Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen
 Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 

Dacia Jogger

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
544 replies to this topic

#415
ergon

ergon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,263
  • Înscris: 27.07.2006
E singura masina, in oras o folosesc pentru cumparaturi si dus copilul la diverse activitati. Pentru scoala metroul. Iar eu lucrez de acasa de cand cu pandemia. Dar si cand mergeam la job, tot metroul.

#416
unpuisor

unpuisor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,217
  • Înscris: 28.04.2003
cred ca singura comparatie buna ar fi Jogger hibrid cu Suzuki Swace hibrid, care defapt e o Toyota Corola cu alta sigla. Si ca pret, e cam tot pe acolo. Dar totusi a ajuns Dacia la acelasi pret cu toyota... Si la "Yoyota"ai si dotari mai bune standard cand la dacie sunt optionale sau nu sunt deloc. Cum ar fi volan incalzit, faruri full led, oglinzi pliabile electric, cam toate becurile de pe masina cu led, nu cu halogen ca la dacie...discuri pe spate la suzuki, tambur la joagar, cruise control adaptiv, si 10 ani garantie nu 3 ca la dacie. Iar bateria de la Swace este de 3 ori mai mare ca la dacia, deci de 3 ori mai multa autonomie pe electric.
Singurul avantaj la joagar e garda la sol de 20 cm fata de 13 care e prohibitiv de mica in orasele proaste ca Bucuresti.

#417
Desertor

Desertor

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,045
  • Înscris: 21.04.2016
toyota Corolla are pret de pornire de 31000 euro, nu cred ca are rost comparatia.

#418
unpuisor

unpuisor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,217
  • Înscris: 28.04.2003
conform google daca dai search pe "suzuki swace corola" iti da urmatoarele:

Quote

Is Suzuki Swace same as Toyota Corolla?
You see, the Swace is the latest result of the collaboration between Suzuki and Toyota (following on from the Suzuki Across and Toyota RAV4), and is essentially a Toyota Corolla Touring Sports in disguise.
si daca te duci la suzuki.ro si iei pretul de catalog din care scazi prima de Remat pt hibrid plugin o sa iti dea ca iti iei "Toyota Corola " aia hibrid, Suzuki Swace cu care poti merge prin oras doar pe electric, la mirobolanta suma ded 21.000 euro. Cu niste finisaje, optionale mult peste ce ofera conserva de joagar. Care practic de la 13.000 euro cat era un mcv din ala vechi, au facut-o astia din pix la 25.000 euro in ideea ca pune fraierul botul.

uite aicidirect comparatia:
Daca era cu 5-7 cm mai inalta si 30 cm mai scurta o luam maine. Pt mine e prea lunga la aproape 4.7 metri ca masina de Bucale.

Edited by unpuisor, 23 February 2023 - 11:14.


#419
Desertor

Desertor

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,045
  • Înscris: 21.04.2016
Mergi la susuki si vezi daca poti sa dai comanda si daca da intreaba daca atunci cand vine va avea pretul de catalog care ii acuma. Ii crezi pe aia de la Toyota tampiti sa vand Corolla la 35k si aceasi masina sa o vanda Suzuki cu 24k? Masinile sunt produse pe aceeasi linie de asamblare deci este exclus pretul de 24k. Pretul ala o fi fost anult trecut cand si corolla costa tot cam pe acolo

Edited by Desertor, 23 February 2023 - 12:28.


#420
unpuisor

unpuisor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,217
  • Înscris: 28.04.2003
sunt ceva deosebiri intre ele, ca nu sunt nebuni sa isi canibalizeze propriile modele ca astia de la Renault.
toyota are motorul electric mai puternic, e posibil si bateriile sa fie mai mari, ceva finisaje mai de doamne ajuta, la fel si optionalele sunt mai multe, izolarea masinii, parbriz izolat fonic la Toyota, si multe maruntisuri care fac diferenta aia de pret, dar pt cineva care nu e pasionat de gadgeturi si briz brizuri, vrea doar o masina fiabila, Swace-ul ala e la fel de fiabil ca si Toyota. Si garantia cam tot pe acolo. Am sunat, daca prinzi pret promotional si vi cu 2 rable, pe acolo ajungi.

Uita-te la astia la Renault. Megane aproape la acelasi pret cu Loganul, Arkana la fel cu Dusterul, Clio cu Sandero, deja se mananca de fund. Cand ceri 25.000 de euro pe o masina si zici ca e premium, fata de ce ai oferit pana acum, pai sa fie si premium, nu sa te apuci sa termini tu ca si client, masina, ca astia din fabrica au lasat-o neterminata. Eu mi-am luat deja odata teapa cu loganul. Sa ma apuc sa caut pe forumuri cum se termina, cum se izoleaza, cum sa mai iei accesorii care aia nu le-au pus. Chestii de bun simt.

#421
cristiany

cristiany

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,873
  • Înscris: 16.04.2007
Sa inteleg ca sunt optionale cauciucurile la Corolla ? Posted Image
Attached File  Toyota Corolla Sedan Sedan spatios pentru familie.png   47.94K   39 downloads

Edited by cristiany, 23 February 2023 - 12:41.


#422
Desertor

Desertor

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,045
  • Înscris: 21.04.2016
Masinile sunt identice, bateriile aceleasi, sistemul de propulsie acelasi. Ce vezi tu la Suzuki e modelul de anul trecut care nu se mai produce. O sa puna si ei noul catalog cu facelift ul.

#423
unpuisor

unpuisor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,217
  • Înscris: 28.04.2003
ideea e ca aia la acelasi pret ofera mai multa masina ca Dacia

Totusi Toyota e lider mondial la masini hibride iar Dacia e ... abia s-a dat jos din caruta. Daca ai avea de ales intre o Toyota sub alt nume si o Dacie cu bateria mai mica si mai plasticoasa la acelasi pret ce ai alege?
am sunat la Suzuki, mai au ceva Swace pe stoc dar fata de acum 2 saptamani, cand era la 22.000 cu rabla, a crescut la 24.000 Euro. Totusi tot e relativ decent pretul pt un full hybrid de la Toyota.

Edited by unpuisor, 23 February 2023 - 13:06.


#424
Desertor

Desertor

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,045
  • Înscris: 21.04.2016
Toyota la acelasi pret, dar la cat ii acuma diferenta Dacia clar. Dar Suzuki nu ii Toyota difera service ul oferit de suzuki.

Edited by Desertor, 23 February 2023 - 13:09.


#425
unpuisor

unpuisor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,217
  • Înscris: 28.04.2003
dar eu tot cred ca Dacia are preturi mult prea mari pt ceea ce ofera, cu cel putin 3-4 mii in plus.

#426
Desertor

Desertor

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,045
  • Înscris: 21.04.2016
Eu zic ca Toyota are vreo 10k in plus. Toti au umflat preturile din pacate…

#427
unpuisor

unpuisor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,217
  • Înscris: 28.04.2003

Quote

Toyota la acelasi pret, dar la cat ii acuma diferenta Dacia clar. Dar Suzuki nu ii Toyota difera service ul oferit de Suzuki.
pai un jogger configurat acum versiunea extreme 5 locuri cu 3 optionale ca sa se apropie de suzuki ajunge pret de lista la 25.250 euro, din care scazi Rematul.
Suzuki Swace 24.000 euro cu tot cu Remat, versiunea passion, si vine cu chestii peste Dacie, baterie de 3 ori mai mare, oglinzi pliabile electric, discuri si pe spate, nu tamburi, faruri si stopuri led full nu doar pe faza lunga si cam atat ca la dacie, geamuri inchise, oglinda heliomata, volan incalzit, sistem de conectare wireless nu optional ca la dacie, suport lombar sofer, la dacie nema, si culoare metalizata in banii astia, la dacie alb.
Pana mea. Sa nu mai zic de faptul ca tabla la dacie e subtire ca o conserva. Am vazut unul la cineva la munte prin judetul Mures zilele astea. Se auzea joagarul cand inchideai usa... pana si loganul meu din 2006 se aude mai bine tabla.

