Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Balans la ridicare picior dupa ac...

Izolatie intre OSB si placa de be...

instalatie incalzire apartament 2...

HEV D Segment - intrebari/pareri ...
 Hyperos consum excesiv baterie?

Contractul pentru Salubrizare est...

Elicopterul care-l transporta pe ...

Sfaturi achizitionare apartament ...
 Permis de conducere nou

Packet Loss la Digi

Masurare parametri CATV prin Conn...

Youtube a inceput sa aiba lag!?
 Internet Archive - adauga item la...

Electrica Furnizare + Poșta ...

Probleme cu scurgerea de ulei pe ...

Blocuri cu apartamente de 5+ camere
 

Unde mi-e tehnicianul - un nou serviciu Telekom

* - - - - 4 votes
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
IceCoolExtreme

IceCoolExtreme

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,930
  • Înscris: 06.11.2018

Telekom România lansează un serviciu de tip “uber” pentru tehnicienii companiei


Noul serviciu lansat de Telekom România, în parteneriat cu Oracle, permite clienților care așteaptă vizita unui tehnician de teren să verifice locația acestuia în timp real, cu ora estimată a sosirii.

Telekom România a lansat astăzi, în parteneriat cu Oracle, aplicația Unde mi-e tehnicianul (Where’s my tehnician), un serviciu ce informează clienții cu privire la locația tehnicienilor și durata de așteptare până la finalizarea reparației.

“Clienții Telekom România care așteaptă vizita unui tehnician de teren vor putea vedea, în aplicația de management a contului MyAccount, locația acestuia în timp real, cu ora estimată a sosirii și alte detalii relevante. Astfel, întreaga experiență a clienților ajunge la un nou nivel de referință prin introducerea unei transparențe fără precedent în acest domeniu de servicii“, au declarat reprezentanților companiei.

Potrivit Telekom România, prin intermediul acestui serviciu, clienții au posibilitatea de a vedea locația tehnicianului în timp real atunci când vine să remedieze o problemă. Serviciul este dezvoltat în parteneriat cu Oracle. Oracle Field Service Cloud este o soluție de comunicații pentru clienți și servicii de teren bazate pe cloud, care colectează date de pe teren și învață să prezică evenimentele viitoare.

Oficialii Oracle au afirmat de asemenea că se află în discuții cu mai multe companii de utilități, din furnizarea de gaze naturale, electricitate și apă, unde se discută implementarea unei soluții similare. Inclusiv sectorul bancar este în discuții cu Oracle pentru “cealaltă parte a aplicației, să vadă la o programare a unui client unde este acesta și în cât timp ajunge la bancă”.

Serviciul Unde mi-e tehnicianul poate fi accesat din aplicația de gestionare a contului MyAccount Telekom, secțiunea Asistență/Deranjamente.

Grupul Telekom România, jucător de pe piața locală de comunicații fixe și mobile, a avut în 2020 o cifră de afaceri netă de 5 miliarde de lei, în creștere cu 3% față de anul anterior, conform datelor disponibile pe site-ul Ministerului Finanțelor Publice.

Sursa: https://www.forbes.r...ompaniei-219781

#2
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,554
  • Înscris: 08.10.2015
Nu inteleg pentru ce au mai ''lansat'' asa ceva cand acus vand reteaua fixa catre Orange...

Astia vor sa faca acum tot ce trebuia facut de ani buni, ca sa dea impresia de altceva, asa de final.

#3
csachiri

csachiri

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,458
  • Înscris: 03.04.2007
Am o banuiala ca acesta e implementat de Orange.
Timpul o va dovedi.
In 3-4 luni la ce sa mai vina tehnicianul, sa faca setari pe mobil ? 😁

#4
addumi

addumi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,821
  • Înscris: 10.02.2017
Pai da, le-a crescut cifra de afaceri pentru ca ne-au majorat abonamentele cu circa 25 de lei (actualmente) fata de anul 2019.

Foarte putin mai au cu mine. Cum termina astia cu anveloparea blocului si se rearanjeaza cablurile concurentei, cum le-am zis pa.
As fi vrut cel putin de anul trecut, insa cand am vazut ce dezastru este cu cablurile si ce necazuri au intampinat vecinii la conexiuni, am zis ca trebuie sa astept sa se termine lucrarea.
Prin urmare aplicatia cu pricina sa le ramana bine-mersi.

Edited by addumi, 23 June 2021 - 18:24.


#5
maccip

maccip

    46 ani

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,402
  • Înscris: 06.01.2007
Nu stiu de ce, dar tot timpul uit ca exista reteaua asta de telefonie. N-am luat-o niciodata in calcul.
Acuma, cu tehnicianul asta, nush ce sa zic. Daca n-ai bani de Uber, instalezi "Unde mi-e tehnicianul" sa vezi si tu ceva in timp real. hahaha
Chiar inutil, desi ideea nu e rea pentru alte servicii, cu mar fi cele de curierat.

In primul rand n-ar trebui sa ai probleme. Si tare mi-e ca daca pica reteaua cu totul, cum s-a mai intamplat, saracu tehnician va intra in concediu medical.
In fine, tot nu-mi vine a credere ochilor si sufletului sa cred ca mai exista Telekom. Niciodata nu i-am iubit, fara motiv. Nici nu i-am urat. am fost indiferent.

#6
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,521
  • Înscris: 01.12.2001
Chiar dacă îl vezi la 1 km, poate are o lucrare mai amplă de făcut. Nu știi dacă vine in 10 minute sau in 3 ore.

#7
toto_riina

toto_riina

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,573
  • Înscris: 20.08.2014

View Postcsachiri, on 23 iunie 2021 - 17:36, said:

Am o banuiala ca acesta e implementat de Orange.
Timpul o va dovedi.
In 3-4 luni la ce sa mai vina tehnicianul, sa faca setari pe mobil ? ��
Nope, nu pe mobil, ci de exemplu la antenele de pe blocuri. Trebuie si alea calibrate din cand in cand, se mai intampla furtuni, vant, alte nenorociri. Cred ca il poti suna in caz ca ramai fara semnal si specifici ca esti in perimetrul antenei cutare (vezi pe Netmonitor). Ar fi ceva ideal, dar nu cred ca se va aplica.

#8
kopilu_198

kopilu_198

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,396
  • Înscris: 25.10.2008
asta se aplica pentru serviciile fixe, nu mobile. nu orice problema de semnal se rezolva cu o interventie la antena.

#9
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,521
  • Înscris: 01.12.2001
Mai ales pt tehnicietii TV DTH. Că ăștia sunt cei mai solicitați pe teren. Când aveam și telefon fix și ADSL, rareori în locație au venit pe remediere. Totul se făcea "de la ei". Însă la DTH au venit des pt deranjamente: înlocuit LNB, reglaj antena, înlocuit sau reparat STB.

#10
bai3tzash

bai3tzash

    Membru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,555
  • Înscris: 01.08.2006
Poate o sa fie util serviciul. Cel mai probabil o sa fie si tehnicienii monitorizati prin aplicatia asta: ora de inceput a lucrarii, ora de sfarsit a lucrarii, etc. Nu stiu daca nu la Digi se face deja chestia asta prin ceva sistem propriu.
Daca sta tehniceanul degeaba la o mufare de cablu, probabil o sa fie tras la raspundere. In teorie, s-ar putea estima in functie de ce lucrari sunt de facut, in cat timp ar putea merge la urmatorul client. Bineinteles, cu aproximarile de rigoare.

#11
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,210
  • Înscris: 15.05.2008
am bagat la reziliere serviciile lor, net,antena si fix care cica era gratis,tel de priza nu era demult acolo
ieri am fost sunat de catre ei,cica au modificat termenii de reziliere,imi ofera 6 luni de gandire in care pot folosi serviciile gratis,nu stiu cat de credibili sunt la cate minciuni au spus

#12
DaculScoril0

DaculScoril0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,677
  • Înscris: 03.12.2014
...

Edited by DaculScoril0, 24 June 2021 - 18:32.


#13
Gif2D

Gif2D

    💯 Coffee addicted!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,882
  • Înscris: 21.02.2005
Revenim imediat după … Publicitate! :D
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/d4BiN7VqlkE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#14
marius2k

marius2k

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 808
  • Înscris: 11.03.2014
Misto MILFa! Atat!

#15
Gif2D

Gif2D

    💯 Coffee addicted!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,882
  • Înscris: 21.02.2005
Repară-i legăturile cu lumea! ;)

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate