Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Proiect modelare 3D
Last Updated: Mar 20 2021 14:02, Started by
calle
, Mar 18 2021 16:23
·
0
#1
Posted 18 March 2021 - 16:23
Salutare colegi.
Nu demult am demarat o campanie pe Indiegogo.com , in care prezint un produs. Eu , in calitate de necunoscator , am incercat si pot sa spun ca am reusit cat decat sa fac un filmulet de prezentare al produsului. Ma intereseaza care este costul pentru a crea acel produs in format 3D pe care ulterior sa il pot folosi in animatii , prezentari etc ? Este vorba despre un cilindru din care se expandeaza doua ecrane(una servind ca display , alata ca tastatura si touch control) Voi lasa un video de pe youtube cu produsul , am proiectul in Sketchup . [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/1A3RsNjc1ds?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Sunt interesat de un pret pentru un produs profesional. Multumesc! |
#2
Posted 18 March 2021 - 18:03
un filmulet de prezentare a unei rachete interstelare care sa zboare cu warp 2 poti sa faci?
|
#3
Posted 18 March 2021 - 18:31
#4
Posted 18 March 2021 - 19:59
Cauta pe site-urile de freelancer "3d modelling and rigging". Asta ai nevoie. Cat sa coste... probabil si 100$ daca gasesti un student flamand. Pe tine te-a doborat shaderul, rendering engine-ul, nu obiectul in sine. Chiar si asa daca iti da un obiect smecher daca nu ai un calculator potent nu o sa poti face o animatie calumea sau o sa dureze 7 zile pt 90 de secunde ).
|
#5
Posted 18 March 2021 - 21:06
Acolo e vorba si de texturare.. care e in stransa legatura cu modul in care e modelat (low poly presupun ca e ceea ce cauti).
In functie de nivelul de detaliu cerut pretul poate creste.. si la fel si in fct de feedback-ul tau pe parcurs, adica modificari. 100$ e o glumita buna. |
#6
Posted 18 March 2021 - 21:31
potae, on 18 martie 2021 - 19:59, said:
Cauta pe site-urile de freelancer "3d modelling and rigging". Asta ai nevoie. Cat sa coste... probabil si 100$ daca gasesti un student flamand. Pe tine te-a doborat shaderul, rendering engine-ul, nu obiectul in sine. Chiar si asa daca iti da un obiect smecher daca nu ai un calculator potent nu o sa poti face o animatie calumea sau o sa dureze 7 zile pt 90 de secunde ). Am gasit o rusoaica zice ca imi poate face la 250 de dolari, altii mai putin iar altii de departe mai mult -500- 1200 . |
#7
Posted 18 March 2021 - 22:39
Pieptoasa, on 18 martie 2021 - 21:06, said:
Acolo e vorba si de texturare.. care e in stransa legatura cu modul in care e modelat (low poly presupun ca e ceea ce cauti). In functie de nivelul de detaliu cerut pretul poate creste.. si la fel si in fct de feedback-ul tau pe parcurs, adica modificari. 100$ e o glumita buna. No offense, texturarea nu are treaba cu modelul in sine, alta decat mapare si normals ca sa fakeuiasca depths. O textura standard 1024x1024 cu normal map-ul aferent intr-un fel arata intr-un render fara pretentii gen OpenGL, un picut mai bine intr-un PBR gen Google Filament si poate arata cu adevarat deosebit in ceva precum Octane. Nu cred ca vrea low poly, ca n-o sa foloseasca asset-ul intr-o aplciatie 3D real time gen joc, sa zici ca ai nevoie de putine calcule sa se miste totul repede ). De asta zic ca nu prea le ai. calle, on 18 martie 2021 - 21:31, said:
Am gasit o rusoaica zice ca imi poate face la 250 de dolari, altii mai putin iar altii de departe mai mult -500- 1200 . E un pret OK. 1200 e exagerat, si-o incearca. |
#8
Posted 19 March 2021 - 22:51
am gasit pe cineva si am batut palma si primii bani in avans la un pret de 700 lire. de banii astia imi face modelul 3D si un fimulet de 20 secunde conform specificatiilor.
|
#9
Posted 20 March 2021 - 14:02
Quote No offense, texturarea nu are treaba cu modelul in sine, alta decat mapare si normals ca sa fakeuiasca depths. O textura standard 1024x1024 cu normal map-ul aferent intr-un fel arata intr-un render fara pretentii gen OpenGL, un picut mai bine intr-un PBR gen Google Filament si poate arata cu adevarat deosebit in ceva precum Octane. Nu cred ca vrea low poly, ca n-o sa foloseasca asset-ul intr-o aplciatie 3D real time gen joc, sa zici ca ai nevoie de putine calcule sa se miste totul repede ). De asta zic ca nu prea le ai. nu consuma calorii pe detalii pe care nu le intelegi ca induci in eroare si initiatorul. cu ce am bolduit e clar cu cine discut. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users