Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Accidente / Incidente / Securitate auto - partea 2
#11197
Posted 19 April 2024 - 19:10
piratu2191, on 19 aprilie 2024 - 17:43, said:
Procedezi la fel ca cel cu BMW si ai scapat de stres Asta daca ai oglinzi si le si folosesti. Daca nu vrei 500m intre vehicule vei gasi loc pe b1 in cele mai multe situatii. Altfel, cu lectii date in trafic nu sunt de acord, chiar daca multi merita asta este creat un pericol nenecesar. Aici cel cu Ford statea pe tel pe b2, parerea mea. Posibil sa se fi si speriat dar asta abia in curba cand a ridicat ochii din telefon . Daca era justitiar si tinea de banda pentru a nu lasa mercedesul era mult mai atent. Am oglinzi si le folosesc si cand pot evident ca nu ma pun cu toti descreieratii/sociopatii ; cand am scris sir de vehicule compact am presupus ca e lesne de inteles ca nu e spatiu de repliere ( cel putin nu spatiu suficient cat sa fii sigur ca nu-l sperii pe cel in fata caruia te bagi ca bizonu' si sa nu creezi tu la randul tau un carambol ... genul de trenulet de TIR-uri care merg la consum / drafting cu cateva masini intercalate intre ei ) . In ceea ce priveste parerea ta legata de cel cu Focus-ul cam gresesti ; nu era B2 lover/camper ci e cat se poate de evident ca ii depasea pe cei de pe B1 ( cu o diferenta de viteza de deplasare suficienta cat sa nu poti spune ca pierdea vremea ) . Evident ca a gresit insa presupunerea motivatiei din spatele greselii mi se pare cel putin tendentioasa . Ce e mai probabil sa ii fi cauzat greseala ; presiunea aberanta pusa de cel din spate ( o variabila sigura ) sau o situatie ipotetica inchipuita ? |
#11198
Posted 19 April 2024 - 19:42
la secunda 1 din fimare se putea replia lejer pe b1 fara sa calce frana si fara a incurca pe cel ce filmeaza, la fel de usor revenea pe b2 dupa Mercedes. Vad multi si prin oras cu o oarecare teama de a misca acel volan la mers in linie dreapta, este o problema asta. Fel si fel de situatii cand vireaza cineva stanga/dreapta pe un drum drept, franeaza si intepenesc acolo pana termina manevra cel din fata si fac asta avand loc lejer pentu ocolire.
La fel si aici, ai un volan, foloseste-l, chiar si pe pilot automat ford-ul trecea pe b1 si se replia pe b2 dupa mercedes. Dar de ce sa ma "obosesc" eu sa trag de volan daca nu sunt obligat ? Cred ca multi asa gandesc. Legat de greseala celui cu Ford, nu prea conteaza cine i-a cauzat asta, daca se sperie la fel si la sirene de politie ce facem ? Nu se compara cu o situatie unde cineva evita vinovatul si cade in sant, asta a cazut singur in sant fara sa evite ceva anume. Edited by piratu2191, 19 April 2024 - 19:52. |
#11199
Posted 19 April 2024 - 19:57
#11200
Posted 19 April 2024 - 20:29
cosmindaniel12, on 19 aprilie 2024 - 17:53, said:
Nu-mi vine să cred ce citesc... Ford-ul folosea corect banda a doua, pentru a depăși. Mergea vizibil mai repede decât mașinile de pe B1, nu dormea pe B2. Cu toate astea, jumătate dintre noi îl vedem vinovat pentru.... ceva! Jumătate dintre noi nu consideră că acel descreierat ce se comportă ca și cum i-a luat mă-sa șosea și are un comportament absolut cretin, circulând "supozitor" la 2-3m de mașina din față la 140-150km/h, nu are ce căuta la volan. Până când acești descreierați nu au minim permisul ANULAT (nu suspendat) pentru un astfel de comportament, vom rămâne campionii Europei la accidente rutiere! Și voi, toți cei ce considerați că Ford-ul e în vreun fel vinovat, sunteți problema! Nu cred ca cineva poate spune că cel din Ford a folosit greșit banda a doua circulând cu o viteză superioară celor de pe banda unu. În condițiile în care nu a fost atins din spate sau din lateral, în condițiile în care nu i-a intrat nimeni în față de pe banda 1, în condițiile în care nu i-a venit vreun lunatic din față pe contrasens (cum s-a mai întâmplat chiar pe autostradă), responsabilitatea pierderii controlului este a lui. Asta doar dacă nu a fost acolo o cauză mecanică sau o pană de cauciuc. Eu nu fac presupuneri, pur și simplu îmi dau cu părerea strict pe ceea ce văd. Nu am cum să-l văd pe șoferul din Ford că ar sta cu ochii-n telefon sau că ar fi distras din orice alt motiv, nu am cum aprecia dacă cel cu Mercedesul era la 2-3 m în spatele lui, nu-l văd pe cel din Merc dând flashuri. Nu am laser în ochi pentru a spune cu certitudine cu ce viteze se circula. Dacă unii pot vedea din filmare ce s-a întîmplat în realitate acolo în condițiile în care cel cu BMW revenise pe banda a doua, bravo lor. Circul destul de des pe E85 între Buzău și Rm. Sărat. Este acolo o porțiune de drum cu două benzi pe sens (benzi adevărate, nu acostament consolidat). Sensurile de mers sunt despărțite de separatoare din beton astfel încât banda a doua este vizibil mai îngustă decât prima. Comparativ, banda a doua pe autostradă este uriașă. Acolo, pe E85, unei mașini mici aflată în depășirea unui camion sau autobuz îi rămâne un spațiu extrem de redus pentru manevră. Să mai spunem că o viteză de 110 km/h este o viteză care se depășește constant? Nu, nu mai spunem pentru că toți care trecem pe acolo o știm prea bine. Odată angajat pe acea bandă pentru că vreau să circul cu viteză mai mare decât cei de pe prima bandă nu mă mai interesează dacă apare din spate vreunul care merge chiar și cu 200 km/h. Am suficientă experiență pentru a nu mă lăsa intimidat de flashuri sau de semnalizarea lor stânga. Eu nu folosesc aceste metode dar nici nu mă simt intimidat de cei care le folosesc. Singura eventuală temere este să nu mă lovească. Termin manevra cât pot de repede și revin imediat pe prima bandă. Dacă cumva m-aș pierde cu firea și aș face o nefăcută nu aș pasa responsabilitatea pe umerii celuilalt, dacă nu mă atinge. |
#11201
Posted 19 April 2024 - 20:54
exqusit_drunk, on 19 aprilie 2024 - 14:09, said:
Chiar dacă șoferul mercedesului rămâne fără permis pentru conducere agresivă, cel al fordului nu-și poate repara mașina pe rca-ul mercedesului pentru că nu a existat contact între mașini și e bun de plată. Crede cineva că merită? Si fara contact intre masini, poti repara masina pe RCA-ul celuilalt, dar ai nevoie de martori sau dovezi ca ala e de vina, nu e cazul aici. Namidee, on 19 aprilie 2024 - 15:36, said:
Eu cred in continuare ca dobitocul nici macar n.a stiut ce se intampla in spatele lui si era concentrat pe altceva, luandu.l prin surprindere acea "curba periculoasa". Totusi daca soferul Fordului a fost influentat de flashurile celui din spate.... el si altii ca el sunt motivul unor legi stupide, si pentru ei esti obligat sa scrii pe amblaj sa nu se manance continutul cu tot cu ambalaj. Sau nu calcati iarba, fumatio. Stiti ce zic? Cafea pe care scrie "fierbinte", Antigelul pe care scrie sa nu-l bei, si multe alte aberatii. Oamenii astia nu ar trebui sa aibe permis pentru ca sunt un pericol mult mai mare decat idiotul cu Mercedes care da flash. Ala nici nu e un pericol, ca el poate sa-si arda farurile in spatele meu daca depasesc. Evident, ca eu ridic putin viteza cand vad ca vine unu tare din spate ca sa nu il incurc, si evident ca daca imi da flashuri nu mai ridic viteza, ca asa vreau eu, si ma si repliez mai greu ca mi-e lene. Dar si daca nu e cum zice @Namidee, si chiar si daca e cum zice el, soferul fordului nu are ce cauta la volan, mai bine sta acasa, e mai sigur, sau sa mearga cu trenul. Edited by test_driver, 19 April 2024 - 20:59. |
#11202
Posted 19 April 2024 - 20:58
Fiecare dintre noi suntem influențați de ceva,dar avem creier sa judecam,dar se pare că unii au rămas la stadiu de primara,acționează după impulsul de moment
|
#11203
Posted 19 April 2024 - 21:57
As fi tentat sa zic ca e plin de atitudini de piloti de F1 pe aici daca nu as stii ca inclusiv in F1 ( si in curse la modul general ) exista reguli in ceea ce priveste condusul intr-o maniera periculoasa pt. ca totusi sunt constienti ca oricat de buni sunt nu sunt infailibili ( regulamente care interzic de ex. schimbarea succesiva a directiei in timpul franarii , franarea/incetinirea fara motiv ) chiar daca merg in vehicule mult mai sigure decat vehiculele de pe drumurile publice si concureaza pe circuite de asemenea gandite sa fie cat mai sigure posibil .
Celor care tot sustineti ca cel din Mercedes nu are nici un aport la rezultatul final ( nimeni nu sustine ca cel din Focus nu isi are partea lui de vina ) va urez sa nu va paraseasca norocul in momentele cand va veti intalni cu acest comportament pe care il tolerati ; din pacate statistic cel putin in unele cazuri nu va fi asa ( altfel nu am avea nevoie de reglementari sa reducem/eliminam un asemenea comportament ) deci nu ramane sa sperati ca o va pati altu' . Edited by me_iauras, 19 April 2024 - 21:58. |
#11204
Posted 19 April 2024 - 22:13
Eu cind îs pe B2 vad un prost lipit de mine,mă cam dau la o parte. Dar totodată eu mă uit des in chestiile alea numite oglinzi retrovizoare.
Despre ce noroc vorbești? |
#11206
Posted 19 April 2024 - 23:16
in o situatie in care iau flashes in timp ce rulez pe banda II fac cateva miscari scurte stanga-dreapta. colecistul sotiei intra in colaps iar aceasta va vomita pe geam voma groasa, industriala. imi este absolut indiferent soarta celui din spate.
|
|
#11207
Posted 20 April 2024 - 04:48
me_iauras, pe 19 aprilie 2024 - 21:57, a scris:
Celor care tot sustineti ca cel din Mercedes nu are nici un aport la rezultatul final Și imaginile de la accidentul de ieri de pa A1, sectorul Sibiu - Boița https://fb.watch/ryVPO9XVk-/ Edited by exqusit_drunk, 20 April 2024 - 04:52. |
#11208
Posted 20 April 2024 - 07:14
Aportul celui cu 'mertanu" :
Articolul 54^1 (1) Se interzice conducătorilor de vehicule să adopte un comportament agresiv în conducerea acestora pe drumurile publice. (2) Prin comportament agresiv se înțelege efectuarea, pe drumul public, de către conducătorul de vehicul, a uneia dintre următoarele manevre: d) circulația cu vehiculul la o distanță foarte redusă față de un alt vehicul, înaintea sau în spatele acestuia, cât și în lateral, ori reducerea bruscă a vitezei de deplasare fără motiv întemeiat, de natură a intimida conducătorul acestuia; Cel cu BMW-ul a vrut doar sa depaseasca pe dreapta, dar nu a avut pe unde. Aici nu a fost un accident grav din cauza parapetului,in alte cazuri, cum ar fi pe E85, se intampla foarte multe accidente mortale din cauza soferilor agresivi. |
#11209
Posted 20 April 2024 - 10:01
me_iauras, on 19 aprilie 2024 - 21:57, said:
As fi tentat sa zic ca e plin de atitudini de piloti de F1 pe aici daca nu as stii ca inclusiv in F1 ( si in curse la modul general ) exista reguli in ceea ce priveste condusul intr-o maniera periculoasa CGDBZ, on 20 aprilie 2024 - 07:14, said:
Aportul celui cu 'mertanu" : Articolul 54^1 (1) Se interzice conducătorilor de vehicule să adopte un comportament agresiv în conducerea acestora pe drumurile publice. (2) Prin comportament agresiv se înțelege efectuarea, pe drumul public, de către conducătorul de vehicul, a uneia dintre următoarele manevre: d) circulația cu vehiculul la o distanță foarte redusă față de un alt vehicul, înaintea sau în spatele acestuia, cât și în lateral, ori reducerea bruscă a vitezei de deplasare fără motiv întemeiat, de natură a intimida conducătorul acestuia; Cel cu BMW-ul a vrut doar sa depaseasca pe dreapta, dar nu a avut pe unde. Aici nu a fost un