#428
stellaris

stellaris

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 527
  • Înscris: 28.02.2022
Eu am Jogger cu GPL, mașina îmi place,  dar clar as alege Suzuki Swace și nu Jogger hibrid. Aș fi luat Swace, dar diferența era prea mare la momentul acela, adică 16100 cât am dat pe Jogger Extreme vs 21000 cât era Swace atunci. In plus am și 7 locuri și gardă de sol fără stres.

#429
unpuisor

unpuisor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,217
  • Înscris: 28.04.2003

Quote

Eu am Jogger cu GPL, mașina îmi place,  dar clar as alege Suzuki Swace și nu Jogger hibrid. Aș fi luat Swace, dar diferența era prea mare la momentul acela, adică 16100 cât am dat pe Jogger Extreme vs 21000 cât era Swace atunci. In plus am și 7 locuri și gardă de sol fără stres.
16.000 euro pt o masina incapatoare de 7 locuri e una, si 23.000 + e alta.
la 16k se apropie de cat era vechiul MCV. Au recunoscut si maimutoii astia de la Renault ca diferenta de pret care ti-o scoti dupa 400.000 km nu ii intereseaza.
Cred ca unele puncte forte la Dacia fata de restul masinilor e garda inalta. Totusi traim in republica bananiera Romanistan, cu multe sosele nationale de pamant, si chiar si in Bucale te doare sufletul pe jumate de km cand dai si in stanga si in dreapta in toate gropile. M-am tot uitat la masini si cand vad dinastea cu garda de 10-13 cm ma apuca groaza. Pai bine ma Bobitza, la noi bordurile sunt de 20. Am atins chiar si cu loganul anumite portiuni, dapai cu 12 cm.

#430
AntiShallow

AntiShallow

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 25.02.2008
Azi, diferența dintre Jogger Hybrid Echiparea de top și Swace Echiparea de top e tot de cam 5000€.

Pe site-ul Suzuki, Swace Spirit e 30220€.
Pe site-ul Dacia, Jogger Extreme e 25500€.
Ambele prețuri sunt fără Rabla.

Eu tot spre Jogger aș merge, pentru garda la sol înaltă, 7 locuri/spațiul generos.

Dar mai aștept, să văd păreri de la posesori:)

#431
Therockstar

Therockstar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,194
  • Înscris: 07.03.2016
Depinde și la ce o vei folosi, dacă va scoate bani nu cred că te interesează așa mult, dacă e mașină personală și de familie trebuie bine calculat și gândit!

#432
unpuisor

unpuisor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,217
  • Înscris: 28.04.2003

Quote

Pe site-ul Suzuki, Swace Spirit e 30220€.
Pe site-ul Dacia, Jogger Extreme e 25500€.
Ambele prețuri sunt fără Rabla.
Eu tot spre Jogger aș merge, pentru garda la sol înaltă, 7 locuri/spațiul generos.

Faza e ca la Swace echiparea passion, adica aia mai cheala e mai dotata decat Joker extreme.
daca te uiti la Swace Spirit vezi ca vine cu oglinzi pliabile electric, oglinda heliomata (nu a vazut dacia asa ceva in viata ei), volan incalzit, clima pe 2 zone, (iar mai trece multa apa pe dunare pana sa vezi la dacia asa ceva), conducte de ac care bat si in spate, polita spate e retractabila, nu carton presat, o groaza de sisteme de siguranta, mai multe airbaguri, bateria aia electrica e tripla fata de dacie, sistem de parcare automata, daca esti antitalent la parcare ca mine si vrei sa nu zgarii jantele, poti folosi ala si masina parcheaza singura. Eu zic ca sunt multe chestii in plus fata de dacie. La Joaggar singura chestie interesanta e ca poti sa pui 7 locuri dar nu mai ramane loc de nimic si garda la sol. Am mentionat ca ai o garantie mica la cutia de viteze si costa juma de masina sa o schimbi, Plus materialele din interior care sunt din alta liga... piele sintetica pe usi si alte zone la Swace, textil la Joker...

Edited by unpuisor, 12 March 2023 - 20:02.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate