimentare. La cesiune, in timpul mutarii numarului de pe un abonat pe altul, poate exista o perioada scurta in care traficul de date se tarifeaza la pret standard. Se intampla extrem de rar dar se intampla. Cel mai probabil cei de la RC nu au stiut ce sa verifice |
#12
Posted 04 October 2021 - 13:52
Am rezolvat astazi problema cu factura. Le am mai facut o sesizare in care le am explicat pas cu pas ce s a intimplat, si mi au dat termen de solutionare 3 zile.Astazi m a sunat o doamna de la Orange, mi a spus ca va fi inregistrata convorbirea si apoi sa i scuz ca a fost o eroare tehnica si in realitate factura mea dupa corectie va fi de 55 de ron. I am multumit si la revedere...
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users