Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

Controler DJ cu buget redus,

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
AJson

AJson

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 28.10.2020
Sunt un începător și sunt dispus să cumpăr un controller DJ. Am citit un articol despre cel mai bun controler DJ pentru buget,
dar sunt confuz între Pioneer DDJ și Hercules. Poate cineva să mă ghideze, care este cel mai bun dintre aceștia doi?

#2
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,052
  • Înscris: 10.04.2006
Ce inseamna buget redus?
Hercules are cele mai ieftine produse de obicei, dar sunt si de calitate inferioara.
Pioneer are cele mai scmpe produse, dar si calitatea cea mai buna.
Intre ele, ai putea sa cumperi ceva de la Numark. Pentru buget redus, au cele mai bune produse

#3
trilogy

trilogy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 205
  • Înscris: 26.06.2009
Iti recomand DDJ-400, se simte mult mai bine ca Hercules, folosesti Rekorbox, un program utilizat la scara mare, multe tutoriale pe YT, mai usor de revandut + ca vine acum BF si sunt sanse sa fie la reducere.

#4
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,052
  • Înscris: 10.04.2006
Daca ai buget de DDJ400, e clar ca nu mai ai treaba cu Hercules.
Hercules e pentru sub 1000 Ron chiar spre sub 500 RON.
Cele mai ieftine controllere de pe piata.
Mergi pe DJ400, e foarte ok pentru un incepator.

#5
stef11s

stef11s

    New Member