Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Ubisoft Plus: mi-a fost anulat abonamentul la o ora dupa ce l-am platit
Last Updated: May 06 2021 20:12, Started by
PeterAlex
, May 05 2021 23:43
·
0
#1
Posted 05 May 2021 - 23:43
Vreau sa stiu daca cineva a mai avut problema asta similara si daca a rezolvat-o.
Am cumparat azi abonamentul Ubisoft Plus de 15 euro cu cardul meu VISA . Primesc mail ca abonamentul se activeaza si ca pot sa joc o luna intreaga 100 de jocuri produse de Ubisoft. Toate bune si frumoase! Ma apuc sa instalez Valhalla (pun si Immortal Fenyx si Watch Dogs Legion in coada), se termina Valhalla de instalat si cand ma apuc sa intru, jocul nu se deschide, ba chiar vad ca toate jocurile din pachetul Ubi Plus au disparut. Intru pe mail si vad un mesaj nou primit ca Ubisoft mi-a suspendat abonamentul pe motiv ca nu mi-am actualizat metoda de plata. Eu am trecut totusi toate datele corecte. Aia e, intru pe profil, imi actualizez metoda de plata cu datele de pe card....si tot nimic. Sun la banca si operatorul imi spune ca banii au fost transferati catre Ubisoft si ca trebuie sa lamuresc cu compania , verific si pe Home Bank, imi arata ca banii au fost transferati. Ma duc pe site-ul Ubisoft, deschid tichet, intru pe chat cu un operator Ubi si ii raportez problema. Operatorul imi spune acelasi lucru: sa actualizez metoda de plata si sa ma uit in FAQ. https://support.ubis....t-subscription I-am spus ca asta am facut. Operatorul nu mai stia ce sa spuna, decat sa ...........ASTEPT! L-am intrebat cat timp trebuie sa "astept"? Operatorul imi raspunde ca NU STIE! L-am intrebat apoi daca pot sa-mi anulez abonamentul. Mi-a spus ca in sapte zile, daca nu-mi este restaurat abonamentul, primesc garantat banii inapoi, dar in rest, sa astept. I-am spus ca o sa revin in 2 zile. Il salut si inchid chatul. Ma duc sa caut reclamatii similare pe forumurile Ubisoft si pe Reddit. Si gasesc o gramada, cu multi jucatori care chiar nu si-au mai primit banii inapoi. Iar operatorii ofera acelasi suport, aceleasi indicatii, fara folos, pe un topic de 31 de pagini cu aceleasi reclamatii. https://forums.ubiso...-account/page32 Sa inteleg ca nu-mi vor reactiva abonamentul, ba e posibil sa nu mai imi recapat banii niciodata? |
#2
Posted 06 May 2021 - 08:02
PeterAlex, on 05 mai 2021 - 23:43, said:
Sa inteleg ca nu-mi vor reactiva abonamentul, ba e posibil sa nu mai imi recapat banii niciodata? Timpul le rezolva intotdeauna pe toate. Ai rabdare si asteapta sa treaca cele 7 zile.Oricum,mai mult de atat nu poti face.Dupa aia mai vezi tu ce faci.Ii bombardezi cu reclamatii,nu doar la suport. |
#3
Posted 06 May 2021 - 08:11
1. Fa print screen, pastreaza email-uri.
2. Daca in 7 zile nu primesti banii inapoi, mergi la banca si cere refuz de plata. Pune la dispozitie cele de mai sus. |
#4
Posted 06 May 2021 - 12:23
cardul in ce moneda e emis?
ai folosit vpn, adguard/*****, custom dns? |
#5
Posted 06 May 2021 - 12:27
Se rezolvă, doar ca nu pe loc asa cum vrei tu.
Peste tot se mai întâmplă greșeli, asta e. Dacă banii au plecat la ei, or să îți reactiveze abonamentul, dacă nu ai cerut oficial anularea. |
#6
Posted 06 May 2021 - 20:12
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users