Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Folie display laptop in Bucuresti?

Pagina Wikipedia

Masina veche sau indatorat in ban...

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...
 Salariu de șofer Uber 8000 l...

Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...
 RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...
 Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...

Defect ciudat Videorecorder Panas...

lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...
 

Tesla - informatii practice

* * * - - 6 votes
  • Please log in to reply
1313 replies to this topic

#1225
add

add

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,146
  • Înscris: 09.09.2003

View Postro_explorer, on 17 martie 2024 - 22:08, said:

Stergatoarele se pot pune pe long-press la butonul din stanga si viteza se regleaza stg-dr din acelasi buton.
Sau, se activeaz ao data din butonul dedicat si apoi ai 5 secunde parca (poate mai putin) cand dand stg-dr de butonul din stanga (de pe volan) regleaza viteza stergatoarelor.

E 2024. Stergatoarele automate la Tesla sug si orice eforturi tre sa faci ca sa corectezi asta sunt facute in plus fata de ce ar trebui sa faci. Recte nimic.
La masina dinainte n-am atins stergatoarele decat sa mai dau cu apa pe parbriz in cati ani am avut-o. Si era fabricata in 2015, model 2012 sau ceva.

E un minus cu care poti trai, avand in vedere restul de plusuri, dar ar fi dragut sa nu existe :).

#1226
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
De acord 100% - automatizarea stergatoarelor la Tesla e cea mai de cacat implementare de pe planeta. Probabil ca la un moment dat o sa se gaseasca un inginer sa se uite si la algoritmul folosit pentru detectia apei pe parbriz. Mi-ar fi dorit sa aiba senzor clasic de ploaie dar nu e . De asta am si dat informatia de mai sus - pentr ca doar manual sunt utilizabile deocamdata(in rare cazuri o nimereste pe modul automat).

#1227
pin_73

pin_73

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 940
  • Înscris: 03.10.2010
Azi am patit-o. Mi s-a descarcat telefonul si n-am mai putut sa deschid usa la masina. Noroc ca am in portofel un card. Problema a fost ca am pus telefonul la incarcat in masina si dupa ce l-am pornit nu s-a conectat la bluetooth. Abia cand am ajuns la destinatie m-am dat jos din masina si s-a reconectat cand am revenit.

A mai patit cineva? Any idea?

#1228
Greuceanu

Greuceanu

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,274
  • Înscris: 12.03.2003
Ce model de telefon?

#1229
sirronkcuhc

sirronkcuhc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,286
  • Înscris: 05.10.2022
Am facut test-drive cu noul Model3 si Model Y astazi.
TL;DR: Asta va fi urmatoarea, masina e incredibila (una din cele mai misto masini conduse de mine din bugetul asta de pana in $50-60k).

Test drive am facut book de pe website, gasit sloturi unul dupa altul instant, selectat locatia si ora (erau intr-o parcare de hotel din apropiere) si apoi masina a aparut in aplicatia Tesla cu care am deschis masina si facut test drive-ul. (a durat de 2 minute sa le rezerv pe ambele si tot ce a trebuit sa fac e o poza la permis din aplicatie). Experienta e incredibila fata de orice interactiune am avut cu alti dealeri (sale pressure si alte kkturi).

Impresiile mele se vor raporta cumva fata de fosta Seria3 G20 330i xDrive si actuala (o Mazda3 turbo AWD 250CP/430Nm).
Attached File  IMG_2656.jpeg   82.53K   28 downloads
Masinile aveau 40-60% baterie si in app a fost sugerat de Tesla sa apas pe butonul din dreapta si sa zic "Navigate to a supercharger" ca sa testez si asta; dupa cum se vede din pozele de mai jos, erau deja parcate la niste chargere dar m-am dus la cel de la Tesla, a preincalzit bateria putin in cele patru minute cat am facut pana la supercharger si am stat vreo 10 minute acolo cat timp am mai butonat prin interior.
Attached File  IMG_2661.jpeg   797.42K   32 downloadsAttached File  IMG_2662.jpeg   719.5K   27 downloads
Amandoua sunt varianta dual-motor long-range, am facut cam aceiasi ruta si masurat zgomotul interior (una din nemultumirile mele):
  • Model Y: 78-80dB la 120km/h pe portiunea cu beton uzat
  • Model 3: 73-75dB pe aceiasi portiune
  • Mazda3: 77-79dB pe aceiasi portiune
    • diferenta majora dintre Model Y si Mazda3 fiind vibratiile ce sunt mult mai putine in Model Y decat in Mazda3
Pe drum cu asfalt neted, Model3 este foarte, foarte silentios si nicio diferenta fata de acelasi nivel de zgomot daca as sta pe loc; geamurile laminate acustic fac o diferenta majora; cand am trecut pe Mazda3 dupa cele doua Tesla, auzeam toate masinile din jurul meu!

Noul Model3 mi se pare ca e cea mai silentioasa masina condusa de mine de pana in $50-60k; considerabil mai silentioasa atat ca si zgomot de vant cat si rulaj fata de fasta G20 330i (care nu avea geamurile laminate acustic pe fata).

Cu semnalizarea pe Model3 m-am obisnuit rapid dar nicio sansa sa pot semnaliza iesirea dintr-o intersectie giratorie (la mine oricum nu prea sunt multe d-astea si nici nu se semnalizeaza).

Acceleratia.... la Model3 bineinteles ca e cea mai brutala dar senzatia majora a fost cand m-am intors inapoi pe Mazda3: am incercat sa plec de pe loc si.... WTF has just happened?!?! zgomot... lag... abia incepe sa traga.

Directia la Model3 e rapida, destul de directa, masina nu are ruliu prea mare si as putea zice ca e destul de fun to drive (mult peste fostul Seria3); ca si feedback mi se pare peste G20 (care are una din cele mai slabe directii) si mult, mult mai rapida fata de Mazda3.

Nu am observat nimic legat de build quality; totul parea solid; nu mai tin minte cum era in Model Y dar in Model3 spatiile de depozitare din portiere au un material textil atat in fata cat si in spate; efectiv totul a parut de o calitate buna (asa dupa perceptie ochiometric si tactil)

Consumul:
(ruta a fost cu urcat pe autostrada cu 120km/h, coborat si ceva backroads; varful de viteza a fost de 133km/h ca m-a notificat aplicatia Tesla ("your vehicle's speed has come within 3 MPH of the set speed limit (85 MPH)))
  • 272 Wh/mi (169Wh/km) pentru Model Y
  • 204 Wh/mi  (126Wh/km) pentru Model 3
Attached File  IMG_2657.jpeg   420.6K   32 downloadsAttached File  IMG_2668.jpeg   312.6K   30 downloads
Interiorul la Model3 pe care-l stim toti:
Attached File  IMG_2670.jpeg   419.43K   44 downloads
Model3 are geamuri laminate acustic si pe spate:
Attached File  IMG_2672.jpeg   416.77K   43 downloads
Si una doar cu Model3:
Attached File  IMG_2673.jpeg   869.04K   34 downloads

Edited by sirronkcuhc, 24 March 2024 - 21:58.


#1230
pin_73

pin_73

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 940
  • Înscris: 03.10.2010

View PostGreuceanu, on 24 martie 2024 - 07:49, said:

Ce model de telefon?
Un Samsung dar nu are importanta telefonul. In telefon aveam optiunea sa ma conectez la Tesla pe bluetooth dupa ce l-am pus la incarcat in masina si l-am pornit (nu a mers) dar din tableta nu am reusit (cat am stat la semafoare) sa il reconectez si nici prea multa rabdare sa stau sa caut in manual cum se face cand m-am oprit n-am avut. Mi-a fost mai simplu sa ies din masina si sa intru si s-a rezolvat.

#1231
sirronkcuhc

sirronkcuhc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,286
  • Înscris: 05.10.2022
Inca ceva legat de cele doua: leasing la Model3 LR e $680/luna si Model Y LR e $580/luna. (36 luni cu 10k mile pe an)

Edited by sirronkcuhc, 24 March 2024 - 22:36.


#1232
pin_73

pin_73

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 940
  • Înscris: 03.10.2010

View Postsirronkcuhc, on 24 martie 2024 - 21:50, said:

Am facut test-drive cu noul Model3 si Model Y astazi.
TL;DR: Asta va fi urmatoarea, masina e incredibila (una din cele mai misto masini conduse de mine din bugetul asta de pana in $50-60k).

Test drive am facut book de pe website, gasit sloturi unul dupa altul instant, selectat locatia si ora (erau intr-o parcare de hotel din apropiere) si apoi masina a aparut in aplicatia Tesla cu care am deschis masina si facut test drive-ul. (a durat de 2 minute sa le rezerv pe ambele si tot ce a trebuit sa fac e o poza la permis din aplicatie). Experienta e incredibila fata de orice interactiune am avut cu alti dealeri (sale pressure si alte kkturi).

Impresiile mele se vor raporta cumva fata de fosta Seria3 G20 330i xDrive si actuala (o Mazda3 turbo AWD 250CP/430Nm).
Attachment IMG_2656.jpeg
Masinile aveau 40-60% baterie si in app a fost sugerat de Tesla sa apas pe butonul din dreapta si sa zic "Navigate to a supercharger" ca sa testez si asta; dupa cum se vede din pozele de mai jos, erau deja parcate la niste chargere dar m-am dus la cel de la Tesla, a preincalzit bateria putin in cele patru minute cat am facut pana la supercharger si am stat vreo 10 minute acolo cat timp am mai butonat prin interior.
Attachment IMG_2661.jpegAttachment IMG_2662.jpeg
Amandoua sunt varianta dual-motor long-range, am facut cam aceiasi ruta si masurat zgomotul interior (una din nemultumirile mele):
  • Model Y: 78-80dB la 120km/h pe portiunea cu beton uzat
  • Model 3: 73-75dB pe aceiasi portiune
  • Mazda3: 77-79dB pe aceiasi portiune
    • diferenta majora dintre Model Y si Mazda3 fiind vibratiile ce sunt mult mai putine in Model Y decat in Mazda3
Pe drum cu asfalt neted, Model3 este foarte, foarte silentios si nicio diferenta fata de acelasi nivel de zgomot daca as sta pe loc; geamurile laminate acustic fac o diferenta majora; cand am trecut pe Mazda3 dupa cele doua Tesla, auzeam toate masinile din jurul meu!

Noul Model3 mi se pare ca e cea mai silentioasa masina condusa de mine de pana in $50-60k; considerabil mai silentioasa atat ca si zgomot de vant cat si rulaj fata de fasta G20 330i (care nu avea geamurile laminate acustic pe fata).

Cu semnalizarea pe Model3 m-am obisnuit rapid dar nicio sansa sa pot semnaliza iesirea dintr-o intersectie giratorie (la mine oricum nu prea sunt multe d-astea si nici nu se semnalizeaza).

Acceleratia.... la Model3 bineinteles ca e cea mai brutala dar senzatia majora a fost cand m-am intors inapoi pe Mazda3: am incercat sa plec de pe loc si.... WTF has just happened?!?! zgomot... lag... abia incepe sa traga.

Directia la Model3 e rapida, destul de directa, masina nu are ruliu prea mare si as putea zice ca e destul de fun to drive (mult peste fostul Seria3); ca si feedback mi se pare peste G20 (care are una din cele mai slabe directii) si mult, mult mai rapida fata de Mazda3.

