Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen
 Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 

Inginer sau antrenor fitness - cum sa lucrez in SUA ?

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#1
allah2

allah2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 839
  • Înscris: 06.12.2006
Am terminat Politehnica Bucuresti si sunt un inginer auto cu o experienta de 10 ani, lucrand in Romania, Franta si Belgia. Am 31 de ani.


De asemenea, ca un "side-job", sunt antrenor/influencer de fitness strangand o cumunitate destul de mare pe internet (vreo 60 000 de oameni pana acum)


As dori sa experimentez lucrul in SUA. Nu doresc sa ma mut definitiv, ci doar sa lucrez o perioada acolo (ca un work and travel, dar pe care nu-l mai pot face acum, nemaifiind student)


Cum ar fi cel mai usor pt mine sa fac acest lucru ?


Am auzit si de diverse programe de "formari" pentru persoane calificate cu studii superioare


Daca este nevoie de o "invitatie" (petitie/scrisoare) din partea unui cetatean SUA, daca nu este nevoie de mare lucru din partea acestuia, probabil pot gasi cu usurinta pe cineva din SUA din comunitatea mea de fitness (majoritatea urmaritorilor mei sunt din SUA) sa faca aceasta cerere pentru mine

Multumesc

#2
dani.user

dani.user

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,238
  • Înscris: 24.02.2007
https://dvprogram.state.gov/

#3
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,149
  • Înscris: 19.09.2005
@"Inginer sau antrenor fitness - cum sa lucrez in SUA ?"

+