Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen
 

Piaggio mp3 350 vs Yamaha tricity 300

- - - - -
  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#1
lungubogdan

lungubogdan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 379
  • Înscris: 21.03.2008
Salutare. Vreau sa-mi iau un triciclu care se conduce cu categoria B.
In acest moment am cele doua optiuni mentionate in titlu.
Mp3 350.
Pro: piaggio este taticul acestui gen de scuter. El știe cel mai bine cum se construieste sistemul de suspensie si ghidaj pentru rotile din fata. Mai multe locuri de stocare in zona din fata. Motor cilindree mai mare. Dimensiuni de gabarit mai mici asta inseamna manevrabilitate mai mare (diferentele sunt la nivel de 15—50 mm deci nu cred totusi ca e o diferenta asa mare)
Contra: design. Nu-mi place cum arata fata. Farurile sunt asimetrice. In dr faza scurta, in stg faza lunga.
Tricity 300
Pro: design. Arata mult mai bine atat in fata cat si in spate. Mult mai ergonomic suportul piciorului pentru frana. Ai doua pozitii. Msi usor chiar daca este un pic mai mare. Chiar la o cilindree mai mica, putetea si cuplul sunt comparabile cu piaggio.
Contra: sta mai prost la capitolul ergonomie in zona din fata. Mai ales la depozitari.
Preturile sunt aproape la fel.
Astept opini de la posesori ai acestor masinute...
Multumesc.

#2
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009
Probabil vb ca se conduc cu b-ul in alta tara, nu in Romania...
Am avut exact 1 luna mp3-ul, nu mi-a placut nimic la el, l-am dat pe un X3. (Piaggio nu BMW Posted Image )
M-am indragostit de aspectul lui cand l-am luat si de promisiunea de manevrabilitate dar se simte anormal, sintetic, nu stiu cum sa explic, 2 roti sunt sfinte.

Edited by robylup, 02 April 2020 - 07:15.


#3
lungubogdan

lungubogdan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 379
  • Înscris: 21.03.2008
In Romania cu permis B se pot conducr tricicluri cu motor de peste 15kw.asa ca piaggio intra in aceasta categorie. Si yamaha. Doua roti sunt sfinte cand ai permis de motocicleta....

#4
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009
Eu vad asa situatia, ambele sunt incluse la tricicluri de peste 20Kw :
Categoria A: motociclete cu sau fara atas si tricicluri cu motor cu puterea peste 15kw

Attached Files



#5
lungubogdan

lungubogdan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 379
  • Înscris: 21.03.2008

View Postrobylup, on 07 aprilie 2020 - 13:39, said:

Eu vad asa situatia, ambele sunt incluse la tricicluri de peste 20Kw :
Categoria A: motociclete cu sau fara atas si tricicluri cu motor cu puterea peste 15kw

Articolul 24-1 Noul Cod Rutier actualizat 2016 OUG 195/2002

g) permisele de conducere eliberate pentru categoria B sunt valabile pentru triciclurile cu motor având o putere de peste 15 kW, cu condiţia ca deţinătorii permiselor să aibă vârsta de 21 de ani împliniţi.

#6
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009
M-ai batut, dau o bere :)

#7
binox

binox

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,260
  • Înscris: 17.02.2008
Ar mai fi un aspect, nu sunt 100% sigur dar am impresia ca nu toate MP3-urile sunt incadrate la triciclu. Nu stiu sigur in Ro cum e dar in Franta de exemplu, unde MP3-urile sunt f populare, doar cele din seria LT sunt incadrate la triciclu si pot fi conduse cu B , celelalte sunt incadrate ca motociclete si trebuie A-ul.
Diferenta principala intre LT si non LT este frana de picior la seria LT si mai sunt cateva diferente dimensionale minore.
Am avut in Franta MP3 yourban 300 si era incadrat ca motocicleta nu ca triciclu. Exista si modelul yourban LT cu frana de picior.
Nu stiu daca incadrarea de la RAR e facuta dupa norme romanesti sau exista norme armonizate la nivel european.
Totusi daca iei ceva sh care intr-o alta tara europeana a fost incadrat ca motocicleta ( chiar daca are 3 roti) RAR-ul va pastra aceasta incadrare si nu va putea fi condus cu B-ul.

#8
eduardtoader

eduardtoader

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 20.03.2014

 lungubogdan, on 01 aprilie 2020 - 21:50, said:

Salutare. Vreau sa-mi iau un triciclu care se conduce cu categoria B.
In acest moment am cele doua optiuni mentionate in titlu.
Mp3 350.
Pro: piaggio este taticul acestui gen de scuter. El știe cel mai bine cum se construieste sistemul de suspensie si ghidaj pentru rotile din fata. Mai multe locuri de stocare in zona din fata. Motor cilindree mai mare. Dimensiuni de gabarit mai mici asta inseamna manevrabilitate mai mare (diferentele sunt la nivel de 15—50 mm deci nu cred totusi ca e o diferenta asa mare)
Contra: design. Nu-mi place cum arata fata. Farurile sunt asimetrice. In dr faza scurta, in stg faza lunga.
Tricity 300
Pro: design. Arata mult mai bine atat in fata cat si in spate. Mult mai ergonomic suportul piciorului pentru frana. Ai doua pozitii. Msi usor chiar daca este un pic mai mare. Chiar la o cilindree mai mica, putetea si cuplul sunt comparabile cu piaggio.
Contra: sta mai prost la capitolul ergonomie in zona din fata. Mai ales la depozitari.
Preturile sunt aproape la fel.
Astept opini de la posesori ai acestor masinute...
Multumesc.


#9
eduardtoader

eduardtoader

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 20.03.2014
A aparut si competitia Piaggio,Yamaha sau Peugeot. Se numeste Quadro, respectiv Qooder.
Quadro se numea pana anul trecut cand au decis trecerea la Qooder dupa vehicolul lor cu "tilting system" pe toate cele 4 roti. Quadro/Qooder este firma inregistrata in Elvetia cu productie in Taiwan la producatorul Aeon Motors ( produce piese OEM pentru Polaris si Yamaha).
Quadro vine cu 2 variante constructive: 3 respectiv 4 roti, ambele variante fiind LT in categoria L5eA ( tricicluri)
Primele scutere Quadro au aparut prin 2011 sub numele 350D cu 22 cp, motorizare 313cc si o valva/ cilindru. Intre timp au aparut: Quadro S, Quadro3 ( variante imbunatatite ale primului model, anume: 346cc, 26cp si 2 valve/cilindru) Ultima varianta este QV3 cu 346 cc, 2 valve, euro4, 29cp si cateva restilizari de design si fuctionalitate. Astfel, busonul de benzina ( care avea probleme la modelele anterioare, deschizandu-se din cheia de contact) a fost reproiectat, mai simplu cu o trapa manuala si deschidere simpla cu cheia. Ghidonul a fost simplificat si ergonomizat iar in bord au fost inlocuite display-urile, cu ceasuri analogice, mai usor de citit. D.p.d.v. constructiv, Quadro a mers pe solutia mecanica ( olio- hidraulica) fara electronica in furci.Parerea mea ca utilizator de QV3 este ca acest triciclu, chiar daca initial iti da o senzatie de discomfort, dupa ce ii prinzi "tabieturile" te face sa-i "multumesti" pentru siguranta si confort. Quadro are un aer mai sportiv decat Piaggio sau Peugeot, asemanator cu Yamaha Tricity 300. Ecartamentul lui QV3 este cu cca 10 cm mai larg decat cel al competitiei, rotile sunt mai mari ( 14"față/15"spate), arata mult mai bine!
Pretul este deasemenea un critetiu important, el fiind ( varianta zero km) mult mai ieftin decat competitia. Yamaha e undeva la +8000 Eur, Piaggio MP300, in jur de 7300 Eur iar Quadro ( zero km) pe OLX in jur de 6000 negociabil...deci?

Edited by eduardtoader, 16 July 2020 - 19:48.


#10
wolfmanro

wolfmanro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,517
  • Înscris: 04.02.2012
Deci, esti dealerul marcii asteia? Ca prea suna a articol de marketing ce ai scris tu aici.

#11
binox

binox

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,260
  • Înscris: 17.02.2008

Quote

motorizare 313cc si o valva/ cilindru
Motorul asta cu o valva pe cilindru e ceva inovatie Quadro ? Poti sa ne explici cum functioneaza sau vreun link ceva?