Nu am observat nimic legat de build quality; totul parea solid; nu mai tin minte cum era in Model Y dar in Model3 spatiile de depozitare din portiere au un material textil atat in fata cat si in spate; efectiv totul a parut de o calitate buna (asa dupa perceptie ochiometric si tactil)

Consumul:
(ruta a fost cu urcat pe autostrada cu 120km/h, coborat si ceva backroads; varful de viteza a fost de 133km/h ca m-a notificat aplicatia Tesla ("your vehicle's speed has come within 3 MPH of the set speed limit (85 MPH)))
  • 272 Wh/mi (169Wh/km) pentru Model Y
  • 204 Wh/mi  (126Wh/km) pentru Model 3
Attachment IMG_2657.jpegAttachment IMG_2668.jpeg
Interiorul la Model3 pe care-l stim toti:
Attachment IMG_2670.jpeg
Model3 are geamuri laminate acustic si pe spate:
Attachment IMG_2672.jpeg
Si una doar cu Model3:
Attachment IMG_2673.jpeg

In general si eu sunt super multumit de M3. Izolarea fonica este intr-adevar deosebita. Cand claxonez am tentatia sa o fac de doua ori pentru ca nu prea se aude.
Ca sa stii la ce sa te astepti, ce ma nemultumeste este ca totusi as avea nevoie de un loc in care sa-mi pun cheile de la casa si telecomanda de la poarta, nu in sacul ala fara fund care este consola centrala. Am cumparat niste organizatoare dar parca ar fi fost utile niste locasuri speciale pentru asta.
De asemenea am observat foarte multe zgarieturi fine pe vopsea. Nu imi amintesc sa o fi zgariat-o. E posibil sa fie lacul protector de proasta calitate? A mai patit cineva?

Edited by pin_73, 24 March 2024 - 22:41.


#1233
sirronkcuhc

sirronkcuhc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,286
  • Înscris: 05.10.2022
Nici n-am testat claxonul (nu prea se claxoneaza pe la mine); cu vopseaua nush.. eu oricum daca e sa fac o miscare, cel mai probabil o iau in leasing (adica inchiriez masina) si trebuie sa o dau inapoi dupa (nu ma intereseaza nici de vopsea, degradare a bateriei, etc).

La mine vad ca exista o optiune sa iei suplimentar pentru a deschide garajul dar vor $350.
Attached File  g.jpg   102.52K   20 downloads

Edited by sirronkcuhc, 24 March 2024 - 22:51.


#1234
pin_73

pin_73

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 940
  • Înscris: 03.10.2010
E foarte scumpa optiunea pentru garaj. Am vazut-o si eu. Zicea nenea Elon ca nu incurajeaza tenologia asta si ca vrea sa promoveze automatizarile pe wifi. Intentia mea e sa o integrez in HomeAssistant si sa se deschida singura cand ma apropii de casa. Sa vad insa daca reusesc sa integrez aplicatia de la Tesla ca nu am avut timp. Deocamdata am reusit sa configurez incarcarea din surplusul de la panouri.

#1235
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Este integrare nativa Tesla in hass. Merge f bine chiar.

#1236
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,799
  • Înscris: 08.01.2010

Vizualizare mesajsirronkcuhc, pe 24 martie 2024 - 21:50, a scris:

Am facut test-drive cu noul Model3 si Model Y astazi.
TL;DR: Asta va fi urmatoarea, masina e incredibila (una din cele mai misto masini conduse de mine din bugetul asta de pana in $50-60k).

Test drive am facut book de pe website, gasit sloturi unul dupa altul instant, selectat locatia si ora (erau intr-o parcare de hotel din apropiere) si apoi masina a aparut in aplicatia Tesla cu care am deschis masina si facut test drive-ul. (a durat de 2 minute sa le rezerv pe ambele si tot ce a trebuit sa fac e o poza la permis din aplicatie). Experienta e incredibila fata de orice interactiune am avut cu alti dealeri (sale pressure si alte kkturi).

