Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3
 Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions
 Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...
 Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 

Rejuvenare vopsea pe masini vechi "paintjob"

- - - - -
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#19
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,596
  • Înscris: 15.06.2007
Pe nici unul nu l-am vazut sa vopseasca un element mare, cum este cupola la spray..  
Daca la prima mana as fi avut suficient spray, iesea o treaba acceptabila. Dar cum am ramas fara  si a ramas o suprafata cat doua palme neterninata, a trebuit sa mai revin dupa cateva zile, deh, era weekend si magazinul era inchis.  
Am mai luat doua tuburi de lac, cu care am terminat primul strat, dupa care am mai dat al doilea strat de lac, care nu a iesit bine.  
Am vazut pe net ca sunt si tuburi de spray cu lac 2K, adica bicomponent. Se apasa butonul din fund si se amesteca in tub acel intaritor. Acel lac este lacul adevarat, rezistent, care ofera protectie indelungata.  
Cum vremea s-a stricat, e frig, nici chef nu mai am de hobbyuri de genul vopsitor auto amator.  
Deocamdata o las asa, si mai vad la primavara. Probabil ca va trebui sa slefuiesc fin lacul, dupa care sa mai vedem ce iese, poate cu un polish o sa arate mai bine.
Am crezut ca un strat final bun poate remedia aspectul straturilor dedesubt. Nici pomeneala! Fiecare strat trebuie sa fie impecabil pentru a obtine la final rezultate bune.  
Cum am mai zis, concluzia finala personala, este ca sprayurile fac o treaba de mantuiala.
Desigur, probabil ca exista si tuburi de spay profesionale, dar care sunt mult mai scumpe, incat lucrarea devine mai costositoare decat un atelier autorizat de vopsotorie, sa nu zic profesional.
Din ce-mi amintesc, ca si costuri, am pus vreo 3 tuburi de lac x 21  de lei bucata, vreo 4 tuburi de vopsea dupa codul de culoare x 45 de lei, doua tuburi de grund, care nu mai stiu cat au fost, vreo 30 de lei.
Conserva de chit cu intaritor si aia vreo 20 de lei, o gramada de coli de hartie abraziva, la 2 lei bucata, de diverse granulatii, sa fie si alea 20-30 de lei.
Am uitat diluantul, 15 lei, degresantul, 20 de lei. Se aduna ceva, cred ca am sarit de 300.
Apoi banda /hartia de izolat, 7 lei rola, folia de nylon , 4 lei x 4 bucati.
A fost ambitia mea, sa fac ceva sa vad cum este , cu ce se mananca coloratul de masini.

View Post220v, on 21 septembrie 2021 - 04:10, said:

tot eu zic ca ieseai mai ieftin si catigai si timp, pana acum era gata, cu un vopsitor la curte/garaj care face meseria asta zilnic și vopseste multe mașini...
nu era vorba neaparat de bani, si timp liber, tot imi gaseam. A fist our si simplu ambitia mea, piticu meu sa zic asa, sa o fac cu mana mea.
Eram dispus sa cumpar si compresor cu pistol, dar dupa ce m-am documentat desore parametrii de functionare, m-am lasat pagubas. Pentru ca un compresor care sa dea un debit de peste 350l/min  deja intra in categoria profesionala, si costa mai mult decat valoreaza masina vopsita.   Un pistol adevarat de vopsot costa si el vreo 400 de euro.

Aici o poza din timpul aplicarii lacului, am folosit o lumina de studio
[ https://i.postimg.cc/1z8qKZSz/20210929-192155.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://i.postimg.cc/Qd984NFv/20210929-190356.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://i.postimg.cc/Rhtr1hsT/20210927-194537.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
De la distanta pare ok, inca nu era terminat stratul de lac. De aproape se vedea orice imperfectiune.

Aici a fost prea aproape tubul de spray, si a curs, se vede si prin stratul final.
[ https://i.postimg.cc/pd5BLjpk/20210927-194435.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Aici am atins din greseala cu fundul tubului de vopsea caroseria, si nu aveam cum sa remediez, orice atingere ar fi lasat si mai multe urme.
[ https://i.postimg.cc/PJ5pPGSh/20210927-194511.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://i.postimg.cc/wM5z83Xj/20210927-194451.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Aici este o nervura unde se termina chitul, nu am slefuit destul de fin, am crezut ca se pierde dupa aplicarea grundului.  Se vede tot, daca cauti, sunt multe defecte.

Edited by tfmercedez, 15 October 2021 - 20:14.


#20
johnysibiu

johnysibiu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 718
  • Înscris: 07.04.2013
Te salut  ! Am incercat si eu marea cu sarea ca am trei masini in familie...

Am compresor  de 100 l si un pistol italian care se descurca binisor.

Pana acu am facut tot felul de carpeli, parti de elemente : praguri, antifonari, bucati de hayon sau aripi.

Ieri am atacat frontal capota insa , nu sunt prea multumit cum arata.

Spre surprinderea mea a iesit bine la vopsea inssa am zbarcit o la aplicarea lacului.

Inca caut informatii despre esec, desi planurile sunt pentru primavara.

Incalzirea garajului la temperatura optima cu radiatoare pe curent electric deja depaseste costul reparatiei.



Ai fost curajos cu plafonul.Este  o piatra de incercare pentru orice profesionist...

Pozitia este incomoda, pistolul trebuie sa fie perpendicular pe suprafata. Daca esti un tip scund nu prea ai perspectiva...

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate