![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Unde mi-e tehnicianul - un nou serviciu Telekom
Last Updated: Jul 08 2021 13:20, Started by
IceCoolExtreme
, Jun 23 2021 17:06
·
0

#1
Posted 23 June 2021 - 17:06

Telekom România lansează un serviciu de tip “uber” pentru tehnicienii companiei Noul serviciu lansat de Telekom România, în parteneriat cu Oracle, permite clienților care așteaptă vizita unui tehnician de teren să verifice locația acestuia în timp real, cu ora estimată a sosirii. Telekom România a lansat astăzi, în parteneriat cu Oracle, aplicația Unde mi-e tehnicianul (Where’s my tehnician), un serviciu ce informează clienții cu privire la locația tehnicienilor și durata de așteptare până la finalizarea reparației. “Clienții Telekom România care așteaptă vizita unui tehnician de teren vor putea vedea, în aplicația de management a contului MyAccount, locația acestuia în timp real, cu ora estimată a sosirii și alte detalii relevante. Astfel, întreaga experiență a clienților ajunge la un nou nivel de referință prin introducerea unei transparențe fără precedent în acest domeniu de servicii“, au declarat reprezentanților companiei. Potrivit Telekom România, prin intermediul acestui serviciu, clienții au posibilitatea de a vedea locația tehnicianului în timp real atunci când vine să remedieze o problemă. Serviciul este dezvoltat în parteneriat cu Oracle. Oracle Field Service Cloud este o soluție de comunicații pentru clienți și servicii de teren bazate pe cloud, care colectează date de pe teren și învață să prezică evenimentele viitoare. Oficialii Oracle au afirmat de asemenea că se află în discuții cu mai multe companii de utilități, din furnizarea de gaze naturale, electricitate și apă, unde se discută implementarea unei soluții similare. Inclusiv sectorul bancar este în discuții cu Oracle pentru “cealaltă parte a aplicației, să vadă la o programare a unui client unde este acesta și în cât timp ajunge la bancă”. Serviciul Unde mi-e tehnicianul poate fi accesat din aplicația de gestionare a contului MyAccount Telekom, secțiunea Asistență/Deranjamente. Grupul Telekom România, jucător de pe piața locală de comunicații fixe și mobile, a avut în 2020 o cifră de afaceri netă de 5 miliarde de lei, în creștere cu 3% față de anul anterior, conform datelor disponibile pe site-ul Ministerului Finanțelor Publice. Sursa: https://www.forbes.r...ompaniei-219781 |
#2
Posted 23 June 2021 - 17:24

Nu inteleg pentru ce au mai ''lansat'' asa ceva cand acus vand reteaua fixa catre Orange...
Astia vor sa faca acum tot ce trebuia facut de ani buni, ca sa dea impresia de altceva, asa de final. |
#3
Posted 23 June 2021 - 17:36

Am o banuiala ca acesta e implementat de Orange.
Timpul o va dovedi. In 3-4 luni la ce sa mai vina tehnicianul, sa faca setari pe mobil ? 😁 |
#4
Posted 23 June 2021 - 18:21

Pai da, le-a crescut cifra de afaceri pentru ca ne-au majorat abonamentele cu circa 25 de lei (actualmente) fata de anul 2019.
Foarte putin mai au cu mine. Cum termina astia cu anveloparea blocului si se rearanjeaza cablurile concurentei, cum le-am zis pa. As fi vrut cel putin de anul trecut, insa cand am vazut ce dezastru este cu cablurile si ce necazuri au intampinat vecinii la conexiuni, am zis ca trebuie sa astept sa se termine lucrarea. Prin urmare aplicatia cu pricina sa le ramana bine-mersi. Edited by addumi, 23 June 2021 - 18:24. |
#5
Posted 23 June 2021 - 18:31

Nu stiu de ce, dar tot timpul uit ca exista reteaua asta de telefonie. N-am luat-o niciodata in calcul.
Acuma, cu tehnicianul asta, nush ce sa zic. Daca n-ai bani de Uber, instalezi "Unde mi-e tehnicianul" sa vezi si tu ceva in timp real. hahaha Chiar inutil, desi ideea nu e rea pentru alte servicii, cu mar fi cele de curierat. In primul rand n-ar trebui sa ai probleme. Si tare mi-e ca daca pica reteaua cu totul, cum s-a mai intamplat, saracu tehnician va intra in concediu medical. In fine, tot nu-mi vine a credere ochilor si sufletului sa cred ca mai exista Telekom. Niciodata nu i-am iubit, fara motiv. Nici nu i-am urat. am fost indiferent. |
#6
Posted 23 June 2021 - 18:53

Chiar dacă îl vezi la 1 km, poate are o lucrare mai amplă de făcut. Nu știi dacă vine in 10 minute sau in 3 ore.
|
#7
Posted 23 June 2021 - 19:52

Am o banuiala ca acesta e implementat de Orange. Timpul o va dovedi. In 3-4 luni la ce sa mai vina tehnicianul, sa faca setari pe mobil ? |
#8
Posted 24 June 2021 - 07:41

asta se aplica pentru serviciile fixe, nu mobile. nu orice problema de semnal se rezolva cu o interventie la antena.
|
#9
Posted 24 June 2021 - 07:55

Mai ales pt tehnicietii TV DTH. Că ăștia sunt cei mai solicitați pe teren. Când aveam și telefon fix și ADSL, rareori în locație au venit pe remediere. Totul se făcea "de la ei". Însă la DTH au venit des pt deranjamente: înlocuit LNB, reglaj antena, înlocuit sau reparat STB.
|
#10
Posted 24 June 2021 - 08:09

Poate o sa fie util serviciul. Cel mai probabil o sa fie si tehnicienii monitorizati prin aplicatia asta: ora de inceput a lucrarii, ora de sfarsit a lucrarii, etc. Nu stiu daca nu la Digi se face deja chestia asta prin ceva sistem propriu.
Daca sta tehniceanul degeaba la o mufare de cablu, probabil o sa fie tras la raspundere. In teorie, s-ar putea estima in functie de ce lucrari sunt de facut, in cat timp ar putea merge la urmatorul client. Bineinteles, cu aproximarile de rigoare. |
|
#11
Posted 24 June 2021 - 08:47

am bagat la reziliere serviciile lor, net,antena si fix care cica era gratis,tel de priza nu era demult acolo
ieri am fost sunat de catre ei,cica au modificat termenii de reziliere,imi ofera 6 luni de gandire in care pot folosi serviciile gratis,nu stiu cat de credibili sunt la cate minciuni au spus |
#13
Posted 08 July 2021 - 07:23

Revenim imediat după … Publicitate!
![]() [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/d4BiN7VqlkE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users