Impresiile mele se vor raporta cumva fata de fosta Seria3 G20 330i xDrive si actuala (o Mazda3 turbo AWD 250CP/430Nm).
Atașament IMG_2656.jpeg
Masinile aveau 40-60% baterie si in app a fost sugerat de Tesla sa apas pe butonul din dreapta si sa zic "Navigate to a supercharger" ca sa testez si asta; dupa cum se vede din pozele de mai jos, erau deja parcate la niste chargere dar m-am dus la cel de la Tesla, a preincalzit bateria putin in cele patru minute cat am facut pana la supercharger si am stat vreo 10 minute acolo cat timp am mai butonat prin interior.
Atașament IMG_2661.jpegAtașament IMG_2662.jpeg
Amandoua sunt varianta dual-motor long-range, am facut cam aceiasi ruta si masurat zgomotul interior (una din nemultumirile mele):
  • Model Y: 78-80dB la 120km/h pe portiunea cu beton uzat
  • Model 3: 73-75dB pe aceiasi portiune
  • Mazda3: 77-79dB pe aceiasi portiune
    • diferenta majora dintre Model Y si Mazda3 fiind vibratiile ce sunt mult mai putine in Model Y decat in Mazda3
Pe drum cu asfalt neted, Model3 este foarte, foarte silentios si nicio diferenta fata de acelasi nivel de zgomot daca as sta pe loc; geamurile laminate acustic fac o diferenta majora; cand am trecut pe Mazda3 dupa cele doua Tesla, auzeam toate masinile din jurul meu!

Noul Model3 mi se pare ca e cea mai silentioasa masina condusa de mine de pana in $50-60k; considerabil mai silentioasa atat ca si zgomot de vant cat si rulaj fata de fasta G20 330i (care nu avea geamurile laminate acustic pe fata).

Cu semnalizarea pe Model3 m-am obisnuit rapid dar nicio sansa sa pot semnaliza iesirea dintr-o intersectie giratorie (la mine oricum nu prea sunt multe d-astea si nici nu se semnalizeaza).

Acceleratia.... la Model3 bineinteles ca e cea mai brutala dar senzatia majora a fost cand m-am intors inapoi pe Mazda3: am incercat sa plec de pe loc si.... WTF has just happened?!?! zgomot... lag... abia incepe sa traga.

Directia la Model3 e rapida, destul de directa, masina nu are ruliu prea mare si as putea zice ca e destul de fun to drive (mult peste fostul Seria3); ca si feedback mi se pare peste G20 (care are una din cele mai slabe directii) si mult, mult mai rapida fata de Mazda3.

Nu am observat nimic legat de build quality; totul parea solid; nu mai tin minte cum era in Model Y dar in Model3 spatiile de depozitare din portiere au un material textil atat in fata cat si in spate; efectiv totul a parut de o calitate buna (asa dupa perceptie ochiometric si tactil)

Consumul:
(ruta a fost cu urcat pe autostrada cu 120km/h, coborat si ceva backroads; varful de viteza a fost de 133km/h ca m-a notificat aplicatia Tesla ("your vehicle's speed has come within 3 MPH of the set speed limit (85 MPH)))
  • 272 Wh/mi (169Wh/km) pentru Model Y
  • 204 Wh/mi  (126Wh/km) pentru Model 3
Atașament IMG_2657.jpegAtașament IMG_2668.jpeg
Interiorul la Model3 pe care-l stim toti:
Atașament IMG_2670.jpeg
Model3 are geamuri laminate acustic si pe spate:
Atașament IMG_2672.jpeg
Si una doar cu Model3:
Atașament IMG_2673.jpeg


Interiorul ala arata deplorabil la acel nivel de pret. Nu comentez asamblarea sau calitatea materialelor, insa se vede ca e facut de un inginer fara imaginatie.

#1237
sirronkcuhc

sirronkcuhc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,286
  • Înscris: 05.10.2022
Mie imi place mai mult decat de exemplu cel de pe I4; daca cel de la Tesla e facut de inginer fara imaginatie, pai asta de la BMW are prea multa imaginatie.
Attached File  i4.jpg   327.34K   46 downloads
Si pe i4 inca e un mix intre cel traditional si linia lor noua dar p-asta de pe iX l-ai vazut?
Attached File  ix.jpg   574.38K   46 downloads
Raportat la competitie, mie mi se pare absolut decent interiorul de la noul Model3 atat ca design cat si calitate.

Edited by sirronkcuhc, 25 March 2024 - 15:46.


#1238
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,799
  • Înscris: 08.01.2010
Perfect de acord. iX e o mizerie. Nu stiu de ce tot insista cu liniile alea, volanul samd. Dar, periodic, si in arta au aparut dezastre, deja nu ma mai surprinde prostul gust sau lipsa de ergonomie a interioarelor anumitor producatori.

#1239
mhstamate

mhstamate

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 142
  • Înscris: 17.09.2007

View Postpin_73, on 24 martie 2024 - 22:39, said:

De asemenea am observat foarte multe zgarieturi fine pe vopsea. Nu imi amintesc sa o fi zgariat-o. E posibil sa fie lacul protector de proasta calitate? A mai patit cineva?
Deci nu sunt doar eu... Masina asta parca e magnet de zgarieturi. Se vad atat de usor pe alb. Am ajuns sa suspectez ca pana si o creanga uscata pe care o sufla vantul zgarie lacul masinii.

In nici intr-un caz nu trebuie de incercat curatarea masinii manual... doar la spalatorie prespalare cu jet de apa si apoi sampon, si e de evitat spalatoriile cu perii (scrie si in manual de evitat orice spalatorie auto care are spalare cu contact). In Brasov am fost la o spalatorie "premium" si cred ca m-am ales si acolo cu o zgarietura (plus murdarie neagra prinsa sub ceara). Dupa ce am vazut ca refolosesc prosoapele innegrite de la spalarea mai multor masini, nu cred ca e exclus.

Si inca un sfat, care nu e doar pentru Tesla: nu folositi huse pe masina. Cand bate vantul, husa va apasa pe suprafata masinii care e acoperita de praf si murdarie (chiar daca nu vi se pare ca are praf si murdarie pe ea) si o va zgaria usor usor, in cele din urma o va polisa urat de tot. Asta e patania cuiva cunoscut.

Edited by mhstamate, 25 March 2024 - 20:52.


#1240
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Un polish rezolva tot. Masina mea zici ca e trecuta prin razboi, dupa 3 ani si 72K Km ... spalata majoritar la perii. DUpa un polish arata ca noua.

La asta noua o sa ii pun un PPF pe bot si capota, unde e damage-ul cel mai mare de la pietricelele ce zboara pe autostrazi (e prea scump sa o foliez toata).

#1241
pin_73

pin_73

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 940
  • Înscris: 03.10.2010
La mine sunt zgariate usile. Probabil crengute si "vecini de parcare" pe la cumparaturi ca in rest sta la mine in curte. De la spalat nu e sigur.

View Postmhstamate, on 25 martie 2024 - 20:39, said:

Deci nu sunt doar eu... Masina asta parca e magnet de zgarieturi. Se vad atat de usor pe alb. Am ajuns sa suspectez ca pana si o creanga uscata pe care o sufla vantul zgarie lacul masinii.
Sa vezi cum se vad pe negru. Termica e alba si nu prea se vad. La asta tipa.

#1242
Co5min

Co5min

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,281
  • Înscris: 02.12.2007

 ro_explorer, on 25 martie 2024 - 22:15, said:



La asta noua o sa ii pun un PPF pe bot si capota, unde e damage-ul cel mai mare de la pietricelele ce zboara pe autostrazi (e prea scump sa o foliez toata).
Urmărește să îți fie livrată mașina cu folie protecție partea inferioara ușii spate. Acolo adună cele mai multe lovituri pietre, chiar daca pe fata am apărători noroi.

Mie mi-au livrat mașina fără și după ploile din toamna la fiecare spălare mai găseam cate o lovitură. Le-am retușat cu corector după care am aplicat folie.

Attached Files


Edited by Co5min, 26 March 2024 - 08:20.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate