Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Piaggio mp3 350 vs Yamaha tricity 300
Last Updated: Mar 21 2022 17:36, Started by
lungubogdan
, Apr 01 2020 21:50
·
0
#1
Posted 01 April 2020 - 21:50
Salutare. Vreau sa-mi iau un triciclu care se conduce cu categoria B.
In acest moment am cele doua optiuni mentionate in titlu. Mp3 350. Pro: piaggio este taticul acestui gen de scuter. El știe cel mai bine cum se construieste sistemul de suspensie si ghidaj pentru rotile din fata. Mai multe locuri de stocare in zona din fata. Motor cilindree mai mare. Dimensiuni de gabarit mai mici asta inseamna manevrabilitate mai mare (diferentele sunt la nivel de 15—50 mm deci nu cred totusi ca e o diferenta asa mare) Contra: design. Nu-mi place cum arata fata. Farurile sunt asimetrice. In dr faza scurta, in stg faza lunga. Tricity 300 Pro: design. Arata mult mai bine atat in fata cat si in spate. Mult mai ergonomic suportul piciorului pentru frana. Ai doua pozitii. Msi usor chiar daca este un pic mai mare. Chiar la o cilindree mai mica, putetea si cuplul sunt comparabile cu piaggio. Contra: sta mai prost la capitolul ergonomie in zona din fata. Mai ales la depozitari. Preturile sunt aproape la fel. Astept opini de la posesori ai acestor masinute... Multumesc. |
#2
Posted 02 April 2020 - 07:11
Probabil vb ca se conduc cu b-ul in alta tara, nu in Romania...
Am avut exact 1 luna mp3-ul, nu mi-a placut nimic la el, l-am dat pe un X3. (Piaggio nu BMW ) M-am indragostit de aspectul lui cand l-am luat si de promisiunea de manevrabilitate dar se simte anormal, sintetic, nu stiu cum sa explic, 2 roti sunt sfinte. Edited by robylup, 02 April 2020 - 07:15. |
#3
Posted 02 April 2020 - 13:46
In Romania cu permis B se pot conducr tricicluri cu motor de peste 15kw.asa ca piaggio intra in aceasta categorie. Si yamaha. Doua roti sunt sfinte cand ai permis de motocicleta....
|
#4
Posted 07 April 2020 - 13:39
Eu vad asa situatia, ambele sunt incluse la tricicluri de peste 20Kw :
Categoria A: motociclete cu sau fara atas si tricicluri cu motor cu puterea peste 15kw Attached Files |
#5
Posted 14 April 2020 - 16:53
robylup, on 07 aprilie 2020 - 13:39, said:
Eu vad asa situatia, ambele sunt incluse la tricicluri de peste 20Kw : Categoria A: motociclete cu sau fara atas si tricicluri cu motor cu puterea peste 15kw Articolul 24-1 Noul Cod Rutier actualizat 2016 OUG 195/2002 g) permisele de conducere eliberate pentru categoria B sunt valabile pentru triciclurile cu motor având o putere de peste 15 kW, cu condiţia ca deţinătorii permiselor să aibă vârsta de 21 de ani împliniţi. |
#7
Posted 20 April 2020 - 13:17
Ar mai fi un aspect, nu sunt 100% sigur dar am impresia ca nu toate MP3-urile sunt incadrate la triciclu. Nu stiu sigur in Ro cum e dar in Franta de exemplu, unde MP3-urile sunt f populare, doar cele din seria LT sunt incadrate la triciclu si pot fi conduse cu B , celelalte sunt incadrate ca motociclete si trebuie A-ul.