accident grav din cauza parapetului,in alte cazuri, cum ar fi pe E85, se intampla foarte multe accidente mortale din cauza soferilor agresivi. Indiferent de articolele din lege, nu ai voie sa te sperii de cel din spatele tau in halul in care sa iei parapetul si sa iesi de pe carosabil. Pai, flashul ca flashul, ce te faci daca iti sare un copil in fata la 50m cand circuli cu 40 km/h? Opresti usor nu? Sau te infigi in toate 3 pedalele la maxim si tragi dreapta de volan ca te-ai speriat? Hai mai, lasati-o dracului ca prea ne-am dus dracului. Ma duc sa schimb lichidul de parbriz, sper sa-mi dau seama ca se varsa in vazul de lichid de parbriz si nu pe unde bag uleiul la motor, sau in ceasca de cafea din care beau acum. De fapt, daca stau si ma gandesc bine scrie pe el sa nu il beau, dar cred ca amestecat cu cafea este delicios. Ia sa incercati si voi, incerc si eu, si va zic dupa aia cum ma simt. Edited by test_driver, 20 April 2024 - 10:01. |
#11211
Posted 20 April 2024 - 10:26
Asa e ca tu esti Facebucist d-ala de pe traffic tube care indeamna sa lase lumea permisul acasa? Nu, nu sunt de acord cu ce a facut ala cu Mercedesul, dar daca de la un flash ajungi in sant, nu ai ce cauta la volan, punct. Esti un pericol mult mai mare decat ala cu Mercedesul. OK, ne civilizam toti, nu mai da nimeni flashuri, toti merg ca robotii, iti sare un copil in fata, ala nu mai e robot, e copil, ce faci? Vii sa plangi ca te-ai speriat si l-ai omorat pe ala desi il puteai evita usor? si eventual ai intrat si cu masina in locul de joaca ca te-ai speriat si ai pus mana la ochi si piciorul adanc in acceleratie? Deci... Daca vrei tu sunt si ala cu Mercedesul, e mai putin important cine sunt eu, important e: cine e ala cu Fordul?
Edited by test_driver, 20 April 2024 - 10:27. |
|
#11212
Posted 20 April 2024 - 10:44
Ala cu Ford-ul este un sofer normal, care circula pe drumurile publice pe unde ar trebui sa circule alti soferi normali nu toti descreieratii care se cred supozitoare ......
Ne mai miram de ce suntem campioni la accidente grave......... |
#11213
Posted 20 April 2024 - 10:49
#11214
Posted 20 April 2024 - 10:55
Cel cu Fordul a avut timp garla sa se dea pe banda 1, asta daca ar fi folosit oglinzile.Sunt multi care merg pe banda 2 si chipurile depasesc masini care sunt in fata lor cu 2-300m.
Ca Mercedesul a facut pressing din spate, e partea a2a, dar asta e modul in care se circula pe A2 toata vara in weekend, pe banda 1 cu 90-100 si pe 2 cu +150 . Si prin vestul civilizat si cu apa calda, se intampla exact la fel, te bagi pe 2 depasesti si revii la loc ca altfel creezi dop in spatele tau. Situatia e simpla, vrei sa mergi relaxat si fara stres, mergi pe banda 1, iar daca te bagi in depasire pe 2, trebuie sa stii mereu ce se intampla in spatele tau incat sa nu incurci traficul si sa te repliezi cat mai repede. LE: La inceput ma asteptam ca cel cu BMW sa depaseasca pe dreapta (devanseze) iar fordul sa se urce peste el, caz in care tot fordul ar fi fost vinovat. Edited by Nicu90, 20 April 2024 - 10:57. |
Anunturi
▶ 7 user(s) are reading this topic
1 members, 6 guests, 0 anonymous users
Bingo