Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Fuziune PSA - FIAT
Last Updated: Feb 05 2021 13:42, Started by
albucatalin
, Feb 03 2021 14:40
·
0
#19
Posted 03 February 2021 - 17:59
Psa si Fiat cochetau cu idea aste de prin 2007/08! Da,vor fi mai putin de 10 producatori planetari de auto. Dar vor fi si artizani care vor produce (exemplu) 50 de buc. pe an. La preturi pe care le banuiti! asa ca e ca curva-n comuna cat era sat erau 2 pe unitate(sat) De cand e comuna e numai una. Vrei nu vrei! Cred ca tre sa va treziti din bula de sapun. Sant de decenii corporatii cu monopol planetar. Si la nivelul ala >>tu ca persoana fizica e ca si cum te-ai plimba cu whiteshark in lesa si ar rade aia de tine!
|
#20
Posted 03 February 2021 - 19:40
TruculMagic, on 03 februarie 2021 - 16:44, said:
Treaba e simpla. Producatorii nu mai pot sa produca masini cu ardere interna pentru prea mult timp, asa ca diferentierea intre ei nu o sa mai fie asa mare. In acest moment trebuie sa dezvolte masini electrice, e nevoie de foarte multi bani, asa ca fuzioneaza intre ei si se ajuta. Probabil cu timpul o sa mai dispara cateva marci. |
#21
Posted 03 February 2021 - 19:51
Pentru ca, cu asa zisa cercetare se sifonează bani frumoși și nu mai ai profit dupa care sa plătești taxe.
|
#22
Posted 03 February 2021 - 20:32
rich1974, on 03 februarie 2021 - 19:40, said: pentru ce trebuie multi bani la electrice, ca acolo conteaza bateriile, restul e fancy. ai curent, mergi, nu ai curent, stai. Tu crezi ca pui o baterie 1 motor electric și gata? |
#23
Posted 04 February 2021 - 06:35
optimizari foaie verde. vrajeala de doi lei.
vreau sa spun ca e mult mai complicat sa faci un motor pe combustibil decat o propulsie electrica. la masinile electrice conteaza bateriile, restul e fantezie, am mai zis. |
#24
Posted 04 February 2021 - 06:48
Nu e complicat sa faci electrice.
Complicat e sa faci una cu caracteristici similare si cu aceleasi costuri ca altul care nu face pentru prima data si are deja ecolomie de scara, are deja tehnologii patentate, are piata si reputatie in domeniu. |
#25
Posted 04 February 2021 - 06:57
cine are frate reputatie in domeniul electricelor? ca toate sunt niste cascarabete scumpe si grele. daca mai dai drumul si la caldura sau ac, ai ramas cu autonomia la jumatate.
|
#26
Posted 04 February 2021 - 08:05
underb, on 04 februarie 2021 - 06:48, said:
Nu e complicat sa faci electrice. Complicat e sa faci una cu caracteristici similare si cu aceleasi costuri ca altul care nu face pentru prima data si are deja ecolomie de scara, are deja tehnologii patentate, are piata si reputatie in domeniu. |
#27
Posted 04 February 2021 - 08:45
HEX2FUN, on 04 februarie 2021 - 08:05, said:
dar mai ales livrarea unei soluții complete (inginerie, producție, aftermarket, marketing, etc.). hai bre, ce dracu, iar mai iei cu libaj d-asta de lemn, de agent de vanzari? astea de acuma nu ofera solutii complete, cumpar numai rotile si motoril si volanul il fac eu? masina electrica este o caruta cu baterii si motor electric. a fost inventata de peste 100 de ani. aaaa, ca pune generatia actuala botul ca este sfantul graal al masinilor, asta e alta treaba. |
#28
Posted 04 February 2021 - 09:08
genul asta de consolidari prin fuziune vine in multe cazuri la presiunea actionarilor. frecvent acestia detin un stock semnificativ in ambele entitati .. in cazul de fata PSA si Fiat , nu exista un motiv logic pentru ca acestea sa se concureze intre ele , mai ales ca activeaza pe acelasi segment de piata
nu e cazul de fatza, dar in situatia in care fuziunea e pe cale a duce la o pozitie dominanta pe piata , vanzarile de active ("divestments") sunt o preconditie impusa de autoritatile antitrust. |
|
#29
Posted 04 February 2021 - 13:55
MicroEdge, on 03 februarie 2021 - 20:32, said:
Optimizări la modul de folosință a energiei, materiale, structura mașinii, optimizari pentru baterie, softuri etc. ... e, uite acilea n-au făcut NIMIC! de ce drakku trebe aceeași formă la o electrică precum cea cu combustie - poți să mă pici cu ceară, dar nu-nțeleg! cele pe combustie au ajuns la formele din prezent deoarece au nevoie intensă de răcire!!! și de asigurare aer combustie! la buleftrice de drakku îmi mai trebe DITAI botul de cal??? apoi, înlocuiești uzina numită motor pe combustie cu bobinatul de 45 kW și ceri de 2...3x mai mult pe ea! că laptopul din bord costă 1000 de euro cu toată marja care vrei!!! că acumulatorii costă 200 euro/kw și nici măcar nu-s interschimbabili una peste alta, electricele-s scumpe pt a sifona bani de la bugetele țărilor cât se poate de mulți spre industria auto, industrie care nu poate face tranziția fără banii contribuabililor și apoi mai dăm și două vieți de salarii pe ea... |
#30
Posted 04 February 2021 - 14:08
gushpi, on 04 februarie 2021 - 13:55, said: e, uite acilea n-au făcut NIMIC! Ba au facut ca altfel trebuiau sa mearga doar cu baterii mici cum erau electricele facute pe caroserii de ICE-uri. gushpi, on 04 februarie 2021 - 13:55, said: de ce drakku trebe aceeași formă la o electrică precum cea cu combustie - poți să mă pici cu ceară, dar nu-nțeleg! cele pe combustie au ajuns la formele din prezent deoarece au nevoie intensă de răcire!!! și de asigurare aer combustie! la buleftrice de drakku îmi mai trebe DITAI botul de cal??? Fiindca altfel multi nu o cumparau fiind invatati cu forma autoturismelor ICE. Uita-te ce spun multi de BMW I3, desi este o masina foarte practica. In plus iti strica niste spatiu in plus fie la portbagaj fie la interior ? |
#31
Posted 04 February 2021 - 14:32
gushpi, on 04 februarie 2021 - 13:55, said:
apoi, înlocuiești uzina numită motor pe combustie cu bobinatul de 45 kW și ceri de 2...3x mai mult pe ea! că laptopul din bord costă 1000 de euro cu toată marja care vrei!!! că acumulatorii costă 200 euro/kw și nici măcar nu-s interschimbabili Proiectarea unei astfel de masini necesita investitii enorme pe langa cele facute in retehnologizarea fabricilor care trec de la motoare ICE la motoare electrice, de la asamblarea celor ICE la asamblarea masinilor electrice, deoarece - La baterii pe langa materialele rare, si productia inca insuficienta intervine si costul cercetarii si dezvoltarii lor, fiindca nu sunt baterii de laptop cum cred unii. Si bateriile de masini electrice difera intre ele in functie de capacitatea inmagazinata per greutatea lor. - Cercetarea si dezvoltarea motoarelor electrice de autoturism costa mult deoarece nu sunt ca motoarele electrice de pe motostivuitor, aici contand foarte mult turatia la care lucreaza si eficienta lor la turatii mult mai mari. Nu degeaba multe masini electricesunt limitate pentru viteze de 100, 130, 160. - Asigurareasincronizarii intre necesitatea de a nu descarca rapid bateria si motoare cat mai puternice se face prin softuri mult mai complexe care trebuie sa gestioneze si alti paramatri gen climatizare, frane, sincronizare intre 3-4 motoare la unele masini electrice, etc. Iar softul reprezinta chiar si la o tableta cel mai mare cost, iti dai seama cat costa la una care trebuie sa aiba grija si de siguranta ta. gushpi, on 04 februarie 2021 - 13:55, said: una peste alta, electricele-s scumpe pt a sifona bani de la bugetele țărilor cât se poate de mulți spre industria auto, industrie care nu poate face tranziția fără banii contribuabililor și apoi mai dăm și două vieți de salarii pe ea... Tranzitia e necesara deoarece la nivelul de poluare actual nu mai putem astepta ca dezvoltarea masinilor electrice sa se faca in 150 de ani cat a durat dezvoltarea masinilor ICE actuale. |
#32
Posted 04 February 2021 - 15:39
tot ce zici acolo, deja există!
că electricitatea este utilizată la mașinării complexe tot de 150 de ani! că „poluare”? haidade! tot țiței vom arde să facem electricitate, încă fo 200 de ani că jmekerii nu ne vor lăsa patentul fuziunii nucleare la-ndemână!!! „cine controlează sursa de energie, este a-tot-puternic!” |
#33
Posted 04 February 2021 - 15:57
gushpi, on 04 februarie 2021 - 15:39, said:
că jmekerii nu ne vor lăsa patentul fuziunii nucleare la-ndemână!!! „cine controlează sursa de energie, este a-tot-puternic!” Bubulii și reptilienii nu sînt și ei pe undeva prin poveste? PS - atotputernic se scrie într-un singur cuvînt. |
|
#34
Posted 04 February 2021 - 19:46
radunic, on 03 februarie 2021 - 14:50, said:
Nu știu cum e cu ceasul, o să vedem, io repet ce-am scris cĂźnd s-a anunțat fuziunea - un nume mai prost ales cu greu găsești. Aduce a medicament / film SF de categoria B / orice, numa' fabricant de mașini, nu. |
#35
Posted 04 February 2021 - 21:54
gushpi, on 04 februarie 2021 - 15:39, said:
tot ce zici acolo, deja există! că electricitatea este utilizată la mașinării complexe tot de 150 de ani! că âpoluareâ? haidade! tot țiței vom arde să facem electricitate, Ăźncă fo 200 de ani că jmekerii nu ne vor lăsa patentul fuziunii nucleare la-ndemĂąnă!!! âcine controlează sursa de energie, este a-tot-puternic!â Vrei gratis? Vorbesc de ITER. Edited by underb, 04 February 2021 - 21:55. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users