Diferenta principala intre LT si non LT este frana de picior la seria LT si mai sunt cateva diferente dimensionale minore. Am avut in Franta MP3 yourban 300 si era incadrat ca motocicleta nu ca triciclu. Exista si modelul yourban LT cu frana de picior. Nu stiu daca incadrarea de la RAR e facuta dupa norme romanesti sau exista norme armonizate la nivel european. Totusi daca iei ceva sh care intr-o alta tara europeana a fost incadrat ca motocicleta ( chiar daca are 3 roti) RAR-ul va pastra aceasta incadrare si nu va putea fi condus cu B-ul. |
#8
Posted 16 July 2020 - 19:16
lungubogdan, on 01 aprilie 2020 - 21:50, said:
Salutare. Vreau sa-mi iau un triciclu care se conduce cu categoria B. In acest moment am cele doua optiuni mentionate in titlu. Mp3 350. Pro: piaggio este taticul acestui gen de scuter. El știe cel mai bine cum se construieste sistemul de suspensie si ghidaj pentru rotile din fata. Mai multe locuri de stocare in zona din fata. Motor cilindree mai mare. Dimensiuni de gabarit mai mici asta inseamna manevrabilitate mai mare (diferentele sunt la nivel de 15—50 mm deci nu cred totusi ca e o diferenta asa mare) Contra: design. Nu-mi place cum arata fata. Farurile sunt asimetrice. In dr faza scurta, in stg faza lunga. Tricity 300 Pro: design. Arata mult mai bine atat in fata cat si in spate. Mult mai ergonomic suportul piciorului pentru frana. Ai doua pozitii. Msi usor chiar daca este un pic mai mare. Chiar la o cilindree mai mica, putetea si cuplul sunt comparabile cu piaggio. Contra: sta mai prost la capitolul ergonomie in zona din fata. Mai ales la depozitari. Preturile sunt aproape la fel. Astept opini de la posesori ai acestor masinute... Multumesc. |
#9
Posted 16 July 2020 - 19:43
A aparut si competitia Piaggio,Yamaha sau Peugeot. Se numeste Quadro, respectiv Qooder.
Quadro se numea pana anul trecut cand au decis trecerea la Qooder dupa vehicolul lor cu "tilting system" pe toate cele 4 roti. Quadro/Qooder este firma inregistrata in Elvetia cu productie in Taiwan la producatorul Aeon Motors ( produce piese OEM pentru Polaris si Yamaha). Quadro vine cu 2 variante constructive: 3 respectiv 4 roti, ambele variante fiind LT in categoria L5eA ( tricicluri) Primele scutere Quadro au aparut prin 2011 sub numele 350D cu 22 cp, motorizare 313cc si o valva/ cilindru. Intre timp au aparut: Quadro S, Quadro3 ( variante imbunatatite ale primului model, anume: 346cc, 26cp si 2 valve/cilindru) Ultima varianta este QV3 cu 346 cc, 2 valve, euro4, 29cp si cateva restilizari de design si fuctionalitate. Astfel, busonul de benzina ( care avea probleme la modelele anterioare, deschizandu-se din cheia de contact) a fost reproiectat, mai simplu cu o trapa manuala si deschidere simpla cu cheia. Ghidonul a fost simplificat si ergonomizat iar in bord au fost inlocuite display-urile, cu ceasuri analogice, mai usor de citit. D.p.d.v. constructiv, Quadro a mers pe solutia mecanica ( olio- hidraulica) fara electronica in furci.Parerea mea ca utilizator de QV3 este ca acest triciclu, chiar daca initial iti da o senzatie de discomfort, dupa ce ii prinzi "tabieturile" te face sa-i "multumesti" pentru siguranta si confort. Quadro are un aer mai sportiv decat Piaggio sau Peugeot, asemanator cu Yamaha Tricity 300. Ecartamentul lui QV3 este cu cca 10 cm mai larg decat cel al competitiei, rotile sunt mai mari ( 14"față/15"spate), arata mult mai bine! Pretul este deasemenea un critetiu important, el fiind ( varianta zero km) mult mai ieftin decat competitia. Yamaha e undeva la +8000 Eur, Piaggio MP300, in jur de 7300 Eur iar Quadro ( zero km) pe OLX in jur de 6000 negociabil...deci? Edited by eduardtoader, 16 July 2020 - 19:48. |
#10
Posted 17 July 2020 - 00:39
Deci, esti dealerul marcii asteia? Ca prea suna a articol de marketing ce ai scris tu aici.
|
|
#11
Posted 19 July 2020 - 17:47
Quote motorizare 313cc si o valva/ cilindru |
#12
Posted 19 March 2022 - 08:25
Buna, ați achiziționat ceva ? Ceva impresii ? Sunt pe cale sa o “ comit “
Mulțumesc |
#13
Posted 19 March 2022 - 08:52
cel mai bine - A-ul si achizitie moto adevarat.
robylup, on 02 aprilie 2020 - 07:11, said:
Probabil vb ca se conduc cu b-ul in alta tara, nu in Romania... Am avut exact 1 luna mp3-ul, nu mi-a placut nimic la el, l-am dat pe un X3. (Piaggio nu BMW ) M-am indragostit de aspectul lui cand l-am luat si de promisiunea de manevrabilitate dar se simte anormal, sintetic, nu stiu cum sa explic, 2 roti sunt sfinte. da clar in cercul meu de "a" isti, toti care au facut prostia (de gura nefastei) sa il ia (dupa ce si-au vandut un rinichi)l-au dat (in mare pierdere) intr-o luna. nu e manevrabul ( ma refer la traficul de oras), lat, lung, costuri de intretinere enorme(deh, domnia si prostia se platesc) - numai partea de tren de rulare e niste mii de iepuri buni . pentru cineva cu probleme de echilibru - nici macar, desi sta pe 3 roti tot trebuie sa vireze si legile fizicii nu s negociabile. singurul avantaj - daca esti mototol si uiti sa pui cricul cand opresti nu ai de reparat carene, etc pentru cei care n-au ce face cu banii e o jucarie de plimbare de 2 ori si apoi de pus in magazie. pentru cei care au nevoie de ceva versatil - scuter( maxiscuter). Honda, Yamaha pentru "bugetari" - SYM all the way. |
#14
Posted 19 March 2022 - 12:41
Interesant !
Chiar nu lauda nimeni jucăria asta ? Chiar nu e buna de nimic ? Edited by Croconelu, 19 March 2022 - 12:44. |
#15
Posted 19 March 2022 - 15:40
pai nu ai citit ce am spus? e foarte buna daca ai un grad oarecare de handicap ( fizic sau la cpu ) sau esti o mica putoare ce vrea sa se dea mare ca "are motocicleta" dar nu e in starea sa obtina categoria A.
nu cade de pe loc daca nu i pui cricul. iti omoara bugetul (daca esti in categoria celor care au buget alocat). ocupa aproape un loc de parcare:) e buna sa mergi frumos pe drumurile late si cu asfalt bun. daca te intereseasa ceva specfic zi ca sa raspundem la obiect. |
|
#16
Posted 19 March 2022 - 17:48
Foxbat - vroiam și alte păreri ! Atâta tot. Ce poate fi așa scump la întreținere ? Poți da te rog un exemplu concret ?
In alta ordine de idei, oare de unde pot închiria o zi un Tricity ? As vrea sa ma conving pe pielea mea, chiar dacă voi fi nevoit sa fac câteva sute de km pt asta ( având in vedere in ce parte a țării sunt ) mulțumesc. |
#17
Posted 19 March 2022 - 18:36
intretinere de baza (DAca o faci in regie proprie) este rezonabila. ( ulei, filtre). dupa asta incep consumabilele gen placute ( ai 3 seturi), anvelope etc.
si orice ai de schimbat in plus (si o sa ai ca e sensibil rau pe zona de suspensii/tren rulare)o sa fie cu durere, fiind o structura complexa . piese aftermarket - putine- la astea se merge pe "originale" repet,daca esti din (fericita)categorie a celor care nu depinde de buget- nu este de interes sa dai cateva sute de euro pe ceva ce la motocicleta ai rezolva cu cel mult 30% din pret. exemplu concret e usor de dat - cauta pe net preturile unor repere din cele enumarate. . si alege ( din lista mea din postul anterior) un model si compara( unde se poate). repet - pretul este de la minim 30 % la consumabilele de baza pana la preturi de nu mai merita "reparatia"(daca vorbim de un produs SH) fata de pretul lui de piata din acel moment poate o idee buna este sa incepi ( nu neaparat aici pe forum) sa iei o foaie de hartie si sa incepi sa vezi prin comparatie cu o moto/scuter ce asteptari ai / ce iti oferta si de ce ai fi ales un "triciclu". ( partea de inceput in orice proiect) |
#18
Posted 19 March 2022 - 18:52
Mp3 si altele de genul sunt porcarii . Sa vezi cat costa o reparatie la ansamblu fata ca te crucesti si se uzeaza f repede pe drumuri proaste ; oricum daca nu are si pedala de frana , nu-l poti conduce cu B-ul ! Asa ca atentie ce cumparati.
Dpmdv decat ineptia asta mai bine un SH300i ! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users