Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Oney 3x4x - carduri (banci) acceptate
Last Updated: Mar 19 2023 16:13, Started by
cris2d2
, Jun 10 2021 08:40
·
0
#19
Posted 12 June 2022 - 19:31
Când ai făcut comanda? Mailul cu contractul și detaliile contractuale sosește puțin mai târziu (max. 3 ore de la comanda). Dar dacă ai primit mail de la comerciant ca plata a fost acceptata poți sta liniștit.
|
#20
Posted 12 June 2022 - 19:43
@Nimcid25: azi, acum cam 2 ore.Da, am primit email de la comerciant de confirmare a comenzii insa fiind invatat cu Wallet-ul Emag unde confirmarea vine instant, am zis sa nu fie problema.
Astep oricum pana marti si o sa sun, daca nu apare nimic. Multumesc! |
#21
Posted 13 June 2022 - 08:00
La mine, tiparul acceptat/refuzat a fost altul dar tot timpul acelasi:
- in cazul comenzilor acceptate, mailurile de la Oney au venit imediat, in maxim 10 minute de la debitarea cardului, cu contract, lista si data ratelor si tot ce trebuie. - in cazul comenzilor refuzate/anulate, nu am mai primit nici un mail, chiar daca cardul a fost debitat cu prima rata. Toate aceste comenzi le-am facut la Altex. In situatiile cand NU am primit mailuri dupa debitarea cardului, am intrat in contul de client Altex si am vazut ca scria comanda anulata. Asta m-a facut sa sun la Oney si de la ei sa aflu ca au fost probleme expuse in postarea initiala, altfel nestiind ca, de fapt, creditul nu fusese acordat. E aiurea ca sistemul Oney e conceput prin debitarea primei rate, chiar daca nu se acorda/aproba creditul din n motive. Daca aceste mailuri, care indica acordarea creditului, sunt trimise de operatori umani, e posibil ca acestea sa intarzie daca cererea se face in zile libere. Daca sunt trimise automat, nu vad de ce ar dura ore... LE: inca o aiureala: ar trebui trimise emailuri de la Oney catre clienti si in cazul creditelor refuzate/anulate, nu doar in cazul creditarii cu succes. Dar nah, ei stiu mai bine, doar au IT-istii lor (sau ai francezilor, cine stie...). Edited by cris2d2, 13 June 2022 - 08:03. |
#22
Posted 13 June 2022 - 09:21
@cris2d2: eu am fost si sunt adeptul optimizarilor financiare. Adica, daca pot sa platesc aceeasi suma de bani in 3 rate, de ce sa o platesc doar o data. Citisem de ceva vreme de parerile expuse chiar aici despre Oney si am zis ca merita incercat. Doar ca m-a mancat sa fac comanda in zi nelucratoare.
O sa vad maine ce si cum, deoarece la mine comanda apare ca fiiind ok, adica acceptata, pe site-ul comerciantului. Datele personale si detaliile cardului se regasesc in contul Oney, care a fost creat la finalul procesului de cumparare. Doar ca (pare ca) nu e niciun contract activ. Revin maine cu update, caci poate intr-adevar, mai e vreun operator uman care pune vreo bifa, ceva. Vedem , daca nu, anulez comanda fara regrete si stau pe capul magazinului si Oney pana primesc confirmarea returului sumei |
#23
Posted 13 June 2022 - 21:24
Revin doar ca sa mentionez, poate va ajuta pe viitor, cateva detalii:\
- in contul Oney a aparut numarul de contract, comerciantul si mesajul ca se asteapta confirmarea acestuia de disponibilitate a produselor si livrare, pentru a se stabili ulterior detaliile contractului. Deci tine cumva si de un accept al magazinului, iar daca acesta nu e emis automat, dureaza ceva pana se stabilesc info legate de rambursare de catre Oney. Ceea ce nu e neaparat rau. Misterul, in cazul meu, e deci, sper, rezolvat |
#26
Posted 26 July 2022 - 22:32
Daca vreau sa returnez produsul cumparat ce se întâmplă?prima rata mi-a traso de pe card
|
#27
Posted 12 December 2022 - 00:39
Situatie ciudata si la mine, pe YOXO, am plasat eu o comanda cu 4 rate prin ONEY, avand card Mastercard Gold de la BT.
Totul a mers flawless la mine, dupa 10-15 minute aveam pe mail confirmarea de la YOXO si de la Oney. Situatia s-a stricat la sotia, care a plasat si ea o comanda pe YOXO, tot cu 4 rate prin ONEY, utilizand cardul BT Visa Clasic (cel galben, clasic). A trecut prin exact acelasi proces ca si mine, s-a facut Validarea, dupa care s-a retras suma de bani de pe cardul BT, insa nici pana acum, dupa mai bine de 24 de ore, nu a primit niciun mail, pe YOXO apare comanda ca find inca in procesare - asteptare plata. Observ ca au mai fost situatii de genul acesta. Intrebarile mele sunt: cum ati rezolvat? Ce s-a intamplat de fapt? Daca s-au anulat comenzile, in cat timp ati primit sumele achitate inapoi? Daca chiar e cazul, voi face refuz la plata pentru suma achitata de sotie, insa as vrea sa intreb prima data. Multumesc! Si da, ne-a mancat si pe noi sa facem comenzile in zile nelucratoare.... insa totusi, e un sistem in spate, nu inteleg de ce nu se poate raspunde, acceptat sau respins si gata. Returnarea la fel, sa se faca automat. |
#28
Posted 12 December 2022 - 01:24
Teoretic banii sunt blocați 7 - 14 zile. Dacă comerciantul nu iși revendică banii, ei se întorc pe contul asociat cardului de credit BT.
Edited by wertyck, 12 December 2022 - 01:25. |
|
#29
Posted 12 December 2022 - 01:54
Da, stiu procesul asta, insa am vazut ca au mai fost colegi de pe forum care au patit aceeasi situatie si de asta am intrebat.
|
#30
Posted 17 March 2023 - 05:28
Cum as putea sa achit prima rata dacă pe site la ei scrie ca nu sunt acceptate cardurile care necesita aprobare din partea clientului?
|
#31
Posted 17 March 2023 - 11:45
andreisimion02, on 17 martie 2023 - 05:28, said:
Cum as putea sa achit prima rata dacă pe site la ei scrie ca nu sunt acceptate cardurile care necesita aprobare din partea clientului? |
#32
Posted 19 March 2023 - 16:13
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users