#12
Croconelu

Croconelu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 661
  • Înscris: 02.10.2005
Buna, ați achiziționat ceva ? Ceva impresii ? Sunt pe cale sa o “ comit “
Mulțumesc

#13
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,891
  • Înscris: 22.12.2005
cel mai bine - A-ul si achizitie moto adevarat.

 robylup, on 02 aprilie 2020 - 07:11, said:

Probabil vb ca se conduc cu b-ul in alta tara, nu in Romania...
Am avut exact 1 luna mp3-ul, nu mi-a placut nimic la el, l-am dat pe un X3. (Piaggio nu BMW Posted Image )
M-am indragostit de aspectul lui cand l-am luat si de promisiunea de manevrabilitate dar se simte anormal, sintetic, nu stiu cum sa explic, 2 roti sunt sfinte.

da clar
in cercul meu de "a" isti, toti care au facut prostia (de gura nefastei) sa il ia (dupa ce si-au vandut un rinichi)l-au dat (in mare pierdere) intr-o luna.
nu e manevrabul ( ma refer la traficul de oras), lat, lung,
costuri de intretinere enorme(deh, domnia si prostia se platesc) - numai partea de tren de rulare e niste mii de iepuri buni .
pentru cineva cu probleme de echilibru - nici macar, desi sta pe 3 roti tot trebuie sa vireze si legile fizicii nu s negociabile.
singurul avantaj - daca esti mototol si uiti sa pui cricul cand opresti nu ai de reparat carene, etc :)

pentru cei care n-au ce face cu banii e o jucarie de plimbare de 2 ori si apoi de pus in magazie.
pentru cei care au nevoie de ceva versatil - scuter( maxiscuter). Honda, Yamaha
pentru "bugetari" - SYM all the way.

#14
Croconelu

Croconelu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 661
  • Înscris: 02.10.2005
Interesant !
Chiar nu lauda nimeni jucăria asta ?
Chiar nu e buna de nimic ?

Edited by Croconelu, 19 March 2022 - 12:44.


#15
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,891
  • Înscris: 22.12.2005
pai nu ai citit ce am spus? e foarte buna daca ai un grad oarecare de handicap ( fizic sau la cpu ) sau esti o mica putoare ce vrea sa se dea mare ca "are motocicleta" dar nu e in starea sa obtina categoria A.
nu cade de pe loc :) daca nu i pui cricul.

iti omoara bugetul (daca esti in categoria celor care au buget alocat).
ocupa aproape un loc de parcare:)

e buna sa mergi frumos pe drumurile late si cu asfalt bun.

daca te intereseasa ceva specfic zi ca sa raspundem la obiect.

#16
Croconelu

Croconelu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 661
  • Înscris: 02.10.2005
Foxbat - vroiam și alte păreri ! Atâta tot. Ce poate fi așa scump la întreținere ? Poți da te rog un exemplu concret ?
In alta ordine de idei, oare de unde pot închiria o zi un Tricity ?
As vrea sa ma conving pe pielea mea, chiar dacă voi fi nevoit sa fac câteva sute de km pt asta ( având in vedere in ce parte a țării sunt ) mulțumesc.

#17
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,891
  • Înscris: 22.12.2005
intretinere de baza (DAca o faci in regie proprie) este rezonabila. ( ulei, filtre). dupa asta incep consumabilele gen placute ( ai 3 seturi), anvelope etc.
si orice ai de schimbat in plus (si o sa ai ca e sensibil rau pe zona de suspensii/tren rulare)o sa fie cu durere, fiind o structura complexa .
piese aftermarket - putine- la astea se merge pe "originale"
repet,daca esti din (fericita)categorie a celor care nu depinde de buget- nu este de interes sa dai cateva sute de euro pe ceva ce la motocicleta ai rezolva cu cel mult 30% din pret.

exemplu concret e usor de dat - cauta pe net preturile unor repere din cele enumarate. :) . si alege ( din lista mea din postul anterior) un model si compara( unde se poate).
repet - pretul este de la minim 30 % la consumabilele de baza pana la preturi de nu mai merita "reparatia"(daca vorbim de un produs SH)  fata de pretul lui de piata din acel moment

poate o idee buna este sa incepi ( nu neaparat aici pe forum) sa iei o foaie de hartie si sa incepi sa vezi prin comparatie cu o moto/scuter ce asteptari ai / ce iti oferta si de ce ai fi ales un "triciclu". ( partea de inceput in orice proiect)

#18
BaXXXon

BaXXXon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 10.08.2021
Mp3 si altele de genul sunt porcarii . Sa vezi cat costa o reparatie la ansamblu fata  ca te crucesti  si se uzeaza f repede pe drumuri proaste ; oricum daca nu are si pedala de frana , nu-l poti conduce cu B-ul ! Asa ca atentie ce cumparati.
Dpmdv decat ineptia asta mai bine un SH300i !

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate