Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

Ubisoft Plus: mi-a fost anulat abonamentul la o ora dupa ce l-am platit

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
PeterAlex

PeterAlex

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 123
  • Înscris: 17.03.2021
Vreau sa stiu daca cineva a mai avut problema asta similara si daca a rezolvat-o.
Am cumparat azi  abonamentul Ubisoft Plus de 15 euro cu cardul meu VISA .
Primesc mail ca abonamentul se activeaza si ca pot sa joc o luna intreaga 100 de jocuri produse de Ubisoft.
Toate bune si frumoase!
Ma apuc sa instalez Valhalla (pun si Immortal Fenyx si Watch Dogs Legion in coada), se termina Valhalla de instalat si cand ma apuc sa intru, jocul nu se deschide, ba chiar vad ca toate jocurile din pachetul Ubi Plus au disparut.
Intru pe mail si vad un mesaj nou primit ca Ubisoft mi-a suspendat abonamentul pe motiv ca nu mi-am actualizat metoda de plata. Eu am trecut totusi toate datele corecte.  
Aia e, intru pe profil, imi actualizez metoda de plata cu datele de pe card....si tot nimic.
Sun la banca si operatorul imi spune ca banii au fost transferati catre Ubisoft si ca trebuie sa lamuresc cu compania , verific si pe Home Bank, imi arata ca banii au fost transferati.
Ma duc pe site-ul Ubisoft, deschid tichet, intru pe chat cu un operator Ubi si ii raportez problema.
Operatorul imi spune acelasi lucru: sa actualizez metoda de plata si sa ma uit in FAQ. https://support.ubis....t-subscription
I-am spus ca asta am facut.
Operatorul nu mai stia ce sa spuna, decat sa ...........ASTEPT!
L-am intrebat cat timp trebuie sa "astept"?
Operatorul imi raspunde ca NU STIE!
L-am intrebat apoi daca pot sa-mi anulez abonamentul.
Mi-a spus ca in sapte zile, daca nu-mi este restaurat abonamentul, primesc garantat banii inapoi, dar in rest, sa astept.
I-am spus ca o sa revin in 2 zile.
Il salut si inchid chatul.

Ma duc sa caut reclamatii similare pe forumurile Ubisoft si pe Reddit.
Si gasesc o gramada, cu multi jucatori care chiar nu si-au mai primit banii inapoi.
Iar operatorii ofera acelasi suport, aceleasi indicatii, fara folos, pe un topic de 31 de pagini cu aceleasi reclamatii.  

https://forums.ubiso...-account/page32


Sa inteleg ca nu-mi vor reactiva abonamentul, ba e posibil sa nu mai imi recapat banii niciodata?

#2
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,027
  • Înscris: 07.11.2006

 PeterAlex, on 05 mai 2021 - 23:43, said:

Sa inteleg ca nu-mi vor reactiva abonamentul, ba e posibil sa nu mai imi recapat banii niciodata?

Timpul le rezolva intotdeauna pe toate.
Ai rabdare si asteapta sa treaca cele 7 zile.Oricum,mai mult de atat nu poti face.Dupa aia mai vezi tu ce faci.Ii bombardezi cu reclamatii,nu doar la suport.

#3
Ahasverus

Ahasverus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,360
  • Înscris: 22.10.2006
1. Fa print screen, pastreaza email-uri.
2. Daca in 7 zile nu primesti banii inapoi, mergi la banca si cere refuz de plata.
Pune la dispozitie cele de mai sus.

#4
carmenclara1

carmenclara1

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 19,373
  • Înscris: 08.12.2008
cardul in ce moneda e emis?
ai folosit vpn, adguard/*****, custom dns?

#5
pexCom

pexCom

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,243
  • Înscris: 15.01.2014
Se rezolvă, doar ca nu pe loc asa cum vrei tu.

Peste tot se mai întâmplă greșeli, asta e.
Dacă banii au plecat la ei, or să îți reactiveze abonamentul, dacă nu ai cerut oficial anularea.

#6
PeterAlex

PeterAlex

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 123
  • Înscris: 17.03.2021

 carmenclara1, on 06 mai 2021 - 12:23, said:

cardul in ce moneda e emis?
ai folosit vpn, adguard/*****, custom dns?
1. in RON
2. nu





Pana la urma am sunat la banca, am cerut sa deblocheze tranzactia, sa retraga banii, si am anulat abonamentul.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate