Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Sri Lanka in faliment

La multi ani @VladVladd!

RADIO BRAILA DENS FM
 Amplificator yamaha as 501 in pro...

Electrician sau Instalator sanitar?

Cate placute RAM sa adaug?

Modul step up dc to dc legat de p...
 Cost autorizație de construi...

ajutor vita de vie

Instrumentala

Duba 4x4
 Ca PFA eu platesc cu 4% mai mult ...

clickul se invarte continuu ajutor

unde preschimb franci elvetieni d...

7.83 HZ Schumann-Resonance Low-Fr...
 

Noul Rolls Royce Ghost a fost lansat

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
65 replies to this topic

#55
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,821
  • Înscris: 23.07.2014
Pai da, nici nu vorbeam de autohausuri, ca nu prea vad cum le-ai gasi pe acolo. Din cate stiu Ferrari e o chestie foarte exclusivista, poti fi miliardar, dar tot va fi foarte dificil sa cumperi un model nou-nout, pentru ca sunt o serie de criterii (ai mai avut ferrari-uri, mai ai si in prezent etc.). Asa ca daca nu esti membru iei de la unul care are o colectioara de ele si s-a decis sa dea o piesa. Doar ca un Enzo de pilda a fost vreo 600k la vremea lui, iar miliardarul va da vreo 2 mil+ - 3 milioane pe el sa-l cumpere de la respectivul. Chestie similara la un F50.

Edited by SorinGT, 10 September 2020 - 17:08.


#56
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,124
  • Înscris: 13.07.2011
Toate brandurile de masini supersport si exotice pot fi achizitionate de la o reprezentanta fara probleme. Exista in schimb diferite modele care sunt limitate si nu se vad la oricine ci cu circuit inchis. Daca eu maine vreau sa ma imi cumpar un 812 GTS nu este nici cea mai mica problema, in schimb daca vreau ceva exclusivist si limitat ca si editie atunci nu prea am nici o sansa. In general clientii fideli primesc invitatie sa achizitioneze modelul si in general o si fac. Asa ca pentru publicul "necunoscut" nu ramane nimic.

#57
zile_san

zile_san

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,350
  • Înscris: 10.10.2011
extraordinara noua linie de la RR. atat la phantom cat si la ghost noua linie face minuni. nu plangeti de mila la RR, de vreo 10 ani au rupt normele la vanzari, vand mai mult ca niciodata. eu am in plan un RR dar Ghost pentru ca Phantom mici sanse sa ajung sa imi permit. Un Ghost in mintile lui e 150.000 euro. decat un seria 7/s klasse nou de 150.000 mai bine un ghost de 5-6 ani. din punctul meu de vedere evident. masinile RR sunt la alt nivel. am avut ocazia sa ma sui intr-o reprezentanta intr-una. nu am avut ocazia sa ma dau, urmeaza.

#58
Vlad_22

Vlad_22

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,833
  • Înscris: 16.07.2015

View PostSorinGT, on 10 septembrie 2020 - 17:05, said:

Pai da, nici nu vorbeam de autohausuri, ca nu prea vad cum le-ai gasi pe acolo. Din cate stiu Ferrari e o chestie foarte exclusivista, poti fi miliardar, dar tot va fi foarte dificil sa cumperi un model nou-nout, pentru ca sunt o serie de criterii (ai mai avut ferrari-uri, mai ai si in prezent etc.). Asa ca daca nu esti membru iei de la unul care are o colectioara de ele si s-a decis sa dea o piesa. Doar ca un Enzo de pilda a fost vreo 600k la vremea lui, iar miliardarul va da vreo 2 mil+ - 3 milioane pe el sa-l cumpere de la respectivul. Chestie similara la un F50.
Intotdeauna ma intrebam, la cate criterii exista la supercar-uri si hypercar-uri, cum de ajung anumiti manelisti, interlopi, baieti de bani gata etc. de la noi, sa le detina? La Ferrari, am inteles ca trebuie inclusiv sa dai un test, la pista lor din Marenello. Un curs, de sofat a unei masini cu multi CP and shit.Imi spui tu mie ca unii tigani mai instariti, au fost in stare sa le treaca, desi abia stiu sa-si citeasca numele? Era pe YT un video cu niste tuciurii, cu Ferrari sau Lambo, ce aveau, dar abia daca puteau lega 2 cuvinte, despre ce vorbim. E clar ca multe sunt furate. Am vazut si la noi destule baizadele cu multi CP sub capota si care ajung sa faca nenorociri, ori bauti, ori drogati etc.

Edited by Vlad_22, 10 September 2020 - 18:49.


#59
wiseguy76

wiseguy76

    just don't

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,563
  • Înscris: 24.05.2006

View PostSorinGT, on 10 septembrie 2020 - 17:05, said:

Pai da, nici nu vorbeam de autohausuri, ca nu prea vad cum le-ai gasi pe acolo.

Gasesti d-astea.
Adica, Ferrari vezi si pe la nuntile de t igani, nu e problema, ca sunt de vanzare si la 80k de euro.

#60
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,124
  • Înscris: 13.07.2011

View PostVlad_22, on 10 septembrie 2020 - 18:39, said:

Intotdeauna ma intrebam, la cate criterii exista la supercar-uri si hypercar-uri, cum de ajung anumiti manelisti, interlopi, baieti de bani gata etc. de la noi, sa le detina? La Ferrari, am inteles ca trebuie inclusiv sa dai un test, la pista lor din Marenello. Un curs, de sofat a unei masini cu multi CP and shit.Imi spui tu mie ca unii tigani mai instariti, au fost in stare sa le treaca, desi abia stiu sa-si citeasca numele? Era pe YT un video cu niste tuciurii, cu Ferrari sau Lambo, ce aveau, dar abia daca puteau lega 2 cuvinte, despre ce vorbim. E clar ca multe sunt furate. Am vazut si la noi destule baizadele cu multi CP sub capota si care ajung sa faca nenorociri, ori bauti, ori drogati etc.

Sper ca glumesti cu test-ul in Maranello Posted Image Posted Image
Bine ca nu te pune sa spui tabla inmultirii.

Dupa cum v-am spus, accesul la modelele normale indiferent ca este Ferrari, Lamborghini, AstonMartin, etc. este deschis. Ai bani, mergi si dai comanda si astepti pana in vine. Daca vrei o masina din editia limitata, o primesti doar daca esti deja client si asa mai departe.

#61
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,821
  • Înscris: 23.07.2014

View Postwiseguy76, on 11 septembrie 2020 - 08:08, said:


Gasesti d-astea.
Adica, Ferrari vezi si pe la nuntile de t igani, nu e problema, ca sunt de vanzare si la 80k de euro.

Si eu, ca si @business, vorbeam de cazul editiilor limitate (exemple mentionate si in post). Ca un Aperta, un F50, un Enzo sau un 599xx nu vedem pe la nuntile alea.

#62
Vlad_22

Vlad_22

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,833
  • Înscris: 16.07.2015
Eu daca as fi producător auto de lux, as da pe lângă niste teste de îndemânare și conducere a acestor bolizi, cu sute de cai sub capota și un test sa vad daca cumpărătorul respectiv cunoaște cate ceva din istoria firmei etc. Adică, cumva, sa vad daca se indentifica cat de cat cu acest brand. Asa, n-ar mai ajunge unii dubioși cu ele pe mana. Ar trebui sa fie un privilegiu deținerea unui Rolls, Ferrari, Aston, Porsche etc., nu un drept, daca ai destui bani.

Edited by Vlad_22, 11 September 2020 - 12:03.


#63
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,124
  • Înscris: 13.07.2011
Si pentru tine ca producator auto ce este mai important sa ai vanzare, sau sa te joci de-a instructorul cu doritorii? Gandeste-te cum ar fi sa vina printul din Abu Dhabi la reprezentata auto Ferrari si sa il puna aia pe acolo sa faca teste de abilitati si/sau cunostinte despre vreo masina.

Romanii nostri posesori de masini exotice sunt pesti mici cu cateva milioane in cont. In general posesorii de astfel de masini au conturi pline care nu au timp si chef de pierdut pe teste, tampenii istorice si alte rahaturi.

Idea ta este cat de cat ok atunci cand marca este extrem de exclusivista, adica sa spunem 10 masini pe model la preturi de milioane, cum este Bugatti spre exemplu. Dar Bugatti nu are interes sa faca asa ceva deoarece oricum compania iese mereu pe pierdere si exista doar ca un simbol technologic pentru marca VW.

#64
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,821
  • Înscris: 23.07.2014
Chestia haioasa nu-i atata ca are cutare sau nu cunostinte despre brandul respectiv, mai tare e ca am intalnit (intalnit, vorbit cu ei, deci nu doar auzit despre ei) "nuntasi" de tipul ala, care efectiv nu stiau sa citeasca. Deloc. Cum or fi dat aia examenul teoretic pentru permis, cum s-ar presupune ca ar citi niste indicatoare ulterior, cum ar da o declaratie pe undeva in caz de accident, deci cum ar putea conduce orice fel de masina, ar fi in mod normal o mare intrebare...dar cumva par ca se descurca Posted Image

Edited by SorinGT, 11 September 2020 - 12:17.


#65
Vlad_22

Vlad_22

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,833
  • Înscris: 16.07.2015

View PostSorinGT, on 11 septembrie 2020 - 12:17, said:

Chestia haioasa nu-i atata ca are cutare sau nu cunostinte despre brandul respectiv, mai tare e ca am intalnit (intalnit, vorbit cu ei, deci nu doar auzit despre ei) "nuntasi" de tipul ala, care efectiv nu stiau sa citeasca. Deloc. Cum or fi dat aia examenul teoretic pentru permis, cum s-ar presupune ca ar citi niste indicatoare ulterior, cum ar da o declaratie pe undeva in caz de accident, deci cum ar putea conduce orice fel de masina, ar fi in mod normal o mare intrebare...dar cumva par ca se descurca Posted Image
Tipul ăla de persoane, nici ca pietoni sau cicliști, n-ar fi buni.

#66
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,331
  • Înscris: 14.12.2007
Când cresc mare îmi iau și eu un RR Ghost.
Până atunci mă mulțumesc cu YT.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate