Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cum aflu user si parola PPPOE ?
Last Updated: Nov 09 2021 17:33, Started by
derutatu667
, Dec 30 2020 21:21
·
0
#1
Posted 30 December 2020 - 21:21
Salutare.
Situatia este simpla: chirias care doreste sa schimbe routerul. Proprietarul e prea comod sa ia legatura cu RDS, ca routerul vechi inca merge, ce iti trebuie sa il schimbi. Cum aflu userul si parola pentru conexiunea PPPOE ? Edited by derutatu667, 30 December 2020 - 21:22. |
#2
Posted 30 December 2020 - 21:35
motivezi proprietarul. Ori nu mai platesti netul si chiria ori cu o bere ceva... Desi datele astea le are proprietarul pe contract, foaia ce a primito cand a instalat netul. Care probabil e pierduta pe undeva prin casa
|
#3
Posted 30 December 2020 - 21:39
intri in routerul vechi si vezi acolo. Nu stiu specific la rds ca n-am rds din pacate.
|
#4
Posted 30 December 2020 - 21:40
foaia aia de la instalare sigur e ratacita pe undeva.
Am acces si la routerul vechi, pot intra in setarile lui ( admin / admin ))) dar nu resusesc sa vizualizez parola, cu nici un password revealer sau altele asemenea. Daca sun la relatii clienti, nefiind titularul, cred ca sansele sunt zero sa imi dea datele. |
#5
Posted 30 December 2020 - 21:40
useru + parola sunt salvate in setarile routerului. incearca sa te autentifici cu parola "admin". de multe ori merge dar nu intodeauna (asta in caz ca nu stii cont + parola de la router)
dureaza 5 minute de vorbit la rds prin telefon, incearca sa-l convingi cumva pe proprietar, chiar daca suna el si vorbesti tu in continuare, important e sa se autentifice ca restul se rezolva |
#6
Posted 30 December 2020 - 21:40
Pe pagina router-ului apare doar username-ul.
Mai poti incerca sa suni la rds. Cel mai probabil iti vor cere numarul de client si inca ceva (ce se afla pe factura) |
#7
Posted 30 December 2020 - 21:41
De pe telefonul titularului de contract: apel la 031.400.4401 apoi din meniu 1 / 2 / 1 / 1 si apoi trebuie sa introduci CNPul titularului
|
#8
Posted 30 December 2020 - 21:43
am ultimele facturi... incerc sa ii sun in noaptea de revelion, poate prind pe vreounul mai "bine-dispus" si ma ajuta
|
#9
Posted 30 December 2020 - 21:43
#10
Posted 30 December 2020 - 21:44
Poti incerca ) Eu am sunat la banca pe la ora 21 si a fost foarte ok. Am rezolvat repede ce aveam nevoie ))
|
|
#11
Posted 30 December 2020 - 21:44
Din contul Digi se poate vedea userul la serviciul de internet. Si se poate schimba si parola, nu se cere parola veche. Daca nu exista cont Digi, se poate face unul pe baza unor date ca: numar contract sau un numar de factura.
|
#12
Posted 30 December 2020 - 21:45
derutatu667, on 30 decembrie 2020 - 21:43, said:
am ultimele facturi... incerc sa ii sun in noaptea de revelion, poate prind pe vreounul mai "bine-dispus" si ma ajuta robotul cel mai probabil..dar e de treaba..nu se contrazice cu tine..poate ajungeti chiar sa faceti bancuri amandoi in noaptea de revelion |
#13
Posted 30 December 2020 - 21:50
daca e tplink intri pe pagina cu userul si parola, dai sa vezi sursa paginii si vezi acolo parola.
e un bug de securitate la majoritatea tplink-urilor vechi. |
#14
Posted 30 December 2020 - 21:52
chiar e un tp-link vechi. Nu sunt la locatie deocamdata dar incerc pontul cand revin acasa! Mersi fain @rex !
|
#15
Posted 30 December 2020 - 21:55
derutatu667, on 30 decembrie 2020 - 21:40, said:
foaia aia de la instalare sigur e ratacita pe undeva. Am acces si la routerul vechi, pot intra in setarile lui ( admin / admin ))) dar nu resusesc sa vizualizez parola, cu nici un password revealer sau altele asemenea. Daca sun la relatii clienti, nefiind titularul, cred ca sansele sunt zero sa imi dea datele. Ii suni cu buletinul in mana si in 10min rezolvi problema. |
|
#16
Posted 30 December 2020 - 22:10
Daca e destul de vechi acel router faci un backup la setari si deschizi fisierul folosind routerpassview de la nirsoft.
Magic. Edited by Znevna, 30 December 2020 - 22:10. |
#17
Posted 30 December 2020 - 22:25
Ti-am trimis PM, e o solutie care m-a ajutat in trecut
|
#18
Posted 30 December 2020 - 22:28
sorin147, on 30 decembrie 2020 - 21:41, said:
De pe telefonul titularului de contract: apel la 031.400.4401 apoi din meniu 1 / 2 / 1 / 1 si apoi trebuie sa introduci CNPul titularului Asa am rezolvat si eu cand mi-am schimbat router-ul (eu sunt titularul). Nu puteam sa ma loghez cu datele vechi, de pe router-ul anterior, nu stiu de ce. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users