![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Taxe de congestie
Last Updated: Mar 12 2021 13:24, Started by
Adm
, Feb 22 2021 07:25
·
0

#19
Posted 22 February 2021 - 09:48

Așa, așa... mai zi-ne. Cum zici că treci în linie dreaptă peste dealuri și munți? N-auzi ca face DN in loc de autostrada? Autostrada trebuie sa respecte legile fizicii si rigorile proiectarii de drumuri si problemele desproprietaririlor si site-urilor arheologice si habitatelor naturale. DN-urile nu au aceasta problema. Ele pot fi construite oriunde, oricum, oricand. Edited by abac, 22 February 2021 - 09:50. |
#20
Posted 22 February 2021 - 09:55

aoleu, uitasem sa in Romania nu s-a auzit de viaducte si tunele.
|
#21
Posted 22 February 2021 - 09:58

In interiorul oraselor, autoturismul propriu nu prea e necesitate. In Bucuresti, cel putin, arterele au fost gandite pentru un trafic de 10 ori mai mic (nu la 1800, ci dupa razboi). Din pacate, nici daca ar ramane doar bucurestenii cu buletin, nu s-ar rezolva din probleme.
Revenind: ar trebui promovat transportul public. Metrorex asigura (la Satia Straulesti) parcare gratuita abonatilor de metrou (in limita a 13 ore, dupa tariful este de 0.50 lei). Sper ca logica programului este de pastrare a masinilor la periferie (pentru cei limitrofi orasului) si folosirea transportului in comun. Daca as sta in Chitila/RUdeni/Buftea/Mogosoaia/Odaii/Otopeni si as avea masina, m-ar tenta la maxim acest aspect. Cat as fi dat pe carburant in oras, cam atat as da pe metrou. |
#22
Posted 22 February 2021 - 10:04

Așa, așa... mai zi-ne. Cum zici că treci în linie dreaptă peste dealuri și munți? Cu elicopterul?
In interiorul oraselor, autoturismul propriu nu prea e necesitate. In Bucuresti, cel putin, arterele au fost gandite pentru un trafic de 10 ori mai mic (nu la 1800, ci dupa razboi). Din pacate, nici daca ar ramane doar bucurestenii cu buletin, nu s-ar rezolva din probleme. Revenind: ar trebui promovat transportul public. Metrorex asigura (la Satia Straulesti) parcare gratuita abonatilor de metrou (in limita a 13 ore, dupa tariful este de 0.50 lei). Sper ca logica programului este de pastrare a masinilor la periferie (pentru cei limitrofi orasului) si folosirea transportului in comun. Daca as sta in Chitila/RUdeni/Buftea/Mogosoaia/Odaii/Otopeni si as avea masina, m-ar tenta la maxim acest aspect. Cat as fi dat pe carburant in oras, cam atat as da pe metrou. Eu stau lnaga statia de metro si in oras folosesc intotdeauna metroul daca acolo unde vreau sa ajung exista statie. Altfel, folosesc masina/uber/taxi. |
#23
Posted 22 February 2021 - 10:19

Hai, nu-ti mai gasi inca un domeniu in care sa fii expert in habarnism. Accepta ca toata planeta a ajuns la concluzia ca asta e cel mai eficient mod de transport si de a dezvolta o regiune. eu macar am adus un argument, restul bateti campii. |
#24
Posted 22 February 2021 - 10:26

#25
Posted 22 February 2021 - 10:42

mai spun inca odata, , cea mai aficienta metoda de transport e cel mai scurt drum intre doua puncte. astfel ca, construirea a circa 20000 km de nationale drepte ar rezolva problema traficului. In tara lebenitei n-ai prea circulat pe autostrada este? altfel ai fi stiut ca drumul cel mai scurt intre 2 puncte e pe autostrada.Prietenii stiu de ce. |
#26
Posted 22 February 2021 - 10:46

pai spune si tu o prostie, macar de dragul discutiei. dar o prostie din capul tau, nu regurgitata de la altii. ca asa faceti toti, regurgitati niste clisee spuse de niste "formatori".
spune tu cu capul tau cum faci transport intre doua puncte cu consum minim de combustibil si in timp decent.
In tara lebenitei n-ai prea circulat pe autostrada este? altfel ai fi stiut ca drumul cel mai scurt intre 2 puncte e pe autostrada.Prietenii stiu de ce. lebenita probabil ca se sice la dumneata la coceni acolo. |
#27
Posted 22 February 2021 - 10:47

Stii lama lui Occam? Avem doua explicatii. Fie ca oamenii peste tot in lume au ajuns la aceeasi concluzie pentru ca e cea corecta, fie ca e o conspiratie mondiala si un intelectual din taramul carmaciului mult iubit incearca sa ne deschida ochii. Stii care-i cea corecta?
|
#28
Posted 22 February 2021 - 10:48

#29
Posted 22 February 2021 - 10:53

|
#30
Posted 22 February 2021 - 10:57

, Oamenii de rand trebuie sa se simta permanent datori icepand cu momentul nasterii. Trebuie facuti sa inteleaga ca se nasc sclavi si sunt datori unor entitati obscure, fata de care nu au nici un drept. Asta pentru ca nu-si dau seama de forta care o reprezinta.7,5 miliarde contra cateva sute e totusi o diferenta.Dar vad totusi o desteptare mai latenta care-mi da sperante.
, spune tu cu capul tau cum faci transport intre doua puncte cu consum minim de combustibil si in timp decent. Matale ai stat in cur vreo 30 de km la o basina de camion care se tareste cu 40km/h ca sa stim despre ce vorbim.Altfel ramane cum am stabilit inainte. |
#31
Posted 22 February 2021 - 11:00

Autostrada? poti sa faci autostrazi cate vrei in Romania (nu ca s-ar face), dar tot o sa ai acoperire slaba in teritoriu. asa ca, fara o retea de drumuri drepte, centuri, etc. nu se va rezolva nimic. dar na, decat sa gandesti cu capul, mai bine regurgitezi niste clisee. |
#32
Posted 22 February 2021 - 11:08

Ura specifica unui om care n-a realizat nimic vreodata. Specialist de pe marginea santului.
Cand iti mai iei seminte de la supermarket arunca un ochi si vezi cate lucruri sunt aduse din Polonia. De ce ajung ele peste tot? Autostrazi si drumuri expres care faciliteaza exportul rapid. Forta de munca ieftina nu inseamna nimic daca nu poti livra in timp util la consumator. Desigur, ajuta si faptul ca aia muncesc, nu isi petrec timpul fiind experti in toate. |
#33
Posted 22 February 2021 - 11:13

dar na, decat sa gandesti cu capul, mai bine regurgitezi niste clisee. Debitezi atatea tampenii incat e de prost gust sa folosesti cuvantul "gandesti" intr-o fraza. Autostrazile sunt la noi necesare in primul rand ca sa poti traversa tara, nu trebuie sa legi orice sat cu ele. DN sunt pentru a pleca din autostrazi catre orasele mai mici, comune si sate. Dar, cum a mai spus cineva mai sus, cu caruta n-ai voie pe autostrada. |
#34
Posted 22 February 2021 - 11:19

sa inteleg ca de aia nu produc astia in china, ca nu pot exporta rapid pe autostrazi catre europa si america.
de fapt, nici nu imi este frica, oricum nu o sa puteti traversa tara pe autostrazi, nici macar bucurestiul nu se poate traversa. hai, mai scotociti niste argumente, macar sa ma amuz si eu, daca nu am cu cine discuta. |
|
#35
Posted 22 February 2021 - 11:25

Amice, esti idiot? Tu ai vazut ce retea de autostrazi si cai feroviare are China?
|
#36
Posted 22 February 2021 - 12:05

dumneata te refereai la "exporturi rapide". cine e idiot?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users