Mail ciudat pe gmail

#19
Posted 19 February 2021 - 14:38

@Naoto
Poate fi fake ceea ce vezi la "from", asa cum a zis si sags. |
#20
Posted 19 February 2021 - 14:39

Păi tocmai asta și spune, că e haos!!! Norocul meu că am combinație unică de nume + prenume ![]() In schimb pe cealalta chiar o cheama fix ca pe mine ![]() |
#21
Posted 19 February 2021 - 14:42

Da, poate fi fake. Colegul poate zice ca acel 'From' care ajunge la tine e un label care poate fi setat. Validarea, in sine (daca adresa de mail exista si poate fi accesata din internet) nu se face decat atunci cand se trimite un mail catre adresa respectiva. De asta nu-i bag în seamă decât atunci când intru în cont să le plătesc factura! ![]() Chestiunea care mă deranjează mai mult sunt mailurile de la bancă. Şi-au mai schimbat adresa de trimitere, ceea ce nu e ok. Odată le-am cerut să mi-o confirme (am făcut sesizare)
@Naoto Poate fi fake ceea ce vezi la "from", asa cum a zis si sags. Da, dar nu mă uit doar la "from", ci şi ce scrie sus, în browser Asta cum e? from: Enel <[email protected]> to: .................................. date: Feb 18, 2021, 7:39 PM subject: Plati inregistrate - confirmare plati mailed-by: enel.com security: enel.com did not encrypt this message Edited by Naoto, 19 February 2021 - 14:44. |
#22
Posted 19 February 2021 - 14:44

La from apare [email protected]
Apoi sub Reply-to: [email protected] To: numele aleia (nu al meu!) si sub (sunt pe telefon) adresa de mail fara punct Apare si enel.com did not encrypt this message. Si cu albastru deci click-uibil "view security details" |
#23
Posted 19 February 2021 - 14:44

Intrebarea este daca cineva are adresa de gmail cu punct, mai poate altcineva sa-si faca adresa fara punct si sa-ti deturneze mailurile? sau invers...
Edited by GlCA_Contras, 19 February 2021 - 14:45. |
#25
Posted 19 February 2021 - 14:52

teoretic gmail ar trebui sa spuna ca numele de utilizator exista deja...
|
#26
Posted 19 February 2021 - 14:54

Intrebarea este daca cineva are adresa de gmail cu punct, mai poate altcineva sa-si faca adresa fara punct si sa-ti deturneze mailurile? sau invers... Nu, acum nu se mai poate. Cunosc caz in care s-a reclamat problema, raspunsul standard de la google a fost ca nu se poate face 2 astfel de conturi ( [email protected] si [email protected]) deci problema nu exista. Problema este ca mai demult se putea! @catalina1 asa cum tu primesti mail-uri care defapt nu iti sunt adresate tie ci altei persoane pentru ca diferenta dintre adresele voastre este "." asa si cealalata persoana poate primi mail-uri care iti sunt adresate tie. Pe termen lung cred ca este mai avantajos sa-ti faci o alta adresa de mail. Stiu, e nasol de tot sa renunti la adresa actuala dar bataia de cap aferenta s-ar putea sa merite fata de riscul de a pierde mail-uri importante pe viitor. Tu decizi ![]() P.S. Mi-am adus aminte ca cei de la Zona IT au facut un video pe tema asta: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Ou9l-Q5Oc_M?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Cornel, 19 February 2021 - 14:58. |
#27
Posted 19 February 2021 - 14:55

La from apare [email protected] Apoi sub Reply-to: [email protected] To: numele aleia (nu al meu!) si sub (sunt pe telefon) adresa de mail fara punct Apare si enel.com did not encrypt this message. Si cu albastru deci click-uibil "view security details" Am verificat (ce și cât pot eu): 1. În toate mesajele primite de la ENEL, formula de adresare este: Stimate client, Nicăieri nume și prenume. Identificarea se face după "locul de consum". Adevărat e că nu le-am transmis nicio cerere ca să aibă ce să-mi confirme că au primit / înregistrat. 2. Mi-am trimis mail pe o adresă nouă, fără punct, corespunzător unei adrese unde sunt înregistrată cu punct. L-am primit. ![]() Și îmi mai scrie (la destinatar, către): [email protected] (Da, aceasta este adresa ta.) Află mai multe Attached FilesEdited by Naoto, 19 February 2021 - 15:16. |
#28
Posted 19 February 2021 - 14:55

Am incercat acum sa creez adresa mea fara punct, nu ma lasa. Probabil au rezolvat asta cand s-au apucat de ignorat punctul cu multi ani in urma.
Din pacate la un mail de la noreply nu prea ai cum sa trimiti raspuns sa le zici sa verifice destinatarul. Poate doar daca le scrii la suport, dar o companie ca enel le filtreaza la greu pe subiecte si nu le vede nimeni. |
|
#29
Posted 19 February 2021 - 15:10

@catalina1 asa cum tu primesti mail-uri care defapt nu iti sunt adresate tie ci altei persoane pentru ca diferenta dintre adresele voastre este "." asa si cealalata persoana poate primi mail-uri care iti sunt adresate tie. Pe termen lung cred ca este mai avantajos sa-ti faci o alta adresa de mail. Stiu, e nasol de tot sa renunti la adresa actuala dar bataia de cap aferenta s-ar putea sa merite fata de riscul de a pierde mail-uri importante pe viitor. Tu decizi ![]() |
#30
Posted 19 February 2021 - 15:11

Cum adică? O adresă precum "[email protected]" poate fi fake? Ştiam că trebuie să difere cu ceva, nu că poate fi reprodusă ca atare!!! de aia nu îs deschis deafult portu de mail la RDS depinde cum ai setat serverul, la smtp te lasa sa pui from ce vrei tu. poți face spoofing și numai dacă te uiți în header vezi ip-ul.. pot face spoofing și la nr de telefon pentru anumite mesaje ![]() Edited by mrfe, 19 February 2021 - 15:12. |
#31
Posted 19 February 2021 - 15:11

Am verificat (ce și cĂąt pot eu): 1. Ăn toate mesajele primite de la ENEL, formula de adresare este: Stimate client, Nicăieri nume și prenume. Identificarea se face după "locul de consum". Adevărat e că nu le-am transmis nicio cerere ca să aibă ce să-mi confirme că au primit / Ăźnregistrat. Mailul e: "Bună, Ne bucurăm că ai ales serviciile Enel! Următorul pas este să încarci documentele necesare încheierii contractului online, accesând link-ul de mai jos, valabil 48 de ore. [Link] Dacă ai încărcat deja documentele, te rugăm să ignori acest mesaj. Mulțumim, Echipa ENEL Vrei să afli mai multe despre produsele și serviciile Enel? Ne găsești aici: www.enel.ro |
#32
Posted 19 February 2021 - 15:22

de aia nu îs deschis deafult portu de mail la RDS Nu te supăra, eu nu pricep ce vrei să spui. Ar fi util să ţii cont de nivelul celui căruia i te adresezi. Desigur, e la latitudinea ta, nu e o obligaţie.
Mailul e: "Bună, Ne bucurăm că ai ales serviciile Enel! Următorul pas este să încarci documentele necesare încheierii contractului online, accesând link-ul de mai jos, valabil 48 de ore. [Link] Dacă ai încărcat deja documentele, te rugăm să ignori acest mesaj. Mulțumim, Echipa ENEL Vrei să afli mai multe despre produsele și serviciile Enel? Ne găsești aici: www.enel.ro Dar TU ai ales Enel? le-ai făcut o cerere, ceva? Scuze, asta n-am reţinut. Ideea e că nu răspund niciodată unei entităţi căreia nu i-am făcut o solicitare expresă. Desigur, în cazul ăsta nu am de ce să accesez vreun link. |
#33
Posted 19 February 2021 - 15:24

Dac
Nu te supăra, eu nu pricep ce vrei să spui. Ar fi util să ţii cont de nivelul celui căruia i te adresezi. Desigur, e la latitudinea ta, nu e o obligaţie. Dar TU ai ales Enel? le-ai făcut o cerere, ceva? Scuze, asta n-am reţinut. Ideea e că nu răspund niciodată unei entităţi căreia nu i-am făcut o solicitare expresă. Desigur, în cazul ăsta nu am de ce să accesez vreun link. Uite aici info detaliat. |
|
#34
Posted 19 February 2021 - 15:54

Dar TU ai ales Enel? le-ai făcut o cerere, ceva? Scuze, asta n-am reținut. Ideea e că nu răspund niciodată unei entități căreia nu i-am făcut o solicitare expresă. Desigur, Ăźn cazul ăsta nu am de ce să accesez vreun link. Sa zicem ca numele meu e Ani Georgescu. Adresa de mail [email protected] Mailul de la Enel este trimis catre Georgescu Aniela-Cristina la [email protected] Pur si simplu cea mai simpla explicatie e ca desteapta aia si-a gresit adresa. Colegii zic ca in trecut a fost buba si putea sa isi faca [email protected]. Ok, dar eu am de peste 10 ani adresa asta, pana acum nu mai primeam nimic pentru ea? Si nici nu am in istoric mailuri pe care sa nu le fi primit (din ce stiu eu, evident) Dar am fost sfatuita pe topic sa o schimb totusi, asa ca am dileme. Ce porcarie! Edited by catalina1, 19 February 2021 - 16:05. |
#35
Posted 19 February 2021 - 16:02

Nu. Sa zicem ca numele meu e Ani Georgescu. Adresa de mail [email protected] Mailul de la Enel este trimis catre Georgescu Aniela-Cristina la [email protected] Pur si simplu cea mai simpla explicatie e ca desteapta aia si-a gresit adresa. Colegii zic ca in trecut a fost buba si putea sa isi faca [email protected]. Ok, dar eu am de peste 10 ani adresa asta, pana acum nu mai primeam nimic pentru ea? Si nici nu am in istoric mailuri pe care sa nu le fi primit (din ce stiu eu, evident) Mă depăşeşte în mod evident să caut o explicaţie ... nu am cunoştinţele necesare. Procedura pentru contractarea online e descrisă de ENEL aici: https://www.enel.ro/...nline-enel.html Dacă "cealaltă ani" doreşte să contracteze, e treaba ei. Eu nu aş accesa linkul pentru nimic pe lume! |
#36
Posted 19 February 2021 - 16:04

Pai linkul clar nu, eu ma intrebam daca e safe sa imi pastrez adresa asta
![]() Din linkul tau: "Nu ai documentele la îndemână? Nu este nicio problemă, vei primi automat un e-mail cu link-ul paginii de încărcare documente pe care o poți accesa în termen de maxim 48 de ore de la trimiterea formularul de solicitare ofertă. Întrucat ulterior acestui termen nu vei mai avea posibilitatea de a continua procesul de contractare online, te vom notifica cu 24 de ore înainte de expirarea paginii." Deci ma astept la inca un mail ca imi expira linkul ![]() |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users