Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Toyota Rav4 Plug-in Hybrid
Last Updated: May 12 2022 21:59, Started by
flavius89cj
, Jun 01 2020 16:07
·
0
#1
Posted 01 June 2020 - 16:10
Toyota Rav4 Plug-In Hybrid vine în Europa: niponii au dezvăluit în detaliu cea mai eficientă versiune a SUV-ului
Toyota prezintă în premieră versiunea europeană RAV4 Plug-In Hybrid — cea mai eficientă versiune electrificată a bestseller-ului nipon a fost prezentată anterior în varianta Prime, destinată pieței americane, iar acum aceasta vine și în Europa, cu denumirea Plug-In Hybrid. Diferențele dintre SUV-urile destinate celor două piețe nu sunt prea mari, însă RAV4 Plug-In Hybrid este propulsat de benzinarul cu ciclu Atkinson de 2.5 litri, aspirat natural, cu 4 cilindri, care mai este acompaniat de două motoare electrice, unul dintre care, fiind situat pe puntea spate, acționează cele două roți posterioare în cadrul sistemului de tracțiune integrală AWD-i, inclus standard pentru clienții europeni, indiferent de nivelul de echipare. În tandem sistemul hibrid poate livra 306 CP. Astfel, noua versiune RAV4 promite a fi nu doar cea mai eficientă, dar și cea mai performantă din toate motorizările disponibile pentru SUV-ul nipon, or în ipostaza respectivă acesta poate accelera până la 100 km/h în 6.2 secunde. Deocamdată niponii nu au dezvăluit consumul indicat de noul SUV, nici cuplul maxim disponibil, însă declară că RAV4 PHEV produce doar 29 g/km de CO2 într-un regim de rulare mixt. Mai mult de atât, într-un mediu urban SUV-ul poate fi exploatat exclusiv în regim electric, autonomia electrică fiind mai mare de 65 km. Tot cu regimul EV inclus RAV4 poate circula cu viteze de până la 135 km/h. Odată cu cele menționate mai sus, niponii anunță și un nivel de echipare ceva mai generos pentru RAV4 PHEV — standard SUV-ul va fi echipat cu jante din aliaj de 18 țoli, cele de 19 țoli fiind disponibile opțional. Interiorul va răsfăța cu tapiserie textilă cu zone acoperite cu piele și cusături contrastante de culoare roșie, iar pe consola centrală se va situa standard ecranul sistemului multimedia de 9 inch. Totodată, niponii susțin că bateriile mai mari, comparativ cu cele utilizate de versiunile clasice hibride, nu vor sacrifica din spațiul disponibil la interior sau portbagaj, pentru bagaje fiind rezervați 520 litri volum. În Europa noul RAV4 PHEV va fi lansat în cea de-a doua jumătate a acestui an, însă data apariției în showroom-uri poate varia de la o țară la alta. Cel mai probabil, tot până la finalul acestui an Toyota RAV4 Plug-In Hybrid va fi disponibil și în țara noastră. Prețurile urmează să fie anunțate mai aproape de startul vânzărilor. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/kR-CcWlLElY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Reclama din Norvegia. Inca nu am gasit date oficiale despre marimea bateriei. Maximul la concurenta este 13 Kwh la Mitsubishi Outlander din cate știu, daca va fi mai mare o sa se vândă ca painea caldă. |
#4
Posted 01 June 2020 - 18:09
Nu exista nicio colaborare explicita intre gigantul american si Toyota. Toyota a imprumutat tehnologia sa hibrida pe la Mazda si colaboreaza cu BMW pe marginea ei. Ford au solutia lor proprie iar in stilul tipic lor pe site te freaca cu poze de la interior si exterior si paleta de culori, fara prea multe detalii tehnice.
RAV-ul este mai iute decat Kuga cu 3 secunde in demarajul 0-100. |
#7
Posted 01 June 2020 - 23:41
connectorxp, on 01 iunie 2020 - 18:09, said:
Nu exista nicio colaborare explicita intre gigantul american si Toyota. Toyota a imprumutat tehnologia sa hibrida pe la Mazda si colaboreaza cu BMW pe marginea ei. Ford au solutia lor proprie iar in stilul tipic lor pe site te freaca cu poze de la interior si exterior si paleta de culori, fara prea multe detalii tehnice. RAV-ul este mai iute decat Kuga cu 3 secunde in demarajul 0-100. A fost o colaborare sau cumparare de patente, nu mai stiu exact, la Mondeo hibrid. La Kuga cred insa ca e vorba de tehnologie proprie Edited by Ford4, 01 June 2020 - 23:42. |
#8
Posted 02 June 2020 - 06:32
Interesant...renunta la tehnologia lor revolutionara #nuseincarcalapriza https://www.toyota.r...i_mituri_hybrid
|
#9
Posted 02 June 2020 - 12:06
Pentru omul de la bloc este suficient #nuseincarcalapriza, un Plug-in nefiind o investitie prea buna daca nu are unde sa-l incarca constant.
|
#10
Posted 02 June 2020 - 14:35
Dincolo de ironie ma bucur ca au inteles ca exista o piata si pentru prize. Pentru cine are priza acasa si/sau la job poate fi o solutie. In cazul meu dupa 25000 km facuti intr-un an consum mediu 1.5l/100km.
Si asta ca am iesit cu ea la drumuri lungi, altfel 0.0 litri scria la consumul mediu. Am facut si peste 100km pe zi cu consum de benzina zero ceea ce cu #nuseincarcalapriza era mai greu... |
|
#11
Posted 07 June 2020 - 18:24
De la ce preturi pleaca in Ro? La mine în Franța la dealer ziceau ca de la 38000 Eu. Le-am spus sa astepte clienti ca or sa apara... vreo 3. Concurenta o sa-i manance mai ales acum cu Covorul. Singura oferta.. comanzi acum, plătești la anul.
|
#12
Posted 07 June 2020 - 19:08
38K nu este mult, mai ales ca Prius Plug-in pleaca de la 36K si are putere mai mica, autonomie mai mica si este un Prius... In Ro Prius plug-ul pleaca de la 32.375 din care scazi 5K eco-bonus, adica in Romania ai sanse sa iei Rav4 Prime la 34.375, ceea ce il pune aproape de RAV4 hybrid si subjuga jucariile coreene.
Edited by connectorxp, 07 June 2020 - 19:08. |
#13
Posted 07 June 2020 - 20:19
Despre ce concurenta vorbim? Nu exista concurenta, poate Crv-ul, dar acela știu ca are destule probleme datorita motorului. Europenii sunt nesimțit de scumpi în segmentul acesta și mai au și multe probleme tehnice.
Edited by edi10000, 07 June 2020 - 20:19. |
#14
Posted 07 June 2020 - 20:47
#15
Posted 08 December 2021 - 21:43
Salut,
Am facut deive test cu rav 4x4 hybrid. M-a incantat venind de pe diesel 140 cai 2L Skoda Octavia. Astept sa apara plug in prin februarie 2022 ptr drive test. Nu prea imi dau seama cei 10.000 de euro intre normala si plug in cum se justifica ca si recuperare |
|
#16
Posted 08 December 2021 - 22:29
Ii recuperezi daca incarci masina la priza mereu si circuli mult pe electric, altfel ai cu 100 de CP mai mult decat pe hibrid si cateva zeci de kg de litiu in plus.
La Prius Plug-in am simtit diferenta la consum cand o incarcam si circulam exact cum a gandit-o Toyota. Edited by connectorxp, 08 December 2021 - 22:30. |
#17
Posted 27 January 2022 - 12:45
Azi am facut comanda. 1 an termen de livrare, probabil intra in productie in Sept. 😅
M-a convins - bateria plugin mare, 18kwh, puterea totala, 300CP, puterea electrica totala jumate din asta, deci nu mergi ca pensionarul in mod electric in oras. - priza 220V in portbagaj (desi doar 150W…). - climatizare de la distanta Am oscilat cu Tucson, ne hybrid insa, pentru ca cel hybrid nu aduce performanta in plus 😀. Insa e ciudat sistemul hybrid Tucson, iarna nu face incalzire doar din baterie. Pun pe seama ‘varstei’ comparativ cu Toyota. Apoi povestile de diverse mici chitite la Tucson - e drept a fost primul an de productie, dar parca prea multe. Iar fiabilitatea Toyota nu aud nicaieri sa fi disparut. Diferenta de pret e pe la 5k in plus fata de Tucson. M-am uitat si la un Ioniq 5 AWD cu vreo 4k mai scump (dupa Rabla), dar nu, iarna pe autostrada nu vreau autonomie de 250km. Cand bateriile vor fi pe la 130-150kwh, si NU se vor degrada in timp, atunci. Are cineva masina? Stiti sa existe vreun grup whatsapp/facebook? 😀 |
#18
Posted 27 January 2022 - 13:47
La ce te referi când spui ca Tucson hibrid nu aduce nimic în plus fata de non hibrid?
Căci aduce. HEV are 50cp in plus (230cp total) și 100nM in plus la cuplu, 350nM total. 0-100km/h in 7.6s Confirm acele mici chichițe, doua le am și eu : deformare scaun șofer și un zgomot suspensie spate care curând se va remedia pe garanție. Dar am citit pe un alt topic al domnului Vali ca sunt multe Rav4 la care clienții reclama diluție ulei, nivel crescut. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users