Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Nissan (re)inventeaza apa calda ?
Last Updated: Feb 25 2021 23:10, Started by
dragosh82
, Feb 21 2021 07:33
·
0
#73
Posted 22 February 2021 - 11:21
Pe distante scurte va fi mai ineficient decat un plugin.
|
#74
Posted 22 February 2021 - 11:24
buntzi, on 22 februarie 2021 - 06:44, said:
Săraca suspensie, cu ce ți-a greșit? KiloW, on 22 februarie 2021 - 09:14, said:
Motor în roata înseamnă creșterea masei nesuspendate. Face rău la confort, la aderenta pe drumuri denivelate etc:) Da bine , putintica rabdare https://www.promotor...e-foto-16251246 Edited by ciine, 22 February 2021 - 11:24. |
#75
Posted 22 February 2021 - 11:38
In rest, conversia energiei se apropie de eficienta unei cutii automate.
In regimuri tranzitorii eficienta va fi mai buna decat la un hibrid obisnuit. ciine, on 22 februarie 2021 - 11:24, said: Sa lasam inginerii sa faca chestiile astea nu designerii amatori. Aata daca si intelegem deapre ce vorbim. Cum s-a mai spus, masa nesuspendata este si va ramane o problema. Alta problema va fi cuplul. Direct drive sigur nu poti sa-l faci iar daca il faci geared iar ajungem la greurate. La 100kmph o roata de masina are sub 1000rpm. Trebuie cuplu serios pt direct drive. Edited by underb, 22 February 2021 - 11:34. |
#76
Posted 22 February 2021 - 13:08
#77
Posted 24 February 2021 - 11:41
ciine, on 22 februarie 2021 - 11:24, said:
Da bine , putintica rabdare https://www.promotor...e-foto-16251246 |
#79
Posted 24 February 2021 - 13:58
dragosh82, on 21 februarie 2021 - 07:33, said:
Cum adica sa pui motor pe benzina care genereaza curent electric, care incarca o baterie din care se alimenteaza motorul electric ? Locomotivele construite sub licenta la Craiova, tot asa functionau, erau diesel-electrice, si majoritatea sunt asa. Tie ti-au scapat niste amanunte esentiale si n-ai inteles nimic. apocalipsul, on 21 februarie 2021 - 08:10, said: motorina e caca. ai inteles tu gresit... motorul benzinat pe GPL e cel mai putin poluant... |
#80
Posted 25 February 2021 - 14:29
underb, on 21 februarie 2021 - 08:38, said:
E o idee veche si nu e rea deloc. Avantajul net fata de un hibrid clasic/paralel e ca se conduce ca o electrica. Cuplu e livrat instant (cat e el - mic sau mare) si constant fara pauze si "poticneli". Si asta fara a plati zeci de mii de euro pe baterii care sa iti asigure un range decent. Pe langa felul in care se conduce, alt avantaj fata de alte hibride e ca motorul termic functioneaza la regimul cel mai eficient, fara a fi nevoit sa stea in regimuri ineficiente cerute de multe ori de sofer din pedala de acceleratie. Regimurile ineficiente sunt acoperite de rezerva de energie din baterie. Tot legat de asta, pe langa faptul ca energia e produsa mai eficient, este si consumata mai eficient in regimuri tranzitorii, motorul termic fiind teribil de ineficient in cazul asta. Dezavantaje - eficienta mai scazuta la rularea cu viteza constanta in sarcina medie si faptul ca ala bazaie in boii lui, usor autist, fara prea mare legatura cu ce se intampla in jurul lui. A fost acum multi ani un prototip Mini QED care se lauda cu o autonomie foarte mare (1500km), motoare in-wheel de 640cp, un generator de 250cc https://newatlas.com...lug-in-ev/6104/ Toata lumea a dat pe spate, n-a stat nimeni sa judece cum o cascarabeta de generator ar putea furniza o putere suficienta pentru un condus decent pe autonomia declarata. Sigur, se poate spune ca la drum intins poate nu e necesara o puterea atat de mare si bufferul dat de baterie/capacitor ar fi suficient dar se pare ca nu prea e chiar asa (si experientele cu i3/REX spun acelasi lucru). Poate cea mai comprehensiva implementare de hibrid e la Chevrolet Volt care poate functiona atat in serie cat si in paralel https://en.wikipedia...Volt#Drivetrain Edited by Hansolo, 25 February 2021 - 14:31. |
#81
Posted 25 February 2021 - 16:54
Asta ziceam si eu, Opel Ampera
Și Mazda a promis un hibrid serial / range extender pe baza de mx-30 cu motor termic wankel. Funcție de piata putând varia puterea motorului si capacitatea bateriei. Idea nu mi se pare rea. Mie mi s-ar părea interesant o mașină electrica cu o bateriei mica de vreo 20kwh si un range e extender de 15-20kw. Ar însemna vreo 100km autonomie pur electrica, posibilitatea de a merge pe autostrada aproape "la infinit" și cred ca overall ar ieși mai usoara și mai ieftina decât o electrica cu baterie de 100kwh cu care sa poți face drumuri lungi. |
#82
Posted 25 February 2021 - 18:20
Pai si cam cat de bine crezi ca ai merge pe autostrada cu o masina ce are tractiune la 20cp dupa consumarea celor 20kwh?
|
|
#83
Posted 25 February 2021 - 19:09
Pai dacă generatorul baga 20kw, iar motorul halește 20kw, "la infinit"
La mx30 pe autostrada de fapt cred ca halește vreo 25kw. Dar și asa ar duce vreo 400km. Și la o adică o lași mai moale și poate și mai mult. |
#84
Posted 25 February 2021 - 23:10
Am ceva dubii. In conditii destul de ideale https://www.engineer...que-d_1784.html
The required engine power for a car driving on a flat surface with constant speed 90 km/h with an aerodynamic resistance force 250 N and rolling resistance force 400 N and overall efficiency 0.85 - 19 kW La viteze mai mari de peste 100km/h cresc ambii factori de rezistenta si implicit puterea necesara. Nu mai vorbim ca cea mai mica panta nu mai poate fi urcata, idem depasiri. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users