Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
RPL2021: Instructiuni auto-recenzare

Info Coronavirus/Vaccin vs. Fake News

Ajutor pentru refugiatii ucraineni

Cat valoreaza aceste monede?
 ce parere au fetele despre barbat...

Prima comanda pe aliexpress

Temperaturi mari in idle rtx 3060

Schema Statie amplificare Electro...
 MBP de pe OLX

Vrei sa lucrezi la stat? Creaza-t...

Cum se inmulteste Caprifoiul?

Cum reciclați ambalajele Tet...
 Probleme cuptor aragaz Beko

Toaletare/taiere cais batran

Reparatie garaj

Retete simple slow cooker
 

Toyota Rav4 Plug-in Hybrid

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1
flavius89cj

flavius89cj

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 10.01.2018
Toyota Rav4 Plug-In Hybrid vine în Europa: niponii au dezvăluit în detaliu cea mai eficientă versiune a SUV-ului


Toyota prezintă în premieră versiunea europeană RAV4 Plug-In Hybrid — cea mai eficientă versiune electrificată a bestseller-ului nipon a fost prezentată anterior în varianta Prime, destinată pieței americane, iar acum aceasta vine și în Europa, cu denumirea Plug-In Hybrid.

Diferențele dintre SUV-urile destinate celor două piețe nu sunt prea mari, însă RAV4 Plug-In Hybrid este propulsat de benzinarul cu ciclu Atkinson de 2.5 litri, aspirat natural, cu 4 cilindri, care mai este acompaniat de două motoare electrice, unul dintre care, fiind situat pe puntea spate, acționează cele două roți posterioare în cadrul sistemului de tracțiune integrală AWD-i, inclus standard pentru clienții europeni, indiferent de nivelul de echipare. În tandem sistemul hibrid poate livra 306 CP.

Astfel, noua versiune RAV4 promite a fi nu doar cea mai eficientă, dar și cea mai performantă din toate motorizările disponibile pentru SUV-ul nipon, or în ipostaza respectivă acesta poate accelera până la 100 km/h în 6.2 secunde.

Deocamdată niponii nu au dezvăluit consumul indicat de noul SUV, nici cuplul maxim disponibil, însă declară că RAV4 PHEV produce doar 29 g/km de CO2 într-un regim de rulare mixt. Mai mult de atât, într-un mediu urban SUV-ul poate fi exploatat exclusiv în regim electric, autonomia electrică fiind mai mare de 65 km. Tot cu regimul EV inclus RAV4 poate circula cu viteze de până la 135 km/h.

Odată cu cele menționate mai sus, niponii anunță și un nivel de echipare ceva mai generos pentru RAV4 PHEV — standard SUV-ul va fi echipat cu jante din aliaj de 18 țoli, cele de 19 țoli fiind disponibile opțional. Interiorul va răsfăța cu tapiserie textilă cu zone acoperite cu piele și cusături contrastante de culoare roșie, iar pe consola centrală se va situa standard ecranul sistemului multimedia de 9 inch.

Totodată, niponii susțin că bateriile mai mari, comparativ cu cele utilizate de versiunile clasice hibride, nu vor sacrifica din spațiul disponibil la interior sau portbagaj, pentru bagaje fiind rezervați 520 litri volum.

În Europa noul RAV4 PHEV va fi lansat în cea de-a doua jumătate a acestui an, însă data apariției în showroom-uri poate varia de la o țară la alta. Cel mai probabil, tot până la finalul acestui an Toyota RAV4 Plug-In Hybrid va fi disponibil și în țara noastră. Prețurile urmează să fie anunțate mai aproape de startul vânzărilor.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/kR-CcWlLElY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Reclama din Norvegia.

Inca nu am gasit date oficiale despre marimea bateriei. Maximul la concurenta este 13 Kwh la Mitsubishi Outlander din cate știu, daca va fi mai mare o sa se vândă ca painea caldă.

#2
ffm

ffm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 817
  • Înscris: 23.01.2015
Parca si kuga a imprumutat acelasi phev de la Rav4.

#3
flavius89cj

flavius89cj

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 10.01.2018
Deci 14.4 Kwh? Foarte buna capacitatea daca e asa.

Ford zice ca poti face 50 km strict pe mod electric, Toyota zice 65.

Ford are 225 cai, Toyota 305.

Esti sigur ca e acelasi sistem?

#4
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,611
  • Înscris: 14.11.2004
Nu exista nicio colaborare explicita intre gigantul american si Toyota. Toyota a imprumutat tehnologia sa hibrida pe la Mazda si colaboreaza cu BMW pe marginea ei. Ford au solutia lor proprie iar in stilul tipic lor pe site te freaca cu poze de la interior si exterior si paleta de culori, fara prea multe detalii tehnice.

RAV-ul este mai iute decat Kuga cu 3 secunde in demarajul 0-100.

#5
clausio

clausio

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,947
  • Înscris: 09.05.2006
O sa coste cat nu face... Ca doar e Toyota!

#6
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,611
  • Înscris: 14.11.2004
Si se va vinde... Ca doar e Toyota!

#7
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,129
  • Înscris: 13.11.2017

 connectorxp, on 01 iunie 2020 - 18:09, said:

Nu exista nicio colaborare explicita intre gigantul american si Toyota. Toyota a imprumutat tehnologia sa hibrida pe la Mazda si colaboreaza cu BMW pe marginea ei. Ford au solutia lor proprie iar in stilul tipic lor pe site te freaca cu poze de la interior si exterior si paleta de culori, fara prea multe detalii tehnice.

RAV-ul este mai iute decat Kuga cu 3 secunde in demarajul 0-100.

A fost o colaborare sau cumparare de patente, nu mai stiu exact, la Mondeo hibrid. La Kuga cred insa ca e vorba de tehnologie proprie

Edited by Ford4, 01 June 2020 - 23:42.


#8
raven75

raven75

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,780
  • Înscris: 16.05.2012
Interesant...renunta la tehnologia lor revolutionara #nuseincarcalapriza https://www.toyota.r...i_mituri_hybrid

#9
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,611
  • Înscris: 14.11.2004
Pentru omul de la bloc este suficient #nuseincarcalapriza, un Plug-in nefiind o investitie prea buna daca nu are unde sa-l incarca constant.

#10
raven75

raven75

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,780
  • Înscris: 16.05.2012
Dincolo de ironie ma bucur ca au inteles ca exista o piata si pentru prize. Pentru cine are priza acasa si/sau la job poate fi o solutie. In cazul meu dupa 25000 km facuti intr-un an consum mediu 1.5l/100km.
Si asta ca am iesit cu ea la drumuri lungi, altfel 0.0 litri scria la consumul mediu. Am facut si peste 100km pe zi cu consum de benzina zero ceea ce cu #nuseincarcalapriza era mai greu...

#11
Tonic Water

Tonic Water

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,615
  • Înscris: 09.07.2005
De la ce preturi pleaca in Ro? La mine în Franța la dealer ziceau ca de la 38000 Eu. Le-am spus sa astepte clienti ca or sa apara... vreo 3. Concurenta o sa-i manance mai ales acum cu Covorul. Singura oferta.. comanzi acum, plătești la anul.

#12
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,611
  • Înscris: 14.11.2004
38K nu este mult, mai ales ca Prius Plug-in pleaca de la 36K si are putere mai mica, autonomie mai mica si este un Prius... In Ro Prius plug-ul pleaca de la 32.375 din care scazi 5K eco-bonus, adica in Romania ai sanse sa iei Rav4 Prime la 34.375, ceea ce il pune aproape de RAV4 hybrid si subjuga jucariile coreene.

Edited by connectorxp, 07 June 2020 - 19:08.


#13
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,861
  • Înscris: 06.09.2008
Despre ce concurenta vorbim? Nu exista concurenta, poate Crv-ul, dar acela știu ca are destule probleme datorita motorului. Europenii sunt nesimțit de scumpi în segmentul acesta și mai au și multe probleme tehnice.

Edited by edi10000, 07 June 2020 - 20:19.


#14
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,611
  • Înscris: 14.11.2004
Honda CR-V hybrid a fost desfiintata in teste cu Rav4 Hybrid si pe langa asta nu este exagerat de frumoasa, botul ala are prea multe linii si plane pentru a arata unitar, aduce aminte de design-ul haotic a lui ix35.

#15
bulan78cdv

bulan78cdv

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 70
  • Înscris: 13.11.2012
Salut,
Am facut deive test cu rav 4x4 hybrid.
M-a incantat venind de pe diesel 140 cai 2L Skoda Octavia.
Astept sa apara plug in prin februarie 2022 ptr drive test.
Nu prea imi dau seama cei 10.000 de euro intre normala si plug in cum se justifica ca si recuperare

#16
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,611
  • Înscris: 14.11.2004
Ii recuperezi daca incarci masina la priza mereu si circuli mult pe electric, altfel ai cu 100 de CP mai mult decat pe hibrid si cateva zeci de kg de litiu in plus.
La Prius Plug-in am simtit diferenta la consum cand o incarcam si circulam exact cum a gandit-o Toyota.

Edited by connectorxp, 08 December 2021 - 22:30.


#17
AlexAnnecy

AlexAnnecy

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 225
  • Înscris: 06.06.2015
Azi am facut comanda. 1 an termen de livrare, probabil intra in productie in Sept. 😅

M-a convins
- bateria plugin mare, 18kwh, puterea totala, 300CP, puterea electrica totala jumate din asta, deci nu mergi ca pensionarul in mod electric in oras.

- priza 220V in portbagaj (desi doar 150W…).

- climatizare de la distanta

Am oscilat cu Tucson, ne hybrid insa, pentru ca cel hybrid nu aduce performanta in plus 😀. Insa e ciudat sistemul hybrid Tucson, iarna nu face incalzire doar din baterie. Pun pe seama ‘varstei’ comparativ cu Toyota. Apoi povestile de diverse mici chitite la Tucson - e drept a fost primul an de productie, dar parca prea multe. Iar fiabilitatea Toyota nu aud nicaieri sa fi disparut. Diferenta de pret e pe la 5k in plus fata de Tucson.

M-am uitat si la un Ioniq 5 AWD cu vreo 4k mai scump (dupa Rabla), dar nu, iarna pe autostrada nu vreau autonomie de 250km. Cand bateriile vor fi pe la 130-150kwh, si NU se vor degrada in timp, atunci.

Are cineva masina? Stiti sa existe vreun grup whatsapp/facebook? 😀

#18
Co5min

Co5min

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 898
  • Înscris: 02.12.2007
La ce te referi când spui ca Tucson hibrid nu aduce nimic în plus fata de non hibrid?

Căci aduce. HEV are 50cp in plus (230cp total) și 100nM in plus la cuplu, 350nM total. 0-100km/h in 7.6s

Confirm acele mici chichițe, doua le am și eu : deformare scaun șofer și un zgomot suspensie spate care curând se va remedia pe garanție.

Dar am citit pe un alt topic al domnului Vali ca sunt multe Rav4 la care clienții reclama diluție ulei, nivel crescut.





Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate