Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Matematica recepționerului
Last Updated: Aug 13 2021 09:08, Started by
mrfe
, Aug 11 2021 15:26
·
0
#19
Posted 11 August 2021 - 16:16
Vedeti ca sunt scrise 3 si logic din 5 lipsesc 2.
Ca acel 3 este facut expre sa arate ca 8 , tot ce se poate. Din lipsa de activitate se pot deschide tot felul de idiotenii |
#20
Posted 11 August 2021 - 16:34
Pe factura scrie 5 deci aia trebuia sa "receptioneze " receptionerul. Ce ati scris voi cu pixu acolo e ilegal...
La ce hotel lucrati? |
#21
Posted 11 August 2021 - 17:39
De unde stii ca e hotel? Este vorba de receptie marfa si de cel care se ocupa cu asa ceva si care se cheama tot receptioner (marfa).
|
#22
Posted 11 August 2021 - 19:48
Cel care se ocupa cu receptia de marfa se cheama gestionar...
|
#23
Posted 11 August 2021 - 21:26
in acte receptionezi cat scrie pe factura nu cat ai primit fizic.daca lipseste marfa iti trimite data viitoare marfa lipsa conform facturii.daca nu mai are marfa trimite alta factura cu produsele lipsa stornate
|
#24
Posted 11 August 2021 - 23:58
Eu cred ca e o simpla notare de genul " & lipsa 2 " , caligrafia fiind vinovata....
|
#25
Posted 12 August 2021 - 16:39
mrfe, on 11 august 2021 - 15:26, said:
Oare cât s-a receptionat? Dacă te uitți la o factură cu cinci repere facturate, care de fapt au fost opt comandate și recepționate șase, pe cine dai vina? Pe cel care face recepția???? Sau pe cel făcut factura? Sau pe cel care a autorizat expeditia a șase repere din opt comandate și cinci facturate? Sau pe cel care a gândit sistemul care ar fi trebuit să prindă erori de genul ăsta? EMPP, on 11 august 2021 - 21:26, said:
in acte receptionezi cat scrie pe factura nu cat ai primit fizic.daca lipseste marfa iti trimite data viitoare marfa lipsa conform facturii.daca nu mai are marfa trimite alta factura cu produsele lipsa stornate recepționezi și treci în acte fix cât ai primit. Doar nu vrei să fii încărcat tu, ca gestionar, cu cine știe câte mii-miloane de lei/€ până rezolvă contabilitatea/vânzările/alt departament discrepanțele dintre ce e facturat și recepționat.. Edited by DaculScoril0, 12 August 2021 - 16:32. |
#26
Posted 12 August 2021 - 20:26
Inca n-a bagat-io nimeni pe aia cu "educatia in Romanica e de kkt"? :OP
|
#27
Posted 13 August 2021 - 09:08
Va zice nenea Bulu, cate bordeie atatea obicee (obiceiuri).
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users