Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Probleme baterie monde 3

Tipuri de acces Gura Portitei, di...

Crearea unei formule Excel cu div...

Filme ce urmeaza in 2024 - horror
 Tarot (2024)

Prescriere datorii parinti decedati

Utilizare credit cartela Vodafone

La multi ani @Cousteau !
 Inlocuire hdd cu ssd la NVR

Multe fisiere apar ca protejate c...

Serie noua - Profetii biblice cu....

Probleme functionare motocoasa Ma...
 Imprimanta 3D mai "moderna"

Folie anticondens

Hidroizolatie piscina

Am gasit un IPhone
 

Accidente / Incidente / Securitate auto - partea 2

* * * * * 6 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
12007 răspunsuri în acest subiect

#11215
Oyama-the-Younger

Oyama-the-Younger

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Mesaje: 166
  • Înscris: 08.01.2024

View Postaladdin2k, on 20 aprilie 2024 - 10:49, said:

https://stirileprotv...-in-trafic.html

Închisoare scrie pe el, nu?

pentru consistenta cu notiunea si practica idiot-sociopata a “culpei comune” ventilata pana la saturatie pe Softpedia, “culpa comuna” rezultata si din existenta unui Cod Rutier absolut labil in spirit si litera, as spune ca soferul care rula regulamentar este vinovat si el: rula pe banda II si nu pe banda I. daca ar fi rulat pe banda I ar fi avut sanse sensibil mai ridicate de a evita dejectia ce rula pe contrasens. heck…



View PostNicu90, on 20 aprilie 2024 - 10:55, said:

Si prin vestul civilizat si cu apa calda, se intampla exact la fel, te bagi pe 2 depasesti si revii la loc ca altfel creezi dop in spatele tau.

hah, hah, hah!

Editat de Oyama-the-Younger, 20 aprilie 2024 - 12:06.


#11216
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.167
  • Înscris: 14.09.2007
Ai si argumente, sau doar asta a fost tot?

#11217
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 17.233
  • Înscris: 10.04.2006

 test_driver, pe 20 aprilie 2024 - 10:26, a scris:

Asa e ca tu esti Facebucist d-ala de pe traffic tube care indeamna sa lase lumea permisul acasa?
Poți să presupui ce vrei tu despre mine.
Cât timp îi iei apărarea celui din Mercedes și nu vezi nimic greșit în comportamentul lui, probabil ești ca el.
De asta suntem numărul 1 la accidente mortale.
Știu, ai să spui că tu nu ai făcut niciodată accident, dar cu atitudinea asta e doar chestie de noroc.

Știu pe unul din ăsta ca tine care tot timpul spunea că lui nu i se poate întâmpla că el e șofer. Recent a făcut accident mortal și acum nu știe cum să facă să scape.

#11218
Oyama-the-Younger

Oyama-the-Younger

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Mesaje: 166
  • Înscris: 08.01.2024

View PostNicu90, on 20 aprilie 2024 - 12:12, said:

Ai si argumente, sau doar asta a fost tot?


1. baraki-ul german, colocvial “cocalar”, in majoritatea cazurilor un individ in its late 50s, se instaleaza in automobilul lui, obligatoriu german, si pleaca spre job. din cei 30Km parcursi pana la usa uzinei 25Km sint autostrada. va rula obligatoriu pe banda II/II sau III/III, max. 140Km/h, nesimtit-imun la cei care, regulamentar, vor a devansa benzile inferioare.

2. se lanseaza un browser www. se tasteaza: “dashcam germany”, sau “dashcam holland”, sau “dashcam belgium”. fresh popcorn si bere in timpul vizionarii.

3. locuiesc in zona Liège, apropiat de frontiera germana. soferul german cocalar este omniprezent: flashes, tailgating, gestica nervoasa.



#11219
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.844
  • Înscris: 30.01.2006

 Nenea Zap, on 20 aprilie 2024 - 12:20, said:


Poți să presupui ce vrei tu despre mine.
Cât timp îi iei apărarea celui din Mercedes și nu vezi nimic greșit în comportamentul lui, probabil ești ca el.
De asta suntem numărul 1 la accidente mortale.
Știu, ai să spui că tu nu ai făcut niciodată accident, dar cu atitudinea asta e doar chestie de noroc.

Știu pe unul din ăsta ca tine care tot timpul spunea că lui nu i se poate întâmpla că el e șofer. Recent a făcut accident mortal și acum nu știe cum să facă să scape.

Exact asta e problema, ca ai citit doar ce ai citat, apoi ti-a dat sangele pe nas si nu ai mai citit restul. Eu nu stiu unde ii iau apararea celui cu Mercedesul, si nici nu stiam ca am acelasi stil de condus ca el, multumesc de informatie.

Nu i-am luat apararea sau nu incurajez astfel de stil de condus si nici nu fac ca el, dar cel cu fordul si-a facuto singur si nu il pot acuza pe ala cu Mercedesul doar pentru ca nu sunt de acord cu stilul lui de condus. Si mie imi fac asa multi si nu sar in parapeti cu masina, nici nevasta-mea nu sare in parapeti. E drept ca in ultimul timp am vazut ca absolut toti cei pe care i-am intalnit sunt mult mai calmi pe autostrada, nu mai da nimeni flashuri.

 aladdin2k, on 20 aprilie 2024 - 10:49, said:

https://stirileprotv...-in-trafic.html

Închisoare scrie pe el, nu?

Sa speram, ala nu a facut ce a facut de la alcool, dar e bine ca a fost beat, ca sa scapam de un rahat. El facea la fel si treaz. Sau poate de la betie sa fii adormit??

#11220
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.167
  • Înscris: 14.09.2007

View PostOyama-the-Younger, on 20 aprilie 2024 - 12:44, said:

1. baraki-ul german, colocvial “cocalar”, in majoritatea cazurilor un individ in its late 50s, se instaleaza in automobilul lui, obligatoriu german, si pleaca spre job. din cei 30Km parcursi pana la usa uzinei 25Km sint autostrada. va rula obligatoriu pe banda II/II sau III/III, max. 140Km/h, nesimtit-imun la cei care, regulamentar, vor a devansa benzile inferioare.

2. se lanseaza un browser www. se tasteaza: “dashcam germany”, sau “dashcam holland”, sau “dashcam belgium”. fresh popcorn si bere in timpul vizionarii.

3. locuiesc in zona Liège, apropiat de frontiera germana. soferul german cocalar este omniprezent: flashes, tailgating, gestica nervoasa.
Alea sunt exceptii, nu cazuri generale.
Am traversat Germania din toate directiile de minim...20 ori probabil,cu turismul, si se circula infinit mai civilizat decat in tara, mai ales avand in vedere vitezele de pe A.
La noi in tara e sport national dormitul pe banda 2, indiferent ca e in oras sau in afara. Daca unul merge cu 130 si urmeaza sa ajunga din urma o masina ce se afla in fata lui peste 500m, acolo a ramas,ca el in capul lui crede ca merge cu viteza maxima legala si nu-l mai intereseaza de aia din spate, sa stea la rand domle'!

#11221
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.904
  • Înscris: 03.12.2001
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/1Gn6q1hKpZE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#11222
aladdin2k

aladdin2k

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.527
  • Înscris: 23.06.2004
Nasol... Pe filmare viteza nu pare așa mare pentru ce daune au rezultat. Măcar avea asigurare?

#11223
cosmindaniel12

cosmindaniel12

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 726
  • Înscris: 16.07.2013

 Nicu90, pe 20 aprilie 2024 - 13:57, a scris:

La noi in tara e sport national dormitul pe banda 2
Hai s-o lăsăm baltă cu "dormitul pe banda 2"!
În primul rând, dacă cineva circulă pe banda 2 depășind mașini mai lente, are tot dreptul legal și moral să circule pe banda 2! Dacă circulă pe banda 2 cu banda 1 liberă nu te deranjează cu nimic, fiindcă tu ar trebui să circuli pe banda 1! Dacă ești în spatele lui pe banda 2, ești doar un "râde ciob de oală spartă"! Da, legal el nu are ce căuta pe banda 2. NICI TU!
În al doilea rând, "dormitul pe B2" este greșit, dar nu periculos. Agresivitatea în trafic, mersul "supozitor", flash-uri, claxoane generează stres și stare de pericol. Îl intimidezi pe cel din față și îl faci să greșească (schimbă banda cu asigurare insuficientă, sau chiar pierde controlul mașinii). Ca să-ți dai seama care e mai gravă, vezi cât e amenda pentru fiecare. Și aruncă un ochi și pe la alții, unde pentru reckless driving (dangerous driving etc) poți ajunge și la răcoare.
Și în al treilea rând, "adormiții de banda a doua" nu s-au născut pe banda 2, sunt o urmare ar comportamentului nostru în trafic! De câte ori ai văzut că mașina de pe banda 1 a întâlnit un obstacol și cei de pe banda a doua au refuzat să îi facă loc? Am văzut de zeci de ori mașini forțate să frâneze de la 70 la 10 km/h în spatele unei căruțe, fiindcă cei de pe banda 2 s-au lipit de cel din față pentru a nu îi face loc. Am văzut de sute de ori mașini forțate să oprească în spatele autobuzului (sau a unei mașini ce oprea în drum pe avarii) fiindcă nu li s-a făcut loc pe banda 2. Poți fi sigur că dacă forțezi un șofer de 10 ori într-o săptămână, ăla nu mai calcă pe banda 1!
Pe A3 am frânat de 11 ori în 50km de la 130-140 la 90, mergând aproape 1km cu semnal stânga! Când vedeau semnalul stânga cei din spate turbau și se apropiau la 10m de mașina din față, ca nu cumva să mă bag în fața lor. Unul nu a ridicat piciorul din gaz! Și nu se mergea cu 180 pe B2, ci cu vreo 150... De 11 ori de la Ploiești până unde apare a treia bandă a trebuit să frânez în spatele camioanelor! Și nici nu vreau să comentez de București - Pitești, unde banda a doua e ca-n palmă și prima bandă e off road! Și sute de situații asemănătoare pe DN-uri. Sau nu știu cum or mai fi primii km din A3.
Câți au pretenția ca alții să își rupă mașina prin gropi că se grăbeșc ei, dar îi deranjează "adormiții de pe banda 2". Deși ei nu calcă pe banda 1 decât pentru 3 secunde, să facă loc altora și mai grăbiți, după care revin pe B2...

#11224
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.167
  • Înscris: 14.09.2007
Dpdv legal, una e sa depasesti masini de pe b1, ceea ce e ok si alta e sa crezi ca depasesti masini imaginare care se afla la cateva sute de m in fata ta .Vorbim aici de cazul in care cineva merge pe 2 fara motiv, nu ca depaseste sau in dreapta sunt transee de razboi .

Vezi tu...mersul asta pe b1 si devansarile pe dreapta te supun unui risc inutil, acela ca adormitul pe care il devansezi sa se trezeasca brusc si sa intre peste tine, speriat de vreo masina care ii face flashuri.
Nu stiu de unde faci presupunerile astea despre cum circul eu, dar habar n-ai. N-am pomenit nicaieri ca sunt de acord cu mersul agresiv, dar dintre cei 2, cel cu fordul dormea in ghete, si ar fi fost in siguranta daca se uita in oglinzi/mergea legal(pe banda ! , ca era goala)

LE: Toti cei care folosesc benzile aiurea, fac flashuri si care in principiu incalca legea la modul asta, sunt doar rezultatul scolilor de soferi inexistente de la noi, si reflecta doar lipsa de civilizatie, atat . Fiecare conduce dupa ureche, nici unul nu considera ca face ceva gresit, ptr unii e pur si simplu prea complicat sa schimbe de 2 ori banda intr-un minut.
Bizoni sunt pe toate drumurile, de toate felurile, eu am plecat pe ideea de a merge legal, ori in cazul de fata, Fordul daca ar fi mers legal (sau macar preventiv) n-avea nimic.

Editat de Nicu90, 20 aprilie 2024 - 17:45.


#11225
DANANDREI2001

DANANDREI2001

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 17.773
  • Înscris: 10.08.2009
Io circul relativ normal pe autostrada  functie de trafic , cam 135-140 cu reprize de 160.Daca se poate si e liber.
ochii in retrovizoare tot timpul, il anticipez ca vine tare si ii fac loc daca am unde.
daca ma vede ca incerc sa depasesc 5 tiruri si incepe sa dea flashuri ...o sa stea in spate cat vreau eu.
noroc cu nevasta care zice lasa-l ma pe nebun.Posted Image

Editat de DANANDREI2001, 20 aprilie 2024 - 17:54.


#11226
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.167
  • Înscris: 14.09.2007
Cam asta e si viteza mea de croaziera ~150, daca sunt prins in depasiri, aia e ...incerc sa fac loc cand se poate , nu ma dau la o parte sa franez la 80 de la 160 niciodata .
Altfel, n-am orgolii, e mai complicat pe DN-uri unde se trezeste orgoliul in cate unul cu masina mai bengoasa cand vede ca e depasit, acolo incepe distractia :D , astia mi se par si cei mai periculosi dintre toti de mai sus amintiti.

#11227
cosmindaniel12

cosmindaniel12

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 726
  • Înscris: 16.07.2013

 Nicu90, pe 20 aprilie 2024 - 17:38, a scris:

Nu stiu de unde faci presupunerile astea despre cum circul eu, dar habar n-ai. N-am pomenit nicaieri ca sunt de acord cu mersul agresiv, dar dintre cei 2, cel cu fordul dormea in ghete, si ar fi fost in siguranta daca se uita in oglinzi/mergea legal(pe banda ! , ca era goala)
Nu m-am referit la tine personal, vorbeam de șoferul român la modul general.
Nu știu unde vezi tu banda 1 goală în clipul cu Ford-ul.......

Uite, pentru tine și cei care susțin că banda 1 era goală, că supozitorul nu a dat flash, că BMW-ul a făcut loc dementului fără să pună frână și alte explicații asemănătoare mai pun odată clipul. Se văd bliț-urile în portbagajul BMW-ului, se vede cum autorul filmării era la 2 secunde în urma altei mașini pe banda 1, se vede cum banda 1 e plină, se vede cum BMW-ul îi poate face loc dementului doar după ce  mașina din fața autorului filmării s-a mutat de pe banda 1 pe banda 2, și chiar și așa trebuie să frâneze... Pe cuvânt dacă înțeleg cum puteți susține că trebuia Ford-ul să se mute pe prima bandă! Dacă mașina de pe banda 1 din fața celui care filmează nu se muta pe banda 2, cel cu Ford-ul trebuia să frâneze brusc vreo 30-40km/h și să se bage forțat în spațiul de siguranță al celui care filmează!
Să nu uităm că vorbim de o filmare de pe o cameră auto, obiectiv cu unghi larg, distanțele par mult mai mari decât erau în realitate! Și suntem pe drumuri publice, nu la NASCAR, să circulăm bară la bară la viteze de autostradă!

 adrian_r5, pe 19 aprilie 2024 - 10:36, a scris:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/kcH-66VfLFk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

L.E. dacă tot ai considerat masajul precedent ca fiind personal, hai să devin personal: e ridicol să critici chestii minore precum circulația pe benzi în timp ce tu nu respecți limitele de viteză! Știi vorba cu paiul din ochiul altora și bârna din ochiul tău, nu?

Editat de cosmindaniel12, 20 aprilie 2024 - 18:44.


#11228
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.167
  • Înscris: 14.09.2007
M-am mai uitat inca odata la clip: La inceputul clipului ar fi avut timp sa se replieze decent, uita-te cata distanta este intre cel care filmeaza si urmatoarea masina din fata lui de pe b1, iar dupa ce a depasit duba carosata de (GJ?) avea timp garla sa se dea la o parte, garla:Toate astea daca ar fi folosit oglinzile,bineinteles.
Din experienta mea, as baga mana in foc ca nu s-a uitat in oglinzi pana cand s-a speriat si a intrat in parapet, wtf? As fi inteles sa fi franat, sa traga dreapta, dar cum sa tragi stg de volan ca te-ai speriat!?
Cel cu bmwu a riscat inutil, era o chestiune de timp pana fordul sa se urce peste el, speriat fiind de cel care ii statea in ceafa,initial eram sigur ca asta se va intampla.
LE: Mai era si instincul de conservare al mercedesului, care vazand in dreapta bmw-ul s-ar fi putut astepta ca cei 2 sa se incalece.Tind sa cred ca bmw-u s-a dat la o parte, fugarit fiind si el de Mercedes,s-a retras din schema si i-a lasat pe ei sa faca bors.
Scenele astea sunt la ordinea zilei pe A2 pe timp de vara, daca vrei sa mergi pe b2 tre sa "fii bazat" ca sa zic asa.
Mai era o chestie, nu stiu de unde am auzit-o, cu regula de 7-10 secunde, sa te uiti mereu in oglinzi sa stii ce ai pe langa tine incat la o situatie neprevazuta sa stii ce ai de facut.

Editat de Nicu90, 20 aprilie 2024 - 19:05.


#11229
cosmindaniel12

cosmindaniel12

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 726
  • Înscris: 16.07.2013

 Nicu90, pe 20 aprilie 2024 - 18:55, a scris:

M-am mai uitat inca odata la clip: La inceputul clipului ar fi avut timp sa se replieze decent, uita-te cata distanta este intre cel care filmeaza si urmatoarea masina din fata lui de pe b1, iar dupa ce a depasit duba carosata de (GJ?) avea timp garla sa se dea la o parte, garla
M-am uitat. Sunt 2 secunde până la mașina neagră (cea care schimbă banda) și 4 secunde până la mașina albă. Dar mașina neagră schimbă banda în timp ce Ford-ul era deja în spațiul respectiv. 2 secunde e distanța minimă de siguranță pe autostradă, deși 3 secunde e recomandată. Nu ai ce căuta în spațiul ăla de 2 secunde dintre 2 mașini de pe banda 1! Mai ales dacă ai viteză semnificativ mai mare!
După duba carosată mașina neagră revine pe banda 1, Ford-ul rămâne pe banda 2 să o depășească. Accidentul se întâmplă aproape în paralel cu mașina neagră (cea care la început este pe banda 1, în fața celui care filmează).
Deci nu, nu a avut niciodată liberă banda 1 Ford-ul! Gârlă? Dementul cu Mercedes e prost gârlă! Și nu are ce căuta la volan, pe drumuri publice!

L.E. la cât de brusc a virat stânga în parapet, eu cred că Mercedes-ul l-a împins din spate. Ori asta, ori a avut explozie de pneu. Nu ai cum să virezi atât de brusc stânga la viteza aia!

Editat de cosmindaniel12, 20 aprilie 2024 - 19:16.


#11230
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 52.240
  • Înscris: 30.10.2003

View Postexqusit_drunk, on 20 aprilie 2024 - 04:48, said:

Și imaginile de la accidentul de ieri de pa A1, sectorul Sibiu - Boița
https://fb.watch/ryVPO9XVk-/
Poate careva sa explice de ce unele masini nu au reusit sa franeze la timp?
Ma gandesc ca cele oprite aveau avariile puse.
Sunt soferi care nu vad la mai mult de 100 m in fata?

#11231
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.167
  • Înscris: 14.09.2007
Uita-te la inceputul clipului ca bmw-ul s-a dat lejer la o parte si a avut timp sa reintre pe b2 in deplina siguranta si trecuse ceva timp, in mod normal iti ia 2 secunde sa te asiguri si sa schimbi banda .
Dar ptr toate astea tre sa fii capabil sa te uiti in oglinzi.
Traficul din clipul asta e o adiere de vant in comparatie cu razboiul care e pe A2 pe timp de vara de vineri seara pana duminica seara, daca aici nu s-au putut organiza incat sa aiba loc toti (ca in bancul ala :D ), pai vara ...sanatate tata, trebuie sa mearga pe drumul vechi :D
Imagineaza-ti ce s-ar fi intamplat daca un caine ar fi traversat soseaua in timpul asta, ce crezi ca ar fi facut, isi punea mainile la ochi? Ca daca te sperii de o masina din spate, ce faci cand te trezesti cu cv in fata!?

#11232
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 52.240
  • Înscris: 30.10.2003

View PostNicu90, on 20 aprilie 2024 - 17:38, said:

Dpdv legal, una e sa depasesti masini de pe b1, ceea ce e ok si alta e sa crezi ca depasesti masini imaginare care se afla la cateva sute de m in fata ta .Vorbim aici de cazul in care cineva merge pe 2 fara motiv, nu ca depaseste sau in dreapta sunt transee de razboi .
Merg des pe autostrazi cu 3 benzi. Aproape de fiecare data dau de unul care ia banda 2-a in primire si nu o mai paraseste.
Cica el depaseste, desi masina e la jumate de kilometru in fata.

Pentru mine sunt cei mai dobitoci soferi. In principal sunt soferi din Europa de Est.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 2

0 membri, 1 vizitatori, 1 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate