Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Ma poate ajuta si pe mine cineva ...

pentru cine a mai facut visinata

Ax hidrofor invarte greu
 Problema recepție

Credit nou,refinanțare,etc...

Incalzire procesor.

Plecari Grecia 2022
 Problema recuperare parola yahoo ...

Parere Ultrabook Asus Vivobook 14...

Problema AC Ford Focus MK3

Recomandare firma vanzare si inst...
 Bolt sau Uber

Temperatura vara in casa

Modem-stick care nu mai merge

cat costa renovarea unui apartame...
 

Logan MCV, Lodgy si Dokker nu se vor mai produce

- - - - -
  • Please log in to reply
53 replies to this topic

#19
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,799
  • Înscris: 23.08.2014

View PostPiticVerde, on 18 iulie 2020 - 10:28, said:

Mi se pare destul de ciudata decizia avand in vedere ca aceste modele se vand destul de bine.
Din cate se vede in link in Ro vor fi mentinute modelele.

#20
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,268
  • Înscris: 19.09.2006

View Postbossake, on 18 iulie 2020 - 11:14, said:

aa, prin rabla...interesant ca de la loganul pe care il vrea el a scazut rabla dar de la stepway  nu Posted Image

pai avem mcv 8050+1350=9400 ; pret fara culoare metalizata, cu oglinzi reglabile manual neincalzite, motor aspirat de 73cp cu cuplu 97nm parca.
stepway 12850-1350=11500 (pun pariu ca la suma asta mai primesti 300-500 discount). deci raman 1500-2000diferenta dar ai motor 90cp cuplu 140nm, pilot automat, navigatie cu Android Auto, jante 16, culoarea metalizata inclusa (la oferta mcv simplu se mai adauga 300eur daca vrei metalizata), senzori parcare spate (pt 100eur se poate adauga si camera filmat mers inapoi), pt inca vreo 300euro ai motorul 1.0 tce 100cp 170nm cu gpl din fabrica (atentie ca statul acorda cu 200eur in plus la programul rabla daca iei masina cu gpl) samd...

asadar diferenta intre ele este de vreo 1500-2000euro iar pt banii astia primesti si destule in plus. de unde 4000 Posted Image


Nu mai puneti rabla la 1350 de euro, ca NU aveti tichetele, le cumparati de la dealer cu 2 mii-2 mii si ceva de lei, adica 400-450 de euro. Ca urmare, Beneficiul e de 900-950 de euro.

1350 de euro sunt pentru cine chiar are o masina de dat la rabla.

Ce mai ieftin Logan MCV cu aer conditionat (SL Plus) e 8 mii de euro cu Rabla (care de fapt pentru mine inseamna 8400-8450, cum am aratat mai sus), ca NU am rabla de dat, cumpar tichetul ala, dau bani pe el.

Cel mai ieftin MCV Stepway e 11100 (tot cu Rabla) pe site la masini in stoc. Adica 11500-11550 pentru mine.

https://vanzari.daci...er_condi_ionat=

Da, nu-s 4 mii, sunt 3 mii - tot nu merita garda aia la sol puuuuuutin mai mare 3 mii de euro.

Nu ma intereseaza ca Stepway are culoare metalizata si alta cacaturi. Te forteaza sa dai banii pe culoare. Pentru mine o dotare trebuie sa insemne UN BENEFICIU, dar un beneficiu pe care sa-l folosesc des, nu o data la 5 ani. Sa-l gasesc realmente utili, nu o utilitate marginala, din an in Paste. Nu adun dotari pe masina doar ca "sa fie acolo". Aspectul e un rahat pe bat, nu ma intereseaza cum arata masina pe dinafara (culoare si alte cacaturi de-astea), ma intereseaza sa fie spatioasa si sa mearga. Si sa nu stau chircit la volan, ca-mi vine manerul usii in genunchiul stang si consola in cel drept. Si nimeni altcineva dintre pasageri.

Chiar o vreau alba; imi plac masinile albe. Mi se par foarte vizibile in trafic (astea albe imi sar cred ca cel mai repede in campul atentiei), plus ca e culoarea cea mai ieftina de retusat si (din ce-am citit in anii astia pe forumuri) ceva mai rezistenta decat metalizatele (remember gainatul pe albastru metalizat la primele Logan?)

Edited by cattavencu, 18 July 2020 - 15:36.


#21
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,268
  • Înscris: 19.09.2006
Daca ar fi sa dati 500 de lei pe o cotiera - sa zicem ca e la Ikea intr-unul din cosurile alea cu produse - , care e fie o nenorocita de cutie de plastic cu burete tapitat, fie - mai rau! - un simplu brat de fotoliu cu design din anii 60 - NU cred ca ati da niciunul din voi banii astia pe un asemenea rahat.

Faptul ca e integrata in scaun (ca dotare pe care o platesti), NU face cotiera aia sa valoreze mai mult decat face cu adevarat.

O bucata de metal imbracata in burete tapitat...Ma ia si rasul cand vad 100 de euro pe "dotarea" asta.

Edited by cattavencu, 18 July 2020 - 15:43.


#22
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,387
  • Înscris: 29.10.2017
Din aia 3 mii, 1 mie e diferenta de pret la motorizarea mai puternica... in restul de 2 mii sunt diferentele, optiunile in plus

Oricum daca nu se mai produce/comanda deja e redundanta discutia

#23
bobitad

bobitad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,549
  • Înscris: 24.09.2017
diferenta dintre Sandero stepaway si Logan normal, cu aceeasi motorizare e 1000 de euro. https://www.dacia.ro...otii-rabla.html

si eu m-am calicit la culoare. am luat alba, ca acum alba e la fel de rezistenta ca metalizata. la primele modele era faza ca sa iei metalizata ca era mai buna.
sunt de acord ca logan, fie iti iei ieftin si te obisnuiesti, sau mai pui ceva in plus si-ti iei ceva mai bun, mai antifonat si etc. sa-ti pui pe logan dotari si sa o duci spre 10.000 nu mi se pare cea mai inteleapta idee. macar de primesti chestii supar misto la banii astia, adica as da 500-1000 de euro pentru niste scaune bune.
nici pentru mine nu conteaza cum arata, sa fi fost de 10 ori mai urata si sa-mi fi scazut 1000 de euro, eram fericit.
cand am luat loganul cu 6000 de euro cu aer mi s-a parut cea mai buna idee. gasesti si alte masini sh la 6000, dar nu te tine niciuna inca 15 ani, cat te tine un logan nou.

cred ca inlocuitorul lui lodgy o sa fie noul mcv ca sa zic asa. pacat ca scot mcv-ul, sunt oameni care il luau la munte, dormeau in el. altii carau si toate cele. plus ca era fiabil. imi placea primul model mai mult ca asta.

#24
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,911
  • Înscris: 24.11.2015

View Postslai, on 18 iulie 2020 - 11:14, said:

Nici dokker nici lodgy nu se fac în România, din câte știu.
Ca fapt divers, la mine la lucru s-au luat niște dokker. Dacă ma duceam sa vad o masina SH și vedeam lufturi și diferențe de înălțime la elemente de caroserie cum au astea de noi, ziceam ca a fost accidentata și reparata prost, dădeam bună ziua la vânzător și plecam. Sau, de exemplu, undeva la ușa spate, este o gaura în podea, da afara, sub masina. Nimeni nu și-a explicat ce rol ar avea. O masina a venit cu capac de plastic acolo, una nu.

Asa a fost si loganul , ziceai ca a avut dauna, puteam baga degetul intre aripa si prag pe o parte, iar in cealalta parte nu...

#25
bobitad

bobitad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,549
  • Înscris: 24.09.2017
Chiar n am avut probleme de calitate.
A mea e Logan 2. Nici greieri nu am in 4 ani

View PostTruculMagic, on 18 iulie 2020 - 16:11, said:



Asa a fost si loganul , ziceai ca a avut dauna, puteam baga degetul intre aripa si prag pe o parte, iar in cealalta parte nu...


#26
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,268
  • Înscris: 19.09.2006

View PostTruculMagic, on 18 iulie 2020 - 16:11, said:

Asa a fost si loganul , ziceai ca a avut dauna, puteam baga degetul intre aripa si prag pe o parte, iar in cealalta parte nu...

Asa este, sunt destule neajunsuri la finisaje. Le-am vazut si eu pe la dealer. N-am vazut diferente de luft, dar am vazut nasoleli pe la chedere.

Eu sunt interesat insa de functionalitate. FUNCTIONALITATE. Pe bani putini. Si sa fie noua masina.

Un luft colo, altul dincolo - daca nu se regasesc in ceva carente de functionalitate - nu am o problema cu ele.

Sa caut forumul de la Suzuki SX Cross in care se plangeau ca se adunase apa in portiere? Oamenii aia au platit dublu fata de un Logan sau de un MCV. Dublu.

Nu ma intereseaza cum arata pe dinafara, nu ma intereseaza sa transfer masinii ceea ce nu pot eu fi sau ceea ce nu pot eu arata in societate. Nu dau eu doi bani pe ceilalti oameni din societate, daramite pe parerile lor vis-a-vis de masina pe care o conduc...

Sunt un om extrem de sigur pe mine fara masina. Nu cu ea sau, mai rau, in ea.

Pentru mine, masina e un fier care trebuie sa reziste 15-20 de ani si sa nu ploua in el. Vietile si pseudo-emanciparile (obtinute prin detinerea masinii, nu direct, prin educatie) celor cu audi, BMW, Mercedes - NU ma intereseaza. Masina nu ma face, nu m-a "facut" vreodata si nu ma va "face" in veci. E o fieratanie care ma slujeste si atata tot. Sunt de acord s-o intretin, chiar si avand un comportament over-protectiv - si atata tot. Nu rad la ea in parcare cand ma indepartez, nu surad cand ma apropii.

E un fier, for fuck sake. Dar trebuie sa fie unul pe care sa te poti baza.

Edited by cattavencu, 19 July 2020 - 16:32.


#27
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,959
  • Înscris: 25.01.2007
Pai ia-ți acum repede, cat se mai găsesc.

#28
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,717
  • Înscris: 09.08.2005
E o întreagă podgorie de struguri acri pe aici...

#29
gabrieln2016

gabrieln2016

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,759
  • Înscris: 04.11.2016
Dupa ceva mai mult de trei ani si 25.000 km pot spune urmatoarele:
- cauciucurile Continental de 205 merita cu prisosinta diferenta de pret fata de cele asa-zis standard. Stabilitatea masinii este superioara atat la vant lateral dar mai ales in viraje. In plus treci mult mai bine peste gropi si se comporta excelent in conditii de ploaie torentiala. Dezavantajele sunt desigur cele legate de pret si de un consum un pic mai mare.
- Cand am luat masina eram sceptic in ceea ce priveste robotizata si anumite dotari de confort suplimentare. Acum pot spune ca merita fiecare banut cheltuit in plus pe robotizata, aer automat, navigatie, senzori, camera, Cruise Control, oglinzile incalzite si bancheta fractionabila. Geamurile electrice spate nu le-am folosit aproape deloc, reglajul la oglinzile retrovizoare merita mai mult pentru cea din dreapta. Avand in vedere ca sunt o persoana de inaltime medie imi puteam gasi fara probleme o pozitie confortabila si fara reglajul pe verticala al  scaunului sau al volanului. Cred ca de doi ani nu m-am mai atins de ele.
- nu am greieri, chederele arata impecabil, am grija ca fantele de eliminare a apei din portiere sa fie in permanenta desfundate (am scos din prima saptamana capacelele de cauciuc).
- Computerul de bord e OK ca functii accesibile dar acum aproape ca nu-l mai bag in seama. Stiu cat consuma masina in toate conditiile de drum si practic nici nu mai am nevoie de el.
- Cotiera nu am luat-o pentru ca cea din fabrica era parca de la un maxi-taxi, adica ingusta si fara spatiu de depozitare. Exista si una mult mai practica (cu spatiu de depozitare) dar ma descurc foarte bine si fara ea.
- portierele din spate sunt prost proiectate. Am avut pasager care nu a deschis usa complet si cand s-a aplecat sa intre in masina s-a lovit destul de urat de coltul usii. Acum am grija sa-i avertizez pe toti cei care urca pe locurile din spate.
- ar fi fost extrem de util ca stergatoarele sa aiba cadenta variabila. Dupa mine, este un mare minus, aveam la un break 1410 un asemenea reglaj dintr-un buton rotativ pe bord.

Edited by gabrieln2016, 20 July 2020 - 11:17.


#30
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,833
  • Înscris: 23.04.2007

View Postcattavencu, on 19 iulie 2020 - 16:22, said:

Pentru mine, masina e un fier care trebuie sa reziste 15-20 de ani
Dusmanu' nu e de acord ... uite aici ce zice - Casarea/eliminarea din parcul auto national a cca. 5 mil. de autovehicule usoare si grele > 11 ani (1 mil. pana in 2025)

#31
Piscopescu

Piscopescu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,258
  • Înscris: 24.03.2018

View Postcattavencu, on 19 iulie 2020 - 16:22, said:

Dar trebuie sa fie unul pe care sa te poti baza.

Mai putin in caz de busheala cand isi arata numarul de stele... adica 0 :(

#32
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,387
  • Înscris: 29.10.2017
Uite ca au disparut si MCV-urile care erau zilele trecute pe site-ul de vanzari Dacia

#33
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,717
  • Înscris: 09.08.2005
https://www.dacia.ro.../logan-mcv.html

#34
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,390
  • Înscris: 30.07.2003

View Poststalker2142, on 21 iulie 2020 - 09:57, said:

Uite ca au disparut si MCV-urile care erau zilele trecute pe site-ul de vanzari Dacia
Uite ca au aparut si mai multe: https://vanzari.daci...utie_de_viteze=

#35
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,387
  • Înscris: 29.10.2017

View Postneagu_laurentiu, on 29 iulie 2020 - 18:48, said:

Uite ca au aparut si mai multe: https://vanzari.daci...utie_de_viteze=

Deci Catavencu poate sa-si ia masina mult dorita, dar eu n-as lua asa 1.0 aspirat
0-100 in 15.4 secunde, pe repriza 80-120 probabil ca e moarta..ce depasiri sa faci cu asa ceva

#36
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,390
  • Înscris: 30.07.2003
Faci si depasiri dar nu e pentru condus sportiv.
Insa vad si motoare de 90/100.

Edited by neagu_laurentiu, 29 July 2020 - 19:55.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate