Ford Focus mk4 1.0 125CP
Last Updated: Nov 09 2023 08:03, Started by
MembruAnonim
, Apr 17 2020 14:13
·
0
#19
Posted 17 April 2020 - 17:48
Felicitari si sa o stapanesti sanatos!
Tapiteria de pe titanium e ce trebuie. Eu am trend pe mondeo si e diferenta mare fata de titanium. Urmatorul mondeo va fi obligatoriu titanium. |
#20
Posted 17 April 2020 - 18:03
Sa o stapanesti sanatos. O alegere inspirata, nivel dotari/pret foarte bun. Comuta pe sport, o sa ai o surpriza foarte placuta, se va schimba simtitor raspunsul pedalei de acceleratie.
|
#21
Posted 17 April 2020 - 18:05
#22
Posted 17 April 2020 - 18:20
Octavian___, on 17 aprilie 2020 - 16:22, said:
Arata fain tare! Rotile pe 17 ar fi facut-o si mai frumoasa, dar probabil pierdeai un pic la confort pe drumuri mai putin bune. E mare balonul la jantele pe 16, au modificat dimensiunile fata de mk 3, 205/55/16 vs 205/60/16 . Culoarea e faina, dotarile super, scaunele par a fi mai bine profilate decat la varianta Trend, sau poate ma inseala ochii din cauza stofei diferite, dar par mai bine profilate in special pe sustinerea laterala. Faina faina! Drumuri bune si sa va bucurati maxim de ea! sustin! arata frumos generatia asta de Focus DAR, -pune gume pe 35 si roti de marime corespunzatoare, nu rotile de troleu -mergea un motor de 2.0 ~200 cp, evident manual pentru soferul din tine -pacat ca e Ford ( gusturile nu se discuta , doar se dezbat ) ) Sa ai noroc de ea si sa iesim din restrictii sa ne putem bucura de masini! Edited by zile_san, 17 April 2020 - 18:22. |
#23
Posted 17 April 2020 - 19:12
Cu rotile alea vine, cu alea moare )))
Da, motor mai mare n-aveam cum, probleme de buget. Și acum nici sa vrei nu cred ca mai poți, au tăiat varianta de 182cp dacă nu ma înșel |
#24
Posted 17 April 2020 - 19:19
Nu merg pana acolo sa zic ca are roti de troleu, asta si pt ca ai facut-o tu deja )
Dar sunt sigur la mk4 ca au umblat si la trenu de rulare+directie fata de mk3, pt ca am incercat si eu la al meu mk 3.5 dimensiunile astea si i-a schimbat toata dinamica (in rau, doar un plus indubitabil la consum si la trecerile oeste liniile de tramvai) . Din tot ce spun posesorii de mk4, directia si dinamica generala a masinii a ramas cam aceeasi care se stie la Focus, deci ai sigurat un plus de confort binevenit pe drumurile noastre de rahat, cu aceeasi dinamica buna. Ca arata asa a balon...da, tine de aspect, e bine ca se tine ok pe drum. Eu as fi mers 100% pe 17 Acelasi balon mare este si la Passat B8, am unu la lucru dizal 1.6, gume 215/60/16. Ii da aspect clar de tractor. La Focus mk4 nu arata chiar asa naspa. |
#25
Posted 17 April 2020 - 19:32
MembruAnonim, on 17 aprilie 2020 - 17:40, said:
daca mai puneam si jante de 17, saream si mai abitir. Se integreaza bine in caroserie si nu par deloc mici. Si probabil iesi si mai ieftin la anvelope pe viitor. MembruAnonim, on 17 aprilie 2020 - 17:40, said:
Are 3 moduri de condus, eco, normal si sport. Nu stiu sa iti zic diferentele, am mers pe normal doar, ca aveam prea multe de invatat la ea si nici nu m-am mai gandit la asta, dar banuiesc ca alti posesori de Ford stiu mai bine ca mine ce face. Nu, e bara de torsiune, dar una facuta special pentru Fiesta RS, au portat-o si la Focus la motoarele mici. Cica sta excelent, e inca etalon in gama si momentan nu pot nici confirma nici infirma, o am de prea putin timp, insa cele cateva curbe luate in forta mi-au confirmat ca sta excelent. Are camera de marsarier, insa costa 200E. Pe care i-am considerat fita, ca aveam deja senzori fata-spate si dpmdv imi erau de ajuns. Da, as fi luat-o daca nu eram cu bugetul depasit deja, ca asa e totul la optionale, "eh, nu e mult, ce , te fac 200E?". Dar 100 geamurile fumurii, 200 camera si cand tragi linie ai mai pus 2000 pe optionale Ca asa am ajuns de la 15.000 cat aveam in cap cand am plecat la cumparaturi pana la suma actuala. Eco ar trebui sa faca acceleratia mai lenesa, la automate ar schimba in trepte superioare mai rapid, functioneaza cu StartStop, unii zic ca ar modifica si servodirectia. Sport ar trebui sa faca acceleratia mai rapida in raspuns, directia la fel, sa dezactiveze StartStop. Unii mai ziceau si de frane, dar n-as prea cred. Oricum astea sunt informatii de pe forumuri, ca oficial am gasit doar despre Focus RS. Nu am mers cu Focus 4, dar stiu ca au renuntat la suspensia multilink la multe motorizari/echipari. Dar cum zici si tu, am citit ca in majoritatea situatiilor nu o sa fie vreo pierdere la stabilitate/dinamica. Plus ca teoretic e mai simpla si pentru eventualele viitoare reparatii. De camera am zis pentru ca nu configurasem Focusul nou sa vad ca e in lista camera, iar pe pagina dedicata Ford a camerei nu aparea Focusul normal ca fiind "compatibil". Dar sunt suficienti senzorii. Fix una configurata asa mi se pare ceea ce trebuie! Motor mic dar destul de sprinten, dotari bune pentru confort, iarna, drum lung, ce vrei tu. Sa te bucuri de ea! |
#26
Posted 17 April 2020 - 19:59
E clar ca fiecare are gusturile lui și e bine ca e așa
Însă la fosta am avut jante de 15, și le-am păstrat asa pentru ca avea niște suspensii dure. Stătea bine pe sosea, dar compensa prin lipsa de confort accentuata. Acum când am vândut-o cred ca i le-as fi schimbat, ca era deja prea dura, orice chestie se simțea. Când am pus mana pe asta, diferența e f mare, adică ngam glumit ca e 2 clase peste la suspensii. După experienta anterioara, prefer comfort. Cumva in poze parca apar și exagerate rotile, în realitate nu par asa mari. Oricum, dacă eram singur pe lume, probabil ca luam de 17, așa, lăsăm sa fie toată familia fericită, oricum am descoperit ca ma interesează mult mai mult dotările de interior, acolo unde stau. |
#27
Posted 17 April 2020 - 20:22
Si mie mi-a sosit masina, am fost sa o vad si a ramas ca dupa sarbatori sa o ridic, asa ca te intreb cat ai platit asigurarea Casco sa stiu si eu la ce sa ma astept.
|
#29
Posted 17 April 2020 - 20:55
d4m4g3, on 17 aprilie 2020 - 19:32, said:
De camera am zis pentru ca nu configurasem Focusul nou sa vad ca e in lista camera, iar pe pagina dedicata Ford a camerei nu aparea Focusul normal ca fiind "compatibil". Dar sunt suficienti senzorii. Fix una configurata asa mi se pare ceea ce trebuie! Motor mic dar destul de sprinten, dotari bune pentru confort, iarna, drum lung, ce vrei tu. Sa te bucuri de ea! Insa daca iti place, ti-o recomand cu toata inima, mi se pare best buy la ora asta la nivelul asta de pret, desi evident am bias cat casa. Edited by MembruAnonim, 17 April 2020 - 20:56. |
#30
Posted 17 April 2020 - 23:41
Mișto mașina, nu ai ce zice! Totusi poate că merită" un motor mai potent. Eu as fi preferat mai puține dotări, și un motor mai puternic. Singurul lucru la care nu as fi renunțat sub nici o forma, ar fi sistemul audio. Se aude șmecher rău! Am un prieten cu Mondeo care are sistemul asta. Belea!
Și referitor la camera pentru spate, daca ai senzori de parcare, eu zic că e suficient. Focusul meu are camera și nu mi se pare wow! Tot după oglinzi și luneta mă ghidez. Adică e faina camera, dar personal nu o vad ca pe un must have. Senzorii mi se par mai utili (și mai ieftini). Ar fi interesant sa ne spui turațiile in diferite trepte. De ex, câte turații ai in treapta la VI-a la 100 și 130 km/h? Edited by LauCalin, 17 April 2020 - 23:42. |
#31
Posted 18 April 2020 - 09:12
Nu cred ca mai poti sa configurezi Focus mk4 cu motorizarea 1.5 ecoboost, doar 1.0
Se poate face o "reconfigurare" de soft, ii poti da fara stres un plus de 30-40 Nm. |
#32
Posted 18 April 2020 - 13:22
Pe motive de emisii sau altceva?
Ce motorizari peste 125 cp benzina sunt disponibile? Edited by the_same, 18 April 2020 - 13:22. |
#34
Posted 18 April 2020 - 14:39
#35
Posted 18 April 2020 - 15:00
d4m4g3, on 17 aprilie 2020 - 16:45, said:
Daca poti sa faci si niste poze la faruri de aproape, interior cu acele lumini pe usi, ar fi super! La far, cum ziceam, lumina nu bate direct, vine din tavan prin fanta aia de se vede și apoi oglinda de far focalizează unde e nevoie. Am rămas surprins și eu de soluția aleasă. În poza se vede și becul de faza lungă. In interior se văd luminile subtil, adică nu au rol de iluminare, ci doar o ambianta foaaarte discretă. In schimb plafoniera e Dumnezeu, am uitat sa o pozez. Are și în fata 2 leduri separate și in spate 2 leduri, deci face lumină serioasă, la fosta mașina aveam de aia clasica centrală, chioara cât sa vezi sa nu îți bagi deștele în ochi, aici e foarte puternică și țin minte din manual ca se pot apasă individual pe fiecare bec în parte ca să se stingă. N-am testat, nu știu dacă e asa. Mi-a mai plăcut ca oglinda laterală are un bec care când ies din mașină luminează în jos, sa vad pe lângă portiera, foarte tare the_same, on 18 aprilie 2020 - 13:22, said:
Pe motive de emisii sau altceva? Ce motorizari peste 125 cp benzina sunt disponibile? Edited by MembruAnonim, 18 April 2020 - 15:12. |
#36
Posted 18 April 2020 - 15:06
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users